Online

Pašreiz BMWPower skatās 121 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E30 (1983-1991)

Tēma: E30 projekti ar 2.8-4.4l motoriem

AutorsZiņojums
LA
03. Sep 2010, 15:06 #121

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250


03 Sep 2010, 14:27:24 jurci-s rakstīja:

03 Sep 2010, 12:16:58 Lauris rakstīja:

03 Sep 2010, 12:15:03 RM1 rakstīja:

03 Sep 2010, 12:12:20 Lauris rakstīja:
šito tomēr nesaprotu. priekškam taisīt kautkādu ķīmiju par kuru Tu nezni cik ilgi varēs braukt , kāds būs patēriņš u.t.t Labak jaudīgāku stock motoru no kāda jaunāka modeļa un viss.

Tieši tā, user frendly variants Un īsts tūners, kurš kaut ko rubī un pats taisās būvēt, nekad nejautās "izglītotajai" powera publikai ko un kā darīt


arī fakts. Ir pietiekami daudz zinoši cilvēki un infa , ko lasīt ,lai iztiktu bez publiskiem jautājumie. ) sorry , jurci


Ko tu ar to gribeji teikt.> ? kapec es taisiju m50 ar m52 ieksham.. ?


Nē. To , ka visi krutie tūneri visu jau zin un nejautā nevienam
Offline
Instigater
03. Sep 2010, 15:27 #122

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Es ietu vienkāršāko ceļu - M20B27 + maza zemspiediena turbīna.

[ Šo ziņu laboja Instigater, 03 Sep 2010, 15:27:53 ]

Offline
RM1
03. Sep 2010, 15:32 #123

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64879

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli

Turbo nav nekas vienkāršs, tas prasa zināšanas un daudz vairāk kā pārlasīt motoru vai to vnk iesviest iekš burkas un savienot vadus

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
jurci-s
03. Sep 2010, 15:34 #124

Kopš: 13. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3386

Braucu ar: 3-er...M-tech e30, e46


03 Sep 2010, 14:57:26 kaskas rakstīja:
price vs performance :

m50 bloks
m52b28 klokene , klani, virzulu
vot par sadalenēm vēl noskaidrošu
m20 sajugs
bezvanosa galva
m50 iepludes koletors
un ja atļauj dolāri tad vems

būs ideāla diskotēka


Viss tāds jau ir tikai bez vemsa
Gribas kautko citu vnk.
Offline
jurci-s
03. Sep 2010, 15:36 #125

Kopš: 13. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3386

Braucu ar: 3-er...M-tech e30, e46


03 Sep 2010, 15:06:42 Lauris rakstīja:

03 Sep 2010, 14:27:24 jurci-s rakstīja:

03 Sep 2010, 12:16:58 Lauris rakstīja:

03 Sep 2010, 12:15:03 RM1 rakstīja:

03 Sep 2010, 12:12:20 Lauris rakstīja:
šito tomēr nesaprotu. priekškam taisīt kautkādu ķīmiju par kuru Tu nezni cik ilgi varēs braukt , kāds būs patēriņš u.t.t Labak jaudīgāku stock motoru no kāda jaunāka modeļa un viss.

Tieši tā, user frendly variants Un īsts tūners, kurš kaut ko rubī un pats taisās būvēt, nekad nejautās "izglītotajai" powera publikai ko un kā darīt


arī fakts. Ir pietiekami daudz zinoši cilvēki un infa , ko lasīt ,lai iztiktu bez publiskiem jautājumie. ) sorry , jurci


Ko tu ar to gribeji teikt.> ? kapec es taisiju m50 ar m52 ieksham.. ?


Nē. To , ka visi krutie tūneri visu jau zin un nejautā nevienam

es jau neesmu krutais tūneris esmu parastais
Offline
Kashelz
03. Sep 2010, 15:36 #126

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Tad tev tur vajag esosho vadiibu atbilstoshi saprogrammeet un nekas cits neprasiisies, jo ipashi mazaa E30

Cik ta VEMS vadiba uz M50 izmaksaa?
Offline
jurci-s
03. Sep 2010, 15:39 #127

Kopš: 13. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3386

Braucu ar: 3-er...M-tech e30, e46


03 Sep 2010, 15:36:54 Kashelz rakstīja:
Tad tev tur vajag esosho vadiibu atbilstoshi saprogrammeet un nekas cits neprasiisies, jo ipashi mazaa E30

Cik ta VEMS vadiba uz M50 izmaksaa?

Kad biju ielicis vadibas bloku ar chipu kas paredzets tadam motoram shkjilas daudz labak bet izbraukt gan nepaspeju, jo tad bija ziema un nebija piekares... bet aizdedzes moments tur noteikti ari ir cits.u.t.t
Offline
Instigater
03. Sep 2010, 15:43 #128

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW


03 Sep 2010, 15:32:09 RM1 rakstīja:
Turbo nav nekas vienkāršs, tas prasa zināšanas un daudz vairāk kā pārlasīt motoru vai to vnk iesviest iekš burkas un savienot vadus
Es gan tur neredzu nekādu problēmu, taisot no standarta detaļām M20B27 327i sanāk tāds zemas kompresijas motors, kurš tieši kā radīts mērenai turbonizēšanai. Attiecīgi piemetam klāt no td turbo, pārgriežam tās mehānisko regulācija skrūvi uz daudz mazāku spiedienu un tas pasākums pat varētu normāli strādāt ar dzimtajām smadzenēm. Vajadzētu sanākt kādiem 280Nm un 250Zs.

[ Šo ziņu laboja Instigater, 03 Sep 2010, 15:44:26 ]

Offline
Ugunsdzesejs
03. Sep 2010, 15:53 #129

Kopš: 16. Dec 2008

Ziņojumi: 5327

Braucu ar:

Teorijā tas viss riktīgi forši izklausās, bet praksē
Offline
RM1
03. Sep 2010, 15:53 #130

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64879

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli

Vēlu veiksmi





-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
Kashelz
03. Sep 2010, 16:42 #131

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Labak pastaastat vai dizelja klokjenes kaut kaa der bendzina dzineejos? Runa iet par paarbuuvi dzineja tilpumam Doma par M50 ar 3.0D klokjeni.
Offline
Ugunsdzesejs
03. Sep 2010, 16:44 #132

Kopš: 16. Dec 2008

Ziņojumi: 5327

Braucu ar:

Klau, vieglāk nav uzlikt plānāku blīvi, noslīpēt galvu un uzlikt ražīgāku sūkni, lai dabūtu klāt jaudu, nevis provēt izcelt ņūtonus no tilpuma
Offline
Kashelz
03. Sep 2010, 16:47 #133

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Vajag dariit visu, bet bez pieklaajiiga tilpuma ieguvums bus nieciigs. Jeega chakareties un ieguut kaadus + 30-50 zirgus?
Offline
Ugunsdzesejs
03. Sep 2010, 16:51 #134

Kopš: 16. Dec 2008

Ziņojumi: 5327

Braucu ar:

Kashelz, varbūt jāsāk ar to, ka jādabūn tik zirgi, cik motoram vispār orģinālā paredzēts?
savādāk visi tā fano par "tjūningu" un "zirgu celšanu", ka aizmirst, ka motorīts jau sen nedod ārā to, ko viņam orģinālam vajadzētu dot laukā

es gan vairāk uzskatu to, ka pareizi noregulēta(agrāka) aizdedze, augstāka kompresija un ražīgāks sūknis/sprauslas dos DAUDZ lielāku praktisko ieguvumu, kā tilpuma palielināšana, kas, neizbēgami, novedīs pie kompresijas zuduma, ja vien netiks piemeklēti citi klaņi, kaut kas darīts ar galvu utml...
Offline
Kashelz
03. Sep 2010, 16:54 #135

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Ar orgjinalo jaudu viss ir kartibaa, kapitalka senaak jau bija, bet tas ir par iisu sha vai taa ja grib kartiigi slipeet, labak sakat ka ir ar tam dizeleneem no M57 dzineeja, jamas der ieksh M5x saimes dzineejiem? Uz klokjenes esoshais zobrats ja ta var teikt varetu traucet, bet parejais?
Offline
plakanais
03. Sep 2010, 17:09 #136

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


03 Sep 2010, 16:54:32 Kashelz rakstīja:
Ar orgjinalo jaudu viss ir kartibaa, kapitalka senaak jau bija, bet tas ir par iisu sha vai taa ja grib kartiigi slipeet, labak sakat ka ir ar tam dizeleneem no M57 dzineeja, jamas der ieksh M5x saimes dzineejiem? Uz klokjenes esoshais zobrats ja ta var teikt varetu traucet, bet parejais?


Ar Jagr'u savulaik peetiijaam, elljoshanas kanaali klokjenei gaaja preteejaa virzienaa nekaa benziinniekam
Offline
Archuks
03. Sep 2010, 17:12 #137

Kopš: 31. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7947

Braucu ar: EVO


03 Sep 2010, 12:25:07 fubuz rakstīja:
archuk saki, cik ļoti m52b25 atšķiras no m52b28 jaudas patēriņa ziņā?

Patēriņš ir vienāds, M52B28 iet jūtami labāk
Offline
Kashelz
03. Sep 2010, 17:12 #138

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Taatad tas variants tad pilniibaa neder? Visticamak partaisit eljoshanu nav tik vienakrshi, drizak jau neiespeejami...
Offline
plakanais
03. Sep 2010, 17:31 #139

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


03 Sep 2010, 17:12:57 Kashelz rakstīja:
Taatad tas variants tad pilniibaa neder? Visticamak partaisit eljoshanu nav tik vienakrshi, drizak jau neiespeejami...


es tieshaam simtprocentiigi neatceros, kas tur bija pa gljuku, tachu bija taa, ka benziina klokjenei elljoshanas caurumi pamatu shaaleem gaaja no priekshgala uz aizmuguri, diizelenei preteeji. Tur nu neko nepaartaisiit
Offline
GirtzB
03. Sep 2010, 17:58 #140

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21920

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


03 Sep 2010, 12:27:22 GS rakstīja:

03 Sep 2010, 12:15:14 M3 rakstīja:
kāda vispār starpība kad sasniedz max jaudu

vajag arī paskatīties kas notiek pirms tam ... ir liela starpība vai pie 2500rpm ir 100 vai 150zs


Protams bet ja esi braucis ar jebkuru R6 M tad noteikti esi pamanijis ka parasts 320 lidz kadiem 3-4rpm iet labak. Un tas tikai tapec ka augsas ar apaksam apvienot nevar. Var tik nogriezt augsai un pielikt apaksai.

Un tiesi tas ari redzams teh datos salidzinot B28 vs B28TU augsai ir nogriezti 200rpm jaudas un apaksai pielikti 450rpm griezes.

nu nu salīdzini e46 320i ar e46 m3, tur arī līdz 4k m3 izcērt nemotoru vienos vārtos...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo