Online
Pašreiz BMWPower skatās 69 viesi un 22 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Avārija!
Autors | Ziņojums |
spriditis | | Kopš: 17. Mar 2006
No: Valmiera
Ziņojumi: 3971
Braucu ar: ar savu lāpstu blad
| Kamer redz spogulus kabinei | Online | | |
karlitto | | Kopš: 22. Jan 2004
Ziņojumi: 825
Braucu ar: LUFTWAFFE, K3
|
10 Nov 2020, 22:52:31 @ezis_ rakstīja:
10 Nov 2020, 22:32:06 @artis83 rakstīja:
ja skatās no Tavas loģikas tad jā, bet ja skatās no cita,,tipa parādīja ar kreiso signālu ka varu dzīt pa kreiso pusi..
tas ir nerakstīts likums, un tāds jauns gurķis, tiko no skolas, pat tādu nevar zināt. par laimi ļoti reti tādi gadījumi notiek.
es nez, kā fūristiem, pašiem nebesī visulaiku apdzenamiem palīdzēt? varbūt dažs labs, ja fūrists nerādīs signālus, vispār viņu nedzīs
Kautkas sitads man bija vakar,uz Saulkrastu apvedcela vakars/tumsa. Es gan neko nedzinu tur viens smagais dzina otru taisija treso joslu laikam isti neaprekinaja ka nepaspes.. un tas kuru dzina saka midzinat ar xenoniem, es jau biju pamanjis ka vini tur iet pariti man virsu un palidu malaa laicigi bet nu domu es sapratu ko vins tur midzina.
tas, kuru dzen met ar gaismām, lai paziņotu apdzinējam, ka piekabe ir garām - var līst atpakaļ savā joslā | Offline | | |
m8archa | | Kopš: 28. Dec 2009
Ziņojumi: 1015
Braucu ar: Zirdzinnu
|
11 Nov 2020, 10:16:08 @ATB rakstīja:
A jūs zinājāt, ka paldies ir jāsaka ar pagriezieniem nevis avārijas gaismām?
Ārzemēs avārijas gaismas slēdz tad, kad vēlas brīdināt aizmugurē braucošo par briesmām priekšā.
Tagad iedomājaties, kas notiek kad apdzenot fūri jūs šai uzmetat ar avareikām. It īpaši polim, vācietiem utt.
Pasaki to japāņiem
Vispār, Beļģijā arī ar avareikām mēdz pateikt paldies, ne visi, bet gadās. Ja cilvēks nav galīgs tuparila, tad sapratīs, kas ar to domāts. [ Šo ziņu laboja m8archa, 11 Nov 2020, 13:00:50 ] | Offline | | |
walder | | Kopš: 18. Apr 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 8525
Braucu ar: 7 seat MPV
| Ja vēl kāds brīnās par jostamā, tad pilns ar supertēviem/mammām, kas vedā riņķī sīko turot to blakussēdētāja klēpī.....
Nu lai tu kāds tu būtu par sevi pārliecināts wanabe Šumahers, tu nekad nezini kāds pjanis var braukt pretī, kur pat pie samērā niecīga negadījuma, būs pisec | Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 8861
Braucu ar: zviedru ledusskapi
|
11 Nov 2020, 13:07:50 @walder rakstīja:
Ja vēl kāds brīnās par jostamā, tad pilns ar supertēviem/mammām, kas vedā riņķī sīko turot to blakussēdētāja klēpī.....
Nu lai tu kāds tu būtu par sevi pārliecināts wanabe Šumahers, tu nekad nezini kāds pjanis var braukt pretī, kur pat pie samērā niecīga negadījuma, būs pisec
bet ar viņiem tas taču pavisam noteikti nenotiks. īstenībā po. lai sitās, mocās, uc. tāpat viņiem visi citi būs vainīgi pēc atm, tikai ne viņi paši.
droši vien tie senči ir sīko vergi, jebkura sīkā iegriba ir pavēle. | Offline | | |
Amakatanav | | Kopš: 06. Jul 2009
Ziņojumi: 1781
Braucu ar: muti pa ausīm.
| Drošības jostas ir tas pats kas sejas masas, vai metināt bez maskas ,vai fleksēt bez brilēm, vai mainīt rozeti bez izslēgta drošnātāja..
Vienmēr būs kāds pajolis, kas domā ka drošības notiekumui NAV rakstīti ar asinīm.
Pirms 3000 gadiem ,tādi nosala vai nomira badā, tagad iet bojā šādā veidā.
[ Šo ziņu laboja Amakatanav, 11 Nov 2020, 13:37:00 ] | Offline | | |
spriditis | | Kopš: 17. Mar 2006
No: Valmiera
Ziņojumi: 3971
Braucu ar: ar savu lāpstu blad
| No otras puses zel pasazieri,kuriem jacies del debilajiem vaditajiem,ja vaditajs izdzivo,telo ka uztraucas par otru,kautgan bikses pilnas,ka tikai pasam nenakas atbildet par savaritajiem suudiem. | Online | | |
Fandulis | | Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 12861
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
|
11 Nov 2020, 12:59:06 @m8archa rakstīja:
11 Nov 2020, 10:16:08 @ATB rakstīja:
A jūs zinājāt, ka paldies ir jāsaka ar pagriezieniem nevis avārijas gaismām?
Ārzemēs avārijas gaismas slēdz tad, kad vēlas brīdināt aizmugurē braucošo par briesmām priekšā.
Tagad iedomājaties, kas notiek kad apdzenot fūri jūs šai uzmetat ar avareikām. It īpaši polim, vācietiem utt.
Pasaki to japāņiem
Vispār, Beļģijā arī ar avareikām mēdz pateikt paldies, ne visi, bet gadās. Ja cilvēks nav galīgs tuparila, tad sapratīs, kas ar to domāts.
Beļģijā to dara A Eiropieši, kuri nejēdz, parasti pamāj ar roku. Tur avareikas ir brīdinājums.[ Šo ziņu laboja Fandulis, 11 Nov 2020, 13:59:50 ] | Offline | | |
|
Nello | | Kopš: 15. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2464
Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...
| Pat ja fūrists man priekšā braucot parāda labo pagriezienu, tas vel nenozīmē, ka tam jātic un jāmin apdzīt... Pretīmbraucošajam nav pienākums bīdīties malā, lai kādu pamuļķi palaistu garām... Žēl, ka dzaudzos variantos cieš nevainīgie..., a tā, es tik priecātos, ja visi tie steidzīgie pamuļķi apsistos... | Offline | | |
abyss | | Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 7902
Braucu ar: e39 523
|
11 Nov 2020, 14:06:58 @Nello rakstīja:
Pat ja fūrists man priekšā braucot parāda labo pagriezienu, tas vel nenozīmē, ka tam jātic un jāmin apdzīt... Pretīmbraucošajam nav pienākums bīdīties malā, lai kādu pamuļķi palaistu garām... Žēl, ka dzaudzos variantos cieš nevainīgie..., a tā, es tik priecātos, ja visi tie steidzīgie pamuļķi apsistos...
Diemžēl ir gan. Piedaloties ceļu satiksmē, Tev jādara viss iespējamais, lai novērstu CSN. Protams, bieži to nevar izdarīt, bet braukt tupi otram purnā pēc csn nevar. Jābremzē, jālien malā, viss iespējamais, lai nenotiktu CSN | Offline | | |
m8archa | | Kopš: 28. Dec 2009
Ziņojumi: 1015
Braucu ar: Zirdzinnu
|
11 Nov 2020, 13:56:49 @Fandulis rakstīja:
11 Nov 2020, 12:59:06 @m8archa rakstīja:
11 Nov 2020, 10:16:08 @ATB rakstīja:
A jūs zinājāt, ka paldies ir jāsaka ar pagriezieniem nevis avārijas gaismām?
Ārzemēs avārijas gaismas slēdz tad, kad vēlas brīdināt aizmugurē braucošo par briesmām priekšā.
Tagad iedomājaties, kas notiek kad apdzenot fūri jūs šai uzmetat ar avareikām. It īpaši polim, vācietiem utt.
Pasaki to japāņiem
Vispār, Beļģijā arī ar avareikām mēdz pateikt paldies, ne visi, bet gadās. Ja cilvēks nav galīgs tuparila, tad sapratīs, kas ar to domāts.
Beļģijā to dara A Eiropieši, kuri nejēdz, parasti pamāj ar roku. Tur avareikas ir brīdinājums.
Nu, es Briselē kopumā biju gadu, tie a-eiropieši gan melni, gan arābi tad laikam
Runājot par brīdinājumu, tas ir tad, kad uz štrāses sanāk strauji bremzēt, jo priekšā sastrēdzis..
+ Tumsā / tonētiem logiem tā paceltā roka tpt nav redzama.
Kā jau teicu, dažādas situācijas. | Offline | | |
ATB | | Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5178
Braucu ar: ♛ ♛
|
11 Nov 2020, 12:48:04 @karlitto rakstīja:
10 Nov 2020, 22:52:31 @ezis_ rakstīja:
10 Nov 2020, 22:32:06 @artis83 rakstīja:
ja skatās no Tavas loģikas tad jā, bet ja skatās no cita,,tipa parādīja ar kreiso signālu ka varu dzīt pa kreiso pusi..
tas ir nerakstīts likums, un tāds jauns gurķis, tiko no skolas, pat tādu nevar zināt. par laimi ļoti reti tādi gadījumi notiek.
es nez, kā fūristiem, pašiem nebesī visulaiku apdzenamiem palīdzēt? varbūt dažs labs, ja fūrists nerādīs signālus, vispār viņu nedzīs
Kautkas sitads man bija vakar,uz Saulkrastu apvedcela vakars/tumsa. Es gan neko nedzinu tur viens smagais dzina otru taisija treso joslu laikam isti neaprekinaja ka nepaspes.. un tas kuru dzina saka midzinat ar xenoniem, es jau biju pamanjis ka vini tur iet pariti man virsu un palidu malaa laicigi bet nu domu es sapratu ko vins tur midzina.
tas, kuru dzen met ar gaismām, lai paziņotu apdzinējam, ka piekabe ir garām - var līst atpakaļ savā joslā
Jap, tā dara | Offline | | |
Nello | | Kopš: 15. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2464
Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...
|
11 Nov 2020, 14:12:32 @abyss rakstīja:
11 Nov 2020, 14:06:58 @Nello rakstīja:
Pat ja fūrists man priekšā braucot parāda labo pagriezienu, tas vel nenozīmē, ka tam jātic un jāmin apdzīt... Pretīmbraucošajam nav pienākums bīdīties malā, lai kādu pamuļķi palaistu garām... Žēl, ka dzaudzos variantos cieš nevainīgie..., a tā, es tik priecātos, ja visi tie steidzīgie pamuļķi apsistos...
Diemžēl ir gan. Piedaloties ceļu satiksmē, Tev jādara viss iespējamais, lai novērstu CSN. Protams, bieži to nevar izdarīt, bet braukt tupi otram purnā pēc csn nevar. Jābremzē, jālien malā, viss iespējamais, lai nenotiktu CSN
To drīzāk sauc par izdzīvošanas instinktu... Brauktu ar smago, pilnīgi pie dirsas būtu... Ja nespēj cienīt pārējos ceļu satiksmes dalībniekus, uz ceļa nav ko tādam darīt... | Offline | | |
kreativsniks | | Kopš: 15. Oct 2018
Ziņojumi: 86
Braucu ar: vecu slīkoni,tīteni,šķilteni
|
11 Nov 2020, 16:52:21 @Nello rakstīja:
11 Nov 2020, 14:12:32 @abyss rakstīja:
11 Nov 2020, 14:06:58 @Nello rakstīja:
Pat ja fūrists man priekšā braucot parāda labo pagriezienu, tas vel nenozīmē, ka tam jātic un jāmin apdzīt... Pretīmbraucošajam nav pienākums bīdīties malā, lai kādu pamuļķi palaistu garām... Žēl, ka dzaudzos variantos cieš nevainīgie..., a tā, es tik priecātos, ja visi tie steidzīgie pamuļķi apsistos...
Diemžēl ir gan. Piedaloties ceļu satiksmē, Tev jādara viss iespējamais, lai novērstu CSN. Protams, bieži to nevar izdarīt, bet braukt tupi otram purnā pēc csn nevar. Jābremzē, jālien malā, viss iespējamais, lai nenotiktu CSN
To drīzāk sauc par izdzīvošanas instinktu... Brauktu ar smago, pilnīgi pie dirsas būtu... Ja nespēj cienīt pārējos ceļu satiksmes dalībniekus, uz ceļa nav ko tādam darīt...
Fūristi krievijā parasti 'liek iekšā' ja otra alternatīva ir griezt krūmos, jo tur prakse ir tāda, ka fūrists noraustās - iebrauc grāvī lai izvairītos no CSN , savukārt visi pārējie (lasi - iesaistītie) paņem vagu. kā teica fūrists, ja papīrs par CSN, tad bosam var atsmērēties, a tā - iebraucu pats dunduks grāvī, krava vējā.. kurš par to maksās?
| Offline | | |
werto | | Kopš: 30. Oct 2008
No: Tukums
Ziņojumi: 2827
Braucu ar: Golfu
| Bieži fūristi dēļ šādiem idiotiem griežot grāvī paši cieš,domāju nav diez ko patīkami to milzeni ielikt grāvī. | Offline | | |
abyss | | Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 7902
Braucu ar: e39 523
| Grāvī griezt nevajag. Ja CSN ir neizbēgams tad neko darīt. Bet nu iespēju robežās max.sabremzēties, max.pa malu. Savādāk, ja būs liecinieki, kuri apgalvos, ka neko nedarīji, lai izvairītos, var sanākt līdzatbildība. | Offline | | |
|
ATB | | Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5178
Braucu ar: ♛ ♛
| Es domāju, ka ja fūrists spiež pa bremzēm ar to pilnīgi pietiek lai nevarētu piesiet līdzatbildību. Protams, ka izvairīties vajag, bet nu hvz kurš 40t baļķvedēju tagad liks grāvī kāda tirliņa pēc. Cik vēl nav redzēti, ka vainīgais vieglais pēc tam vēl aizlaižas, bet fūre tā arī paliek uz sāniem grāvī.. | Offline | | |
vadjiksBMW | | Kopš: 16. Aug 2016
No: Olaine
Ziņojumi: 2649
Braucu ar: Populāko auto marku powerā.
|
11 Nov 2020, 18:56:46 @werto rakstīja:
Bieži fūristi dēļ šādiem idiotiem griežot grāvī paši cieš,domāju nav diez ko patīkami to milzeni ielikt grāvī.
Grāvjos griež drīzāk jaunie šoferi, vecie fūristi grāvjos nebrauc, jo paši saprot, ka no tā nekādas jēgas atskaitot sajātu dienu pašam sev nebūs, jo lohs, kuru iespējams izglābsi ne paldies pateiks, ne palīdzēs, ne ātros izsauks tādam fūristam, bet vnk aizfisīs prom. | Offline | | |
subaru | | Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10172
Braucu ar: rokām uz stūres
|
11 Nov 2020, 17:59:26 @kreativsniks rakstīja:
Fūristi krievijā parasti 'liek iekšā' ja otra alternatīva ir griezt krūmos, jo tur prakse ir tāda, ka fūrists noraustās - iebrauc grāvī lai izvairītos no CSN , savukārt visi pārējie (lasi - iesaistītie) paņem vagu. kā teica fūrists, ja papīrs par CSN, tad bosam var atsmērēties, a tā - iebraucu pats dunduks grāvī, krava vējā.. kurš par to maksās?
nejau tikai fūristi .Arī ar vieglo nevajag gluži braukt grāvī vai smērēties pret apmalēm. Izvairies, iebrauc grāvī, apgāzies, bet vainīgais notinas. Ja nav reģistratoru, tad nekādu pierādījumu.
Tāpēc paliekam joslā, bremzējam, izvairāmies cik var, bet pašam braukt grāvī nevajag.
Ja vien avārija nedraud notikt ar ko ko nesamērīgi lielu, augstu utt, kur rezultāts var būt skumīgs pašam.
Bet pilsētas satiksmē - uzpist uz bordes, lai aizvairītos no mazas sadursmes, ir dumji. Jo pastāv liela iespēja, ka vainīgais uzmetīs faku un aizbrauks. | Offline | | |
SuperPuika | | Kopš: 03. Dec 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 50
Braucu ar: e39
|
12 Nov 2020, 11:33:05 @subaru rakstīja:
nejau tikai fūristi .Arī ar vieglo nevajag gluži braukt grāvī vai smērēties pret apmalēm. Izvairies, iebrauc grāvī, apgāzies, bet vainīgais notinas. Ja nav reģistratoru, tad nekādu pierādījumu.
Tāpēc paliekam joslā, bremzējam, izvairāmies cik var, bet pašam braukt grāvī nevajag.
Ja vien avārija nedraud notikt ar ko ko nesamērīgi lielu, augstu utt, kur rezultāts var būt skumīgs pašam.
Bet pilsētas satiksmē - uzpist uz bordes, lai aizvairītos no mazas sadursmes, ir dumji. Jo pastāv liela iespēja, ka vainīgais uzmetīs faku un aizbrauks.
Kā ir ar tiem video- ja pat redzams, ka grāvī iebrauc dēļ cita, kas maucis tev purnā un citu iespēju nebija izvairīties, vai tas jebko maina?
Apdrošinātājiem un mentiem tak paralēli uz to, ja mašīnas nesaskarās savā starpā, vai arī es kļūdos? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|