Online

Pašreiz BMWPower skatās 176 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
sys9291
12. Jul 2021, 23:10 #35641

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


12 Jul 2021, 22:51:57 @aycaramba rakstīja:
kaa lai dabuu normaalu muuziku 98. gadam ar DSP? meegjinaaju to cd changerii sprauzhamo aux adapteri - pakaraas ekraans un nekas neskan
fm transmiteri radio ar nez kapeec negrib kjert.

jāliek tas, kas domāts DSP
Offline
DP9141
12. Jul 2021, 23:44 #35642

Kopš: 31. May 2020

No: Rīga

Ziņojumi: 8

Braucu ar: E39 M57D25


12 Jul 2021, 23:08:45 @sergis15 rakstīja:
runājot par vārīšanos, vispirms pārliecinies, ka korķis ir normāli aizskrūvēts bijis.
kā jau normālam bembim, bieži jāpielej dzes. šķidrums, un pie 30+ temperatūras, var bliezt ārā gar ķorķa blīvi, pašam tā ir bijis, slovākijā padirsās gandrīz 5L šķidruma, un ja nebūtu lpg iekārtas, tad visticamāk arī uzvārītu dzinēju.
un bačokā reāli vārījās burbuļodams šķidrums.



Korķis itka vienmēr aizskruveju normāli. Man situācija bija tāda, ka apstājos pie veikala un atstāju mašīnu rūcošu, atnākot jau likas, ka ir kāda smaka bet viss izskatījās vietas un braucu tālāk.. izbraucot no stajankas iedegas, ka dzesēšanas šķidrumam zems līmenis. Apstājos, attaisīju izplešanās trauku un protams viss antifrizs saka nākt ārā. Pec tam tā arī bija, ka pieleju gandrīz 5litrus.
Offline
RmaxLV
13. Jul 2021, 06:51 #35643

Kopš: 19. Apr 2016

No: Ogre

Ziņojumi: 1004

Braucu ar: Thirsty 9


12 Jul 2021, 23:44:26 @DP9141 rakstīja:

12 Jul 2021, 23:08:45 @sergis15 rakstīja:
runājot par vārīšanos, vispirms pārliecinies, ka korķis ir normāli aizskrūvēts bijis.
kā jau normālam bembim, bieži jāpielej dzes. šķidrums, un pie 30+ temperatūras, var bliezt ārā gar ķorķa blīvi, pašam tā ir bijis, slovākijā padirsās gandrīz 5L šķidruma, un ja nebūtu lpg iekārtas, tad visticamāk arī uzvārītu dzinēju.
un bačokā reāli vārījās burbuļodams šķidrums.



Korķis itka vienmēr aizskruveju normāli. Man situācija bija tāda, ka apstājos pie veikala un atstāju mašīnu rūcošu, atnākot jau likas, ka ir kāda smaka bet viss izskatījās vietas un braucu tālāk.. izbraucot no stajankas iedegas, ka dzesēšanas šķidrumam zems līmenis. Apstājos, attaisīju izplešanās trauku un protams viss antifrizs saka nākt ārā. Pec tam tā arī bija, ka pieleju gandrīz 5litrus.

Fizika. Tas ka zūd, var būt arī nesaistīts ar temperatūru, varbūt jau mēnešiem brauci ar līmeni knapi virs normas.. bet par to ka nāca ārā- kamēr sistēmā ir spiediens, tikmēr antifrīzs vārās pie augstākas temperatūras. Karstam nedrīkst to korķi vērt vaļā, jo kolīdz atver, tā spiediens sistēmā izlīdzinās ar atmosfēru un antifrīzs jau vārīsies. Tobiš pie 1.5-2bar spiediena( nezinu kāds sistēmā ir tikai kā piemērs) antifrīzs var vārīties pie 110°C bet pie atmosfēras spiediena jau 95°c :^) katrā ziņā es sāktu ar korķa nomaiņu, jauns oriģināls= kaut kādi 15 eur ja nemaldos. Un pirkt var tikai oriģinālu..
Offline
DP9141
13. Jul 2021, 09:34 #35644

Kopš: 31. May 2020

No: Rīga

Ziņojumi: 8

Braucu ar: E39 M57D25


13 Jul 2021, 06:51:56 @RmaxLV rakstīja:

12 Jul 2021, 23:44:26 @DP9141 rakstīja:

12 Jul 2021, 23:08:45 @sergis15 rakstīja:
runājot par vārīšanos, vispirms pārliecinies, ka korķis ir normāli aizskrūvēts bijis.
kā jau normālam bembim, bieži jāpielej dzes. šķidrums, un pie 30+ temperatūras, var bliezt ārā gar ķorķa blīvi, pašam tā ir bijis, slovākijā padirsās gandrīz 5L šķidruma, un ja nebūtu lpg iekārtas, tad visticamāk arī uzvārītu dzinēju.
un bačokā reāli vārījās burbuļodams šķidrums.



Korķis itka vienmēr aizskruveju normāli. Man situācija bija tāda, ka apstājos pie veikala un atstāju mašīnu rūcošu, atnākot jau likas, ka ir kāda smaka bet viss izskatījās vietas un braucu tālāk.. izbraucot no stajankas iedegas, ka dzesēšanas šķidrumam zems līmenis. Apstājos, attaisīju izplešanās trauku un protams viss antifrizs saka nākt ārā. Pec tam tā arī bija, ka pieleju gandrīz 5litrus.

Fizika. Tas ka zūd, var būt arī nesaistīts ar temperatūru, varbūt jau mēnešiem brauci ar līmeni knapi virs normas.. bet par to ka nāca ārā- kamēr sistēmā ir spiediens, tikmēr antifrīzs vārās pie augstākas temperatūras. Karstam nedrīkst to korķi vērt vaļā, jo kolīdz atver, tā spiediens sistēmā izlīdzinās ar atmosfēru un antifrīzs jau vārīsies. Tobiš pie 1.5-2bar spiediena( nezinu kāds sistēmā ir tikai kā piemērs) antifrīzs var vārīties pie 110°C bet pie atmosfēras spiediena jau 95°c :^) katrā ziņā es sāktu ar korķa nomaiņu, jauns oriģināls= kaut kādi 15 eur ja nemaldos. Un pirkt var tikai oriģinālu..


Pirms divām dienam tieši biju pārbaudījis līmeni un viss bija Ok. Un arī tagad kad izpildīju atpakal nekur netek ārā.
Offline
-next-
13. Jul 2021, 11:03 #35645

Kopš: 31. Mar 2020

Ziņojumi: 163

Braucu ar:

M52 bez kondicionieka ventilatora un bez spiediena dzesešanas sistemā pie 32 gradiem gaisa temp. 5 stundas ar videjo ātrumu ap 70 km/st - neparkarst! parbaudits.
Offline
sys9291
13. Jul 2021, 11:12 #35646

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


Pirms divām dienam tieši biju pārbaudījis līmeni un viss bija Ok. Un arī tagad kad izpildīju atpakal nekur netek ārā.

Gan jau kaut kur paspieda ārā ja jau juti smaku. Iesākumam jauns korķis, tālāk jāpavēro vai vēl kaut kur nav noplūde...
P.S kad nākamreiz izdomāsi karstam skrūvēt vaļā korķi patrennējies vispirms ar saulē sasildītu un sakratīu COLA pudeli... vizmac droši un tēriņi būs mazāk - kā arī pieredze radīsies, jo principā procesi tur ir analoģiski...
Offline
kreativsniks
13. Jul 2021, 16:21 #35647

Kopš: 15. Oct 2018

Ziņojumi: 88

Braucu ar: vecu slīkoni,tīteni,šķilteni

jautājums par kondiškas ventilatoru; šams kā ieslēdzas skaņa ir kā Otrā Pasaules kara Luftwaffes lidmašīna - dikti skaļš (funkciju pilda), pieņemu, ka princips līdzīgs ka datoru ventilatoram (izdilis gultnis?) un neko citu kā likt aftermarket ventilatoru un cerēt, ka tas būs klusāks laikam nav?
Offline
bokens
13. Jul 2021, 17:46 #35648

Kopš: 07. Feb 2012

Ziņojumi: 521

Braucu ar: E91

E39 530d automats, pref., vakar pēkšņi izleca paziņojums TRANS.FAILSAFE PROG un auto kārba slēdzās ar rāvieniem. Uzzvanīju pēc ieteikuma vienam kārbu meistaram, šodien biju vizītē. Pieslēgties ar ISTA nevarēja(jau agrāk tas sākās), beigās ar Launch liekas pieslēdzās. Kļūdas nebija par kārbu?! Nodzēsa. Pēc tam vairāk paziņojums neparādījās, auto ripo normāli. Prasīju kur varētu būt problēma, dzinēja vadība neredz kārbu. Vados nekontakts? Auto 2000.g. nobraukums 300 tkst., eļļa kārbā divreiz mainīta.
Offline
sys9291
13. Jul 2021, 21:12 #35649

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


13 Jul 2021, 17:46:13 @bokens rakstīja:
E39 530d automats, pref., vakar pēkšņi izleca paziņojums TRANS.FAILSAFE PROG un auto kārba slēdzās ar rāvieniem. Uzzvanīju pēc ieteikuma vienam kārbu meistaram, šodien biju vizītē. Pieslēgties ar ISTA nevarēja(jau agrāk tas sākās), beigās ar Launch liekas pieslēdzās. Kļūdas nebija par kārbu?! Nodzēsa. Pēc tam vairāk paziņojums neparādījās, auto ripo normāli. Prasīju kur varētu būt problēma, dzinēja vadība neredz kārbu. Vados nekontakts? Auto 2000.g. nobraukums 300 tkst., eļļa kārbā divreiz mainīta.

dažreiz šie kārbas vadības bloki sāk pamirt - mēdz parādīties internal error kļūdas, kļūdas par eeprom. Nav tā ka masveidā - bet ir gadījies. Palīdz bloka maiņa - var gadīties, ka nāksies pieprogrammēt un piekodēt - bet ja ņemsi no dieseļa E39 tad vajadzētu iet uzreiz...
Protams nav izslēgtas problēmas ar vadiem...(jāpārbauda vai nav zaļais iemeties...
Offline
bokens
13. Jul 2021, 21:59 #35650

Kopš: 07. Feb 2012

Ziņojumi: 521

Braucu ar: E91


13 Jul 2021, 21:12:00 @sys9291 rakstīja:

13 Jul 2021, 17:46:13 @bokens rakstīja:
E39 530d automats, pref., vakar pēkšņi izleca paziņojums TRANS.FAILSAFE PROG un auto kārba slēdzās ar rāvieniem. Uzzvanīju pēc ieteikuma vienam kārbu meistaram, šodien biju vizītē. Pieslēgties ar ISTA nevarēja(jau agrāk tas sākās), beigās ar Launch liekas pieslēdzās. Kļūdas nebija par kārbu?! Nodzēsa. Pēc tam vairāk paziņojums neparādījās, auto ripo normāli. Prasīju kur varētu būt problēma, dzinēja vadība neredz kārbu. Vados nekontakts? Auto 2000.g. nobraukums 300 tkst., eļļa kārbā divreiz mainīta.

dažreiz šie kārbas vadības bloki sāk pamirt - mēdz parādīties internal error kļūdas, kļūdas par eeprom. Nav tā ka masveidā - bet ir gadījies. Palīdz bloka maiņa - var gadīties, ka nāksies pieprogrammēt un piekodēt - bet ja ņemsi no dieseļa E39 tad vajadzētu iet uzreiz...
Protams nav izslēgtas problēmas ar vadiem...(jāpārbauda vai nav zaļais iemeties...

Paldies Uldi, būs interneta dzīlēs jāpameklē info kur tas viss novietots e39, gribas pagaidām ielas izdaiļot ar e39
Offline
sys9291
13. Jul 2021, 22:48 #35651

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


13 Jul 2021, 21:59:15 @bokens rakstīja:

13 Jul 2021, 21:12:00 @sys9291 rakstīja:

13 Jul 2021, 17:46:13 @bokens rakstīja:
E39 530d automats, pref., vakar pēkšņi izleca paziņojums TRANS.FAILSAFE PROG un auto kārba slēdzās ar rāvieniem. Uzzvanīju pēc ieteikuma vienam kārbu meistaram, šodien biju vizītē. Pieslēgties ar ISTA nevarēja(jau agrāk tas sākās), beigās ar Launch liekas pieslēdzās. Kļūdas nebija par kārbu?! Nodzēsa. Pēc tam vairāk paziņojums neparādījās, auto ripo normāli. Prasīju kur varētu būt problēma, dzinēja vadība neredz kārbu. Vados nekontakts? Auto 2000.g. nobraukums 300 tkst., eļļa kārbā divreiz mainīta.

dažreiz šie kārbas vadības bloki sāk pamirt - mēdz parādīties internal error kļūdas, kļūdas par eeprom. Nav tā ka masveidā - bet ir gadījies. Palīdz bloka maiņa - var gadīties, ka nāksies pieprogrammēt un piekodēt - bet ja ņemsi no dieseļa E39 tad vajadzētu iet uzreiz...
Protams nav izslēgtas problēmas ar vadiem...(jāpārbauda vai nav zaļais iemeties...

Paldies Uldi, būs interneta dzīlēs jāpameklē info kur tas viss novietots e39, gribas pagaidām ielas izdaiļot ar e39

kur novietots? zam kapota un pasažiera puses salona gaisa filtra kastes...
Offline
bokens
13. Jul 2021, 23:54 #35652

Kopš: 07. Feb 2012

Ziņojumi: 521

Braucu ar: E91

Skaidrs, paldies domāju ka kauč kur citur
Offline
DFS
21. Jul 2021, 23:40 #35653

Kopš: 08. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 15270

Braucu ar: BMW


10 Jul 2021, 23:15:23 @DFS rakstīja:
Nopirkšu dzīvus un veselos priekšējos paspārņus priekš e39fl.
PM vai 2.9.334241


up!
+ meklēju veselu FL priekšējo bamperi un bagāžnieka vāku, ideālā gadījumā black sapphire melnā krāsā.
Offline
Bullis
27. Jul 2021, 13:17 #35654

Kopš: 14. Nov 2003

Ziņojumi: 2428

Braucu ar:

Kur nopirkt aizm. Durvin rokturim trosīti?
Detaļas numurs 51228184588
Offline
RenegadeX
27. Jul 2021, 15:02 #35655

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3434

Braucu ar: e39, pc34


27 Jul 2021, 13:17:30 @Bullis rakstīja:
Kur nopirkt aizm. Durvin rokturim trosīti?
Detaļas numurs 51228184588

var piedāvāt lietotu pa kādi 5e

Offline
flame_boy
29. Jul 2021, 12:13 #35656

Kopš: 18. Feb 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 69

Braucu ar: BMW 530i

Auto pēc 2gadu stāvēšanas mid panelī nevar uzstādīt laiku, kā arī tas neuzrāda borta datora informāciju kā patēriņu t.t.t
Mid panelis ir ar plato rindu un ļoti iespējams tas kaut kad pagātnē ir ielikts no cita auto.

Varbūt kāds ir saskāries ar šādu problēmu?
Offline
RenegadeX
29. Jul 2021, 13:49 #35657

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3434

Braucu ar: e39, pc34

ļoti ātri atrisināma problēma. Ieliek android un nemokas ar to oem arhaismu
Offline
Sibunts
04. Aug 2021, 19:09 #35658

Kopš: 18. Jul 2021

Ziņojumi: 1

Braucu ar: Bmw 528 e39

Vai e39 528 97.gada atbilst Mobil Super 3000 x1 full synthetic? Meklēju netā,bet konkrēti neko neatradu. Ty
Offline
bum_bumz
04. Aug 2021, 20:13 #35659

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6431

Braucu ar: E34


04 Aug 2021, 19:09:36 @Sibunts rakstīja:
Vai e39 528 97.gada atbilst Mobil Super 3000 x1 full synthetic? Meklēju netā,bet konkrēti neko neatradu. Ty

Tur taču API kodi sarakstīti. Piemetot veselo saprātu, tā ir jauna eļļa, kura 24 g.v. lamatai nekādi nebūs domāta. Meklē pēc LL-98

Special long-life engine oil, approved by BMW. Also meets ACEA A3/B3, API SJ/CD, EC SAE 5W-40. Usually required for BMWs manufactured before MY 2002. Obsolete since 2009

Šeit šodienas ražojumus atradīsi pēc ACEA A3/B3, jo API SJ/CD arī vairs nav aktuāli, tur ir citi burti.
Ieskatam : https://www.ato24.de/en/car/engineoil/bmw-longlife-98.html
Offline
-next-
04. Aug 2021, 22:56 #35660

Kopš: 31. Mar 2020

Ziņojumi: 163

Braucu ar:

Ši gada kuzovam labāk garšo krown t-40
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo