Online

Pašreiz BMWPower skatās 82 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Kaa BMW 520i 24V vareetu palielinaat jaudu, cik tas izmaksaas?

AutorsZiņojums
Waldis
12. Dec 2003, 15:46 #21

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 1011

Braucu ar: All Grip

Atradushi iisto mashiinu e34 ar 2.0 motoru kam palielinaat jaudu... nu liidz cik tu shamo palielinaasi? +50Zs? nu i buus nedaudz atraaka par 2.5 24v, bet vai ir jeega chakareeties. tad jau labaak paardot to mashinju (cilveeki tach uzkjeras uz sludekljiem: 2.0 - ochen ekonomisks, 24v - sportjivnij) un nopirkt 88 gada 535, un veel tev paliks nauda jau savestu to 535 tehniskaa kaartiibaa...
Offline
karro
12. Dec 2003, 15:51 #22

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4377

Braucu ar: studentu variantu

a 3.5 biidelis nau nemaz paaraak eedeliigs - videeji 15l/100 pilseeta (minimums - 13.7!! ), shtraase - ap 9/100, nesteidziigi kreiseejot uz 120.

SWK
Offline
Waldis
12. Dec 2003, 17:01 #23

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 1011

Braucu ar: All Grip

6.taa seerija noteikti ka ir paarsimts kg vieglaaka par e34 bundzhu! man e28 535 arii pa pilseetu eeda 15l un pa shoseju 8l, tagad 525 e34 pateeree 14l pa pilseetu, bet 8.6 pa shoseju. e34 pashmasa = 1480kg!
Offline
karro
12. Dec 2003, 17:06 #24

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4377

Braucu ar: studentu variantu

pashmasa = 1450kg, taa vismaz tehpasee rakstiits
Offline
Waldis
12. Dec 2003, 17:10 #25

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 1011

Braucu ar: All Grip

hmz.. e28 pashmasa bija ap 1300kg... vo, atradu, peec bmwpower datiem 1370kg. kas, vai tad e24 ir smagaaks?
Offline
bmwaddict
12. Dec 2003, 17:51 #26

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

Eu nu gan tas izklausaas peec pasakaam - 535 E34 eed 15L pilseetaa? Tikai pa pilseetu? Forgetit, neticu, noshauj es neticu!
Mans E36 M50 2.0 nu jaa ar automaatu gan bet pilseetaa zem 15 neredeezt, aizmirsti. A pa shoseju gan, nu 7 litri..
Par 3arpus motoru ieksh E32 kuzava varu teikt, jaa super duper auto, bet nu pieliet es to nevareetu.
Bet es k chemu tut - esmu ieveerojis, ka automaatiem ir zemaaki apgriezieni, nu tb ja E36 2.0 manuaalis uz 100km/h raada ap 3000 RPM, tad automaatam 3000RPM ir uz 125-130km/h. Imho ahuunaa starpiiba, mosh vienkaarshi nomainiit galvenaa paarvada paarnesumu un uzlikt muftu no 2.5 motoram paredzeeta automaata?. Itkaa jau ar 2.0 pietiek ja brauc mieriigi kaa seenjuvecis (vismaz sodi toch ir mazaak) bet ja grib uzspiest, tad no dzineeja tiek gaidiita jauda diapazonaa, kur taas nav pietiekoshi, tb, zem 3000RPM, nu vareetu atvieglot dziivi motoram un palielinaat paarnesumu lai ir kaa manuaalim.. ko sakat?
Offline
AV
12. Dec 2003, 17:53 #27

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17397

Braucu ar: 500

Tad rekinies, ka arpus pilsetas vairs needis 7 litrus...
Offline
Bosnija
12. Dec 2003, 17:55 #28

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 13568

Braucu ar:

Kā visār var iedomāties e34 2.0 celt jaudu, priekš kam?? laikam esmu debīls un neko nesaprotu
Offline
Last2
12. Dec 2003, 19:05 #29

Kopš: 24. Oct 2003

Ziņojumi: 13

Braucu ar: BMW 524d/td?

Rij degvielu 2.0l bidelite!?
varbut laiks izmest sapujuso zondi un nomainit ellu ar visiem filtriem, redzesi ka sak iet!?

Pareizi saka: prieks kam 2.0l 6cilin. motoram jaudzu pacelt?

ja 2.0l izdalam uz 6!?
neiegustam 0.5l uz katru darba tilpumu -kas butu ieteicams 4taktu dzinejiem!?
Tatad uz maziem apgriezieniem tev jauda nespid!?

runajot pa automatisko a.karbu!? Vai nu tu to fiksi nodedzinasi, vai turpinasi braukt ar tadu pasu
Izmainot reduktora parnesumu varesi panakt ko jedzigu, bet ko tas tev dos -atrak pa 140km/h neiet!? pamegini uzlikt lielakus, vai mazakus ritenisus -jutisi tad to starpibu!?
Offline
bmwaddict
12. Dec 2003, 20:18 #30

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

Last2:
Jaa zonde mosh ir vainiiga. Nomainiishu, kautgan biju aizbraucis uz servi teica ka ok esot. Bet nu labi, es traapat neticu.. Jaa rij biideliite 2.0 maita Baigi rij, peedeejais rekords 18l/100 chista pa pilseetu, bet nu es tur arii sportrezhiimaa paurbu.
Nu par to mazo tilpumu uz katru cilindru ir taa, liekas, tas ir jaaskatas kontekstaa ar virzulja gaajienu, ja stroke ir liels tad pietiek arii ar mazaaku darba tilpumu katram cilindram. Bet jaa, nu 2.0 motors 6cyl nav iisti tas efektiigaakais. Neenu es jau varu to mashiinu for sale palais, bet nu man taa (pagaidaam veel) patiik ljoti. Tik ja neriitu to bendzhu (ok to salabosim) un buutu mazliet vairaak jaudas zem 3k RPM, jo taa ir diezgan mokoshi braukt, ja vajag straujaak uzdot un arii sportrezhiimaa kaa shujmashiinai braukt nav iisti kaifs. Es tikai te mekleeju taadu kaa kompromisu, jaa buus lielaaki RPM bet ja jau manuaaliem 2.0 E36 ir 100km/h pie 3k RPM tad man ir kur izveersties. Es domaaju no taa , ka es uzlikshu reduktoru ar lielaaku paarnesumu (3.45 vs 3.6 laikam) kasti vairaak nevar sabeigt (ja taa jau nav pietiekami sabeigta) jo galu galaa taa pati naak vairaakos BMW modeljos arii ar jaudiigaakiem motoriem un arii pie 8cyl motora ( ZF-HP18 ), mainaas tikai taa hidromufta. Nu tad es attieciigi ielieku "smagaaku" hidromuftu no 325 kastes un apgriezieni samazinaas bet slodze arii ir samazinaata jo reduktora paarnesums ir lielaaks, tb tas ir kaa speeka reizinaataajs uz ritenjiem.
Nu tad saanaak ka 2.0 motors ir taads apgriezienu zveers? labi izmantojams kopaa turbo? Nezinu iisti, bet nu es to tachku njeemo nu taa naivi cereedams ka izdosies apvienot komfortu ar ne paaraak lielu degvielas pateerinju.. Nu E36 325 automaatam 15l pa pilseetu ir normaali patieshaam, cereeju, ka mans 2,0 ieliidiis kaados 12-13.. [ This message was edited by: bmwaddict on 2003-12-12 20:28 ]
Offline
diesel
12. Dec 2003, 20:31 #31

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6135

Braucu ar: JG 9

..... nomaini filtrus, sveces,lamdu, izgriez kat. ( iemetini rezonatoru), ielej 98e un neskalo sev smadzenes.
Offline
tomick
12. Dec 2003, 20:51 #32

Kopš: 31. Oct 2003

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: 530i wrx :D

noirkt jaunaaku un jaudiigaaku auto
Offline
Bullis
15. Dec 2003, 13:50 #33

Kopš: 14. Nov 2003

Ziņojumi: 2428

Braucu ar:

Ja gribi ekonomēt pērc dīzeli
Bet jārēķinās ar to, ka krustojumos nāksies ostīt citu atgāzes...
Offline
Wicked
22. Dec 2003, 12:34 #34

Kopš: 21. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 14869

Braucu ar: Z3/TeslaM3

Monka variants ir visspareizākais!

-----------------
www.carcare.lv Detailing Store
www.pinole.lv
Offline
Anri2
22. Dec 2003, 12:36 #35

Kopš: 18. Dec 2003

Ziņojumi: 23

Braucu ar: e34

tad varbuut kaads mega speciaalists vareetu painformeet pa cik var ieguut 3.0 motoru un kas veel bez montora instalaacijas ir jaadara, kaarba, reduktors???
Offline
Wicked
22. Dec 2003, 12:40 #36

Kopš: 21. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 14869

Braucu ar: Z3/TeslaM3

3,0 arī izmet E34 jāliek V8! Ja gribi lai ietu!

-----------------
www.carcare.lv Detailing Store
www.pinole.lv
Offline
KarlisZ
22. Dec 2003, 12:42 #37

Kopš: 11. Jul 2002

Ziņojumi: 355

Braucu ar: E92 323

Luuk ir atbilde ka notunet 2.0 biideli bez ieguldijumiem lai no 8,7s dabuutu 5,6
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=776885

Karlis BMW 32?i 60mph @ 6,3s [ This message was edited by: KarlisZ on 2003-12-22 12:43 ]
Offline
Bullis
05. Jan 2004, 14:03 #38

Kopš: 14. Nov 2003

Ziņojumi: 2428

Braucu ar:

Jā bet tādā jau vecenes pat nekāps iekšā...
Offline
GA3
14. Jan 2004, 02:53 #39

Kopš: 29. Jun 2003

Ziņojumi: 1401

Braucu ar: Nazi pa sviestmaizi


2003-12-22 12:40, Wicked rakstīja:
3,0 arī izmet E34 jāliek V8! Ja gribi lai ietu!


Ir jau arii 3.0 V8... Vai tad ne?
Offline
GA3
14. Jan 2004, 02:55 #40

Kopš: 29. Jun 2003

Ziņojumi: 1401

Braucu ar: Nazi pa sviestmaizi

Nu ja, paarbaudiiju, ir abeejaadi: gan 3,0 rindas 6 un 3,0 V8
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo