Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 80 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
vvv
05. Aug 2019, 14:02 #4361

Kopš: 19. Feb 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 1997

Braucu ar: e53FL 4,4;e38

Tā vajadzētu būt, bet neesmu akls, atslēgas salonā nav. Tur nav caurumu kur iekrist, pāris vietās kur var nobāzt...
Offline
RaL
05. Aug 2019, 14:02 #4362

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3379

Braucu ar: kruīzu

Papildinot @sn rakstīto.
Ja ar iedarbinātu dzinēju atver vadītāja durvis un pēc īsa brīža auto nesāk rādīt paziņojumu, ka nav atslēgas, tātad tās ir izkritušas kaut kur mašīnā.
Visbiežāk es teiktu, ka gadās, ka izslīd no bikšu kabatas kaut kur zem vadītāja beņķa vai starp krēslu un viduskonsoli. Sliktākā gadījumā var arī ieslīdēt vēl ventilācijas lūkās zem priekšējiem krēsliem. Bet tas tikai viens no variantiem. Pašam jāatceras, kas iepriekš darīts un tur arī jāmeklē

[ Šo ziņu laboja RaL, 05 Aug 2019, 14:04:52 ]

Offline
RSAWorkshop
05. Aug 2019, 14:16 #4363

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6062

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

es ar tikko f02 izmēģināju-izkāpjot ārā un atejot 1m jau sāk brēkt, ka atslēgu nav

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
vvv
05. Aug 2019, 14:21 #4364

Kopš: 19. Feb 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 1997

Braucu ar: e53FL 4,4;e38


05 Aug 2019, 14:02:53 @RaL rakstīja:
Papildinot @sn rakstīto.
Ja ar iedarbinātu dzinēju atver vadītāja durvis un pēc īsa brīža auto nesāk rādīt paziņojumu, ka nav atslēgas, tātad tās ir izkritušas kaut kur mašīnā.
Visbiežāk es teiktu, ka gadās, ka izslīd no bikšu kabatas kaut kur zem vadītāja beņķa vai starp krēslu un viduskonsoli. Sliktākā gadījumā var arī ieslīdēt vēl ventilācijas lūkās zem priekšējiem krēsliem. Bet tas tikai viens no variantiem. Pašam jāatceras, kas iepriekš darīts un tur arī jāmeklē

Protams, nepagāja ne divi dienas, atradu
Kā Tu rakstīji, ventilācijas šķirbā zem vadītāja krēsla.
Paldies visiem kas iesaistījās!
Offline
sn
05. Aug 2019, 14:33 #4365

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879529

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(


05 Aug 2019, 14:16:01 @RSAWorkshop rakstīja:
es ar tikko f02 izmēģināju-izkāpjot ārā un atejot 1m jau sāk brēkt, ka atslēgu nav
es regulāri to piedzīvoju, jo bērnudārza čipu esmu piespraudis pie auto atslēgas. kā atslēga pamet auto, tā auto bļauj. braukt var cik vien tālu gribi, bet pēc noslāpēšanas nevarēs piedarbināt.

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
ozo
05. Aug 2019, 14:34 #4366

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18829

Braucu ar: Braucu ar

Ar ko atškiras M pakas F10 stūre, no bez pakas. Zinu ka M stūrei ir melna alumīnija apdare, bet bez M pakas, parasta alumīnija apdare. Vai ir vēl atskirības?
Offline
sys9291
05. Aug 2019, 14:52 #4367

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


05 Aug 2019, 14:33:44 @sn rakstīja:

05 Aug 2019, 14:16:01 @RSAWorkshop rakstīja:
es ar tikko f02 izmēģināju-izkāpjot ārā un atejot 1m jau sāk brēkt, ka atslēgu nav
es regulāri to piedzīvoju, jo bērnudārza čipu esmu piespraudis pie auto atslēgas. kā atslēga pamet auto, tā auto bļauj. braukt var cik vien tālu gribi, bet pēc noslāpēšanas nevarēs piedarbināt.

korekti būtu, ja auto ātrums ir zem 30km/h tad auto noslāpst...tobiš izkustēties bez metkas nav reāli...
Offline
pelu_junkurs
05. Aug 2019, 16:47 #4368

Kopš: 27. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2315

Braucu ar: žurx


05 Aug 2019, 14:34:32 @ozo rakstīja:
Ar ko atškiras M pakas F10 stūre, no bez pakas. Zinu ka M stūrei ir melna alumīnija apdare, bet bez M pakas, parasta alumīnija apdare. Vai ir vēl atskirības?


Tā M bļemba ir iesēdināta (M stūrei).
Offline
Balaganovs
07. Aug 2019, 18:08 #4369

Kopš: 07. Aug 2019

Ziņojumi: 505

Braucu ar:

Labdien! Esmu morāli un materiāli nobriedis iesēsties F11. Esmu izracies cauri attiecīgajām tēmām šajā un citos forumos, gribētos arī kādu svaigu padomu un morālo atbalstu. Cik esmu sapratis, tad galvenās vadlīnijas ir tādas - 530d/535d, pašam jābrauc pakaļ uz Vāciju, vēlams uz veco cilvēku pansionātu kādā Bavārijas mazpilsētā, obligāta M-paka un pilnībā nopakots Vai ar budžetu līdz 20k€ iespējams sapni pārvērst realitātē? Kāds būtu kritiskais nobraukums, pēc kura vajadzētu ignorēt autiņu? Man galvā šis cipars grozās kaut kur ap 160tkm. Autiņš tiks ekspluatēts ne īpaši intensīvi, ap 15tkm gadā. Paldies!
Offline
CP17
07. Aug 2019, 18:51 #4370

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

Offline
grimS
07. Aug 2019, 19:49 #4371

Kopš: 01. Jun 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2291

Braucu ar: Silvia 460HP 600NM, //M535d F11 FL, e36 M54B30 Trackday, e46 FL Coupe


07 Aug 2019, 18:08:14 @Balaganovs rakstīja:
Labdien! Esmu morāli un materiāli nobriedis iesēsties F11. Esmu izracies cauri attiecīgajām tēmām šajā un citos forumos, gribētos arī kādu svaigu padomu un morālo atbalstu. Cik esmu sapratis, tad galvenās vadlīnijas ir tādas - 530d/535d, pašam jābrauc pakaļ uz Vāciju, vēlams uz veco cilvēku pansionātu kādā Bavārijas mazpilsētā, obligāta M-paka un pilnībā nopakots Vai ar budžetu līdz 20k€ iespējams sapni pārvērst realitātē? Kāds būtu kritiskais nobraukums, pēc kura vajadzētu ignorēt autiņu? Man galvā šis cipars grozās kaut kur ap 160tkm. Autiņš tiks ekspluatēts ne īpaši intensīvi, ap 15tkm gadā. Paldies!

Līdz 20k ir reāli, bet ne 535 un arī ar 530 var būt visādi. Bet nesen bija diezgan laba komplektācija 2015.g 525d next auto pa ~18k ar ~120k nobraukumu, līdz ar to atrast kaut ko labi nopakotu un pietiekami nenobrauktu ir reāli.

Bet principā ar to budžetu no kaut kā jāatsakās, vai nu no motora, vai no komplektācijas, vai gada/nobraukuma.

[ Šo ziņu laboja grimS, 07 Aug 2019, 19:49:51 ]

Offline
michals1
07. Aug 2019, 21:28 #4372

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 1977

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!


07 Aug 2019, 18:08:14 @Balaganovs rakstīja:
Labdien! Esmu morāli un materiāli nobriedis iesēsties F11. Esmu izracies cauri attiecīgajām tēmām šajā un citos forumos, gribētos arī kādu svaigu padomu un morālo atbalstu. Cik esmu sapratis, tad galvenās vadlīnijas ir tādas - 530d/535d, pašam jābrauc pakaļ uz Vāciju, vēlams uz veco cilvēku pansionātu kādā Bavārijas mazpilsētā, obligāta M-paka un pilnībā nopakots Vai ar budžetu līdz 20k€ iespējams sapni pārvērst realitātē? Kāds būtu kritiskais nobraukums, pēc kura vajadzētu ignorēt autiņu? Man galvā šis cipars grozās kaut kur ap 160tkm. Autiņš tiks ekspluatēts ne īpaši intensīvi, ap 15tkm gadā. Paldies!

Laikam te jautāt būtu bezjēdzīgi,jo lielais vairums šeit ir pieredzes bagāti dīvānu eksperti,kuri Vāciju ir redzējuši tikai filmās par otro pasaules karu.
Tāpēc labāk atver mobile.de,ieliec savus kritērijus un iečeko,ko tur piedāvā.Tici man,iegūsi diezgan objektīvu informāciju.
Otrs variants,aizbrauc uz BRC,viņiem ir šāds pakalpojums,auto meklēšana un pārbaude Vācijā.
Arī konsultāciju sniegs objektīvu.
Protams,ir variants arī meklēt caur izsolēm,taču ja neesi to darījis,varētu būt probas.
Offline
CP17
07. Aug 2019, 21:36 #4373

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


07 Aug 2019, 21:28:23 @michals1 rakstīja:

07 Aug 2019, 18:08:14 @Balaganovs rakstīja:
Labdien! Esmu morāli un materiāli nobriedis iesēsties F11. Esmu izracies cauri attiecīgajām tēmām šajā un citos forumos, gribētos arī kādu svaigu padomu un morālo atbalstu. Cik esmu sapratis, tad galvenās vadlīnijas ir tādas - 530d/535d, pašam jābrauc pakaļ uz Vāciju, vēlams uz veco cilvēku pansionātu kādā Bavārijas mazpilsētā, obligāta M-paka un pilnībā nopakots Vai ar budžetu līdz 20k€ iespējams sapni pārvērst realitātē? Kāds būtu kritiskais nobraukums, pēc kura vajadzētu ignorēt autiņu? Man galvā šis cipars grozās kaut kur ap 160tkm. Autiņš tiks ekspluatēts ne īpaši intensīvi, ap 15tkm gadā. Paldies!

Laikam te jautāt būtu bezjēdzīgi,jo lielais vairums šeit ir pieredzes bagāti dīvānu eksperti,kuri Vāciju ir redzējuši tikai filmās par otro pasaules karu.
Tāpēc labāk atver mobile.de,ieliec savus kritērijus un iečeko,ko tur piedāvā.Tici man,iegūsi diezgan objektīvu informāciju.
Otrs variants,aizbrauc uz BRC,viņiem ir šāds pakalpojums,auto meklēšana un pārbaude Vācijā.
Arī konsultāciju sniegs objektīvu.
Protams,ir variants arī meklēt caur izsolēm,taču ja neesi to darījis,varētu būt probas.

:emeo: un ?
Offline
protams
07. Aug 2019, 21:41 #4374

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5404

Braucu ar: null ziiben


07 Aug 2019, 21:28:23 @michals1 rakstīja:

07 Aug 2019, 18:08:14 @Balaganovs rakstīja:
Labdien! Esmu morāli un materiāli nobriedis iesēsties F11. Esmu izracies cauri attiecīgajām tēmām šajā un citos forumos, gribētos arī kādu svaigu padomu un morālo atbalstu. Cik esmu sapratis, tad galvenās vadlīnijas ir tādas - 530d/535d, pašam jābrauc pakaļ uz Vāciju, vēlams uz veco cilvēku pansionātu kādā Bavārijas mazpilsētā, obligāta M-paka un pilnībā nopakots Vai ar budžetu līdz 20k€ iespējams sapni pārvērst realitātē? Kāds būtu kritiskais nobraukums, pēc kura vajadzētu ignorēt autiņu? Man galvā šis cipars grozās kaut kur ap 160tkm. Autiņš tiks ekspluatēts ne īpaši intensīvi, ap 15tkm gadā. Paldies!

Laikam te jautāt būtu bezjēdzīgi,jo lielais vairums šeit ir pieredzes bagāti dīvānu eksperti,kuri Vāciju ir redzējuši tikai filmās par otro pasaules karu.
Tāpēc labāk atver mobile.de,ieliec savus kritērijus un iečeko,ko tur piedāvā.Tici man,iegūsi diezgan objektīvu informāciju.
Otrs variants,aizbrauc uz BRC,viņiem ir šāds pakalpojums,auto meklēšana un pārbaude Vācijā.
Arī konsultāciju sniegs objektīvu.
Protams,ir variants arī meklēt caur izsolēm,taču ja neesi to darījis,varētu būt probas.

Kurš Īrijā to stāsta?

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
michals1
07. Aug 2019, 22:03 #4375

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 1977

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!


07 Aug 2019, 21:41:20 @protams rakstīja:

07 Aug 2019, 21:28:23 @michals1 rakstīja:

07 Aug 2019, 18:08:14 @Balaganovs rakstīja:
Labdien! Esmu morāli un materiāli nobriedis iesēsties F11. Esmu izracies cauri attiecīgajām tēmām šajā un citos forumos, gribētos arī kādu svaigu padomu un morālo atbalstu. Cik esmu sapratis, tad galvenās vadlīnijas ir tādas - 530d/535d, pašam jābrauc pakaļ uz Vāciju, vēlams uz veco cilvēku pansionātu kādā Bavārijas mazpilsētā, obligāta M-paka un pilnībā nopakots Vai ar budžetu līdz 20k€ iespējams sapni pārvērst realitātē? Kāds būtu kritiskais nobraukums, pēc kura vajadzētu ignorēt autiņu? Man galvā šis cipars grozās kaut kur ap 160tkm. Autiņš tiks ekspluatēts ne īpaši intensīvi, ap 15tkm gadā. Paldies!

Laikam te jautāt būtu bezjēdzīgi,jo lielais vairums šeit ir pieredzes bagāti dīvānu eksperti,kuri Vāciju ir redzējuši tikai filmās par otro pasaules karu.
Tāpēc labāk atver mobile.de,ieliec savus kritērijus un iečeko,ko tur piedāvā.Tici man,iegūsi diezgan objektīvu informāciju.
Otrs variants,aizbrauc uz BRC,viņiem ir šāds pakalpojums,auto meklēšana un pārbaude Vācijā.
Arī konsultāciju sniegs objektīvu.
Protams,ir variants arī meklēt caur izsolēm,taču ja neesi to darījis,varētu būt probas.

Kurš Īrijā to stāsta?
Intereses pēc uzvanīju uz DE,uzdevu šo jautājumu savam vācietim,kurš autiņus tirgo jau gadus 30.
Nu tad lūk,līdz 160k.nobraukuma,nopakotu,nesistu 530,535 f10 f11 dabūt nav reāli.
520-jā,to varētu.
Ja kas tāds izpeld pie Muhamediem,tas jau cits stāsts,tb vēlies tikt appists,jebkuras vēlmes par tavu naudu tiks apmierinātas
Offline
Balaganovs
07. Aug 2019, 23:32 #4376

Kopš: 07. Aug 2019

Ziņojumi: 505

Braucu ar:

Protams, esmu izracies cauri gan mobile, gan izsoļu lapām. Un tur par F11 530d trūkumu cenu kategorijā līdz 20k€ nevar sūdzēties, un ne tikai pie turku brāļiem, bet arī lielos plačos. Kaut kā nav vēlēšanās izmantot vietējo BRC, vītolu un citu Maskavas ielas speciālistu pakalpojumus. Būtībā, opciju izlutināts es neesmu, galvenais, lai nav ar roku griežamie logu pacēlāji un kasešu magnetola, bez takša plafona caurumiem un jumta un bez pie priekšējā paneļa pieskrūvēta telefona turētāja Nu būtu svarīgi smuki (lieli) riteņi, vispār M-paka derētu, vēlams baltā krāsā. Varbūt vēl, lai navigācijas ekrāns būtu lielāks par pastmarku. Pārējais nav kritiski. Motors būtībā arī der jebkurš, benzīns vai dīzelis, jo nobraukums būs ļoti mērens. Vienīgais esmu riktīgi iebaidīts ar visiem ne N57 motoriem, kuru īpašniekiem pēc 100tkm iestāšanās esot nekavējoties jāzvana Tolmetam. Arī nobraukums drusku zem 200tkm nebaida, ko nevarētu saukt par baigi mazo. Autiņus mainu reti, tā primārais laikam būtu minimāli ieguldījumi pie neliela nobraukuma. Ar to es vairāk domāju nevis regulārus remontus, kas pie tik liela nobraukuma ir loģiski, bet gan iespēju minimizēt riskus uzrauties uz lieliem sūdiem, kas uznāk negaidīti un izmaksā sāpīgus ciparus. Tad uz ko vajadzētu nosvērties svaru kausiem, un ar ko vajadzētu samierināties - neveiksmīgs motors/samērā liels nobraukums/vecāks gads/bomžaina komplektācija?
Offline
RSAWorkshop
08. Aug 2019, 01:03 #4377

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6062

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Labāk vispirms izsver vai to auto vari atļauties
Pieņemsim laba apjoma pirmā apkope var pavilkt 500-2500 eur, ja tie 2500 ir katastrofa un nav vienas algas apmērā nosedzami, tad labāk nevajag

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Balaganovs
08. Aug 2019, 02:12 #4378

Kopš: 07. Aug 2019

Ziņojumi: 505

Braucu ar:


08 Aug 2019, 01:03:42 @RSAWorkshop rakstīja:
Labāk vispirms izsver vai to auto vari atļauties
Pieņemsim laba apjoma pirmā apkope var pavilkt 500-2500 eur, ja tie 2500 ir katastrofa un nav vienas algas apmērā nosedzami, tad labāk nevajag


Tāpēc jau gribētos nopirkt autiņu, kurā nevajadzētu jau pirmajā dienā iegāzt 2500€. Saprotams, ka ir tradicionālie tēriņi eļļas-filtri-bremzes-ķēde, plus ziemas riepas utt, kas sastāda nevāju summu. Tikai diez vai F11 šeit īpaši atšķirsies no jebkura cita līdzīga līmeņa auto.
Offline
sys9291
08. Aug 2019, 09:48 #4379

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


08 Aug 2019, 02:12:22 @Balaganovs rakstīja:

08 Aug 2019, 01:03:42 @RSAWorkshop rakstīja:
Labāk vispirms izsver vai to auto vari atļauties
Pieņemsim laba apjoma pirmā apkope var pavilkt 500-2500 eur, ja tie 2500 ir katastrofa un nav vienas algas apmērā nosedzami, tad labāk nevajag


Tāpēc jau gribētos nopirkt autiņu, kurā nevajadzētu jau pirmajā dienā iegāzt 2500€. Saprotams, ka ir tradicionālie tēriņi eļļas-filtri-bremzes-ķēde, plus ziemas riepas utt, kas sastāda nevāju summu. Tikai diez vai F11 šeit īpaši atšķirsies no jebkura cita līdzīga līmeņa auto.

a ja labi iekš DE pameklē - tad var atrast F11 ar visu pagarināto garantiju. Tas vismaz būs kā garants lielu problēmu gadījumā. Nu nav f sērijas mašīnas nekāda kosmiskā tehnoloģija, vienkārši ne visos servisos to ir gatavi apkalpot - jo ir tak slinkums palasīties par to kā tas jādara...un tapēc arī gadās visādi kāzusi. Kas attiecas uz elektroniku, tad paradoksāli - bet cenas blokiem ir zemākas nekā E60...
Rezumē: galvenais nepakļauties mirkļa vājumam un nepaķert pirmo, kas trāpījās pa ceļam - bet visu apsvērt ar vēsu prātu...
Offline
Elviss
08. Aug 2019, 10:34 #4380

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 21510

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Kur tieši apkope var būt 2.5k?



-----------------
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo