Online

Pašreiz BMWPower skatās 81 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Kaa BMW 520i 24V vareetu palielinaat jaudu, cik tas izmaksaas?

AutorsZiņojums
Bullis
14. Nov 2003, 13:47 #1

Kopš: 14. Nov 2003

Ziņojumi: 2428

Braucu ar:

Cik maksaa Sie pasaakumi? [ This message was edited by: Bullis on 2003-11-14 15:12 ]
Offline
Krauze
14. Nov 2003, 14:05 #2

Kopš: 11. Sep 2003

No: Dagda

Ziņojumi: 11376

Braucu ar: xXx

Vecīt tādu jautajumu dzirdu pirmo reizi ! Labākais variants nochipot pie Kulberga www.chiptuning.lv vai Rona
Offline
markelis
14. Nov 2003, 14:10 #3

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12846

Braucu ar: eFku


cik maksaa jauda - Ls 10,- spainis.
Offline
wheels
14. Nov 2003, 14:12 #4

Kopš: 16. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10060

Braucu ar: V8

ielejiet man spainii 10 litrus kompresijas!!
shis prikols ir no dziives! ta viena sievite servisa esot jautajusi!
Offline
Last2
25. Nov 2003, 09:29 #5

Kopš: 24. Oct 2003

Ziņojumi: 13

Braucu ar: BMW 524d/td?

hi...
sis pasakums nav no tiem vienkarsakajiem un nebut no tiem atrakajiem!?
Ja ir velme panakt ka ta tiesam strada, tad bus vien pasam jaiepazistas ar bideles saturu!
Offline
JimBeam
25. Nov 2003, 10:26 #6

Kopš: 16. May 2002

Ziņojumi: 1178

Braucu ar: Līīdojam

vārdu sakot, daram tā - nopērkam motoru no M5vai kādu citu lieljaudas, 2.5 vai 3.0 vai 3.5 vai 5.0 un veco 2.0 ņemam ārā, atdodam man. Tālāk - stūķējam to jaudīgo iekša un lieta darīta

[ This message was edited by: JimBeam on 2003-11-25 10:28 ]
Offline
Beetee1
25. Nov 2003, 16:25 #7

Kopš: 06. Aug 2003

No: Strenči

Ziņojumi: 381

Braucu ar: nav nekaa

O, baigi smieklīgi izdomāju.

Vaig to uzlīmi uz aizmugurējā vāka pakāpeniski mainīt uz augstāku- 525, tad 530, tad 535, tad 540, beigās nepakautrēties M5.

Auto vērsies arvien labāk.
(goč pendele)
Offline
SpOrcMeN
25. Nov 2003, 18:07 #8

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 33925

Braucu ar: banderautomobili

nav ko njirgaties pashi bljin tadus un lidzigus jautajumus uzdodat )) tu savaji 2,0 plitij labak neko nedari ta bus labak nekadu jaudu tu neiegusi un nekada gadijuma neperc nekadus suda chipsus

-----------------
ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!


Offline
Rons
25. Nov 2003, 19:53 #9

Kopš: 28. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3275

Braucu ar: 435iX un M6

nedirs

-----------------
www.radari.lv
Offline
Bullis
04. Dec 2003, 13:58 #10

Kopš: 14. Nov 2003

Ziņojumi: 2428

Braucu ar:

Ko jūs te diršat, un ņirdzat, jūs jau paši nemākat pat eļļu nomainīt...
Labāk ielikšu stereo sistēmu, vismaz ar skaņu pārspēšu...
Offline
SpOrcMeN
04. Dec 2003, 14:16 #11

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 33925

Braucu ar: banderautomobili

ar skanju varesi aprspet varbut tikai manu vecomammu ))

-----------------
ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!


Offline
Bullis
04. Dec 2003, 14:29 #12

Kopš: 14. Nov 2003

Ziņojumi: 2428

Braucu ar:

Esmu dzirdējis, ka iespējams uzstādīt turbokompresoru, tas manāmi palielina jaudu, diemžēl dārgi... kādam varbūt ir pieredze?
Offline
Lord_RedFord
04. Dec 2003, 17:19 #13

Kopš: 10. Apr 2003

Ziņojumi: 321

Braucu ar:

es tv var paliidzeet netikai ar to kompresorru, bet gan arii ar paareejo. Un patiesiibaa tas kopresors nav tik daargs (150-200Ls) + uzstaadiishana(veel tik pat un chuchukj)= 500-600Ls. Var mainiit sadalenes, sliipeet iepluudi-izpluudi, taisiit pareizu izpuuteeju ar zirnekli,un veel ir variants neaizrtikt motoru bet gan taa saucamo "otro motoru"-aatrumkaarbu pamainiit paarnesuma skaitljus, uzstaadiit citu reduktoru ar lielaaku parrnesumu un blokji un tu ieguusi arii ljoti daudz. iisaak sakot piezvani un tad parunaasim konkreetaak. 9112496
Offline
Puuchuks
04. Dec 2003, 17:53 #14

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW

Bulli, ja tavs jautaajums bija nopietns, tad beidz chakareeties ar to 2litrinieku un vienk. nopeerc jaudiigaaku 5xx. teiksim, 2.5 24V
Offline
Blackadder
04. Dec 2003, 17:57 #15

Kopš: 15. May 2002

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2097

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d

Bullis: Lai ko tu arī darītu, atceries, ka nomainīt mazjaudīgo auto uz citu, jaudīgāku, 95% gadījumu būs lētāk un ātrāk, nekā pārskrūvēt jau esošo.

Ja nu akurāt neliek miera auto zemās potences, bet nav gribēšanas to mainīt, tad sāc ar kārtīgu kapitālo remontu motoram, sveču, filtru un izpūtēja nomaiņu (protams, šis ieteikums nav spēkā, ja tas jau ir darīts) - ņemot vērā, ka auto nav jauns, šīs izmaksas attaisnosies. Tici man, ar tikko labi izremontētu auto braukt arī ir ļoti patīkami.
Offline
kristapz
04. Dec 2003, 18:43 #16

Kopš: 23. Sep 2002

Ziņojumi: 3658

Braucu ar: .

vislabaak ir panjemt e30 325, nav ko tur tjeepaaties ar to 5xx. dzheki staasta ka ejot 250!
Offline
nrcha
04. Dec 2003, 19:47 #17

Kopš: 16. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2643

Braucu ar: smaidu

.. ar otro aatrumu

-----------------
"Trees're always a relief, after people." (c) D. Mitchell
Offline
bmwaddict
12. Dec 2003, 11:43 #18

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

Yo, nu man arii incee shis te jautaajums, pacelt jaudu tam M50 2.0, un kaapeec tik kritiska attieksme? M50 2.0 un M50 2.5 ir praktiski identiski motori, atshkjiraas bore un stroke, bet 2.0 ir shvaks "apaksheejais gals" kur 2.5 displacements "izvelk". Ja paskatamies 2.0 VANOS versiju peec 94 gada, tad tas jau iet labaak, deelj kaa? Deelj pareizaaka camshaft timinga pie zemiem RPM?
Ok, neskriesim peec vairaak zirgiem, bet peec lielaaka griezes momenta pie zemiem RPM. Tad nu, mosh ir jeega pamainiit taas sadalenes ielikt agresiivaakas? Vai taas pashas paregulet agraak/veelaak attieciibaa pret piedzinju? Vai intake/exhaust kolektorus pamainiit? Kompresiju pacelt?
Doma ir, nav jau probleemu vienkaarshi ielikt lielaaku motoru .. Bet nu taa ir cita mashiina, tad labaak paardod un nopeerc jau ar lielo motoru. A bet kaa ar bendziininju.. Kursh alkst to liet vairaak?

bmwaddict
-=SPEED KILLS=-
Offline
Last2
12. Dec 2003, 13:47 #19

Kopš: 24. Oct 2003

Ziņojumi: 13

Braucu ar: BMW 524d/td?

mjaa..
motorini ir identiski, atskiras klokenes gajiens!?
pacelt jaudu var, tikai viens efets, kad to izdarisi, nolaust klokenes galu... to ari izdarisi!?
pirmkart pievers uzmanibu iepludei un izpludei(kolektoriem), ja nav turbina, palielini tilpumu iepludes kolektoram, izslipe galus vienadus ar galvas galiem, un izputeja trubu vajag resnaku un pundulus no tam nevajadzigi garam trubam atbivo!?
tad varesi kerties pie motora galvas(slipet varstu ligzdas), un ja nepieciesams jaunu sadaleni un varstu izspiedejus
Parbaudi vai virzulu gredzeni nav kada veida iedegusi(tas ir, ja savlaicigi ellu un filtrus nemaini)
Liekot kopa, naksies pacakareties ar aizdedzes un sadalenes "atmetkam", katrs milimetrs radis ko citu(labak iet pie lieliem apgriecieniem, vai otradi)

PS: un velkas, ja manisi ka stav denfera spararats, noperc (kada miskaste) parasto sajugu, resp:cuguna klucitis spararats bez nekadiem tur vijeboniem!? -klokenes gali ir vienadi, tikai varetu gadities ka naksies nest pie virpotaja lai nomaina spararata zobratu (startera)

_____________________________
Citas fiskas pamanisi pats, iejaucoties "bidelite"
Offline
bmwaddict
12. Dec 2003, 14:52 #20

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

Ja aats viss skaidrs kaa no aabeces, bet taa parasti palielina performanci augshgalaa, liekot moyoram vieglaak elpot pir lielaakiem RPM. Bet ka ir ar low rpm? Tur cik noprotu ir jaaapreekjina pareizie iepluudes/ izpluudes kolektoru runneru garumi, diametrs, etc. Bet veel vairaak dod pati sadalene, tb, atveershanaas/aizveershanaas/overlapping liiknes pareiza izveele. Nu jaa protams ielikt long-stroke klokjeni vareetu, bet kaads ir to dariijis?! Tur droshi vien naaktos nosliipeet virzuljiem augshas un tamliidziigi izpildiities.
Plus par sajuugu, em.. man ir automaats ) Miilu komfortu, vajag tachu kaadu auto, ar ko atslaabinaaties Bet mazliet par mazu dveeseliite tam 2.0 prieksh automaata tieshi uz zemiem RPM, ja uzspied tad peec 3KRPM shis aiziet kaa pleests. Tas neder. (Gribu V8 implantu)
Bet veel ir iespeeja - likties mieraa, panjemt no E30 diferenciaala paarnesuma zobratu paari 1:3.6 un automaatam muftu no 2.5 motoram domaataas ZF-HP18 kastes ielikt lai kompenseetu mazliet paaaugstinaatos apgriezienus.. Mosh tas ies krastaa? Kaa vispaar te sastaav ar automaatiem? Ir kaads, ar ko pakonsulteeties?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo