Online

Pašreiz BMWPower skatās 116 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 7. sērija » E38 (1994-2001)

Tēma: Getriebenotprogramm

AutorsZiņojums
KOMIS
12. Jan 2010, 18:38 #1

Kopš: 26. Jul 2008

No: Limbaži

Ziņojumi: 65

Braucu ar: E-38 730-BMW

sveiki cik zinu tad si tema jau ir cilata,bet gadijums tads,manam e38 nestrada abs daciks un vinam iesledzas tas Getriebenotprogramm tipa atrumkarba iesledzas avarijas rezima,cik esmu uzzinajis ka autins nesaprot cika atri ta brauc un iesledz to rezimu.lieta tada ka negribu tagad mainit to abs daciku,bet negribu lai ta karba sledzas taja rezima,vai kads nezin vai var kaut ka izdarit lai tas rezims neiesledzas?isteniba tas rezims iesledzas tikai pa reizei it ipasi kaut kados mitros laikos,negribu baigi vainu meklet,bet vienkarsi varbut to var uz kompja vai ka savadak nonemt?
Offline
saveejais
12. Jan 2010, 22:56 #2

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 946

Braucu ar: krāniņu pa lūpām....

Mashinu gribu sataisiit,bet dachiku mainiit negribu!
Offline
CP17
12. Jan 2010, 23:07 #3

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

vadiņi uz sensoriem sasaluši/saplaisājuši/iet uz īso... iebrauc siltā garāžā.
P.s. abs dačikam mazs sakars ar kārbas ieslēgšanos avārijas režīmā imho...
Offline
CP17
12. Jan 2010, 23:16 #4

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


12 Jan 2010, 23:15:47 BMW530 rakstīja:

12 Jan 2010, 23:07:24 CP17 rakstīja:
P.s. abs dačikam mazs sakars ar kārbas ieslēgšanos avārijas režīmā imho...


Patiesiba ljoti tieshs sakars.

izglīto mani

[ Šo ziņu laboja CP17, 12 Jan 2010, 23:17:29 ]

Offline
Black_russian
12. Jan 2010, 23:18 #5

Kopš: 11. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 4469

Braucu ar: BMW

+1 ir sakars! vispar visa elektronika BMW ir liels sakars ar visu! Ikdiena ar to saskaros. Dazreiz nevar pat iedomaties kas tiesi var ietiekmet dazu sistemu darbibu! un tikai elektrika smadzenes un ilgu laiku pavadibu interneta var risisnat problemu!
Offline
Black_russian
12. Jan 2010, 23:19 #6

Kopš: 11. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 4469

Braucu ar: BMW

Piemeram ja karba sledzas Avarijas rezims, ta islegs pati DSC/ASC .
Offline
PowerBMW
12. Jan 2010, 23:22 #7

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5795

Braucu ar:


12 Jan 2010, 23:16:57 CP17 rakstīja:

12 Jan 2010, 23:15:47 BMW530 rakstīja:

12 Jan 2010, 23:07:24 CP17 rakstīja:
P.s. abs dačikam mazs sakars ar kārbas ieslēgšanos avārijas režīmā imho...


Patiesiba ljoti tieshs sakars.

izglīto mani

kārbas kompis lasa ABS doto informāciju saukārt ABS to ņem no ABS devejiem,lasot riteņu griešanās ātrumu un blabla! karoč kautkā tā un lidz ar to gļuko kārba!
p.s pameģini viena R18 vietā uzlikt R16 uz vienas ass un ar jutisi kā kārba sāk savadāk slegties
Offline
CP17
12. Jan 2010, 23:23 #8

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


12 Jan 2010, 23:19:46 BLack_RussiaN rakstīja:
Piemeram ja karba sledzas Avarijas rezims, ta islegs pati DSC/ASC .

un? ar to 3šo ātrumu po ļubomu nekur tālu neaizbrauksi... tur vis sāk strādāt avārijas režīmā IR pieredze

[ Šo ziņu laboja CP17, 12 Jan 2010, 23:25:20 ]

Offline
PowerBMW
12. Jan 2010, 23:28 #9

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5795

Braucu ar:


12 Jan 2010, 23:19:46 BLack_RussiaN rakstīja:
Piemeram ja karba sledzas Avarijas rezims, ta islegs pati DSC/ASC .

ja nekļudos to viņa darija tikai DSC sistemai uz ASC bija vienaldziba bet varbut kļudos
Offline
CP17
12. Jan 2010, 23:29 #10

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


12 Jan 2010, 23:22:50 PowerBMW rakstīja:

12 Jan 2010, 23:16:57 CP17 rakstīja:

12 Jan 2010, 23:15:47 BMW530 rakstīja:

12 Jan 2010, 23:07:24 CP17 rakstīja:
P.s. abs dačikam mazs sakars ar kārbas ieslēgšanos avārijas režīmā imho...


Patiesiba ljoti tieshs sakars.

izglīto mani

kārbas kompis lasa ABS doto informāciju saukārt ABS to ņem no ABS devejiem,lasot riteņu griešanās ātrumu un blabla! karoč kautkā tā un lidz ar to gļuko kārba!
p.s pameģini viena R18 vietā uzlikt R16 uz vienas ass un ar jutisi kā kārba sāk savadāk slegties

FAIL galvenais, lai apkārtmērs sakrīt, pokuj cik diskam diametrs/collas. bet par steptronik kārbām varētu diskutēt gari un plaši, jo pielāgojas pisec kā vadītājam un nedod velns uzliksiet kkāda 7er vai Sklases izmēra riepeles 5er tad vispār pigorus redzēsiet
Offline
SPECS
12. Jan 2010, 23:33 #11

Kopš: 12. Sep 2007

Ziņojumi: 211

Braucu ar: e34 535


12 Jan 2010, 23:29:19 CP17 rakstīja:

12 Jan 2010, 23:22:50 PowerBMW rakstīja:

12 Jan 2010, 23:16:57 CP17 rakstīja:

12 Jan 2010, 23:15:47 BMW530 rakstīja:

12 Jan 2010, 23:07:24 CP17 rakstīja:
P.s. abs dačikam mazs sakars ar kārbas ieslēgšanos avārijas režīmā imho...


Patiesiba ljoti tieshs sakars.

izglīto mani

kārbas kompis lasa ABS doto informāciju saukārt ABS to ņem no ABS devejiem,lasot riteņu griešanās ātrumu un blabla! karoč kautkā tā un lidz ar to gļuko kārba!
p.s pameģini viena R18 vietā uzlikt R16 uz vienas ass un ar jutisi kā kārba sāk savadāk slegties

FAIL galvenais, lai apkārtmērs sakrīt, pokuj cik diskam diametrs/collas. bet par steptronik kārbām varētu diskutēt gari un plaši, jo pielāgojas pisec kā vadītājam un nedod velns uzliksiet kkāda 7er vai Sklases izmēra riepeles 5er tad vispār pigorus redzēsiet
kam TU to doma- 7er vai Sklases izmēra riepeles 5er tad vispār pigorus redzēsiet... varetu ar piemeru? kadus ritenus Tu doma? cipa lielakus neka paredzets
Offline
hasans
12. Jan 2010, 23:33 #12

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7685

Braucu ar:


12 Jan 2010, 23:28:23 PowerBMW rakstīja:

12 Jan 2010, 23:19:46 BLack_RussiaN rakstīja:
Piemeram ja karba sledzas Avarijas rezims, ta islegs pati DSC/ASC .

ja nekļudos to viņa darija tikai DSC sistemai uz ASC bija vienaldziba bet varbut kļudos

tieshi taa
Offline
PowerBMW
12. Jan 2010, 23:34 #13

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5795

Braucu ar:


12 Jan 2010, 23:29:19 CP17 rakstīja:

12 Jan 2010, 23:22:50 PowerBMW rakstīja:

12 Jan 2010, 23:16:57 CP17 rakstīja:

12 Jan 2010, 23:15:47 BMW530 rakstīja:

12 Jan 2010, 23:07:24 CP17 rakstīja:
P.s. abs dačikam mazs sakars ar kārbas ieslēgšanos avārijas režīmā imho...


Patiesiba ljoti tieshs sakars.

izglīto mani

kārbas kompis lasa ABS doto informāciju saukārt ABS to ņem no ABS devejiem,lasot riteņu griešanās ātrumu un blabla! karoč kautkā tā un lidz ar to gļuko kārba!
p.s pameģini viena R18 vietā uzlikt R16 uz vienas ass un ar jutisi kā kārba sāk savadāk slegties

FAIL galvenais, lai apkārtmērs sakrīt, pokuj cik diskam diametrs/collas. bet par steptronik kārbām varētu diskutēt gari un plaši, jo pielāgojas pisec kā vadītājam un nedod velns uzliksiet kkāda 7er vai Sklases izmēra riepeles 5er tad vispār pigorus redzēsiet

nu vispār ar to jau ar gribeju pateit to ka Ja nesakrit tas apkartmers ir tā
Varbut kāds var iemest linku pēc kāda principa un KĀ tas kārbas adaptejas braukšanas stilam un kājas smagumam
Offline
CP17
12. Jan 2010, 23:40 #14

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

~ mēnesi nobraucu ar 7er/s-klasei paredzētām riepām, kārba (nerunājot par spidometru) neko izskatījās ka nesaprot neslēdz ātrumus kā vajag, patēriņš palielinājās par 3L utt karoč
P.s.ir tikai ASC

[ Šo ziņu laboja CP17, 12 Jan 2010, 23:41:49 ]

Offline
Driver
12. Jan 2010, 23:59 #15

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


12 Jan 2010, 23:07:24 CP17 rakstīja:
vadiņi uz sensoriem sasaluši/saplaisājuši/iet uz īso... iebrauc siltā garāžā.
P.s. abs dačikam mazs sakars ar kārbas ieslēgšanos avārijas režīmā imho...

atkal tu izcelies, tapat kaa iepriekseja diskusija par karbam un to kludam, avarijas rezimu.
Sakars ir!

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
KOMIS
16. Jan 2010, 08:23 #16

Kopš: 26. Jul 2008

No: Limbaži

Ziņojumi: 65

Braucu ar: E-38 730-BMW

ja veci viss jau ko jus rakstat ir pareizi,zinu ka tas ir del daciku,bet galvenais jautajums ir tads vai ir iespejams uz kompja vai ka savadak to avarijas rezimu atslegt?
Offline
KOMIS
16. Jan 2010, 08:26 #17

Kopš: 26. Jul 2008

No: Limbaži

Ziņojumi: 65

Braucu ar: E-38 730-BMW

te rakstija ka jabrauc uz servisu un jataisa,jautajums vai tu butu mainijis daciku ja vins tev iet kadu pus gadu uznak lielaki lieti un mitrumi tad neiet,pec kadas nedelas viss atkal oki,kur garantija ka ar jauno daciku nebus tas pats?a vot pa to saplaisajuso vadu gan paldies tas vel nebija ienacis prata.
Offline
KOMIS
16. Jan 2010, 08:30 #18

Kopš: 26. Jul 2008

No: Limbaži

Ziņojumi: 65

Braucu ar: E-38 730-BMW

ja man pat ar to daciku ir ta ka es varu braukt pa mierigu celu un man spidometrs leka te iet te neiet,domaju ka tiesam bus vadins kirdik???!!!
Offline
other
16. Jan 2010, 08:35 #19

Kopš: 29. Oct 2007

Ziņojumi: 928

Braucu ar: vw


16 Jan 2010, 08:26:57 KOMIS rakstīja:
te rakstija ka jabrauc uz servisu un jataisa,jautajums vai tu butu mainijis daciku ja vins tev iet kadu pus gadu uznak lielaki lieti un mitrumi tad neiet,pec kadas nedelas viss atkal oki,kur garantija ka ar jauno daciku nebus tas pats?a vot pa to saplaisajuso vadu gan paldies tas vel nebija ienacis prata.


Tas tikai liecina par to ka tavs dačiks drīz piedzīvos sava muža beigas.
Offline
Rifo
19. Jan 2010, 02:10 #20

Kopš: 03. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3825

Braucu ar:


12 Jan 2010, 23:34:26 PowerBMW rakstīja:
Varbut kāds var iemest linku pēc kāda principa un KĀ tas kārbas adaptejas braukšanas stilam un kājas smagumam


Pacik shitais ieintereseeja, tad samekleeju info par bmw kaarbaam

Luuk iis izvilkums no raksta (ENG)

To accomplish these remarkable results, ATC employs the following
"recognition" elements, and controls the transmission accordingly:

Driver-Type Recognition
Environmental Recognition
Driving-Situation Recognition.

Driver Type Recognition. Utilizing the remarkable capabilities of
microprocessors, this logic is able to track how the driver has
been "behaving" over the past few seconds. If, for example, the
driver has been stepping hard on the accelerator, the logic
concludes that he or she is in a sporty mood, and selects and holds
either of the two available Sport modes. As with the manually
selected Sport mode in other BMW models, this causes upshifts and
downshifts to take place at higher engine speeds, and one of these
modes will be held for a period of time (generally 5-10 seconds)
after the system has made its decision.


pilns raksts te:
http://www.unofficialbmw.com/e34/specs/all_adaptive_trans.html
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo