Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 119 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: E34 M20B20 maiņa uz M50B25

AutorsZiņojums
riekstkodis
11. Jul 2010, 20:35 #1

Kopš: 08. Mar 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 7

Braucu ar: E34 520

sveiki!auto e34 520 m20b20.mehaniska karba.ir doma likt m50b25.tatad kas var palikt no m20 un kas vajadzigs no m50,karba,dzineja vadibas bloks,kardans?un vai paduskas lidis uz kronsteiniem tos neparmetinot?paldies.
Offline
rabbit
11. Jul 2010, 20:39 #2

Kopš: 03. Jan 2010

No: Gulbene

Ziņojumi: 243

Braucu ar: f11 530xd

lētāk būs nopirkt auto ar m50 dzinēju
vienīgais ja ir otrs donorauto un pašam ir laiks un gribēšanas čakarēties
Offline
yanjux
11. Jul 2010, 20:43 #3

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4870

Braucu ar: mīkstu jumtu


11 Jul 2010, 20:39:06 rabbit rakstīja:
lētāk būs nopirkt auto ar m50 dzinēju
vienīgais ja ir otrs donorauto un pašam ir laiks un gribēšanas čakarēties

nu jau sarunāji dumības.
cik tur tā darba.
sen garām tie laiki kad tas maksāja kosmosu.
Offline
australia
11. Jul 2010, 21:31 #4

Kopš: 12. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1795

Braucu ar: ratiem

aha, tas tākā nomainīt videokarti. uzrullējam kreklam piedurkni un aiziet. haha
Offline
australia
11. Jul 2010, 21:32 #5

Kopš: 12. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1795

Braucu ar: ratiem

ā, nē. tas tākā fēns. divi vadi 220V
Offline
riekstkodis
11. Jul 2010, 21:48 #6

Kopš: 08. Mar 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 7

Braucu ar: E34 520

australia,ja pats neko nejedz,tad neraksti neko,pamulku pietiek jau izejot uz ielu.seit es ceru pakonsulteties ar cilvekiem kas kaut ko tadu ir darijusi.
Offline
Driver
11. Jul 2010, 22:10 #7

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


11 Jul 2010, 21:48:49 riekstkodis rakstīja:
australia,ja pats neko nejedz,tad neraksti neko,pamulku pietiek jau izejot uz ielu.seit es ceru pakonsulteties ar cilvekiem kas kaut ko tadu ir darijusi.

jamaina bus viss - motors, karba, kardans un var gadities, ka motoru pravodkas nebus plug & play.
Nav taa verts! Labak pardod savu un nopec citu auto.
Vai vel labak noperc 525 ar m50, to kas nepatik uzliec no sava un tad pardod veco auto.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
riekstkodis
11. Jul 2010, 22:15 #8

Kopš: 08. Mar 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 7

Braucu ar: E34 520

laikam jau tev taisniba,baigais cakars,vnk man ir iespeja dabut labu donoru par labu cenu.taka viela pardomam.
Offline
Driver
11. Jul 2010, 22:18 #9

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


11 Jul 2010, 22:15:31 riekstkodis rakstīja:
laikam jau tev taisniba,baigais cakars,vnk man ir iespeja dabut labu donoru par labu cenu.taka viela pardomam.

cik ir taa labaa cena?
Manuprat lidz 200ls , savadak nav jegas. Tadjau labak nopirkt m52 motoru

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
riekstkodis
11. Jul 2010, 22:27 #10

Kopš: 08. Mar 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 7

Braucu ar: E34 520

ja ta ari ir 200 ls.un ar m52 dzineju butu vienkarsaka mainja?
Offline
Driver
11. Jul 2010, 22:36 #11

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


11 Jul 2010, 22:27:06 riekstkodis rakstīja:
ja ta ari ir 200 ls.un ar m52 dzineju butu vienkarsaka mainja?

tas butu no kadiem 350ls + (tavs) darbs, bet rezultats butu labaks.

Nahuj cepi jaunu topiku????

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
riekstkodis
11. Jul 2010, 22:54 #12

Kopš: 08. Mar 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 7

Braucu ar: E34 520

neko tadu neatradu,tapec jau ari cepu.
Offline
mad_max
24. Oct 2010, 18:56 #13

Kopš: 27. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 377

Braucu ar: 1.6l

ari ir jautajumi..
man ir e34 ar 2.5 12v m20b25-pusliidz beigts..
gribu nomainit motoru, bet nelaime taa kad m20b25 laba stavoklii jau nevar tik vienkarsi atrast..
tadel iedomajos par m50b25..
jautajums tikai kas isti ir vajadzigs lai viss butu ok?? pats motors, vadi, kompis-tas ir skaidrs, bet kas ir ar karbu?? un kaa ar redatkoru buus un taa attiecibu ar karbu?? jo dzirdeti gadijumi kad pec sitadam parvertibam 3000apgriezieni/ 80km/h 5.parnesumaa..
Offline
fubuz
24. Oct 2010, 19:04 #14

Kopš: 19. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5138

Braucu ar: trafic

reduktoram nevajadzētu būt lielākajai problēmai.
Offline
otomars
24. Oct 2010, 19:07 #15

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu

ar kaadu atieciibu reduktors jau staav virsuu..
mees nevam izziileet kafijas biezumos,apskaties kaadi Tev ir un sameklee tabulaas
p.s 4.10 tad buus 3000 pie 80km/h
Offline
mad_max
24. Oct 2010, 19:31 #16

Kopš: 27. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 377

Braucu ar: 1.6l

nu tagad man ir m20b25 un 5.parnesumaa ir 3000apgriezieni/120(nepilni)km/h ..
pielauju kad viss ir no rupnicas..
tapeec jautajums ir vai m50 varees samaukt ar esoso karbu, un vai nebuus tie 80km/3000apg. ar 5.robu..
kkas nak atminaa kad laikam karbu vareeja atstat veco, bet tad bij jaliek m20 sparrats un sajugs.. ?
ta varetu but?? un vai taa ir vesaligi kombineet-tures slodzi, vai kadi citi sarezgijumi..?
vispart gribetu dzirdet cilvekus kas ir kko jau lidzigu izdarijusi, un ko vini ir ieguvusi rezultata..
Offline
Priekulis222
24. Oct 2010, 19:38 #17

Kopš: 28. Jan 2010

Ziņojumi: 81

Braucu ar:

fiziski m20 kārbu laikam varēja pie bloka uzlikt, bet m50 un m20 atšķirās lenķis/slīpums kā tie novietoti un attiecīgi kārba stāvēs šķībi un nevarēsi aizmugurējo daļu nostiprināt. -? kārba ar jāmaina
Offline
mad_max
24. Oct 2010, 19:54 #18

Kopš: 27. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 377

Braucu ar: 1.6l

tikko vienam calim uzzvaniju, sis veel ko teica kad lai to m20 karbu atstatu ir jamaina sparrats, bet m50 esot savadaks klokenes gals, rezultaataa ir jamaina karba arii.. un vinam pie 3000apg.min 5.parnesumaa ir 80km/h, visu esot parlicis tik atstajis m20 reduktoru.. tad sanaak kad tas arii jamaina nost..
tatad darba daudz, un japerk arii daudz..
reali vajag donoru un tad jakramejas, kas protams arii labi maksaa, ja nu vieniigi patrapas kadu noskiltu pakert..
Offline
Driver
24. Oct 2010, 19:57 #19

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

ja rokas neaug no dirsas, tad manuprat ar 500ls pilnigi pietiek, lai viss notiktu kaa vajag.

protams 500 nav 100, par kuriem gribeji nopirkt m20b25. es zinu, kam ir jau iznjemts loti labs m20b25, bet tas cilveks noteikti vinju par sotaku neatdos.

24 Oct 2010, 19:54:14 mad_max rakstīja:
tikko vienam calim uzzvaniju, sis veel ko teica kad lai to m20 karbu atstatu ir jamaina sparrats, bet m50 esot savadaks klokenes gals, rezultaataa ir jamaina karba arii.. un vinam pie 3000apg.min 5.parnesumaa ir 80km/h, visu esot parlicis tik atstajis m20 reduktoru.. tad sanaak kad tas arii jamaina nost..
tatad darba daudz, un japerk arii daudz..
reali vajag donoru un tad jakramejas, kas protams arii labi maksaa, ja nu vieniigi patrapas kadu noskiltu pakert..



-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
mad_max
24. Oct 2010, 20:06 #20

Kopš: 27. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 377

Braucu ar: 1.6l

domaju pat 500 nevajadzetu..
varbut iedod sava cilveka kontaktu, un es aprunasos..
un ko nozimee fraze "loti labs"?
un nemaz negribas gruust tur triscipara skaitlus ieksaa..
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo