Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 122 viesi un 50 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
RVR
11. Oct 2017, 23:07 #7381

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 17230

Braucu ar: RVR


11 Oct 2017, 22:44:30 @arizah rakstīja:
Paliek interesanti



Nekuja nav interesanti.
Rītdien kaut kā jātiek mājās. Sarakstā bija rakstīts CS300

Offline
422167
11. Oct 2017, 23:16 #7382

Kopš: 04. Aug 2014

Ziņojumi: 1907

Braucu ar: liektajiem diskiem

Turpiniet ticēt, ka AirBaltic ir normāla komercsabiedrība ha ha ha
Offline
viesulis
11. Oct 2017, 23:19 #7383

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16464

Braucu ar: XC, Yeti

kas, tas Boltiks, bļe... pats skrūvēja kopā lidmašīnas?
Offline
Dravenieks
11. Oct 2017, 23:20 #7384

Kopš: 04. Jun 2011

Ziņojumi: 417

Braucu ar:


08 Oct 2017, 18:32:35 @zinnezin rakstīja:
Check out @JanisTeresko’s Tweet: https://twitter.com/JanisTeresko/status/916988038953275392?s=09


Bauskas pils svētkos šis helits vizināja tautu... brīžiem gāja 2-3m augstumā pa Mūsas ieleju.. nezinu vai pilots tas pats, bet toreiz ļoti bravūrigi izpildījās... tas tā no malas viedoklis..
Offline
R_BERGS
11. Oct 2017, 23:22 #7385

Kopš: 15. Nov 2007

Ziņojumi: 13613

Braucu ar: R1 / Melnu F10

nesen trāpīju uz cs300
ļoti patika

jauns ir jauns!


tas nav sēdēt 200k nomocītā dīzelī ar izgriestām zarnām

[ Šo ziņu laboja HeyTolsty, 11 Oct 2017, 23:23:04 ]



-----------------
Piedāvāju pilna cikla būvniecības pakalpojumus. Sīkāk PM
PVC logu pasūtīšana un izgatavošana
Piedāvājam auto virsbūves krāsošanu un pulēšanu
Offline
RVR
11. Oct 2017, 23:22 #7386

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 17230

Braucu ar: RVR

Ko tur viņiem daudz pārmest?
Ja ražotājs iesaka nelidot un pārbaudīt, viņiem nav nekādas baigās izvēles.

Offline
orlovs
11. Oct 2017, 23:25 #7387

Kopš: 18. Dec 2011

Ziņojumi: 47

Braucu ar:


11 Oct 2017, 23:16:46 @422167 rakstīja:
Turpiniet ticēt, ka AirBaltic ir normāla komercsabiedrība ha ha ha
To pašu varēja teikt par LOT/Nippon Air un vēl veselu baru citu lidsabiedrību, kuras sākumā nopirka 787 Dreamliners.
Nesaskatu neko briesmīgu, arī lidmašīnām jāizslimo bērnu slimības
Offline
Sandis_UR
12. Oct 2017, 09:12 #7388

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3392

Braucu ar: MB W212 350; Brilliant rot Baur cabrio, Adventure, Renault Clio Sport


11 Oct 2017, 23:22:14 @RVR rakstīja:
Ko tur viņiem daudz pārmest?
Ja ražotājs iesaka nelidot un pārbaudīt, viņiem nav nekādas baigās izvēles.




Cik var noprast tad tur jau nav vainigs Bombardieris bet Prat&Whitney kas ražo dzinējus, iespējams, ka šos dzinējus izmanto arī citas ļopenes ne tikai CS300.

Bet jebkurā gadīumā lidojot ar jauna tipa ļotaku ar delayiem ir jārēķinās.

Diez Bombardieris apmaksā AB dīkstāvi šo problēmu dēļ jeb šis 300tais eksperiments ir at your own cost?
Un vai tipa lētāka iegādes cena un zemākas degvielas izmaksas atsit zuadējumsu , kas radušies šo dīkstāvju un neizpildīto reisu dēļ?
Offline
plakanais
12. Oct 2017, 12:23 #7389

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25730

Braucu ar:


12 Oct 2017, 09:12:27 @Sandis_UR rakstīja:

11 Oct 2017, 23:22:14 @RVR rakstīja:
Ko tur viņiem daudz pārmest?
Ja ražotājs iesaka nelidot un pārbaudīt, viņiem nav nekādas baigās izvēles.




Cik var noprast tad tur jau nav vainigs Bombardieris bet Prat&Whitney kas ražo dzinējus, iespējams, ka šos dzinējus izmanto arī citas ļopenes ne tikai CS300.

Bet jebkurā gadīumā lidojot ar jauna tipa ļotaku ar delayiem ir jārēķinās.

Diez Bombardieris apmaksā AB dīkstāvi šo problēmu dēļ jeb šis 300tais eksperiments ir at your own cost?
Un vai tipa lētāka iegādes cena un zemākas degvielas izmaksas atsit zuadējumsu , kas radušies šo dīkstāvju un neizpildīto reisu dēļ?
Kkur ieprieksheejais posts pazuda.. Probleemas saakaas ar A320 neo, kuriem ir PW dzinēji, ja nemaldos, bija 3 gadiijumi, kad bija “engine shutdown during flight”rotoros tika noveerotas plaisas, juka aaraa gultnji un shogad martaa tika veel konstateetas probleemas ar sadegshanas kameraam. Parocieties guglee, ir plashi aprakstiitas nedienas ar PW1000G dzineejiem... PW gan sludina, ka uz Bombardieriem ir PW1500 dzineeju seerija un nav ko paardziivot, jo tie esot citaadaaki, tachu gugle skaidri izstaasta, ka pirmais indeksa cipars apziimee modeli, otrais to, kaadam lidmashiinas modelim tas ir paredzeets, peedeejie divi - jaudu. Pa lielam - taas pashas iekshas, tikai ar citu motora kronshteinu...Pavasarii jau visa swiss air cs100to flote tika nomesta mieraa uz padziljinaataam paarbaudeem un taas tika noteiktas visiem csiem peec nolidotaam 2000 stundaam (iespeejams airbalticam tagad ir tieshi shis briidis pienaacis) vai ir otra versija, ja internec nemelo, tad septembrii bija jaabuur izstraadaatai jaunai sadegshanas kamerai, kuras tagad visiem arii maina. Gan jau kaads klaat staavoshs zinaas pakomenteet vairaak
Offline
plakanais
12. Oct 2017, 12:30 #7390

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25730

Braucu ar:

https://mobile.twitter.com/shukla_tarun/status/...11397120/photo/1


P.s tie PW dzineeji, kad lido paari galvai, arii ljoti interesantas skanjas meedz izdvest, citreiz, kad no idle iegaazee, liekas ka liidz lidostai netiks 45. un 50. sekundee var dzirdeet, nav izteikti tajaa video, dabaa toch liekas, ka kaads gultnis taisaas izjukt https://youtu.be/OiupCY_xSPk

[ Šo ziņu laboja plakanais, 12 Oct 2017, 13:02:59 ]

Offline
er
12. Oct 2017, 13:11 #7391

Kopš: 22. Sep 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 53

Braucu ar: 316 e30


12 Oct 2017, 12:30:17 @plakanais rakstīja:
https://mobile.twitter.com/shukla_tarun/status/...11397120/photo/1


P.s tie PW dzineeji, kad lido paari galvai, arii ljoti interesantas skanjas meedz izdvest, citreiz, kad no idle iegaazee, liekas ka liidz lidostai netiks 45. un 50. sekundee var dzirdeet, nav izteikti tajaa video, dabaa toch liekas, ka kaads gultnis taisaas izjukt https://youtu.be/OiupCY_xSPk


Visi tie dzinēji kad strādā autothrotle uz nosēšanos izdeveš "jocīgas skaņas", mainot dzinēja apgriezienus, pasvilpj, pavibrē.

Sevišķi labi var dzirdēt kad darbina iekšā, kāpjot apgriezieniem dzinējs iziet cauri kkādam rpm range kurā ir rezonanse.

[ Šo ziņu laboja er, 12 Oct 2017, 13:19:06 ]

Offline
plakanais
12. Oct 2017, 13:21 #7392

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25730

Braucu ar:


12 Oct 2017, 13:11:23 @er rakstīja:

12 Oct 2017, 12:30:17 @plakanais rakstīja:
https://mobile.twitter.com/shukla_tarun/status/...11397120/photo/1


P.s tie PW dzineeji, kad lido paari galvai, arii ljoti interesantas skanjas meedz izdvest, citreiz, kad no idle iegaazee, liekas ka liidz lidostai netiks 45. un 50. sekundee var dzirdeet, nav izteikti tajaa video, dabaa toch liekas, ka kaads gultnis taisaas izjukt https://youtu.be/OiupCY_xSPk


Visi tie dzinēji kad strādā autothrotle uz nosēšanos izdeveš "jocīgas skaņas", mainot dzinēja apgriezienus, pasvilpj, pavibrē.

Sevišķi labi avr dzirdēt kad darbina iekšā, kāpjot apgriezieniem dzinējs iziet cauri kkādam rpm range kurā ir rezonanse.
tas skaidrs, bet ne cfm’s, ne v2500’ais, pat krieva sukhojs neizdod taadas skanjas
Offline
er
12. Oct 2017, 14:35 #7393

Kopš: 22. Sep 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 53

Braucu ar: 316 e30


12 Oct 2017, 13:21:38 @plakanais rakstīja:

12 Oct 2017, 13:11:23 @er rakstīja:

12 Oct 2017, 12:30:17 @plakanais rakstīja:
https://mobile.twitter.com/shukla_tarun/status/...11397120/photo/1


P.s tie PW dzineeji, kad lido paari galvai, arii ljoti interesantas skanjas meedz izdvest, citreiz, kad no idle iegaazee, liekas ka liidz lidostai netiks 45. un 50. sekundee var dzirdeet, nav izteikti tajaa video, dabaa toch liekas, ka kaads gultnis taisaas izjukt https://youtu.be/OiupCY_xSPk


Visi tie dzinēji kad strādā autothrotle uz nosēšanos izdeveš "jocīgas skaņas", mainot dzinēja apgriezienus, pasvilpj, pavibrē.

Sevišķi labi avr dzirdēt kad darbina iekšā, kāpjot apgriezieniem dzinējs iziet cauri kkādam rpm range kurā ir rezonanse.
tas skaidrs, bet ne cfm’s, ne v2500’ais, pat krieva sukhojs neizdod taadas skanjas


Nu tur Tev taisnība, TIEŠI tādas skaņas izdod tikai PW1500, CFM-56 skan līdzīgi, bet savādāk
Offline
bertons
12. Oct 2017, 19:52 #7394

Kopš: 24. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 19808

Braucu ar: STI Loud & Luxury Edition


11 Oct 2017, 23:25:26 @orlovs rakstīja:

11 Oct 2017, 23:16:46 @422167 rakstīja:
Turpiniet ticēt, ka AirBaltic ir normāla komercsabiedrība ha ha ha
To pašu varēja teikt par LOT/Nippon Air un vēl veselu baru citu lidsabiedrību, kuras sākumā nopirka 787 Dreamliners.
Nesaskatu neko briesmīgu, arī lidmašīnām jāizslimo bērnu slimības


Ljotaks pisaas lejaa zemee visi panikaa. Orlovs seezh malko teeju saka “all good, beernu slimiiba, nekas tragjisks”

[ Šo ziņu laboja bertons, 12 Oct 2017, 19:52:58 ]



-----------------
Neveiksmieku viedoklis neinteresee
Offline
ramex
12. Oct 2017, 20:50 #7395

Kopš: 08. Apr 2010

Ziņojumi: 1345

Braucu ar: H6


12 Oct 2017, 19:52:19 @bertons rakstīja:

11 Oct 2017, 23:25:26 @orlovs rakstīja:

11 Oct 2017, 23:16:46 @422167 rakstīja:
Turpiniet ticēt, ka AirBaltic ir normāla komercsabiedrība ha ha ha
To pašu varēja teikt par LOT/Nippon Air un vēl veselu baru citu lidsabiedrību, kuras sākumā nopirka 787 Dreamliners.
Nesaskatu neko briesmīgu, arī lidmašīnām jāizslimo bērnu slimības


Ljotaks pisaas lejaa zemee visi panikaa. Orlovs seezh malko teeju saka “all good, beernu slimiiba, nekas tragjisks”


tieši tāpēc lai tevis aprakstītais scenārijs nebūtu - attiecīgie lidaparāti tiek "grounded" šinī gadījumā arī tie kas ir AirBaltic.

Nekas abnormāls tas nav.
Offline
RaimisK
13. Oct 2017, 17:55 #7396

Kopš: 02. Oct 2005

Ziņojumi: 2890

Braucu ar: erenpreisu

Diezgan bieži sanāk lidot. Pirms pāris mēnešiem sanāca reiss no Madrides ar CS300. Tas, ka nokavējās lidmašīna pa 30 min, nekas, lidojot mājās jau vairs nav svarīgi.
1. lidmašīna paātrinās, bet jūtams, ka nav power pietiekams, pēc pāris km met pa bremzēm. Apgriežamies uz skrejceļa (paralēla). Laiciņš paiet, kapteinis saka, jo drosele nosprūdusi (t.i. nevis kāda atmazka). Atdzesēsim bremzes un brauksim tālāk. Tipa 15min. Pagāja kādas 4x15min un, tad paziņojums - ilgi bremzes dzesējās, esam nokurinājuši degvielu. Braucam uz gate pildīties. Visi palika lidmašīnā kamēr pildīja (varbūt nepildīja degvielu, tikai sameloja)
2. ar aptuveni 2-3h nokavēšanos ejam uz pacelšanos, sajūta tā pati, ka nepietiek ātruma/jaudas, kapteinis noriskēja un uzrāva gaisā, bet sajūta bija, ka knapi. Ļoti knapi pacēlās.
3. Nākošajā nedēļā atcēla pacelšanos Parīzē dēļ līdzīgas lietas, kapteinis nebija nindza ar 15 dzīvībām.
4. AB iekšējais komentārs, ka dzinēji, ļoti ekonomiski, iespējams nedaudz pietrūks jaudas, bet pārējiem viss būs ok.
Ā, Pirms mēneša nokavēja reisu pa 3h, jo cs300 nevarēja pacelties un vietā Boing atsūtīja

Personīgi nepatīk tas aparāts, krēsli ar neērti
Offline
bertons
13. Oct 2017, 18:05 #7397

Kopš: 24. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 19808

Braucu ar: STI Loud & Luxury Edition


13 Oct 2017, 17:55:56 @RaimisK rakstīja:

Personīgi nepatīk tas aparāts, krēsli ar neērti


kreesli man liekas tiiri taa neko bet pa jebalu tam "dizainerim" kursh izdomaaja novietojumu kastei kuraa iekshaa drosiibas vestes

-----------------
Neveiksmieku viedoklis neinteresee
Offline
plakanais
13. Oct 2017, 19:26 #7398

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25730

Braucu ar:


13 Oct 2017, 18:05:02 @bertons rakstīja:

13 Oct 2017, 17:55:56 @RaimisK rakstīja:

Personīgi nepatīk tas aparāts, krēsli ar neērti


kreesli man liekas tiiri taa neko bet pa jebalu tam "dizainerim" kursh izdomaaja novietojumu kastei kuraa iekshaa drosiibas vestes
Nez, kasti nepamaniiju, tachu tāpat ar mātes vārdiem slavināju to, kuram bija žēl atzveltni pa 10cm garāku uztaisīt un iebāzt viņā vairāk porolonu. Augshējā kante reti riebīgi pakausī dur.

Visiem normāla auguma večiem bildē var redzēt, ka galva ir krietni virs krēsla

[ Šo ziņu laboja plakanais, 13 Oct 2017, 19:51:26 ]

Offline
arizah
13. Oct 2017, 21:18 #7399

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11116

Braucu ar: A320


13 Oct 2017, 17:55:56 @RaimisK rakstīja:
2. ar aptuveni 2-3h nokavēšanos ejam uz pacelšanos, sajūta tā pati, ka nepietiek ātruma/jaudas, kapteinis noriskēja un uzrāva gaisā, bet sajūta bija, ka knapi. Ļoti knapi pacēlās.


To gandrīz nav iespējams ar sajūtām tā pateikt. Ļoti reti pacelšanās notiek ar pilnu jaudu, jeb TOGA. Izmantots tiek max viss pieejamais skrejceļš, lai taupītu dzinēju resursu. Faktoru te ir daudz, bet īsumā - garāks skrejceļš, mazāka pacelšanās masa, aukstāks/blīvāks gaiss, tas viss ļauj jaudas uzstādījumu izvēlēties zemāku. Tā kā, ja Tavā rīcībā nav pietiekami daudz datu, Tavs iekšējais akselerometrs Tevi piečakarēs. Jebkurā gadījumā lidmašīna atrausies pie noteikta ātruma (Vr), kurš tiek sasniegts _kaut_kur_, ne obligāti max ātri, un ar jaudu tajā brīdī vairs nav nekāda sakara. Tajā brīdī viņa vispār jau var būt bez viena dzinēja, viņa vienalga pacelsies. Tikai climb gradient būs mazliet zemāks, jeb citiem vārdiem sakot flight path mazliet lēzenākā leņķī, bet ātrumam neļaus nokrist. Tātad atkal - grūti sēžot salonā to būs noteikt. Vienīgais, kas beidzot točna liecinās par to, ka "knapi pacēlās", būs stall buffet, bet nu cerēsim, ka Tev nenāksies neko tādu piedzīvot.

Un jā, stundu sēžot uz APU ir reāli nokurināt degvielu tā, ka jāpildās.

[ Šo ziņu laboja arizah, 13 Oct 2017, 21:20:09 ]

Offline
Fruktists
14. Oct 2017, 15:21 #7400

Kopš: 27. Jan 2013

Ziņojumi: 1592

Braucu ar:

Varētu būt ka šis ir tas lielais Antonovs?

AN iekritis jūrā ar franču militāro tehniku uz borta
Offline

Moderatori: AV, BigArchi, CP17, Czars, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, muldis, noisex, zzips