Online

Pašreiz BMWPower skatās 136 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
smudo
24. Apr 2019, 10:27 #4021

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


24 Apr 2019, 10:21:55 @KateG rakstīja:

24 Apr 2019, 10:17:34 @smudo rakstīja:
Niels off-topic, bet var but aktuali ari F10 un citiem pedejo gadu auto. Vai atstajot auto uz ilgaku laiku garaza nelietotu, sadiem auto: 1) drikst atvienot akumulatoru, un/vai 2) ladet ar akumulatora ladetaju (kurs pats seko lidzi uzlades limenim)? Vai ari labak neko nedarit un pasas sistemas lai seko lidzi izladei un atslerz paterstajus, ja nepieciesams?


a) akjis buutu jaatstaaj piesleegts, lai IBS sisteema speej kontroleet taa [un citu mezglu] darbiibu;
b) automaatiskie laadeetaaji, diemzheel feilo. Jeega no tiem - 0. Pat no oficiaali rekomendeetaa Ctek.

https://n53series.blogspot.com/2019/01/ctek-ladetaji.html

https://n53series.blogspot.com/2019/01/ladetaji-part-2.html


Man ir tiesi minetais CTEK - braucot ziema garaka atvalinajuma auto biju piesledzis tam, jo ir papildus pateretajs (drosibas sistema) un biju cerejis samazinat slodzi akumulatoram, jo ziema vispar maz tiek braukts. Vakara, kad bus laiks, palasisu ieliktos linkus.
Offline
KaspichsS
24. Apr 2019, 10:32 #4022

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


24 Apr 2019, 10:27:45 @smudo rakstīja:

24 Apr 2019, 10:21:55 @KateG rakstīja:

24 Apr 2019, 10:17:34 @smudo rakstīja:
Niels off-topic, bet var but aktuali ari F10 un citiem pedejo gadu auto. Vai atstajot auto uz ilgaku laiku garaza nelietotu, sadiem auto: 1) drikst atvienot akumulatoru, un/vai 2) ladet ar akumulatora ladetaju (kurs pats seko lidzi uzlades limenim)? Vai ari labak neko nedarit un pasas sistemas lai seko lidzi izladei un atslerz paterstajus, ja nepieciesams?


a) akjis buutu jaatstaaj piesleegts, lai IBS sisteema speej kontroleet taa [un citu mezglu] darbiibu;
b) automaatiskie laadeetaaji, diemzheel feilo. Jeega no tiem - 0. Pat no oficiaali rekomendeetaa Ctek.

https://n53series.blogspot.com/2019/01/ctek-ladetaji.html

https://n53series.blogspot.com/2019/01/ladetaji-part-2.html


Man ir tiesi minetais CTEK - braucot ziema garaka atvalinajuma auto biju piesledzis tam, jo ir papildus pateretajs (drosibas sistema) un biju cerejis samazinat slodzi akumulatoram, jo ziema vispar maz tiek braukts. Vakara, kad bus laiks, palasisu ieliktos linkus.


droshiibas siteemu pateerinjsh ir vismaz ar kaartu/divaam mazaaks par akumulatora pashizlaadi. tb., taas nekaadi nepasliktina auto energjeetisko balansu!
Offline
KaspichsS
24. Apr 2019, 13:55 #4023

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI

Aktualizeeshu teemu par F seerijas izmaksaam. Nevis no sadaljas ''es/man'', bet iz tehnikas viedoklja.

90+% jusu Fkaam ir... 7..8 gadi, pareizi? nobraukums 200kkm+.
es atmetu scenaariju, ka kaads pirms jums/paardoshanas ir visu nomainiijis, ibo - perekups, kas to auto hvz, kur atrada, njeema ''po njizu rinka'' un veel zemaak, lai beigaas sheit tas auto [F11 ar baltu salonu] arii sanaaktu leetaak kaa mobile.

pie shaadiem parametriem:
a) visi gumijas elementi - jau sen ir cieti/trausli, savu nokalpojushi. jau sen aizmuguree sagaazumu normaali izvilkt nevar. jaa, jaat to auto var, bet idejiski - visas bukses [plauktu, tilta, utt] buutu jaamaina;
b) gultnji, pusasis. 150..200kkm jau ir 50/50 probabilitaate, ka tur ir probleemas. jaa, var braukt sausiem [veelaak - gaudojoshiem] gultnjiem, bet - tie buus jaamaina, no way;
c) kaarba. te nu atrast kaadu, kas ik pa 100..120kkm maina ellju - nereaali. manaa skatiijumaa, taadas kaarbas ir bumba ar laika degli.
d) dzineejam - jaa, 50/50 tiem dirseljiem kjeedes maina tad, kad liek citu dzineeju, jo eoshais ir noklemmeejis;
e) pjezo sprauslas, flapi, dpf, utml. - taas ir lietas, kas pie taadiem nobraukumiem ir ar 50/50 iespeejamiibu uz mainju. jaa, tipiski - visu off, sprauslas - poh, ka krataas, kveelveces - leetie suudi, nevis keramika, utt., bet, ja grib auto uzturet kaartiibaa - investiicijas jaaparedz. mehaanisko nolietojumu neviens nav atceelis.

par ritosho skaidrs - atkarigs no braukshanas profila/celja. bet, arii te - ja putekljusargam kapi, svira jaamaina. braucot pa LV - ritoshaa izjaajas.
papildus lietas - aktiivaas reikas, pneimas [kompresori/spilveni] - arii taas nolietojas.

iisaa moraale - ja cilveeks plaataas, ka brauc 2 gadus, neko nav mainiijis - tas auto ir nopistenis. iipasnieks - ar ljoti zemaam prasiibaam un bez finanseem. pat, ja taisa katru 5. lietu no manis uzskaitiitaa, bet gadaa nomauc ne 10..15, bet kadus 30..50kkm, paaris K buus jaaiegulda [gadaa] bez variantiem. tas ir tikai normaali.
Offline
sys9291
24. Apr 2019, 15:49 #4024

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


24 Apr 2019, 14:02:04 @drakelv rakstīja:
Kāds šito bomzi negrib vienreiz nahranizēt no šejienes? Cik var raudāt pabira

a ko viņš nepareizi pateica? vai aizskara kāda privātās jūtas? visā visumā jau viņam taisnība - tikai leksika paskarba - un kāds to attiecina uz sevi...tobiš uztver mierīgāk un viss būs gerai!
P.S un viņš jau nemaz neraud - raud citi par to, ka atkal būs jāmaksā...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 24 Apr 2019, 15:50:08 ]

Offline
protams
24. Apr 2019, 16:17 #4025

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5405

Braucu ar: null ziiben

Tak lai dzen, viņam mājās nav ar ko parunāties...mazāk viņam kāds ko atbildēs, drīz pats noraksies savā gudrībā

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Zusurs
24. Apr 2019, 16:32 #4026

Kopš: 19. Mar 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 669

Braucu ar: F10 535d

Sveiciens biedriem!
Kurā servisā (vai arī kāds pašdarbnieks) Rīgā nodarbojas ar F sērijas kodēšanu? Es nerunāju par ECU, bet par salona vadības bloku - Welcome Lights, komforta pieejas uzstādījumi un citas sīkās lietas.

Var jau sūtīt kabeli un Carly/INPA, bet es labāk tos 40Eur samaksāju kādam tautietim, kas rubī fišku.

P.S. pie viena arī uzreiz uzjautāšu, vai kāds šeit nodarbojas arī ar tādām izvirtībām, kā retrofit opciju kodēšana (konkrēti interesē 6WB instrumentu paneli ielikt un piedabūt pie dzīvības).

[ Šo ziņu laboja Zusurs, 24 Apr 2019, 16:39:43 ]

Offline
protams
24. Apr 2019, 18:53 #4027

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5405

Braucu ar: null ziiben


24 Apr 2019, 16:32:03 @Zusurs rakstīja:
Sveiciens biedriem!
Kurā servisā (vai arī kāds pašdarbnieks) Rīgā nodarbojas ar F sērijas kodēšanu? Es nerunāju par ECU, bet par salona vadības bloku - Welcome Lights, komforta pieejas uzstādījumi un citas sīkās lietas.

Var jau sūtīt kabeli un Carly/INPA, bet es labāk tos 40Eur samaksāju kādam tautietim, kas rubī fišku.

P.S. pie viena arī uzreiz uzjautāšu, vai kāds šeit nodarbojas arī ar tādām izvirtībām, kā retrofit opciju kodēšana (konkrēti interesē 6WB instrumentu paneli ielikt un piedabūt pie dzīvības).

Viss parejais tam auto ir mint?

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
KaspichsS
24. Apr 2019, 19:46 #4028

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI

es, protams, nevaru sacensties ar protams saturiigajiem postiem vai citu raudaashanu, bet:
a) interesanti, ko tu taisies kodeet ar INPA;
b) 40 naudas maksaa pats toolis, taapat kaa protools, ja pareizi atceros, kodeeshana maksaa papildus [jaapeerk full functionality app]; piem., protools tas maksaa +100 naudas;
c) gribu redzeet aktieri, kursh uz savu atbildiibu pa 40 naudam kaut ko ''kodees''

Offline
FisherS
24. Apr 2019, 20:24 #4029

Kopš: 20. Jun 2013

Ziņojumi: 1470

Braucu ar: tīriem diskiem

Atvainojiet piedodiet, bet es nekad neesmu saskāries ar kautkādām “tipiskajām” dīzeļu problēmām.

Noslēpums ahujenākais, jābrauc ar auto līdz īstiem 200k max 250k un jāatdod prom, un ņem svaigāku.
Offline
Zusurs
24. Apr 2019, 22:44 #4030

Kopš: 19. Mar 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 669

Braucu ar: F10 535d


24 Apr 2019, 18:53:57 @protams rakstīja:
Viss parejais tam auto ir mint?
Cik nu mint var būt priekš nu jau 7 gadus veca braucamā. Bet tā principā ir ok - apkopts pie dīleriem, labi nopakota komplektācija, no ekstrām laikam trūkst tikai durvju 'prisosku' un varbūt vēl kaut kādu eksotisko ingredientu.

Pasēdēju G30, un baigi piedūra tas digitālais dashboard. Palasīju forumos, ka iekrāmēt F10-tajā 6WB paneli ir salīdzinoši ļoti vienkāršs retrofit, principā tīri tikai paneļa swap - lielākā problēma ir dabūt svaigu (virgin) vai 'resetētu' paneli. Ja lietotu var dabūt tur jau sākot no 350Eur, tad par svaigu jau jāšķirās no ~850 naudām, kas tomēr ir diezgan sālīti par tādu tīri dekoratīvu sīkumu. Ar lietotajiem savukārt ir pamatīgs čakars lai viņus resetētu un piedabūtu runāt ar citu auto. Tādēļ arī par šo vaicāju atsevišķi, vai kāds LV ņemās.


24 Apr 2019, 19:46:11 @KateG rakstīja:
es, protams, nevaru sacensties ar protams saturiigajiem postiem [..]
Labāk necenties gan, ne sūda nesanāk. Ja tūlis + softs maksā 50 vai kaut vai 150 naudas, tad manuprāt 40-50Eur par vienu kodēšanas sesiju (tur savām 15 minūtēm) manuprāt ir adekvāti, it sevišķi, ja cilvēkam/servisam jau ir ar to pieredze. Tā ka Tavs komentārs ir nevietā.

[ Šo ziņu laboja Zusurs, 24 Apr 2019, 22:52:59 ]

Offline
protams
24. Apr 2019, 23:32 #4031

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5405

Braucu ar: null ziiben

Šas panesīsies, Kaspara pirdaks jau gruzd

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Kaross
24. Apr 2019, 23:36 #4032

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Varu uzstādīt paneli, bet tas nemaksās 40 Euro.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Zusurs
25. Apr 2019, 00:42 #4033

Kopš: 19. Mar 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 669

Braucu ar: F10 535d


24 Apr 2019, 23:36:36 @Kaross rakstīja:
Varu uzstādīt paneli, bet tas nemaksās 40 Euro.
Nē, nē, mani laikam pārprata - par paneļa uzstādīšanu un piekodēšanu es apvaicājos atsevišķi, un tas viennozīmīgi nemaksās 40Eur.

Vari uz PZ atsūtīt kontaktus, lai var sazināties un uzdot interesējošo jautājumus?
Offline
KaspichsS
25. Apr 2019, 09:20 #4034

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI

cieniijamie turiigie F seerijas iipasnieki.
es, protams, saprotu, ka situaacijaa, kad/ja kaads no blokiem nobrickosies peec shaadiem ''uzlabojumiem'', juus bez iipasha satraukuma vnk pasuutiisiet jaunu, no BMW AG, pareizi? Un neraudaasiet, un nebuus jums nekaadu pretenziju pret to, kas ar to Carly klaat sleedzaas?

Piedodiet, es neticu ne shim scenaarijam ne juusu lieliskajaam finansu iespeejam. Taadeelj, kaa teica Laksmi - idite nahuj, please. Sho milziiigo naudas summu, aciimredzot, nopelniis kaads cits.
Jaa, man ir ProTools, bet - tik veerieniiigiem projektiem es neesmu gatavs
Offline
SteelRat
25. Apr 2019, 09:26 #4035

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163481

Braucu ar: E95


24 Apr 2019, 22:44:05 @Zusurs rakstīja:
Ja tūlis + softs maksā 50 vai kaut vai 150 naudas, tad manuprāt 40-50Eur par vienu kodēšanas sesiju (tur savām 15 minūtēm) manuprāt ir adekvāti, it sevišķi, ja cilvēkam/servisam jau ir ar to pieredze.


Toolis un softs pa 150 nedomaju, ka tevis gribeto darbiibu spes veikt un, visapr jau, tu maksa par khow-how un to, ka calis garante, ka nekas nesapisiesies nevis par tooli un softu

[ Šo ziņu laboja SteelRat, 25 Apr 2019, 09:27:45 ]



-----------------
Offline
Alkaans
25. Apr 2019, 12:33 #4036

Kopš: 14. Nov 2011

Ziņojumi: 637

Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC

Man ir pilnaa versija carly, kad bija versijas mainja uz jauno carly, man vecais piraatiskais accounts sanāca parcelt uz jauno versiju kur viss ir vaļā atslēgts, un nu man ir officiaalais pilnaa versija carly no google play ar visu atsleegtu Kodeeju savu un draugu e61 ar kjiinas kabeli usb 5eiro pa taisno no telefona... Viss iet ok, uztaisa ari backup, ja nu kas. pa 40 naudam es tev visu sakodeshu ko man tur piedāvā, tik protams atbildību nenesu, risks tur sajaat ir praktiski nekāds, bet tomēr Cik man izmaksaja viss lai dabūtu carly? laiks pistais lai dabutu legaalu uz telefona par velti, pakustinat smadzenes un 5 eiro kabelis sev uzkodeju lai pagriezieni rādās headup display, engjeljus gaisaaakus, u.c suudus, viss iet, atkodeju ari droshibas jostu lai nebljauj

P.s sajaucu, kabelis bija 14e, bet vecais BT obd bija 5e, bet tas neder carly, vajag vadu, vai viņu speciālo BT kluci

sorry pa kluudam, es darbaa un steidzos visu izdarit

[ Šo ziņu laboja Alkaans, 25 Apr 2019, 13:51:58 ]

Offline
Zusurs
25. Apr 2019, 14:58 #4037

Kopš: 19. Mar 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 669

Braucu ar: F10 535d


25 Apr 2019, 12:33:47 @Alkaans rakstīja:
Nu lūk - tieši par to arī runāju. Sakarīga atbilde un par tēmu, nevis daiļkakāšana.
Vai priekš F10 nepieciešams cits kabelis, nekā tas, kas Tev ir uz rokām?

[ Šo ziņu laboja Zusurs, 25 Apr 2019, 15:00:17 ]

Offline
KaspichsS
25. Apr 2019, 15:16 #4038

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


25 Apr 2019, 14:58:17 @Zusurs rakstīja:

25 Apr 2019, 12:33:47 @Alkaans rakstīja:
Nu lūk - tieši par to arī runāju. Sakarīga atbilde un par tēmu, nevis daiļkakāšana.
Vai priekš F10 nepieciešams cits kabelis, nekā tas, kas Tev ir uz rokām?


tik protams atbildību nenesu (C)
tieši par to arī runāju. Sakarīga atbilde un par tēmu, nevis daiļkakāšana.

yess!

lieliski! uz priekshu, bomaari!
Offline
Zusurs
25. Apr 2019, 15:19 #4039

Kopš: 19. Mar 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 669

Braucu ar: F10 535d

Nu cik var, pašam tiešām neapnīk?
Offline
KaspichsS
25. Apr 2019, 15:21 #4040

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


25 Apr 2019, 15:19:32 @Zusurs rakstīja:
Nu cik var, pašam tiešām neapnīk?


neraudi, bomaar.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo