Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 86 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: par 525 tds pielekšanu

AutorsZiņojums
katto
28. Nov 2009, 20:42 #1

Kopš: 28. Nov 2009

Ziņojumi: 1

Braucu ar:

Divus gadus braucu bez probleemaam, ja neskaita parastaas vainas, pielec vai vasara vai ziema miinus 20, nekaadu probleemu. Bet te paraadiijaas taada figņa -vienu riitu pielec labi , kaa parasti, otru riitu starteejot sākumaa uzsit, tad noslaapst un tad zāģēju liidz bezmaz akumulators nosēžas kameer beigaas pielec! ar āra gaisa temperatuuru nekaada sakara! Un taa tas atkaartojas cikliski- vienu riitu lec, otru riitu nelec, peectam atkal lec utt. jau paris reizu dzinu uz diizelistiem bukaišu ielā - šie tik maina kveelsveces, bliives, trubiņas un ko tik veel, a jeegas nekaadas! tas pats cirks atkaartojas.

Kaadam veel ir taa bijis??? kur tas suns aprakts?

[ Šo ziņu laboja katto, 28 Nov 2009, 20:49:46 ]

Offline
12
28. Nov 2009, 20:48 #2

Kopš: 11. Jun 2006

No: Tukums

Ziņojumi: 1548

Braucu ar: E 39 3.0 dA. Volvo FH 12 460, Euro 6.

Atradis īsto kantori bukaišu ielā. Viņi tak nerubī cik ir 2 reiz 2.
Paskaties vai degviela neaizplūst atpakaļ uz bāku. Zinu vienu meistaru dobelē, ja kas PM.
Offline
Driver
28. Nov 2009, 20:51 #3

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


TU REGISTREJOTIES FORUMA LIETOSANAS NOTEIKUMUS LASIJI?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Lauriko
28. Nov 2009, 20:51 #4

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW

Zvani man pirmdien, un brauc ciemos!
Offline
M20Edition
29. Nov 2009, 12:42 #5

Kopš: 05. Jan 2009

No: Rēzekne

Ziņojumi: 146

Braucu ar: Ar Bavāriešu Auto E38

Es domāju kaukas ar elektroniku nav kārtībā...
Offline
Driver
29. Nov 2009, 12:57 #6

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Tur drizak ir jadoma, kas ir kartiba!
Nenobraukts e34 dizelis ir tikpat rets auto kaa nesapuvis un nesists e36 325 par 500ls.


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
jaks
29. Nov 2009, 13:07 #7

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:

99,9% esmu droš ka tek degviela atpakaļ un bieži tas ir augstspiediena sūkņa gļuks (sadilis no vecuma)

autoveikalos ir nopērkams tāds vārstiņš, kurš neļauj plūst degvielai atpakaļ ....maksā 2-7ls.....ieliec vinju kkur pienākošajā degvielas vadā pirms augstspiediena sūkņa un lieta darīta

tūlīt lielie meistari sāks stresot ka esmu izpļāpājies, bet besī ka kāš no cilvēkiem naudu par neko

[ Šo ziņu laboja jaks, 29 Nov 2009, 13:08:34 ]

Offline
Bubi
29. Nov 2009, 13:15 #8

Kopš: 14. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 926

Braucu ar: Volvo


29 Nov 2009, 13:07:12 jaks rakstīja:
99,9% esmu droš ka tek degviela atpakaļ un bieži tas ir augstspiediena sūkņa gļuks (sadilis no vecuma)

autoveikalos ir nopērkams tāds vārstiņš, kurš neļauj plūst degvielai atpakaļ ....maksā 2-7ls.....ieliec vinju kkur pienākošajā degvielas vadā pirms augstspiediena sūkņa un lieta darīta

tūlīt lielie meistari sāks stresot ka esmu izpļāpājies, bet besī ka kāš no cilvēkiem naudu par neko


Jā šitā man ar bija. Ieliec pretvārtu un viss zbis būs. Un nekur dzīt nevajadzēs.
Offline
Instigater
29. Nov 2009, 14:45 #9

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Turpiniet tuvināt savus E34 šrotam. Varbūt tomēr labāk novērst cēloni, nekā cīnīties ar sekām?
Offline
Rudzix
29. Nov 2009, 19:49 #10

Kopš: 18. Oct 2009

Ziņojumi: 199

Braucu ar: Bayerische Motoren Werke

Tač paskaties dažus postus uz leju http://www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=16941
Offline
Bubi
29. Nov 2009, 19:54 #11

Kopš: 14. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 926

Braucu ar: Volvo


29 Nov 2009, 14:45:16 Instigater rakstīja:
Turpiniet tuvināt savus E34 šrotam. Varbūt tomēr labāk novērst cēloni, nekā cīnīties ar sekām?


Negribas tādu naudu krāmēt tajā e34. Pats domāju zini ka sūkņa remonts nav no lētajiem.
Offline
rip
02. Dec 2009, 14:27 #12

Kopš: 19. Aug 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 197

Braucu ar: E39 540i ar LSD

man bija liidziigi neilgi peec suuknja mainjas, izraadiijaas ka suuknis bija pageriezies par dazhaiem graadiem veelaak, veel bija taads gljuks ka pabraucot uz kruiiza un berot griidaa nebija ceeliena, vajadzeeja atlaist gaazi, pagaidiit kameer ekonometrs nokriitas liidz 0 un tad beert, tad viss bija ok, peec suuknja reguleeshanas arii tas pazuda
Offline
katto
21. Dec 2009, 12:52 #13

Kopš: 28. Nov 2009

Ziņojumi: 1

Braucu ar:

Uzliku pretvaarstu ( 5Ls) un lec kaa vecajos labajos laikos! Tencinu par padomu un laasts paar zagļiem servisos kas točna apzinaati slauc naudu!
Offline
Knoll
29. Dec 2009, 12:14 #14

Kopš: 03. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 175

Braucu ar:


28 Nov 2009, 20:42:08 katto rakstīja:
Divus gadus braucu bez probleemaam, ja neskaita parastaas vainas, pielec vai vasara vai ziema miinus 20, nekaadu probleemu. Bet te paraadiijaas taada figņa -vienu riitu pielec labi , kaa parasti, otru riitu starteejot sākumaa uzsit, tad noslaapst un tad zāģēju liidz bezmaz akumulators nosēžas kameer beigaas pielec! ar āra gaisa temperatuuru nekaada sakara! Un taa tas atkaartojas cikliski- vienu riitu lec, otru riitu nelec, peectam atkal lec utt. jau paris reizu dzinu uz diizelistiem bukaišu ielā - šie tik maina kveelsveces, bliives, trubiņas un ko tik veel, a jeegas nekaadas! tas pats cirks atkaartojas.

Kaadam veel ir taa bijis??? kur tas suns aprakts?

man kautkas lidziigs bet katru ritu un kad ara minusos man pie vainas akiits bija vinjs pa vaju iegriez motoru un jazaage pamegini panjemt no kada palietot labu akiti specigu, un paprovee tad
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo