Online

Pašreiz BMWPower skatās 94 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Kādu auto lai pērk par 3000 Ls?

AutorsZiņojums
velninjsh415
21. May 2010, 13:15 #1

Kopš: 21. May 2010

Ziņojumi: 6

Braucu ar:

Sveiki!
Neko gudrs par auto neesmu,tikai zinu,kas ir smuks,vai glauns ,cenas orentejos,un atpazistu,nu saprotu par masinam,bet no to motoriem neesmu lietpratejs .
Pec kadiem 4 menesiem pirksu auto .
Mana pirma doma bija BMW,bet tad uzradas 100 tiem jautajumu,vai plisis detalas,kas plisis,un cik tas maksas!? Es gribetu sev 5. serias BMW.. 96-99 gadam tumsas krasas sedanu!
Tad uzreiz nakosa doma bija par ta tilpumu .. ko labak njemt,kas mazak edis,bet lidzvertigi labi ies! Lai nav ta,ka sajuta ,itka vins smok nost!
Vienvard sakot,es gribu 5.serias BMW!
Blakus ir cilveki ,lai neperk,lai njem ko vienkarsaku,jo BMW plist,un detalas loti dargas,tad man jautajums,cik biezi plist,un cik maksa detaljas.
vai kads var pastastit cik gada man izmaksatu 5.serias BMW 96-99 gada iznakums!
Tad bija vel visadas domas,bet velviens priekslikums ir A4 97 gada.
nu man ir ap 3000ls ..
Es gribu nopirkt auto ,gan smuku,gan ejosu ..
Bet ja runa iet,ka panemu BMW,kas plist,un viena detalja maksaa ar simtiem,tad labak njemu nedaudz vienkarsaku masinu,bet ,kas neplisis,un bus ejosa!
A4 ir pazinjam,un 3. gadu laika ir plisusi tikai sikumi!
Ludzu nerakstit,tadiem,kas aizstav BMW.. es gribu dzirdet patiesu viedokli,kas un ka.
Ceru ,ka sapratat manu domu!
Liels paldies jau ieprieksh!
Offline
kruumsss
21. May 2010, 13:18 #2

Kopš: 14. Mar 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 753

Braucu ar:

Nav daudz laika,lai te gari rakstitu,bet vari pameklet mekletaja,daudz par to runats,par 5er remontiem,izmaksam utt
katra gadijuma 5er daudz labaks par A4
No bedziniekiem 525,528,530 no dizeliem,vienozimigi 530d
pirms peerc,nenozelo kapeiku un aizdzen uz diagnostiku,lai apskatas,kas kaa ....

[ Šo ziņu laboja kruumsss, 21 May 2010, 13:27:45 ]

Offline
TD91
21. May 2010, 13:22 #3

Kopš: 20. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2715

Braucu ar: MB

Katrai mašīnai ir savi plusi, savi mīnusi!
Nu nezinu kas tur BMW var plīst ? ja normāli braukāsi nekas tev tur neplīsīs !
Pērc vien e39 un būs ok!
Offline
velninjsh415
21. May 2010, 13:33 #4

Kopš: 21. May 2010

Ziņojumi: 6

Braucu ar:

Paldies,gribu vel dzirdet cilveku viedoklus,nu diezgan logjiski skan tas,ka ,ja normali braugs,tad ,kas var plist,un par to diagnostiku pilniba piekritu,un ta ari darisu!
Offline
DOPING
21. May 2010, 13:48 #5

Kopš: 09. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5400

Braucu ar: BMW

Kā saprotu, tas būs pirmais auto.
Tad iesaku E39 525i, būs gan jauda, gan detaļas būs lētākas un vieglāk atrodamas, jo šie motori ir tādi paši kā E36, E34, E38

Par 2.8i motora detaļām parasti visi prasa kosmosu un viņu ir arī mazāk nekā 2.5i.

3.0i vēl retāk sastopami

3.0d viss ir labi līdz kautkas nojūk un ir jāremontē, tad tur labās naudās vienmār sanāk iebraukt....

[ Šo ziņu laboja DOPING, 21 May 2010, 13:49:24 ]



-----------------
Piedāvāju jaunas auto daļas, eļļas, riepas, piekares daļas utt...
Offline
RH
21. May 2010, 13:49 #6

Kopš: 05. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1095

Braucu ar: četriem riņķiem

Audi un Bmw detaļas ja tā ņem maksā vienādi plīst gan jau arī vienādi. Kā nekā vienas klases auto.
5er pretī likt varētu A6 C5 nevis A4.
A4, A6 un A8 piekares vienādas.

Ja gribi kko lētu apkalpošanā ņem Golfu kkādu.

P.S. auto izvēlies pēc izjūtām. izbrauc ar vienu izbrauc ar otru kurš iepatīkas to arī ņem

Un nobeigumā ņem M5 vai S6


edit:
Par dīzeļa izvēli nu tas tāds slidens jautājums, jo praktiski nereāli nopirkt labu dīzeli.

Audi ir 1.9tdi itkā ok priekš A4 bet nu nav bijusi saskarsme ar dīzeļiem.

[ Šo ziņu laboja DogyDog, 21 May 2010, 13:53:55 ]

Offline
protams
21. May 2010, 13:52 #7

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5431

Braucu ar: null ziiben

Sāc ar to, ka iegādājies labu draugu/paziņu kas kautko sajēdz no auto un galvenokārt no BMW E39. Jo nevienu no Powera jau līdzi iepirkties drošivien neņemsi.


-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Lidotaajs1331
21. May 2010, 13:54 #8

Kopš: 27. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 440

Braucu ar: BMW E38 735

Nju cik es zinu detaļas ir mazliet dārgākas kā rAUDI, LAZDA un visiem citiep pļerdakiem! Protams ka arī apkalpošanas ziņā būs dārgāk, taču nevar salīdzināt piem. kkādu 98.gada E39 ar kkādu 2000.gada rAUDI A4!!!! BMW būs stipri pārāks!! Skaties pats kā Tev labāk!!!

[ Šo ziņu laboja Lidotaajs1331, 21 May 2010, 13:55:05 ]

Offline
velninjsh415
21. May 2010, 14:00 #9

Kopš: 21. May 2010

Ziņojumi: 6

Braucu ar:

Tad iznak ,ka 2.5 bendzinu njemt ir kautcik jedzigi!? Nu man draugi ir tadi nedaudz slimi uz BMW .. jau apmeram 8 gadus brauka ,, vinji kautkadi 8,un katram pa BMW,,, nu challi slimi,un vinja viedoklus jau zinu ,, BMW labakais,un ,lai perku!
VnK negribu izteret tadu naudu,un beigas suudi bus Cik eed 2.5 bendzins ,un cik vedeji plistosi!? Nu ka .. ja plist suknis,tad ir tas pats ,kas A6 2001 gada .. 800ls augstspiediena suuknis,,vai normals cilveks var to atlauties ?!
Offline
dainiiz
21. May 2010, 14:05 #10

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5241

Braucu ar: 125mm

tu nejauc divas dazaads lietas
diizelis un benziins,

ja nem a6 tad peec 2002 gada kad naaca bik labaaki tie motoori
ja nem a6 bendziinu zem 2002 tad 2.8 vai 2.4 esmu dzirdeejis ka 2.4 esot labaaki.

un principaa peerc vispaar subaru sagrieziisim spiedienu un buus gan paterinja gan citaa zinjaa
Offline
G_R
21. May 2010, 14:06 #11

Kopš: 17. Dec 2009

Ziņojumi: 323

Braucu ar: V6TDI e46 ZX6R

Nu cik no paziņu loka ievākts info, tad A4 ar savu piekari tiešām nevar lepoties. Pašam e39 dārgākais kas ir bijis jāremontē ir radiators 70ls jaunu iehavoju. Stabilizatoru atsaites vienu reizi mainītas 3 gadu laikā, + šas gultnis iet uz beigām + kkādi sīkumi...Nevarētu teikt ka tur viss mēmi dārgi. Varbūt 3 gadu laikā kādus +- 500Ls esmu ielicis. Nerēķinot eļļas, filtrus un kalotkas, jo paļubom jebkuram auto tas būs jāmaina...tīri no neparedzētiem remontiem

[ Šo ziņu laboja G_R, 21 May 2010, 14:09:34 ]

Offline
Lidotaajs1331
21. May 2010, 14:07 #12

Kopš: 27. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 440

Braucu ar: BMW E38 735


21 May 2010, 14:00:45 velninjsh415 rakstīja:
Tad iznak ,ka 2.5 bendzinu njemt ir kautcik jedzigi!? Nu man draugi ir tadi nedaudz slimi uz BMW .. jau apmeram 8 gadus brauka ,, vinji kautkadi 8,un katram pa BMW,,, nu challi slimi,un vinja viedoklus jau zinu ,, BMW labakais,un ,lai perku!
VnK negribu izteret tadu naudu,un beigas suudi bus Cik eed 2.5 bendzins ,un cik vedeji plistosi!? Nu ka .. ja plist suknis,tad ir tas pats ,kas A6 2001 gada .. 800ls augstspiediena suuknis,,vai normals cilveks var to atlauties ?!


Labāk meklē 2.8!!! 2.5 ēdīs tikpat cik 2.8
Offline
velninjsh415
21. May 2010, 14:08 #13

Kopš: 21. May 2010

Ziņojumi: 6

Braucu ar:

gribu zinat pa 5.serias BMW 96-99 gada 2.5 benzina paterinju,un to detalju maksu ..
Offline
DOPING
21. May 2010, 14:10 #14

Kopš: 09. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5400

Braucu ar: BMW


21 May 2010, 14:00:45 velninjsh415 rakstīja:
Tad iznak ,ka 2.5 bendzinu njemt ir kautcik jedzigi!? Nu man draugi ir tadi nedaudz slimi uz BMW .. jau apmeram 8 gadus brauka ,, vinji kautkadi 8,un katram pa BMW,,, nu challi slimi,un vinja viedoklus jau zinu ,, BMW labakais,un ,lai perku!
VnK negribu izteret tadu naudu,un beigas suudi bus Cik eed 2.5 bendzins ,un cik vedeji plistosi!? Nu ka .. ja plist suknis,tad ir tas pats ,kas A6 2001 gada .. 800ls augstspiediena suuknis,,vai normals cilveks var to atlauties ?!

Tāpēc es jau tev ieteicu 2.5i lai detaļas obligāti nebūtu jāpērk jaunas un lietotas detaļas derētu no pēc iespējas vairāk modeļiem E36, E34, E38

Pēc tā ko atradu internetā, tad patēriņš:
pilsētā 10.5
ārpus 6.6

PS lētāk iznāks ar mehānisko kārbu, gan degvielas patēriņa, gan remonta ziņā

[ Šo ziņu laboja DOPING, 21 May 2010, 14:13:53 ]



-----------------
Piedāvāju jaunas auto daļas, eļļas, riepas, piekares daļas utt...
Offline
Sadam
21. May 2010, 14:10 #15

Kopš: 03. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2275

Braucu ar:

Tak ņem tādu, kas vairāk patīk. Tehnisko ķibeļu daudzums ir tiešā veidā atkarīgs no iepriekšējā saimnieka attieksmes pret auto. Vēl moments ir piedziņa!!!
Offline
skudza
21. May 2010, 14:11 #16

Kopš: 27. Jan 2009

Ziņojumi: 822

Braucu ar: pelēci


21 May 2010, 14:06:47 G_R rakstīja:
Nu cik no paziņu loka ievākts info, tad A4 ar savu piekari tiešām nevar lepoties. Pašam e39 dārgākais kas ir bijis jāremontē ir radiators 70ls jaunu iehavoju. Stabilizatoru atsaites vienu reizi mainītas 3 gadu laikā, + šas gultnis iet uz beigām + kkādi sīkumi...Nevarētu teikt ka tur viss mēmi dārgi. Varbūt 3 gadu laikā kādus +- 500Ls esmu ielicis. Nerēķinot eļļas, filtrus un kalotkas, jo paļubom jebkuram auto tas būs jāmaina...tīri no neparedzētiem remontiem


nobraukums kāds pa šo laiku un pa kādiem ceļiem?
šitā var arī 5 gadi garāžā nostāvēt un tad teikt, ka nekas neplīst, tikai apdrošināšanu pērku
Offline
Huups
21. May 2010, 14:25 #17

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1043

Braucu ar: e53


21 May 2010, 14:10:06 DOPING rakstīja:
Tāpēc es jau tev ieteicu 2.5i lai detaļas obligāti nebūtu jāpērk jaunas un lietotas detaļas derētu no pēc iespējas vairāk modeļiem E36, E34, E38

Pēc tā ko atradu internetā, tad patēriņš:
pilsētā 10.5
ārpus 6.6

PS lētāk iznāks ar mehānisko kārbu, gan degvielas patēriņa, gan remonta ziņā


+1 par visu, tikai man pilsētā ap 12L/100km :_pasmaga_kāja:
Offline
G_R
21. May 2010, 14:26 #18

Kopš: 17. Dec 2009

Ziņojumi: 323

Braucu ar: V6TDI e46 ZX6R


21 May 2010, 14:11:35 skudza rakstīja:

21 May 2010, 14:06:47 G_R rakstīja:
Nu cik no paziņu loka ievākts info, tad A4 ar savu piekari tiešām nevar lepoties. Pašam e39 dārgākais kas ir bijis jāremontē ir radiators 70ls jaunu iehavoju. Stabilizatoru atsaites vienu reizi mainītas 3 gadu laikā, + šas gultnis iet uz beigām + kkādi sīkumi...Nevarētu teikt ka tur viss mēmi dārgi. Varbūt 3 gadu laikā kādus +- 500Ls esmu ielicis. Nerēķinot eļļas, filtrus un kalotkas, jo paļubom jebkuram auto tas būs jāmaina...tīri no neparedzētiem remontiem


nobraukums kāds pa šo laiku un pa kādiem ceļiem?
šitā var arī 5 gadi garāžā nostāvēt un tad teikt, ka nekas neplīst, tikai apdrošināšanu pērku

+/- 20k gadā, jo ir vēl otrs auto + MO un neesmu saudzīgs pret auto, kā arī nepisu speciāli bedrēs un braucu visur kur var aizbraukt...
Offline
DKristaps
21. May 2010, 14:27 #19

Kopš: 04. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2933

Braucu ar: Kājām


21 May 2010, 14:10:06 DOPING rakstīja:

21 May 2010, 14:00:45 velninjsh415 rakstīja:
Tad iznak ,ka 2.5 bendzinu njemt ir kautcik jedzigi!? Nu man draugi ir tadi nedaudz slimi uz BMW .. jau apmeram 8 gadus brauka ,, vinji kautkadi 8,un katram pa BMW,,, nu challi slimi,un vinja viedoklus jau zinu ,, BMW labakais,un ,lai perku!
VnK negribu izteret tadu naudu,un beigas suudi bus Cik eed 2.5 bendzins ,un cik vedeji plistosi!? Nu ka .. ja plist suknis,tad ir tas pats ,kas A6 2001 gada .. 800ls augstspiediena suuknis,,vai normals cilveks var to atlauties ?!

Tāpēc es jau tev ieteicu 2.5i lai detaļas obligāti nebūtu jāpērk jaunas un lietotas detaļas derētu no pēc iespējas vairāk modeļiem E36, E34, E38

Pēc tā ko atradu internetā, tad patēriņš:
pilsētā 10.5
ārpus 6.6

PS lētāk iznāks ar mehānisko kārbu, gan degvielas patēriņa, gan remonta ziņā

tik mazs tas 2.5 neēd sencim strerils 523i(2.5) arpus pilšetas 8l pilsēta kādi 13-14l videjais 10.5
Offline
kapustella
21. May 2010, 14:29 #20

Kopš: 28. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1917

Braucu ar: VW T6 ABT

Par e39 aizmirsti! Grūdīsi iekšā vairāk kā pelni.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo