Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 31 viesi un 3 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Citi auto » Subaru

Tēma: Subaru, Evo, Quattro, a̶u̶d̶i̶...

AutorsZiņojums
Ekimons
11. Jan 2018, 10:22 #14541

Kopš: 21. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar:


10 Jan 2018, 21:59:00 @chechens_RR rakstīja:
Japāņu topikā izrādās STI ir sūds
Interesanti, kuras ir tās labās japāņu mašīnas


LC
Offline
didzinators
11. Jan 2018, 10:28 #14542

Kopš: 25. Nov 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1204

Braucu ar: Japāņu ņivu


11 Jan 2018, 10:22:31 @Ekimons rakstīja:

10 Jan 2018, 21:59:00 @chechens_RR rakstīja:
Japāņu topikā izrādās STI ir sūds
Interesanti, kuras ir tās labās japāņu mašīnas


LC


Fāter, ja jābrauc pa Rīgas ielām ar dziļiem kanalizācijas vākiem
Offline
bertons
11. Jan 2018, 10:45 #14543

Kopš: 24. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 21721

Braucu ar: STI


11 Jan 2018, 10:22:11 @baisulis123 rakstīja:
Forim diesel ar CVT ko nesen testeeju, tieshaam bija taa ka ieber griidaa un abaroti staav uz 3000 un nekas tur nesleegalaajaas. Brauc kaa ar džimbuli. XT esot cita kaarba.


XT kaarba straadaa zbis kur tavs dranduljets?

-----------------
She, paturi manu alinju!
Offline
baisulis123
11. Jan 2018, 11:03 #14544

Kopš: 20. Sep 2017

Ziņojumi: 1842

Braucu ar: E36 zemu lidot neaizliegsi


11 Jan 2018, 10:45:18 @bertons rakstīja:

11 Jan 2018, 10:22:11 @baisulis123 rakstīja:
Forim diesel ar CVT ko nesen testeeju, tieshaam bija taa ka ieber griidaa un abaroti staav uz 3000 un nekas tur nesleegalaajaas. Brauc kaa ar džimbuli. XT esot cita kaarba.


XT kaarba straadaa zbis kur tavs dranduljets?


Staav pie diilera, es esmu aut of koweridž
Offline
JZ
11. Jan 2018, 11:42 #14545

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


11 Jan 2018, 00:28:55 @bertons rakstīja:

11 Jan 2018, 00:21:38 @ramex rakstīja:

11 Jan 2018, 00:16:09 @karro rakstīja:
Fixi palasot par CVT, man ir aizdomas, ka tā "apgriezienu pamešana" uz "pārslēgšanās brīdi" varētu būt nodeva cilvēku vēlmei pēc ierastā, tāpat kā "slēdža skaņa" telefonu kamerām . Ja tā nav - linku studijā uz to, kā tad tur īsti viss ir uztaisīts


tieši tā ar ir principa cvt ideja ir ka apgriezieni stav uz vietas un auto tik paātrinās

https://www.youtube.com/watch?v=PEq5_b4LWNY



tikai tas ir izteikts "suudiigiem" CVT kad apgriezieni nostaajas piem uz 3k - aatrums aug bet apgriezieni staav uz vietas. Normaaliem CVT taa vairs nav un sleedzas kaa parasts automaats (tjip pseido paarnesumi uztaisiiti), iisteniibaa pat veel labaak un aatraak.

Bet tas ir jaatestee katram pasham, ja interesee saliidzinaat nevis internetaa par to jaa


CVT visas idejas pamatā ir motora turēšana vienos, ļoti optimizētos (priekš konkrētā darba), apgriezienos, tā klasiskās kārbas imitēšana gan jau ka ir ne dēļ kaut kāda "feelinga", bet tikai un vienīgi lai paildzinātu CVT mūžu, CVT pastāvīgi slīd, attiecīgi dilst, tev, kā, auto jaunu nomātājam bez pirmās iemaksas, tas ir pilnīgi vienalga, bet lielai daļai cilvēku tā tomēr nav, jo pienāk laiks kad tas CVT ir jāremontē, un lēti tas nebūs nekad, tādēļ jo mazāk tas CVT slīd (paātrinājumu nodrošina motora apgriezienu pieaugums), jo ilgāk tā kārba kalpo - BET priekš CVT idejas kā tādas tas ir slikti

jebkuram virzuļu motoram ir kāds šaurs ļoti optimāls griešanās ātrums, vai nu tas ir kruīzam pa šoseju, vai arkla vilkšanai pa lauku, jebkāda griešanās ātruma palielināšana/pazemināšana ir tikai un vienīgi slikti no ekonomijas viedokļa, tādēļ ir visādas sistēmas motora ieplūdes/izplūdes pusēs, kas pastiepj to optimālo apgriezienu diapazonu ievērojami plašāk un ir salīdzinoši ekonomiski gan paātrināties, gan braukt kruīzā režīmos dažādos auto kustības ātrumos

tā kā tie "sūdīgie" CVT būtībā ir pareizāki par tevis nosauktajiem "normālajiem"

p.s. IMO visi CVT ir mēsli ne dēļ tā ka motors "stāv uz vietas", tam tā ir jābūt, bet tādēļ ka zudumiem berzē un ļoti ierobežotajam resursam sen jau vajadzēja nokaut to ideju

teorētiski CVT paredzētam motoram vēl var paildzināt mūžu, bet nu mūsdienās neviens tajā virzienā nedomā, tb tas nav dizaina mērķis, jo kāda jēga no 500k km kalpojoša motora, ja 3x tajā laikā jānomaina kārba
Offline
baisulis123
11. Jan 2018, 11:49 #14546

Kopš: 20. Sep 2017

Ziņojumi: 1842

Braucu ar: E36 zemu lidot neaizliegsi

Nekad neesmu dzirdējis par mirushu CVT kārbu, tirgū jau sen ir mašīnas ar 200tk plus un vairāk.
Offline
RaimisK
11. Jan 2018, 11:49 #14547

Kopš: 02. Oct 2005

Ziņojumi: 3059

Braucu ar: erenpreisu

Pabraucu divus gadus ar jaunu Avensis variatoru, kamēr jauns un nav jāremontē, neko sliktu nevaru pateikt.
Offline
JZ
11. Jan 2018, 12:03 #14548

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


11 Jan 2018, 11:49:30 @baisulis123 rakstīja:
Nekad neesmu dzirdējis par mirushu CVT kārbu, tirgū jau sen ir mašīnas ar 200tk plus un vairāk.


cvt nemirst kā automāti vai manuāļi, tā sāk gļukot, un ja tur ir daudz maz gudrs vadības bloks tai, tad tas sāks ģenerēt kļūdu ierakstus, kas novedīs pie kaut kādiem avārijas režīmiem utt utml, un tad tas auto nonāk tirdzniecībā un aiziet nākamajās, nelaimīgajās rokās

pie 200k automāts var būt pilnīgi perfektā darbošanās stāvoklī, kas pie attiecīgām apkopēm var vēl nobraukt savus 200k, tās pats ar manuālajām, bet tā tas galīgi nav ar CVT

CVT droši vien ir kārtu vienkāršāk, ātrāk un lētāk izgatavot par citiem kārbu veidiem, kas ir vēl viens iemesls kādēļ tā ideja vēl ir dzīva

un CVT nav nekas jauns vai priekš auto izdomāts, tās lieto industriālajā tehnikā daudz līdz brīdim kad parādijās frekvenčmaiņas vadība elektromotoriem, un bieži tie cvt ir bēdīgā stāvoklī, kaut kas kas neiet kā vajag, strādā ar ievērajiem jaudas zudumiem, bet ir vietas kur vajag apgriezienu regulēšanu ārpus klasisko pārnesumkārbu iespējām, un tad (~1950-1980) vienkārši nebija citu iespēju
Offline
Vantage
11. Jan 2018, 12:27 #14549

Kopš: 02. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4614

Braucu ar: '11 C7 3.0TDI quattro / '83 21060


11 Jan 2018, 11:49:30 @baisulis123 rakstīja:
Nekad neesmu dzirdējis par mirushu CVT kārbu, tirgū jau sen ir mašīnas ar 200tk plus un vairāk.


aha, kā tad. kā paliek ar audi multironic? tas ir sūds&lūznis jau no dzimšanas.

nevajag aizmirst, ka CVT ideja ir gandrīz tik pat veca, kā pats auto. pirmo reiz masu produkts bija ~60-70.gados kā volvo-daf-50 (vai taml.) auto.
Offline
baisulis123
11. Jan 2018, 12:40 #14550

Kopš: 20. Sep 2017

Ziņojumi: 1842

Braucu ar: E36 zemu lidot neaizliegsi

Vantage, tas tikai liecina par to ka audi ar muļķutroniku ir neuzticams lūznis.

Saproti, tas ir auto tādiem kā tev. 7 gadīgs tītenis no lietuvas pirkts rumbulā pie pupainā - nomirst kārba. Gostiņos Armands un Juris, pauž neapmierinātību in palaiž pīli, ka multitroniks sūkā....

Automātiski visādi Vantage subaru izstradajumus bāž tajā pat maisā. Tu zini kādu gadījumu ar beigtu Subaru, kuram mirusi CVT kārba?

[ Šo ziņu laboja baisulis123, 11 Jan 2018, 12:42:24 ]

Offline
Vantage
11. Jan 2018, 12:49 #14551

Kopš: 02. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4614

Braucu ar: '11 C7 3.0TDI quattro / '83 21060


11 Jan 2018, 12:40:34 @baisulis123 rakstīja:
Vantage, tas tikai liecina par to ka audi ar muļķutroniku ir neuzticams lūznis.

Saproti, tas ir auto tādiem kā tev. 7 gadīgs tītenis no lietuvas pirkts rumbulā pie pupainā - nomirst kārba. Gostiņos Armands un Juris, pauž neapmierinātību in palaiž pīli, ka multitroniks sūkā....

Automātiski visādi Vantage subaru izstradajumus bāž tajā pat maisā. Tu zini kādu gadījumu ar beigtu Subaru, kuram mirusi CVT kārba?


Gostiņos ir tikai Lotari bet labi, par izturību subaru/tayata kārbām vs. vāciešiem nešaubos - tikai viedoklis subjektīvais, nepatīk ar tādu braukt un viss.

p.s. tas ir tāpat, kā FWD. braukt var, bet negribas ))

[ Šo ziņu laboja Vantage, 11 Jan 2018, 12:50:37 ]

Offline
Ruff
11. Jan 2018, 12:50 #14552

Kopš: 23. Jul 2002

Ziņojumi: 14966

Braucu ar: Vogele Super 1800-3





-----------------
I'm done with 'the winning' because I've already won. (c) C.Sheen
Offline
JZ
11. Jan 2018, 13:04 #14553

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


11 Jan 2018, 12:40:34 @baisulis123 rakstīja:
Vantage, tas tikai liecina par to ka audi ar muļķutroniku ir neuzticams lūznis.

Saproti, tas ir auto tādiem kā tev. 7 gadīgs tītenis no lietuvas pirkts rumbulā pie pupainā - nomirst kārba. Gostiņos Armands un Juris, pauž neapmierinātību in palaiž pīli, ka multitroniks sūkā....

Automātiski visādi Vantage subaru izstradajumus bāž tajā pat maisā. Tu zini kādu gadījumu ar beigtu Subaru, kuram mirusi CVT kārba?


tas tā ir tādēļ ka cvt subaru ar caurrūsējušiem sliekšņiem, arkām un grīdām jau sen ir zem preses, kamēr audi tik aiziet 3kārtējā rinķī pa tirgu

un neaizmirsti aprunāties par subaru kvalitāti ar visiem tiem, kas gt un wrx kārbas un motorus pārlasijuši

cvt ir lēts risinājums ar ierobežotu resursu uzreiz vairākām problēmām, bet tās visas nav lietotāja, bet ražotāja problēmas, ja tie cvt būtu par dažiem k lētāki par līdzīgu auto, tad vēl ok, bet tā jau nav... attiecīgi ražotājs maksimizē savu peļņu un aita tiek apcirpta vēl vairāk

aitai labi, jo mēneša maksājums tak ir ļoti pieņemams...

[ Šo ziņu laboja JZ, 11 Jan 2018, 13:09:12 ]

Offline
karro
11. Jan 2018, 13:06 #14554

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2617

Braucu ar: peleku mopedu


11 Jan 2018, 11:42:12 @JZ rakstīja:


CVT visas idejas pamatā ir motora turēšana vienos, ļoti optimizētos (priekš konkrētā darba), apgriezienos, tā klasiskās kārbas imitēšana gan jau ka ir ne dēļ kaut kāda "feelinga", bet tikai un vienīgi lai paildzinātu CVT mūžu, CVT pastāvīgi slīd, attiecīgi dilst


mm, vai Tu gribi teikt, ka šķīvju turēšana kkādā konstantā attiecībā radikāli samazina slīdēšanu, salīdzinājumā ar situāciju, kad notiek šķīvju bīdīšana kopā/vaļā? es pat domātu, ka atteikšanās no feikajiem pārnesumiem būtu optimālāka, jo pieļautu šķīvju čut vienmērīgāku nodilumu.

anyway, es neatradu nevienu resursu, kur būtu minēts, ka tie feikie pārnesumi ir kaut kas cits, kā nodeva publikai.

es, tiesa, nezinu, kā ir uztaisīta brīvgaita šiem brīnumiem, tur varētu būt iespēja kādai slīdēšanai, bet tas arī nav feikais pārnesums

tas, ka kaut kāda slīdēšana tai sistēmā notiek, ir saprotams, bet es nevaru izdomāt, kā feikie pārnesumi to spētu radikāli samazināt

[ Šo ziņu laboja karro, 11 Jan 2018, 13:11:54 ]

Offline
Mikels
11. Jan 2018, 13:09 #14555

Kopš: 28. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2554

Braucu ar: cieņu

Pamēģinot iepriekšējo Subaru XV modeli ar CVT, kārba likās maigi sakot briesmīga....
Offline
Arturiks
11. Jan 2018, 13:09 #14556

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8323

Braucu ar: 26 & 94


11 Jan 2018, 12:40:34 @baisulis123 rakstīja:
Vantage, tas tikai liecina par to ka audi ar muļķutroniku ir neuzticams lūznis.

Saproti, tas ir auto tādiem kā tev. 7 gadīgs tītenis no lietuvas pirkts rumbulā pie pupainā - nomirst kārba. Gostiņos Armands un Juris, pauž neapmierinātību in palaiž pīli, ka multitroniks sūkā....

Automātiski visādi Vantage subaru izstradajumus bāž tajā pat maisā. Tu zini kādu gadījumu ar beigtu Subaru, kuram mirusi CVT kārba?
Ieraksti subaru cvt failure google un palasi pie cik štukām tās kārbas cilvēkiem ir izbeigušās.

[ Šo ziņu laboja Arturiks, 11 Jan 2018, 13:09:45 ]

Offline
JZ
11. Jan 2018, 13:18 #14557

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

karro, mana teorija ir ka kamēr tas cvt imitē pārnesumu, slīd tas mazāk kā klasiskajā cvt darbības veidā, attiecīgi mazāks nodilums

ja tu sāc atkal izmantot mainīgus motora rpm paātrinājumam, tu atkal brauc iekšā tieši tajās pat problēmās, kur klasiskais variants, atkal nākas pazaudēt daļu max pīķa jaudas, lai iegūtu vienmērīgu griezi - nākas investēt motora attīstībā, kas nah nav vajadzīga jo tev ir tas cvt...

tādēļ tāda cvt darbināšana, manuprāt, ir pilnīgi neloģiska pat neņemot vēl vērā Tevis minēto risku iedzīvoties rievās uz šķīvjiem, un var būt viņi to nodilumu uz šķīvjiem aizstāj ar dilumu uz ķēdes, un lai neiebrauktu auzās nākas veikt to imitāciju, kas aitām atkal ļoti patīk, jo beidzot tas cvt strādā kā pienākas!

[ Šo ziņu laboja JZ, 11 Jan 2018, 13:18:56 ]

Offline
RaimisK
11. Jan 2018, 13:46 #14558

Kopš: 02. Oct 2005

Ziņojumi: 3059

Braucu ar: erenpreisu

Tīri kloķa klaņa mehānismā ir, ko attīstīt? Ja neskaita materiālu un elektroniku

Tas, ka mūsu bērni brauks ar trolejbusiem bez drātīm ir skaidrs.
Offline
baisulis123
11. Jan 2018, 14:08 #14559

Kopš: 20. Sep 2017

Ziņojumi: 1842

Braucu ar: E36 zemu lidot neaizliegsi

Arturik, izdariiju kaaa tu teici.

Ir paaris atsevishkji ieraksti.

Bet paarsvaraa visi kas ir ownojushi raksta ka 250tk juudzes bez probleemaam.

Subaru ar CVT top 5ciniekaa peec realibility ratinga.

Taka nevajag te demagogiju dziit ok?
Offline
JZ
11. Jan 2018, 14:15 #14560

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

kloķim un klanim ir vibrācijas, ir "atspere", demferi, 2masu spararati, ir berzes gultņos, cilindros, gazes sadales mehānismos, tad nāk pašas gāzes sadaļu fāzes, vanos, vvti, vtec, neskaitot pašus ieplūdes kolektorus ar maināmas ģeometrijas kanāliem, tad izplūdes gāzu recirkulācija, turbīnas utt utml, viss tas prasa resursus attīstīt, un no ieplūdes/izplūdes optimizēšanas diapazonā 3k-6k, kas vajadzīga klasiskajām kārbām (un ko aizstāj ar vienkārši papildus pārnesumiem jaunākajos 7-8-9 pak. automātos), un no kā var tikt vaļā ar ķēdi un pāris koniskiem šķīvjiem...

lūk kādēļ kaut kāds 100zs 1.6 ar cvt var nelikties nemaz tik slikts kā 100zs 1.8 ar manuāli, jo tas cvt ļauj sēdēt motoram vislaik tajā max jaudā, kamēr 1.8 iet cauri zemajam galam, kur nav griezes, tad vidējam diapazonam, kur atkal ir pazaudēta daļa jaudas dēļ zemā un augstā gala kompromisiem, un tad ir augstais gals, kuru ierindas braucējs vispār reti kad lieto, bet kuru vajag reklāmas prospektam, jo aitas nepirks 90zs 1.8, ar labāku griezi, lejā un vidū, jo ir tak 100zs 1.8 konkurentam, un tad mēs slēdzam nākošo pārnesumu, kur ir tieši tas pats

par sadegšanu, tiešo iesmidzināšanu, lieso dedzināšanu utt nerunājam, jo tas līdzīgi ietekmē abus, es iepriekš pieminēju turbo, kas ar nav īsti pareizi, jo ietekmē necvt un cvt līdzīgi, bet iespaids tam uz efektīvo rpm diapazonu var būt ļoti liels
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, Ruff, SteelRat, VLD, linda, muldis, noisex, zzips