Autors | Ziņojums |
Eksssh | |
Kopš: 10. Aug 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 31
Braucu ar:
| Cik daudz izjūt atšķirību starp 2.5 un 3.0 dīzeli manuālo? Kā kalpo abi motori? |
Offline | |
|
Mixzzz | |
Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2623
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
| Cik esmu novērojis, tad 525d ir lielāks turbo lag pēc sajūtām. "Zinoši" cilvēki stāsta, ka 525d uzliekot 3.0 turbīnu un attiecīgi čipu iet tikpat labi kā 3.0. Kārbas jau principā to 3.0 ierobežo, 500nm max laikam bija. Tā cik noprotu varētu čipot vēl vairāk to motoru. Abi motori uzticamības ziņā vienādi pa lielam. [ Šo ziņu laboja Mixzzz, 10 Oct 2017, 19:41:59 ] |
Offline | |
|
ritvarsox | |
Kopš: 28. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2023
Braucu ar: E39 528, Giant FS GSR Alu
|
10 Oct 2017, 19:41:19 @Mixzzz rakstīja:
Cik esmu novērojis, tad 525d ir lielāks turbo lag pēc sajūtām. "Zinoši" cilvēki stāsta, ka 525d uzliekot 3.0 turbīnu un attiecīgi čipu iet tikpat labi kā 3.0. Kārbas jau principā to 3.0 ierobežo, 500nm max laikam bija. Tā cik noprotu varētu čipot vēl vairāk to motoru. Abi motori uzticamības ziņā vienādi pa lielam.
Tas ir viens un tas pats motors M57. Atšķiras turbīna un vēl kautkas. |
Offline | |
|
HS | |
Kopš: 24. Apr 2014
No: Mazsalaca
Ziņojumi: 1101
Braucu ar: 523i un e65 735, ienīstu E-36, man ar besī biezie :@
|
10 Oct 2017, 20:00:20 @ritvarsox rakstīja:
10 Oct 2017, 19:41:19 @Mixzzz rakstīja:
Cik esmu novērojis, tad 525d ir lielāks turbo lag pēc sajūtām. "Zinoši" cilvēki stāsta, ka 525d uzliekot 3.0 turbīnu un attiecīgi čipu iet tikpat labi kā 3.0. Kārbas jau principā to 3.0 ierobežo, 500nm max laikam bija. Tā cik noprotu varētu čipot vēl vairāk to motoru. Abi motori uzticamības ziņā vienādi pa lielam.
Tas ir viens un tas pats motors M57. Atšķiras turbīna un vēl kautkas.
aha.
2,5d bore 80mm stroke 82,8mm
3,0d bore 84mm stroke 88mm
|
Offline | |
|
hasans | |
Kopš: 04. Apr 2004
Ziņojumi: 7685
Braucu ar:
| Cik ilgu laiku apmeram aiznem, lai nomainitu kartera ventilaciju M54? |
Offline | |
|
janexz | |
Kopš: 09. Dec 2006
No: Daugavpils
Ziņojumi: 8054
Braucu ar: Euro 4
|
10 Oct 2017, 21:57:58 @hasans rakstīja:
Cik ilgu laiku apmeram aiznem, lai nomainitu kartera ventilaciju M54?
Skatoties cik ātras rokas un kuru reizi operācija tiek veikta )) |
Offline | |
|
ritvarsox | |
Kopš: 28. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2023
Braucu ar: E39 528, Giant FS GSR Alu
|
10 Oct 2017, 22:22:08 @janexz rakstīja:
10 Oct 2017, 21:57:58 @hasans rakstīja:
Cik ilgu laiku apmeram aiznem, lai nomainitu kartera ventilaciju M54?
Skatoties cik ātras rokas un kuru reizi operācija tiek veikta ))
Uz M52TU aizņēma pusdienu. Tika mainīta kartera ventilācija un arī kartera ventilācijas visas trubas un atklājās vēl citas lietas, kas no vecuma jāmaina. Piemēram gaisa mērītāja truba. |
Offline | |
|
janexz | |
Kopš: 09. Dec 2006
No: Daugavpils
Ziņojumi: 8054
Braucu ar: Euro 4
|
10 Oct 2017, 22:52:28 @ritvarsox rakstīja:
10 Oct 2017, 22:22:08 @janexz rakstīja:
10 Oct 2017, 21:57:58 @hasans rakstīja:
Cik ilgu laiku apmeram aiznem, lai nomainitu kartera ventilaciju M54?
Skatoties cik ātras rokas un kuru reizi operācija tiek veikta ))
Uz M52TU aizņēma pusdienu. Tika mainīta kartera ventilācija un arī kartera ventilācijas visas trubas un atklājās vēl citas lietas, kas no vecuma jāmaina. Piemēram gaisa mērītāja truba.
Ja ne pirmo reizi jauc, tad var stipri ātrāk. |
Offline | |
|
|
RSAWorkshop | |
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 6044
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
10 Oct 2017, 21:57:58 @hasans rakstīja:
Cik ilgu laiku apmeram aiznem, lai nomainitu kartera ventilaciju M54?
+/- 2h
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
hasans | |
Kopš: 04. Apr 2004
Ziņojumi: 7685
Braucu ar:
| Nekad neesmu to darijis. Laikam pie reizes mainisu ari eļļas filtra korpusa blīvi. Galīgi vel nav sanacis tam visam piekerties. |
Offline | |
|
janexz | |
Kopš: 09. Dec 2006
No: Daugavpils
Ziņojumi: 8054
Braucu ar: Euro 4
|
10 Oct 2017, 23:08:37 @hasans rakstīja:
Nekad neesmu to darijis. Laikam pie reizes mainisu ari eļļas filtra korpusa blīvi. Galīgi vel nav sanacis tam visam piekerties.
Nekas sarežğīts |
Offline | |
|
berny757 | |
Kopš: 08. Aug 2006
Ziņojumi: 4243
Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC
|
10 Oct 2017, 19:31:32 @janexz rakstīja:
10 Oct 2017, 19:29:38 @berny757 rakstīja:
Iekš e39 priekšējie beņķi ne e38 der plug'n'play vai kaut kas jāpārveido?
Der. Tikai šteķeri atšķiras face un preface
Paldies |
Offline | |
|
zardoss | |
Kopš: 22. Nov 2008
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 407
Braucu ar: E-34 M50B25
| zinu kad shis ir stuulbs jautaajums, beet ir pieejamas 2 ljerkatas e39 pa leetaam naudaam, pazinjaam vnk staav jau kaadu laiku... viens ir 2.8benz/manualis otrs 3.5 benz/automats... bundzas abiem puslidz ok staavoklii, jautaajums taads kursh labaakais price performance variants, respektiivi vai tas v8 tikpat uzticams kaa r6 un vai jaudas zinjaa deel automaata tas 3.5 nepapi.iis tam 2.8 kam manualis? |
Offline | |
|
motherfuckers | |
Kopš: 06. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 472
Braucu ar: E53 V8
| Gribu ielikt 16:9 aux izeju priekš telefona.
Kur lai slēdzas klāt?
Varbūt ir kāda diagramma?
Gribu pieslēgties pie radio izejas. |
Offline | |
|
Chubakla | |
Kopš: 20. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 387
Braucu ar: e39
|
12 Oct 2017, 11:52:23 @motherfuckers rakstīja:
Gribu ielikt 16:9 aux izeju priekš telefona.
Kur lai slēdzas klāt?
Varbūt ir kāda diagramma?
Gribu pieslēgties pie radio izejas.
BM24 blokā var ielodēt 3.5mm džeku
|
Offline | |
|
_Jaanis_ | |
Kopš: 02. Jan 2017
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 11
Braucu ar: E39 un E36
| Varbūt kāds ir saskāries ar problēmu motoram m52b20 , ka braucot uz maziem apgriezieniem vai stāvot tukšgaitā, pēkšņi pazūd viens pods, dažreiz liekas ka pat divi. Diagnostikā neko īsti neuzrādīja un esmu samainījis sveces un spoles. Ir ieteikumi kuru sensoru vai kko pamēģināt samainīt? |
Offline | |
|
|
janexz | |
Kopš: 09. Dec 2006
No: Daugavpils
Ziņojumi: 8054
Braucu ar: Euro 4
|
11 Oct 2017, 21:50:40 @zardoss rakstīja:
zinu kad shis ir stuulbs jautaajums, beet ir pieejamas 2 ljerkatas e39 pa leetaam naudaam, pazinjaam vnk staav jau kaadu laiku... viens ir 2.8benz/manualis otrs 3.5 benz/automats... bundzas abiem puslidz ok staavoklii, jautaajums taads kursh labaakais price performance variants, respektiivi vai tas v8 tikpat uzticams kaa r6 un vai jaudas zinjaa deel automaata tas 3.5 nepapi.iis tam 2.8 kam manualis?
Ņem 2.8 |
Offline | |
|
dzuris | |
Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
|
12 Oct 2017, 13:18:49 @janexz rakstīja:
11 Oct 2017, 21:50:40 @zardoss rakstīja:
zinu kad shis ir stuulbs jautaajums, beet ir pieejamas 2 ljerkatas e39 pa leetaam naudaam, pazinjaam vnk staav jau kaadu laiku... viens ir 2.8benz/manualis otrs 3.5 benz/automats... bundzas abiem puslidz ok staavoklii, jautaajums taads kursh labaakais price performance variants, respektiivi vai tas v8 tikpat uzticams kaa r6 un vai jaudas zinjaa deel automaata tas 3.5 nepapi.iis tam 2.8 kam manualis?
Ņem 2.8
Vakar meet mums bija perfekts piemers tam ka nevajag m63b35. Nepis neiet. |
Offline | |
|
Lew | |
Kopš: 01. Aug 2011
Ziņojumi: 409
Braucu ar: 1.1bar
|
12 Oct 2017, 13:30:40 @dzuris rakstīja:
12 Oct 2017, 13:18:49 @janexz rakstīja:
11 Oct 2017, 21:50:40 @zardoss rakstīja:
zinu kad shis ir stuulbs jautaajums, beet ir pieejamas 2 ljerkatas e39 pa leetaam naudaam, pazinjaam vnk staav jau kaadu laiku... viens ir 2.8benz/manualis otrs 3.5 benz/automats... bundzas abiem puslidz ok staavoklii, jautaajums taads kursh labaakais price performance variants, respektiivi vai tas v8 tikpat uzticams kaa r6 un vai jaudas zinjaa deel automaata tas 3.5 nepapi.iis tam 2.8 kam manualis?
Ņem 2.8
Vakar meet mums bija perfekts piemers tam ka nevajag m63b35. Nepis neiet.
tā ir ar tiem bendzīniekiem. |
Offline | |
|
zardoss | |
Kopš: 22. Nov 2008
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 407
Braucu ar: E-34 M50B25
|
12 Oct 2017, 20:13:01 @Lew rakstīja:
12 Oct 2017, 13:30:40 @dzuris rakstīja:
12 Oct 2017, 13:18:49 @janexz rakstīja:
11 Oct 2017, 21:50:40 @zardoss rakstīja:
zinu kad shis ir stuulbs jautaajums, beet ir pieejamas 2 ljerkatas e39 pa leetaam naudaam, pazinjaam vnk staav jau kaadu laiku... viens ir 2.8benz/manualis otrs 3.5 benz/automats... bundzas abiem puslidz ok staavoklii, jautaajums taads kursh labaakais price performance variants, respektiivi vai tas v8 tikpat uzticams kaa r6 un vai jaudas zinjaa deel automaata tas 3.5 nepapi.iis tam 2.8 kam manualis?
Ņem 2.8
Vakar meet mums bija perfekts piemers tam ka nevajag m63b35. Nepis neiet.
tā ir ar tiem bendzīniekiem.
tapeec jau prasu par r6 un v8, kaplis jau nav baigais, vieniigais kas interesee ir vai izpederees 2.8 jo ja nevar to izdariit tad nav jeegas no vinja, esu benzingalva, taa kaa diizelji neinteresee... |
Offline | |
|