Online

Pašreiz BMWPower skatās 136 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Spiediens 524td dzesēšanas sistēmā

AutorsZiņojums
andzaa
05. Oct 2010, 11:11 #1

Kopš: 05. Oct 2010

Ziņojumi: 9

Braucu ar:

524td. vai kads nevaretu pateikt kur varetu but viana,ka sistema ir par liels spiediens, un kd ataisa baccoka proku,tad izsitas tosols,tika nomainita galva,kas tika parbaudita dizelcentra,blive un termosts. ATgisota ari ir visa sistema!
Offline
Schwins
05. Oct 2010, 11:13 #2

Kopš: 02. Apr 2006

Ziņojumi: 5480

Braucu ar: s13

Radiators nav ciet?
Offline
LA
05. Oct 2010, 11:14 #3

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250

Galva tika noslīpēta pirms mainīšanas ?
Offline
JZ
05. Oct 2010, 11:24 #4

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

vārdu "dzesēšanas" nevarēja iekļaut nosaukumā?

un ko nozīmē - pārāk liels spiediens? ir mērīts ar manometru cik tas spiediens tur ir?

ļoti iespējams ka šķidrums sistēmā vienkārši ir par daudz (vai auksts tika pildīts "līdz lūpai" vai līdz līmeņa atzīmei?), un kad motors sasniedz darba temp, tad liekais tiek spiests ārā, jo gaisu (kuram ir jābūt izplešanās traukā) vienkārši vairs nevar saspiest
Offline
Driver
05. Oct 2010, 12:15 #5

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Un kas notiek tad, ja visu salej par jaunu, atgaiso, bet silda lidz darba temperaturai neuzliekot korkji?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Puce
05. Oct 2010, 12:18 #6

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6424

Braucu ar: BMW 315 e21

Man 524td bija tā, ka kā dod virsū pa šoseju tā sāk vārīties. I blīvi mainīja i gaisoja i vēl sazin ko tik. Beigās vienu dienu pārplīsa viena no dzeses trubiņām kuru nomainot visas problēmas ar pazuda. Acīmredzot bija slikti uzlikta vai vienkārši caura, ka sūca iekšā gaisu. Tā ka pie reizes pārbaudi visas trubiņas. Vislabāk noņem nost un notīri savienojuma vietas. moš tās ar tosola cukuru apaugušas un tāpēc slikti blīvējas.

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
andzaa
05. Oct 2010, 15:43 #7

Kopš: 05. Oct 2010

Ziņojumi: 9

Braucu ar:

motors dzesejas gan siltam gan aukstam pirmaja momentaa isitas araun un kad brauc ar nenovilktu baccoka propku tad tosolu dzen araa! galvu ar noslipeju pirms liksanas!
Offline
Sadam
05. Oct 2010, 16:15 #8

Kopš: 03. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2275

Braucu ar:

Tu maz zini kā izskatās pieturzīmes?
Offline
andzaa
07. Oct 2010, 10:17 #9

Kopš: 05. Oct 2010

Ziņojumi: 9

Braucu ar:

beigu, beigas izradijas ka ir plisusi gilze 5 cilindram. vakar braucot no darba majas paradijas daudz balti dumi,un saaka nesradat motors, garaza stundas laikia noraavu galvu,un ieraudziju ka pilns cilindrs ar tosolu, izslaukot cilindru ieraudziju plaisu un redzeju kaa tek cilindraa tosols! ela karteri ari bija pec skata normaala! tikai vaarsta vaakaa,bija ellas sodrejumi loti biezi!un caur motora elpossanas trubu,kas aiziet lidz gaisa filtram,saka sist ellu turbinaa! tad nu beigas tika atklats kaapeec spiediens sistemaabija par lielu!!!
Offline
markelis
07. Oct 2010, 10:19 #10

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12856

Braucu ar: eFku

diizeljcentram bietee.
Offline
Puce
07. Oct 2010, 10:24 #11

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6424

Braucu ar: BMW 315 e21

EGR vārstu likvidē. tas ir tas, kas nāk no ļurbas uz ieplūdi. Nepūtīs sūdus ieplūdes kolektorā. Pie reizes iztīri to kolektoru.

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo