Online
Pašreiz BMWPower skatās 110 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap F10 / F11
Autors | Ziņojums |
Livetorace | 25. May 2021, 22:46 |
#6421
|
| Kopš: 25. May 2021
Ziņojumi: 19
Braucu ar: 530d
| Zinu, šī tēma ir 101 reizi bijusi, vel mācos forumu. Esmu iegādājies f10 180kw dīzeli un gribu samainīt ķēdes, konsultejoties ar servisiem viedokļi un cenas mainas, tapēc prasu jums, kur labāk to veikt un ko likt iekšā. Pagaidām svarstos starp oem un swag, jo pēc ieteikumiem tie ir “vienlīdzīgi”. Kā arī interesē ko darīt ar šālēm un eļļas sūkni, mainīt-nemainīt. Auto 240k īsts nobraukums.
Būtu pateicīgs par jūsu pieredzi un viedokli ko un kā labāk darīt.[ Šo ziņu laboja Livetorace, 25 May 2021, 22:47:55 ] | Offline | | |
protams | 25. May 2021, 23:21 |
#6422
|
| Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5405
Braucu ar: null ziiben
|
25 May 2021, 22:46:31 @Livetorace rakstīja:
Zinu, šī tēma ir 101 reizi bijusi, vel mācos forumu. Esmu iegādājies f10 180kw dīzeli un gribu samainīt ķēdes, konsultejoties ar servisiem viedokļi un cenas mainas, tapēc prasu jums, kur labāk to veikt un ko likt iekšā. Pagaidām svarstos starp oem un swag, jo pēc ieteikumiem tie ir “vienlīdzīgi”. Kā arī interesē ko darīt ar šālēm un eļļas sūkni, mainīt-nemainīt. Auto 240k īsts nobraukums.
Būtu pateicīgs par jūsu pieredzi un viedokli ko un kā labāk darīt.
Pieskaiti 350eur jaunam varstu vakam...ķēdes liec oem
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
Kaross | 25. May 2021, 23:41 |
#6423
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4324
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Pilnīgi neredzu jēgu likt OEM. Pašlaik var dabūt jau pat IWIS komplektus. IWIS ražo priekš BMW. ar SWAG komplektiem man daži auto jau nobraukuši ap 200 000 km. Vispār nekādu problēmu. Vienam auto no 10 ieliekam OEM un tikai tāpēc, ka kāds viņam to ir iestāstījis.
Te ir kaut kāda maza daļa no pēdējā laika auto. Iepriekš metām ārā. No šitām būs kāds mākslas darbs jāuztaisa.
[ Šo ziņu laboja Kaross, 25 May 2021, 23:43:44 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Locis | 25. May 2021, 23:53 |
#6424
|
| Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 10805
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Es 3 auto liku Febi, 2 BMW virs 130k pēc mainas nobraukuši, Vag pagaidām ap 80k.
| Offline | | |
Livetorace | 26. May 2021, 23:53 |
#6425
|
| Kopš: 25. May 2021
Ziņojumi: 19
Braucu ar: 530d
| Paldies par info, tad principā to pašu swag ir tikpat droši likt cik oem ? Ko darīt ar šālēm un ełłas sūkni, mainīt varbūt profilaksei? | Offline | | |
radiaators | 26. May 2021, 23:59 |
#6426
|
| Kopš: 15. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3687
Braucu ar: F11 525d
|
26 May 2021, 23:53:26 @Livetorace rakstīja:
Paldies par info, tad principā to pašu swag ir tikpat droši likt cik oem ? Ko darīt ar šālēm un ełłas sūkni, mainīt varbūt profilaksei?
Parasti jau nemaina bez vajadzības, bet ja ļoti gribas, tad tās gan vēlams būtu likt oriģinālās... | Offline | | |
Burbul1s | 27. May 2021, 13:19 |
#6427
|
| Kopš: 09. Aug 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 134
Braucu ar: tavu māsu
| Par šo pašu tematu - nevaru atrast tādu skaidru info, uz cik tad īsti tā ķēde būtu jamaina?
N57 230kw 160k | Offline | | |
radiaators | 27. May 2021, 13:48 |
#6428
|
| Kopš: 15. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3687
Braucu ar: F11 525d
|
27 May 2021, 13:19:24 @Burbul1s rakstīja:
Par šo pašu tematu - nevaru atrast tādu skaidru info, uz cik tad īsti tā ķēde būtu jamaina?
N57 230kw 160k
250k km, bet manam mainīja pie 187k km un bija jau pa 1cm pastiepusies... | Offline | | |
|
smudo | 27. May 2021, 15:54 |
#6429
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3512
Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX
|
27 May 2021, 13:48:56 @radiaators rakstīja:
27 May 2021, 13:19:24 @Burbul1s rakstīja:
Par šo pašu tematu - nevaru atrast tādu skaidru info, uz cik tad īsti tā ķēde būtu jamaina?
N57 230kw 160k
250k km, bet manam mainīja pie 187k km un bija jau pa 1cm pastiepusies...
Cik pēc ražotāja manuāla drīkst stiepties? Ķēdes stiepšanās ir normāls nolietojuma process un līdz noteiktai robežai nav nekas slikts pats par sevi, ar nosacījumu, ka spriegotājs ir darba kārtība un veic savu darbu. Ķēdei liela neplānota slodze sāk parādīties tad, kad spriegotājs ir max stāvoklī un ķēde sāk zaudēt spriegojumu vai arī ja citu iemeslu dēļ tas vairs nespēj nodrošināt optimālu ķēdes spriegojumu. | Offline | | |
radiaators | 27. May 2021, 16:06 |
#6430
|
| Kopš: 15. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3687
Braucu ar: F11 525d
|
27 May 2021, 15:54:07 @smudo rakstīja:
27 May 2021, 13:48:56 @radiaators rakstīja:
27 May 2021, 13:19:24 @Burbul1s rakstīja:
Par šo pašu tematu - nevaru atrast tādu skaidru info, uz cik tad īsti tā ķēde būtu jamaina?
N57 230kw 160k
250k km, bet manam mainīja pie 187k km un bija jau pa 1cm pastiepusies...
Cik pēc ražotāja manuāla drīkst stiepties? Ķēdes stiepšanās ir normāls nolietojuma process un līdz noteiktai robežai nav nekas slikts pats par sevi, ar nosacījumu, ka spriegotājs ir darba kārtība un veic savu darbu. Ķēdei liela neplānota slodze sāk parādīties tad, kad spriegotājs ir max stāvoklī un ķēde sāk zaudēt spriegojumu vai arī ja citu iemeslu dēļ tas vairs nespēj nodrošināt optimālu ķēdes spriegojumu.
5-6mm | Offline | | |
protams | 27. May 2021, 16:52 |
#6431
|
| Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5405
Braucu ar: null ziiben
| Es N57 180kw mainīju uz 160kkm...esot arī metkas šķibas bijušas un dpf-ā izdegums bet plīst netaisījās [ Šo ziņu laboja protams, 27 May 2021, 16:53:38 ]
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
Kaross | 27. May 2021, 20:42 |
#6432
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4324
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
26 May 2021, 23:53:26 @Livetorace rakstīja:
Paldies par info, tad principā to pašu swag ir tikpat droši likt cik oem ? Ko darīt ar šālēm un ełłas sūkni, mainīt varbūt profilaksei?
Ja naudu nav kur likt, tad to visu var darīt uzreiz, tāpat vien, bet ir iespējams izjaukt un noteikt stāvokli. Ja beigts, mainam. Tikai rēķinies, ka sūknis maksā 400 euro + šāles ap 500e ja pareizi atceros. Pie tam Tad remonts ievelkas vismaz uz pusotru nedēļu 3 dienu vietā.
Šāles nāk 3 veidu - izmēru. Visi jāpasūta - 5 darba dienas. To, kādas ir uzstādītas tavam auto var pateikt tikai izjaucot, jo šāļu tips ir "uzdrukāts" uz kloķvārpstas "vaiga". Klaņu šālēm tips ārpusē uz bloka. Beidzas parasti pamata šāles, kas nozīmē, ka motors ir jāizceļ, jāizņem kloķvārpsta. Kas darbu sadārdzina vēl par 20-30%. Reāli tāds tāpat vien remonts sanāks uz 2500+ euro.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Narix15 | 27. May 2021, 20:43 |
#6433
|
| Kopš: 30. Sep 2020
Ziņojumi: 24
Braucu ar:
| Cik jums izmaksā apkope?- eļļas,visi filtri,drošvien ļoti dažādi tāpēc interesē. | Offline | | |
Kaross | 27. May 2021, 21:23 |
#6434
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4324
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| ar Mahle filriem un Motul eļļu ap 150-170 euro.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Livetorace | 27. May 2021, 22:06 |
#6435
|
| Kopš: 25. May 2021
Ziņojumi: 19
Braucu ar: 530d
| Kaross paldies tev par atbildi, šodien parzvaniju uz servisu un ari apgalvoja ka swag ķēdes liekot 90% auto un iet bez problēmām. Tapēc nezinu vai jēga pārmaksāt uz Iwis. | Offline | | |
Kaross | 27. May 2021, 22:45 |
#6436
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4324
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Es taču saku to pašu. Tikai IWIS ir vienā cenā ar SWAG. OEM BMW IWIS ir dārgāks pasākums.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
|
smudo | 27. May 2021, 23:11 |
#6437
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3512
Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX
|
27 May 2021, 16:06:07 @radiaators rakstīja:
27 May 2021, 15:54:07 @smudo rakstīja:
27 May 2021, 13:48:56 @radiaators rakstīja:
27 May 2021, 13:19:24 @Burbul1s rakstīja:
Par šo pašu tematu - nevaru atrast tādu skaidru info, uz cik tad īsti tā ķēde būtu jamaina?
N57 230kw 160k
250k km, bet manam mainīja pie 187k km un bija jau pa 1cm pastiepusies...
Cik pēc ražotāja manuāla drīkst stiepties? Ķēdes stiepšanās ir normāls nolietojuma process un līdz noteiktai robežai nav nekas slikts pats par sevi, ar nosacījumu, ka spriegotājs ir darba kārtība un veic savu darbu. Ķēdei liela neplānota slodze sāk parādīties tad, kad spriegotājs ir max stāvoklī un ķēde sāk zaudēt spriegojumu vai arī ja citu iemeslu dēļ tas vairs nespēj nodrošināt optimālu ķēdes spriegojumu.
5-6mm
Paldies par info! Pēc Tevis teiktā, sanāk, ka max pieļaujamo "izstiepumu" sasniedza jau krietni zem 187k km! | Offline | | |
Locis | 27. May 2021, 23:17 |
#6438
|
| Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 10805
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Tad man reāli paveicās,ka līdz 250k nobraucu. Protams tas nebija speciāli, es pat nezināju, ka pie 250 k jāmaina Godīgi sakot, pirms 4 gadi bija švakrāk ar info par šo tēmu.. Būtu kūkojis ceļa malā, kamēr evakuators atbrauc.. [ Šo ziņu laboja Locis, 27 May 2021, 23:19:24 ] | Offline | | |
Elviss | 28. May 2021, 09:51 |
#6439
|
| Kopš: 02. May 2006
No: Baloži
Ziņojumi: 21514
Braucu ar: VAZ 2101 80'
|
27 May 2021, 13:48:56 @radiaators rakstīja:
27 May 2021, 13:19:24 @Burbul1s rakstīja:
Par šo pašu tematu - nevaru atrast tādu skaidru info, uz cik tad īsti tā ķēde būtu jamaina?
N57 230kw 160k
250k km, bet manam mainīja pie 187k km un bija jau pa 1cm pastiepusies...
Tikai starpība, ka dzinēji dažādi. Un tam 2.0 krietni ātrāk iestājas kapi
-----------------
| Offline | | |
radiaators | 28. May 2021, 10:37 |
#6440
|
| Kopš: 15. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3687
Braucu ar: F11 525d
|
28 May 2021, 09:51:21 @Elviss rakstīja:
27 May 2021, 13:48:56 @radiaators rakstīja:
27 May 2021, 13:19:24 @Burbul1s rakstīja:
Par šo pašu tematu - nevaru atrast tādu skaidru info, uz cik tad īsti tā ķēde būtu jamaina?
N57 230kw 160k
250k km, bet manam mainīja pie 187k km un bija jau pa 1cm pastiepusies...
Tikai starpība, ka dzinēji dažādi. Un tam 2.0 krietni ātrāk iestājas kapi
Vecīt manam auto ir 6 cil. N57 525d un arī posta autors runā par N57 dzinējiem nevis N47 nemotoru sulas pakām...[ Šo ziņu laboja radiaators, 28 May 2021, 10:42:53 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|