Autors | Ziņojums |
edzuss | |
Kopš: 21. Feb 2016
Ziņojumi: 285
Braucu ar: e60, e36/5
|
27 Mar 2019, 07:15:29 @RenegadeX rakstīja:
Nekas ciets un nekas rets. Sakārto pakaļas piekari. Samaini bukses
Viss ok ar piekari, tilta bukses nesen mainītas, pirmstam bija auzas, jā. |
Offline | |
|
maaarcha1992 | |
Kopš: 23. Apr 2014
Ziņojumi: 167
Braucu ar: ė39 3.0d
| Labvakar, lieta tāda BMW e39 3.0d
Piebraucu pie mājas, no motortelpas, šofera puses nogriezās dūmi, nosmirdēja pēc vadiem, saprotu kaut kas sakusa, sadega pēc visa notikuma nestrādā pults, nevar atslēgt, aizslēgt, ar atslēgu slēdzot viss ok, varētu būt tā ka izdega centrālās bloks ?? |
Offline | |
|
RSAWorkshop | |
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 5929
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
27 Mar 2019, 18:55:57 @cietaisrieksts rakstīja:
Kāds ir saskāries ar čīkstošu aizmugurējo piekari touringam? Kuras bukses tur visticamāk jāmaina būtu ?
Peldošās, vai kādai no svirām, jebkurš šarnīrs var čīkstēt
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
|
34Touring | |
Kopš: 20. Nov 2016
Ziņojumi: 45
Braucu ar: e39 3.0d Touring
|
27 Mar 2019, 19:08:01 @maaarcha1992 rakstīja:
Labvakar, lieta tāda BMW e39 3.0d
Piebraucu pie mājas, no motortelpas, šofera puses nogriezās dūmi, nosmirdēja pēc vadiem, saprotu kaut kas sakusa, sadega pēc visa notikuma nestrādā pults, nevar atslēgt, aizslēgt, ar atslēgu slēdzot viss ok, varētu būt tā ka izdega centrālās bloks ??
Man arī tāda pat problēma, bet man tas pazuda pēc tā, ka galīgi bija izlādējies aķis. |
Offline | |
|
Ruudis | |
Kopš: 19. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2094
Braucu ar: Pienpak
|
27 Mar 2019, 15:07:38 @Ridlihs rakstīja:
Pēc pēdējās nedēļas liekas,ka nekur. Vienīgais varu pateikt,ka joprojām par remap.lv un Jonix neko sliktu neesmu dzirdējis. Viss ko varu pateikt.
Kas ar karosu? Viss slikti? |
Offline | |
|
RenegadeX | |
Kopš: 23. Oct 2015
No: Jelgava
Ziņojumi: 3433
Braucu ar: e39, pc34
| kārbas čipo palielinot resursu |
Offline | |
|
Ruudis | |
Kopš: 19. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2094
Braucu ar: Pienpak
| M57d30. Nomainīju pečkas vārstu (pret jaunu), kas atrodas netālu no degvielas filtra. Tagad konstanti šofera pusē uz kājām un vējstikla pūš karsto, neatkarīgi vai uzstādīti 20 vai 16 grādi. Ieslēdzot Ac, tas pats. Ar veco vārstu šāda problēma bija periodiska un tad karsto sāka pūst abās pusēs uz vējstikla un kājām! Kur vēl varētu rakt problēmu |
Offline | |
|
sys9291 | |
Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5158
Braucu ar: F20 R1200RT
|
29 Mar 2019, 07:49:34 @Ruudis rakstīja:
M57d30. Nomainīju pečkas vārstu (pret jaunu), kas atrodas netālu no degvielas filtra. Tagad konstanti šofera pusē uz kājām un vējstikla pūš karsto, neatkarīgi vai uzstādīti 20 vai 16 grādi. Ieslēdzot Ac, tas pats. Ar veco vārstu šāda problēma bija periodiska un tad karsto sāka pūst abās pusēs uz vējstikla un kājām! Kur vēl varētu rakt problēmu
nu pats tak atbildēji - problēmas ir "jaunajā" vārstā vai arī viņa vados. Tātad vispirms pārbaudi vadus un štepselīti vai nav zaļais iemeties...
un ja jau vārsts ir nost - tad kas traucē izņemt pašus elektromagnētiskos vārstus un padodot 12V paskatītirs vai viņi reāli nostrādā, jo tur nav nekāda raķešu zinātne - strāvu padodam - varsts ciet - strāvu noņemem - vārsts vaļā...[ Šo ziņu laboja sys9291, 29 Mar 2019, 09:11:35 ] |
Offline | |
|
Ruudis | |
Kopš: 19. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2094
Braucu ar: Pienpak
|
29 Mar 2019, 09:09:35 @sys9291 rakstīja:
29 Mar 2019, 07:49:34 @Ruudis rakstīja:
M57d30. Nomainīju pečkas vārstu (pret jaunu), kas atrodas netālu no degvielas filtra. Tagad konstanti šofera pusē uz kājām un vējstikla pūš karsto, neatkarīgi vai uzstādīti 20 vai 16 grādi. Ieslēdzot Ac, tas pats. Ar veco vārstu šāda problēma bija periodiska un tad karsto sāka pūst abās pusēs uz vējstikla un kājām! Kur vēl varētu rakt problēmu
nu pats tak atbildēji - problēmas ir "jaunajā" vārstā vai arī viņa vados. Tātad vispirms pārbaudi vadus un štepselīti vai nav zaļais iemeties...
un ja jau vārsts ir nost - tad kas traucē izņemt pašus elektromagnētiskos vārstus un padodot 12V paskatītirs vai viņi reāli nostrādā, jo tur nav nekāda raķešu zinātne - strāvu padodam - varsts ciet - strāvu noņemem - vārsts vaļā...
Pats nemainīju, darīja serviss. 1dien dzīšu uz rerepairu. Vārsts pašlaik ir uz auto. 6dien pieslēgšu pie vada, cerams kko parādīs.
Kurā brīdī štepselī jāparādās strāvai? Ar multimetru varētu pamērīt vai tur vsp kāda dzīvība ir. |
Offline | |
|
haskiplaneta | |
Kopš: 02. Nov 2014
Ziņojumi: 191
Braucu ar:
|
23 Mar 2019, 15:46:52 @haskiplaneta rakstīja:
23 Mar 2019, 15:10:02 @GatisB rakstīja:
Jā, problēma tikai atpakaļgaitā. Vienīgais, kas liecināja, ka motora paduškas mirušas, noslāpējot noraustījās visa virsbūve. Tiešām apskaties visas.
bleg ta problema man ari ir, znacit paduskas dibena aizgajusas
Problema tiesam atrisinaja padusku maina. Laba puse paduska vnk gbija izgerbusies jau. |
Offline | |
|
haskiplaneta | |
Kopš: 02. Nov 2014
Ziņojumi: 191
Braucu ar:
|
27 Mar 2019, 18:55:57 @cietaisrieksts rakstīja:
Kāds ir saskāries ar čīkstošu aizmugurējo piekari touringam? Kuras bukses tur visticamāk jāmaina būtu ?
Palielam 80procentos tas vienmer ir peldosas bukses |
Offline | |
|
sys9291 | |
Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5158
Braucu ar: F20 R1200RT
|
29 Mar 2019, 09:21:42 @Ruudis rakstīja:
29 Mar 2019, 09:09:35 @sys9291 rakstīja:
29 Mar 2019, 07:49:34 @Ruudis rakstīja:
M57d30. Nomainīju pečkas vārstu (pret jaunu), kas atrodas netālu no degvielas filtra. Tagad konstanti šofera pusē uz kājām un vējstikla pūš karsto, neatkarīgi vai uzstādīti 20 vai 16 grādi. Ieslēdzot Ac, tas pats. Ar veco vārstu šāda problēma bija periodiska un tad karsto sāka pūst abās pusēs uz vējstikla un kājām! Kur vēl varētu rakt problēmu
nu pats tak atbildēji - problēmas ir "jaunajā" vārstā vai arī viņa vados. Tātad vispirms pārbaudi vadus un štepselīti vai nav zaļais iemeties...
un ja jau vārsts ir nost - tad kas traucē izņemt pašus elektromagnētiskos vārstus un padodot 12V paskatītirs vai viņi reāli nostrādā, jo tur nav nekāda raķešu zinātne - strāvu padodam - varsts ciet - strāvu noņemem - vārsts vaļā...
Pats nemainīju, darīja serviss. 1dien dzīšu uz rerepairu. Vārsts pašlaik ir uz auto. 6dien pieslēgšu pie vada, cerams kko parādīs.
Kurā brīdī štepselī jāparādās strāvai? Ar multimetru varētu pamērīt vai tur vsp kāda dzīvība ir.
protams, ka var - pie 16 grādiem jābūt 12V katrā no kanāliem (štepseli nedrīkst atvienot, jādurās caur izolāciju vados) - pie kam viņu darbību ļoti labi var dzirdēt kad salons uzsilis līdz iestādītai temperatūrai (viņi smuki tikšķ). Vēl var padot uz viņiem 12V un paklausīties vai notikšķ (salīdzinam labo ar kreiso)[ Šo ziņu laboja sys9291, 29 Mar 2019, 12:36:57 ] |
Offline | |
|
Ruudis | |
Kopš: 19. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2094
Braucu ar: Pienpak
|
29 Mar 2019, 12:35:11 @sys9291 rakstīja:
29 Mar 2019, 09:21:42 @Ruudis rakstīja:
29 Mar 2019, 09:09:35 @sys9291 rakstīja:
29 Mar 2019, 07:49:34 @Ruudis rakstīja:
M57d30. Nomainīju pečkas vārstu (pret jaunu), kas atrodas netālu no degvielas filtra. Tagad konstanti šofera pusē uz kājām un vējstikla pūš karsto, neatkarīgi vai uzstādīti 20 vai 16 grādi. Ieslēdzot Ac, tas pats. Ar veco vārstu šāda problēma bija periodiska un tad karsto sāka pūst abās pusēs uz vējstikla un kājām! Kur vēl varētu rakt problēmu
nu pats tak atbildēji - problēmas ir "jaunajā" vārstā vai arī viņa vados. Tātad vispirms pārbaudi vadus un štepselīti vai nav zaļais iemeties...
un ja jau vārsts ir nost - tad kas traucē izņemt pašus elektromagnētiskos vārstus un padodot 12V paskatītirs vai viņi reāli nostrādā, jo tur nav nekāda raķešu zinātne - strāvu padodam - varsts ciet - strāvu noņemem - vārsts vaļā...
Pats nemainīju, darīja serviss. 1dien dzīšu uz rerepairu. Vārsts pašlaik ir uz auto. 6dien pieslēgšu pie vada, cerams kko parādīs.
Kurā brīdī štepselī jāparādās strāvai? Ar multimetru varētu pamērīt vai tur vsp kāda dzīvība ir.
protams, ka var - pie 16 grādiem jābūt 12V katrā no kanāliem - pie kam viņu darbību ļoti labi var dzirdēt kad salons uzsilis līdz iestādītai temperatūrai (viņi smuki tikšķ)
Tobiš uzsildu auto līdz, teiksim, darba temperatūrai. Uzstādu piemēram 18 grādus konsolē.
Pečka uz logu, vidu, kājām vaļā.
Tagad jautājums, vai dzinējam jārūc, lai dzirdētu magnētisko vārstu tikšķēšanu?
Štekerim, ja nemaldos ir 3 pini. Vai visi pini būs plusi?
P.S. Pieņemsim, ka štekerī nav strāvas. No kurienes nāk vadība uz vārstiem?
|
Offline | |
|
hominz | |
Kopš: 26. Oct 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 233
Braucu ar: tranzīta numuriem
| Sveiki,
Vai kāds var ieteikt risinājumu.
E39 2001g stāvēja 3mēn. Aķis bija sauss. Nomainīju. Centrālā strādā no atslēgas, bet signalizācija neatslēdzas. Līdz ar to neatļauj pielaist mašīnu
Imobilaizera drošinātāju atslēdzu, bet tad pat negriež starteris.
Hz signalizācijas drošinātāju tā arī laikam neatradu |
Offline | |
|
34Touring | |
Kopš: 20. Nov 2016
Ziņojumi: 45
Braucu ar: e39 3.0d Touring
|
30 Mar 2019, 12:09:28 @hominz rakstīja:
Sveiki,
Vai kāds var ieteikt risinājumu.
E39 2001g stāvēja 3mēn. Aķis bija sauss. Nomainīju. Centrālā strādā no atslēgas, bet signalizācija neatslēdzas. Līdz ar to neatļauj pielaist mašīnu
Imobilaizera drošinātāju atslēdzu, bet tad pat negriež starteris.
Hz signalizācijas drošinātāju tā arī laikam neatradu
Pamēģini piekodēt. Man aizgāja tā. Augstāk kaut kur bija video. Īsāk sakot, nospied un turi uz atslēgas atslēgšanas pogu, tad 3 reizes nospied aizslēgšanas pogu. |
Offline | |
|
hominz | |
Kopš: 26. Oct 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 233
Braucu ar: tranzīta numuriem
|
30 Mar 2019, 16:16:32 @34Touring rakstīja:
30 Mar 2019, 12:09:28 @hominz rakstīja:
Sveiki,
Vai kāds var ieteikt risinājumu.
E39 2001g stāvēja 3mēn. Aķis bija sauss. Nomainīju. Centrālā strādā no atslēgas, bet signalizācija neatslēdzas. Līdz ar to neatļauj pielaist mašīnu
Imobilaizera drošinātāju atslēdzu, bet tad pat negriež starteris.
Hz signalizācijas drošinātāju tā arī laikam neatradu
Pamēģini piekodēt. Man aizgāja tā. Augstāk kaut kur bija video. Īsāk sakot, nospied un turi uz atslēgas atslēgšanas pogu, tad 3 reizes nospied aizslēgšanas pogu.
Jā, mēģināju, bet ne sūda tikai centrālā iet. Signalizācija nezkāpēc negrib atslēgties |
Offline | |
|
hominz | |
Kopš: 26. Oct 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 233
Braucu ar: tranzīta numuriem
|
30 Mar 2019, 16:52:06 @hominz rakstīja:
30 Mar 2019, 16:16:32 @34Touring rakstīja:
30 Mar 2019, 12:09:28 @hominz rakstīja:
Sveiki,
Vai kāds var ieteikt risinājumu.
E39 2001g stāvēja 3mēn. Aķis bija sauss. Nomainīju. Centrālā strādā no atslēgas, bet signalizācija neatslēdzas. Līdz ar to neatļauj pielaist mašīnu
Imobilaizera drošinātāju atslēdzu, bet tad pat negriež starteris.
Hz signalizācijas drošinātāju tā arī laikam neatradu
Pamēģini piekodēt. Man aizgāja tā. Augstāk kaut kur bija video. Īsāk sakot, nospied un turi uz atslēgas atslēgšanas pogu, tad 3 reizes nospied aizslēgšanas pogu.
Jā, mēģināju, bet ne sūda tikai centrālā iet. Signalizācija nezkāpēc negrib atslēgties
Aizgāja, ar to atslēgas piekodēšanu, pēc entajām slēgāšanas vaļā un ciet... hz kkāds gļuks bija, bet vienalga tam tā nebūtu jābūt Moš kkāds modulis gļuko... |
Offline | |
|
sergis15 | |
Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 11929
Braucu ar: pikapu
| varbūt ja kādam vajag, ir jauni priekšējo amīšu atbalsti, sachs.
hvz vai tas kko maina, bet no m54b25
par abiem 30e
-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
|
Offline | |
|
kas-kur | |
Kopš: 09. Dec 2018
Ziņojumi: 9
Braucu ar:
| Lieta tāda. Griežot stūri tā griežas tā - viegli, psc grūti, viegli, psc grūti Tāda sajūta, ka pastiprinātājs periodiski atslēdzas. Ar eļļu viss kārtībā, arī netrokšņo. Kādā virzienā skatīties? Kāds krustiņš izbeidzies? Reikas sazobe izdilusi? |
Offline | |
|
Darks | |
Kopš: 06. May 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 18
Braucu ar: traktoru
| Jautājums par stupicu pāreju no 74 uz 72 .Visas jāliek no e60 3.0d vai kas atšķiras? E39 3.0d |
Offline | |
|