Online

Pašreiz BMWPower skatās 76 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
Devilangelo
13. Feb 2018, 20:28 #33421

Kopš: 10. Oct 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 677

Braucu ar: Mopēdu bagāžniekā...


13 Feb 2018, 18:55:56 @ands rakstīja:
E39 atslēga parstāja darboties nevar atslēgt(ar podzinjam)ne durvis ne bagažnieku..



Raksti PM, remontēju..
Offline
TD91
13. Feb 2018, 21:14 #33422

Kopš: 20. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2715

Braucu ar: MB

Pamēģini šito joku !
Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
ands
14. Feb 2018, 07:57 #33423

Kopš: 17. Feb 2010

Ziņojumi: 230

Braucu ar: e39


13 Feb 2018, 21:14:11 @TD91 rakstīja:
Pamēģini šito joku !
Spied "Play", lai skatītos video!



Joks darbojas
Offline
TD91
14. Feb 2018, 09:17 #33424

Kopš: 20. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2715

Braucu ar: MB

Arī bija tāda šaize
Offline
34Touring
16. Feb 2018, 23:13 #33425

Kopš: 20. Nov 2016

Ziņojumi: 45

Braucu ar: e39 3.0d Touring

Meklēju automātisko kārbu no 3.0d 142kw 2003.g. Cenas un pārējo info var PM.
Vajadzīga stabili ejoša, bez nekādiem slēptiem defektiem utt.

[ Šo ziņu laboja 34Touring, 16 Feb 2018, 23:14:10 ]

Offline
anddiiss
17. Feb 2018, 10:47 #33426

Kopš: 26. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 150

Braucu ar:

Varbūt kāds ir saskāries ar to, ka mēģinot nolasīt DME/DDE bloku, nevar izveidot komunikāciju ar to? Mēģināju ar Inpu, ar Carly for BMW, pat ar Carsoftu, tīri intereses pēc, bet dzinēja bloks nekad neatbild. Iepriekš vismaz tas auto rūca, bet tagad vairs nelec un nav iespējams pateikt, kas atmetās.

Offline
Peecis
17. Feb 2018, 11:13 #33427

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2299

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


17 Feb 2018, 10:47:00 @anddiiss rakstīja:
Varbūt kāds ir saskāries ar to, ka mēģinot nolasīt DME/DDE bloku, nevar izveidot komunikāciju ar to? Mēģināju ar Inpu, ar Carly for BMW, pat ar Carsoftu, tīri intereses pēc, bet dzinēja bloks nekad neatbild. Iepriekš vismaz tas auto rūca, bet tagad vairs nelec un nav iespējams pateikt, kas atmetās.



Skaties pie paša kompja, vai pienāk barošana, vai ir masa, vai datu līnija ir kārtībā no kompja līdz OBD štekerim
Offline
Mikus188
17. Feb 2018, 11:15 #33428

Kopš: 04. May 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 707

Braucu ar: E39 528 un E60 530xD


17 Feb 2018, 10:47:00 @anddiiss rakstīja:
Varbūt kāds ir saskāries ar to, ka mēģinot nolasīt DME/DDE bloku, nevar izveidot komunikāciju ar to? Mēģināju ar Inpu, ar Carly for BMW, pat ar Carsoftu, tīri intereses pēc, bet dzinēja bloks nekad neatbild. Iepriekš vismaz tas auto rūca, bet tagad vairs nelec un nav iespējams pateikt, kas atmetās.

Atļaušos uzjautāt, kur tiki pie carsoftBMW ? man kaut kā nesanāk atrast.

[ Šo ziņu laboja Mikus188, 17 Feb 2018, 11:16:35 ]

Offline
N53series
17. Feb 2018, 11:24 #33429

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


17 Feb 2018, 11:13:40 @Peecis rakstīja:

17 Feb 2018, 10:47:00 @anddiiss rakstīja:
Varbūt kāds ir saskāries ar to, ka mēģinot nolasīt DME/DDE bloku, nevar izveidot komunikāciju ar to? Mēģināju ar Inpu, ar Carly for BMW, pat ar Carsoftu, tīri intereses pēc, bet dzinēja bloks nekad neatbild. Iepriekš vismaz tas auto rūca, bet tagad vairs nelec un nav iespējams pateikt, kas atmetās.



Skaties pie paša kompja, vai pienāk barošana, vai ir masa, vai datu līnija ir kārtībā no kompja līdz OBD štekerim



vinjam jau nebuus datu liinijas no kompja liidz OBD!

datu liinijas ir liidz priborkai, kas pilda gateway funkciju.
Offline
E53V8
18. Feb 2018, 10:17 #33430

Kopš: 15. Jan 2014

Ziņojumi: 233

Braucu ar:

Vai kādam ir pieredze ar Boge automatic priekšējiem M-sport amortizatoriem priekš Bmw e39 (man ir 2003.g.M-sport versija)? Lūdzu padalieties.
Offline
sys9291
18. Feb 2018, 12:28 #33431

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

n53series - vajadzētu gan zināt, ka power trains konektējas pa taisno bez priborkas, pie kam uz galda gan pa K line gan pa CAN...
Offline
N53series
18. Feb 2018, 12:31 #33432

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


18 Feb 2018, 12:28:33 @sys9291 rakstīja:
n53series - vajadzētu gan zināt, ka power trains konektējas pa taisno bez priborkas, pie kam uz galda gan pa K line gan pa CAN...


luugtum precizeet domu
Offline
sys9291
18. Feb 2018, 12:38 #33433

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

DME iet datu līnija pa taisno uz OBD nevis caur priborku...
Offline
N53series
18. Feb 2018, 12:44 #33434

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


18 Feb 2018, 12:38:46 @sys9291 rakstīja:
DME iet datu līnija pa taisno uz OBD nevis caur priborku...

nu, tas ir 20pin apaljajaa. 9141 stekerii arii?
Offline
sys9291
18. Feb 2018, 12:49 #33435

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

jā arī OBD tikai 7 un 8 pin jāsavieno kopā
Dažiem modeļiem, kam ir abi diagnostikas štepseļi caur OBD var redzēt tikai power trainu - bet visu kopā redz tikai caur ADS...
Offline
N53series
18. Feb 2018, 12:55 #33436

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


18 Feb 2018, 12:49:05 @sys9291 rakstīja:
jā arī OBD tikai 7 un 8 pin jāsavieno kopā
Dažiem modeļiem, kam ir abi diagnostikas štepseļi caur OBD var redzēt tikai power trainu - bet visu kopā redz tikai caur ADS...


vot, man te traapiijaas briinums, kuram es nemaniiju tiesho vadu no DME uz OBD. ap to E39 - ntaas versijas/bardaks.
Offline
Ginekologs
18. Feb 2018, 12:59 #33437

Kopš: 02. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 207

Braucu ar: F31 LCI

Izstāstiet, cik slikti/labi ir ar 2.5d motoru? Reāls patēriņš pilsētā ar manuāli?(faceliftam M57D25, ne M51)

[ Šo ziņu laboja Ginekologs, 18 Feb 2018, 13:00:27 ]

Offline
bum_bumz
18. Feb 2018, 13:15 #33438

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6431

Braucu ar: E34


18 Feb 2018, 12:59:18 @Ginekologs rakstīja:
Izstāstiet, cik slikti/labi ir ar 2.5d motoru? Reāls patēriņš pilsētā ar manuāli?(faceliftam M57D25, ne M51)

Ja vajag dirsu pārvietot, viss kārtībā. Var jau čipsu paku uzlikt. Ja ir cita motivācija, tad tev viņu nevajag.
Vakar apskatījos - 8.2, rudenī bij 7.0
Offline
sys9291
18. Feb 2018, 13:32 #33439

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


18 Feb 2018, 12:55:57 @N53series rakstīja:

18 Feb 2018, 12:49:05 @sys9291 rakstīja:
jā arī OBD tikai 7 un 8 pin jāsavieno kopā
Dažiem modeļiem, kam ir abi diagnostikas štepseļi caur OBD var redzēt tikai power trainu - bet visu kopā redz tikai caur ADS...


vot, man te traapiijaas briinums, kuram es nemaniiju tiesho vadu no DME uz OBD. ap to E39 - ntaas versijas/bardaks.

visām versijām ir tiešais vads no DME uz OBD
Offline
Ginekologs
18. Feb 2018, 13:39 #33440

Kopš: 02. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 207

Braucu ar: F31 LCI


18 Feb 2018, 13:15:20 @bum_bumz rakstīja:

18 Feb 2018, 12:59:18 @Ginekologs rakstīja:
Izstāstiet, cik slikti/labi ir ar 2.5d motoru? Reāls patēriņš pilsētā ar manuāli?(faceliftam M57D25, ne M51)

Ja vajag dirsu pārvietot, viss kārtībā. Var jau čipsu paku uzlikt. Ja ir cita motivācija, tad tev viņu nevajag.
Vakar apskatījos - 8.2, rudenī bij 7.0


Pārvietot vajag, jā. Salīdzinot ar e46 320d facelift, labāks (uzticamāks, ekonomiskāks, lētāks?) laikam būs e46?

[ Šo ziņu laboja Ginekologs, 18 Feb 2018, 13:40:40 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo