Online

Pašreiz BMWPower skatas 112 viesi un 41 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Avārija!

AutorsZiņojums
GirtzB
03. May 2020, 10:12 #13901

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21116

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


03 May 2020, 08:03:17 @Eicheberg rakstīja:

ja kas, ir krustojumi kuros ir legali apdzit - tad mocis ietu garam pa pretejo joslu, un volvikjis vinu tiesi tapat nepamanitu - tapec, ka nezinaja, ne gaidija, neiedomajas.

Šajā krustojumā nav legāli apdzīt.
Ja tantei būtu riteņi un šajā krustojumā būtu legāli apdzīt un moto būtu pretēja joslā apdzenot tikai vienu auto, kurš bremzējas un gatavojas nogriezties pa labi, pie atļaujoša horizontālā apzīmējuma, tad tā ir pilnīgi cita situācija, kura būtu daudz vairāk par labu Moto. Bet tante vēl ir bez riteņiem.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Eicheberg
03. May 2020, 10:18 #13902

Kopš: 21. Nov 2017

Ziņojumi: 1052

Braucu ar:

Es domaju ka jums butu taisniba, ja csn butu prasiba filozofet

But tur ir rakstits, ka jadod cels tiem, kas tuvojas pa galveno celu
Nav ari redzets punkts "drikst parkapt csn, ja kads cits pirmais tos parkapj"
Offline
ALPINA
03. May 2020, 10:20 #13903

Kopš: 08. Apr 2017

Ziņojumi: 350

Braucu ar: ALPINA

nu ja butu nogrieshanas joslas iespejams shis nenotiktu, bet timrots sevi noblameja , kad lida tirsa jakrinam un kapu tramvaja projektam, ja vinjam jataisa projekti par kuriem maksaa, sen jau itka butu sapaelnijis lai ta nedaritu bet ne saimnieki liek un vinjam jadara, visnh ir tas vecas cssdd musaru bandas loceklis tur jau vairs neko nevar padarit, ja tu esi banda tad tev japeld pa straumi un jadara ko shefi saka savadak ar tevi vairs nesadarbosies

-----------------
MANUFACTURER OF EXCLUSIVE AUTOMOBILES
Offline
GirtzB
03. May 2020, 10:21 #13904

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21116

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Vēlreiz izlasi un padomā.
metodikas update:

31. Lpp. 2.2.9.

Dzīve nav zebra, dzīve ir daudz pelēkāka, ir arī jādomā līdzi, it īpaši ja lido...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
F50
03. May 2020, 10:32 #13905

Kopš: 02. Jul 2016

Ziņojumi: 1939

Braucu ar: Nacionālo Populismu

Ja tu augusta vidū brauc ar baudāmiem 1.9mm uz 50km/h pa brīvības ielu un kāds izlido pa sarkano tev sānā.

Tu esi brīvs un nekādu diskusiju šajā gadījumā nav, jo viņš tacu pārkāpa?

Vai tu pārkāpi jo tavs <2mm sākās pirms krustojuma?

Powera viedie prāti varētu iesvērt šo situāciju
Offline
ALPINA
03. May 2020, 10:39 #13906

Kopš: 08. Apr 2017

Ziņojumi: 350

Braucu ar: ALPINA

ja ta protektoru merishana ir smiekliga bet ir kaut kads pamats par to ari kasities, bet n utas ka auto un mocis abi ir paaugstinatas bistamibas priekshmeti un tev ir japaredz ari izlidojosh uz sarkano pidars tas nu taa ir, gatavam irjabut vienmer ar to ari atshkjiras labs bruacejs no loha kam ir tiesibas.


-----------------
MANUFACTURER OF EXCLUSIVE AUTOMOBILES
Offline
bepino
03. May 2020, 10:41 #13907

Kopš: 01. Nov 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2075

Braucu ar: Radziņu

Es nesaprotu, par ko cepiens - galvenais, ka palika visi dzīvi.
Pēc CSN varētu būt 50/50 vai arī mocis vainīgs, bet pēc loģiskā saprāta, motocikla vadītājs pilnīgs lohs. Braucot ar moci ir jārēķinās, ka neviens tevi neredz un ceļu neviens nedos.
Tā kā šī avārija, cerams, liks pārdomāt braukšanas manieri
Offline
smudo
03. May 2020, 10:50 #13908

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 1724

Braucu ar:


03 May 2020, 08:03:17 @Eicheberg rakstīja:

03 May 2020, 00:13:06 @Yeehaa rakstīja:

02 May 2020, 22:38:45 @Eicheberg rakstīja:

02 May 2020, 22:26:44 @mazskakitis rakstīja:

02 May 2020, 22:12:48 @proTEST rakstīja:
Runājot par video, ja tas videoreģistrators nav officiāli reģistrēts, tad ar labu advokātu tas nav uzskatās kā lietiskais pierādījums.
Tad atliek tikai CSN punkti.
Palabojiet ja es kļūdos.


Tā gluži nav, tas ir kārtējais urbānais mīts. Detalizēts skaidrojums šeit.

Minētajā gadījumā moto braucējs parkāpa CSN, līdz ar to turpmākā filozofēšana par ceļa došanu/nedošanu ir lieka.


Nahuj tad tu filozofe?

132. Nevienādas nozīmes ceļu krustojumā transportlīdzekļa vadītājam, kurš brauc pa mazāk svarīgu ceļu, jādod ceļš to transportlīdzekļu vadītājiem, kas krustojumam tuvojas pa galveno ceļu.


Right, ejam tālāk. Joslā var ielīst tikai viens auto, tas griež nost, kas, pēc noteikumiem, var parādīties? Pareizi - tieši neviens. Vai arī sēžam pie katras dodiet ceļu zīmes līdz pastarai dienai, ja nu reaktīvā ļotene nosēsties plāno?


tev nav no mazak svariga cela izbraucot jafilozofe, kas tur drikst, var vai nevar paradities, saproti?
likuma ir maksimali vienkarsi uzrakstits - tuvojas pa galveno celu
varu paskaidrot, ka tas nozime - pohuj no kuras puses, pohuj pa kuru joslu, pohuj ar kadu atrumu, pohuj pa kuru cela dalu

tev nav jadoma - eu, tam auto nav skates, sanak vins parkapj noteikumus, sanak es varu nedot vinam celu! vai ari - pec likuma neviens nevar ta braukt, nozime, ka es varu maukt neskatoties vai cita tamlidzigia huina.
te runa vairs nav par to kurs ir vainigs, bet par to, ka nav labi, ka cilveki sitas. tapec, ja ir jadod cels, tad tas ir jadod visiem, vienmer. un atbildiba ir uz to, kurs brauc no mazak svariga cela.

ja kas, ir krustojumi kuros ir legali apdzit - tad mocis ietu garam pa pretejo joslu, un volvikjis vinu tiesi tapat nepamanitu - tapec, ka nezinaja, negaidija, neiedomajas.
nav nekads jaunums, ka kadi 90% taisot kreiso ara uz galveno negaida, ka pa galveno braucosos var apdzit, un ka vinu tuksa josla patiesiba ir aiznemta un tur kads naks purna ar +20 vai vairak. paskatas tik pa labi un brauc.

vai cita situacija - mocists apbrauca suni, dabuja maukt pa salinu. volvo redz uzskata, ka pa salinu neviens braukt nedrikst, tapec mauc ara nedomajot nu reali kruti sanak, ne - vainigo nav, mocis lohs . un volve blje - ja odna takaja krasivaja i umnaja...


Parasti interneta stīdos neiestaistos, bet vēlos vērst uzmanību uz faktu, ka administratīvā procesa likums noska likuma normu piemērošanas kārtību/principus, un viss nav tik vienkārši, kā raksti. Piemērojot Tevis minēto normu, ir jāņem vērā arī citas CSN likumā minētās normas. Analoģijai (jo diemžēl tā ir LV ļoti izplatīta situācija) varam pieminēt to, ka ja gājējs iet pa brauktuves malu, tad braucējam tas (principā jebkurš šķērslis) ir jāapbrauc vai ja nevar apbraukt, ir jāapstājas un jāgaida, kad varēs apbraukt. Tajā pašā laikā, ja ir tumšais diennakts laiks, gājējam ir jālieto atstatojošā veste vai lukturītis un ja viņš to nelieto un tiek notrieksts, tad tomēr par vainīgu vadītāju šādā situācijās parasti neatzīs, jo vadītājs drīskt rēķināties, ka gājēji ievēros arī viņu pienākumus, lai arī neviens nav atcēlis noromu, ka gājējes (šķērslis) ir jāapbrauc jebkurā situācijā un bez jebkādām likumā paredzētām atkāpēm. Tāpat arī šajā situācijā, mocis uznira no turienes, kur tas nedrīsktēja būt un ātrumā, kādā tas nedrīkstēja pārvietoties un ieskrēja sāno vadītājam, kas atradās drošības salas ietvaros. Protams, ka dēļ tā, ka ir cietušie, būs kriminālprocess, izmeklēšana un beigās visdrīzāk arī tiesa, bet akla vienas normas citēšana nav pareizs likumu lasīšanas veids.
Offline
ALPINA
03. May 2020, 10:50 #13909

Kopš: 08. Apr 2017

Ziņojumi: 350

Braucu ar: ALPINA

principa veicot jebkuru manevru braucot ipashi agresivi ir jabut backup planam ipashi shim motociklistam, tuvojoties jebkuram krustam tev ir jabut gatavam ka preiksha braucoshie var gan kreiso gan labo izveikt nerunajot par tiem kas stav malas vinji vienmer izbruaks tad kad tuto negaidi, es teiktu ka jabut ir acim 360 ari pakausi tikai ta var izdzivot uz ielas, tapec domajat par to vienmer un busiet vesalaki

-----------------
MANUFACTURER OF EXCLUSIVE AUTOMOBILES
Offline
bmwaddict
03. May 2020, 10:56 #13910

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 7107

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


03 May 2020, 10:50:55 @ALPINA rakstīja:
principa veicot jebkuru manevru braucot ipashi agresivi ir jabut backup planam ipashi shim motociklistam, tuvojoties jebkuram krustam tev ir jabut gatavam ka preiksha braucoshie var gan kreiso gan labo izveikt nerunajot par tiem kas stav malas vinji vienmer izbruaks tad kad tuto negaidi, es teiktu ka jabut ir acim 360 ari pakausi tikai ta var izdzivot uz ielas, tapec domajat par to vienmer un busiet vesalaki


exaactly. ja tu lido un brutaali paarkaap noteikumus tad dari to atbildiigi zinu skan stulbi bet tad actinjas jaatur valjaa 2x plashaak un jaaskataas kur kaads tevi vareetu nepamaniit un prognozeet to visu uz priekshu.

taa vienkaarshi pohujaa lidot pa zebru visiem garaam var liidz reizei. un te taa reize ir pienaakusi.
Offline
ALPINA
03. May 2020, 10:57 #13911

Kopš: 08. Apr 2017

Ziņojumi: 350

Braucu ar: ALPINA

nesen uzhkjilu biturbo ari gandriz lidzigi. gaju pa otro joslu, pirma staveja korkji, otra absoluti tuksha, gaju +/- normala atruma neparkapjot ipashi un tad pekshnji viens no setas izbraucoshais kuru labvelis palaida izdomaja pa taisno iebraukt otrajaa ar iit ka laba roka tuda suda varbut varetu merit prokjus vai ko tur turejeju sturi taisni un babaaasss, neko, viennnozimigivainigs tas kas izbrauca uz galvenas neparliecinajas via celsh brivs un viss !!! parejais viss tiek atmests.

-----------------
MANUFACTURER OF EXCLUSIVE AUTOMOBILES
Offline
Yeehaa
03. May 2020, 11:08 #13912

Kopš: 10. Feb 2014

Ziņojumi: 461

Braucu ar:


03 May 2020, 10:57:45 @ALPINA rakstīja:
nesen uzhkjilu biturbo ari gandriz lidzigi. gaju pa otro joslu, pirma staveja korkji, otra absoluti tuksha, gaju +/- normala atruma neparkapjot ipashi un tad pekshnji viens no setas izbraucoshais kuru labvelis palaida izdomaja pa taisno iebraukt otrajaa ar iit ka laba roka tuda suda varbut varetu merit prokjus vai ko tur turejeju sturi taisni un babaaasss, neko, viennnozimigivainigs tas kas izbrauca uz galvenas neparliecinajas via celsh brivs un viss !!! parejais viss tiek atmests.


Jāiemācās atšķirt p**pis no pirksta. 2.josla vai joslas nav ir 2 dažādas situācijas. Protektors augstuma vaina tiek noteikta tad, kad bremzēšanas ceļa garums nav bijis adekvāts. Bet tas nenozīmē, ka par pārāk zemu protektoru nevar dabūt sodu. Tāpat kā ar kramā būšanu. Iekļūšana avārijā nenozīmē automātisku vainu, bet sodu gan.
Offline
Yeehaa
03. May 2020, 11:12 #13913

Kopš: 10. Feb 2014

Ziņojumi: 461

Braucu ar:


03 May 2020, 10:18:10 @Eicheberg rakstīja:
Es domaju ka jums butu taisniba, ja csn butu prasiba filozofet

But tur ir rakstits, ka jadod cels tiem, kas tuvojas pa galveno celu
Nav ari redzets punkts "drikst parkapt csn, ja kads cits pirmais tos parkapj"


Nu tad bez filozofijas - iedomāsimies, ka esi volgo vietā uz moča, un pastāsti, kā Tu izbrauktu šo krustu bez avārijas. Tu uz moča, otrs mocis lido uz 200 pār drošības saliņu, Tu jamo neredzi un zini, ka tur vispār neviens nedrīkst braukt, tad gaidi, ka satumsīs, lai redzētu pēc lampām, vai nāk, vai nē, aizmugurē stāvošie būs Tev redeli izretinājuši un moci Baltezerā iemetuši? A vai kāds bez gaismām uz 200 nelido, Tu nezini. Izskatās, ka esi no tiem, kas pārvietojas tikai pa galvenajiem ceļiem un aplī brauc pa 1.joslu
Offline
Valhalla
03. May 2020, 11:17 #13914

Kopš: 05. Nov 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 101

Braucu ar:


03 May 2020, 10:50:31 @smudo rakstīja:

03 May 2020, 08:03:17 @Eicheberg rakstīja:

03 May 2020, 00:13:06 @Yeehaa rakstīja:

02 May 2020, 22:38:45 @Eicheberg rakstīja:

02 May 2020, 22:26:44 @mazskakitis rakstīja:

02 May 2020, 22:12:48 @proTEST rakstīja:
Runājot par video, ja tas videoreģistrators nav officiāli reģistrēts, tad ar labu advokātu tas nav uzskatās kā lietiskais pierādījums.
Tad atliek tikai CSN punkti.
Palabojiet ja es kļūdos.


Tā gluži nav, tas ir kārtējais urbānais mīts. Detalizēts skaidrojums šeit.

Minētajā gadījumā moto braucējs parkāpa CSN, līdz ar to turpmākā filozofēšana par ceļa došanu/nedošanu ir lieka.


Nahuj tad tu filozofe?

132. Nevienādas nozīmes ceļu krustojumā transportlīdzekļa vadītājam, kurš brauc pa mazāk svarīgu ceļu, jādod ceļš to transportlīdzekļu vadītājiem, kas krustojumam tuvojas pa galveno ceļu.


Right, ejam tālāk. Joslā var ielīst tikai viens auto, tas griež nost, kas, pēc noteikumiem, var parādīties? Pareizi - tieši neviens. Vai arī sēžam pie katras dodiet ceļu zīmes līdz pastarai dienai, ja nu reaktīvā ļotene nosēsties plāno?


tev nav no mazak svariga cela izbraucot jafilozofe, kas tur drikst, var vai nevar paradities, saproti?
likuma ir maksimali vienkarsi uzrakstits - tuvojas pa galveno celu
varu paskaidrot, ka tas nozime - pohuj no kuras puses, pohuj pa kuru joslu, pohuj ar kadu atrumu, pohuj pa kuru cela dalu

tev nav jadoma - eu, tam auto nav skates, sanak vins parkapj noteikumus, sanak es varu nedot vinam celu! vai ari - pec likuma neviens nevar ta braukt, nozime, ka es varu maukt neskatoties vai cita tamlidzigia huina.
te runa vairs nav par to kurs ir vainigs, bet par to, ka nav labi, ka cilveki sitas. tapec, ja ir jadod cels, tad tas ir jadod visiem, vienmer. un atbildiba ir uz to, kurs brauc no mazak svariga cela.

ja kas, ir krustojumi kuros ir legali apdzit - tad mocis ietu garam pa pretejo joslu, un volvikjis vinu tiesi tapat nepamanitu - tapec, ka nezinaja, negaidija, neiedomajas.
nav nekads jaunums, ka kadi 90% taisot kreiso ara uz galveno negaida, ka pa galveno braucosos var apdzit, un ka vinu tuksa josla patiesiba ir aiznemta un tur kads naks purna ar +20 vai vairak. paskatas tik pa labi un brauc.

vai cita situacija - mocists apbrauca suni, dabuja maukt pa salinu. volvo redz uzskata, ka pa salinu neviens braukt nedrikst, tapec mauc ara nedomajot nu reali kruti sanak, ne - vainigo nav, mocis lohs . un volve blje - ja odna takaja krasivaja i umnaja...


Parasti interneta stīdos neiestaistos, bet vēlos vērst uzmanību uz faktu, ka administratīvā procesa likums noska likuma normu piemērošanas kārtību/principus, un viss nav tik vienkārši, kā raksti. Piemērojot Tevis minēto normu, ir jāņem vērā arī citas CSN likumā minētās normas. Analoģijai (jo diemžēl tā ir LV ļoti izplatīta situācija) varam pieminēt to, ka ja gājējs iet pa brauktuves malu, tad braucējam tas (principā jebkurš šķērslis) ir jāapbrauc vai ja nevar apbraukt, ir jāapstājas un jāgaida, kad varēs apbraukt. Tajā pašā laikā, ja ir tumšais diennakts laiks, gājējam ir jālieto atstatojošā veste vai lukturītis un ja viņš to nelieto un tiek notrieksts, tad tomēr par vainīgu vadītāju šādā situācijās parasti neatzīs, jo vadītājs drīskt rēķināties, ka gājēji ievēros arī viņu pienākumus, lai arī neviens nav atcēlis noromu, ka gājējes (šķērslis) ir jāapbrauc jebkurā situācijā un bez jebkādām likumā paredzētām atkāpēm. Tāpat arī šajā situācijā, mocis uznira no turienes, kur tas nedrīsktēja būt un ātrumā, kādā tas nedrīkstēja pārvietoties un ieskrēja sāno vadītājam, kas atradās drošības salas ietvaros. Protams, ka dēļ tā, ka ir cietušie, būs kriminālprocess, izmeklēšana un beigās visdrīzāk arī tiesa, bet akla vienas normas citēšana nav pareizs likumu lasīšanas veids.


Galvenais jau tās saulenes , lai izskatās gudrāks.

[ Šo ziņu laboja Valhalla, 03 May 2020, 11:18:00 ]

Offline
Eicheberg
03. May 2020, 11:23 #13915

Kopš: 21. Nov 2017

Ziņojumi: 1052

Braucu ar:

Vienkarsi, pirms 10 gadiem man pasam sana iepisa mocis, kurs bija skersojis dubulto liniju (iztikam bez atrajiem)
Varat minet 3x vai es nebiju vainigs jo mocis tipa pirmais parkapa

Offline
Ismails
03. May 2020, 11:39 #13916

Kopš: 09. Aug 2017

Ziņojumi: 511

Braucu ar: E36 Touring


03 May 2020, 11:23:50 @Eicheberg rakstīja:
Vienkarsi, pirms 10 gadiem man pasam sana iepisa mocis, kurs bija skersojis dubulto liniju (iztikam bez atrajiem)
Varat minet 3x vai es nebiju vainigs jo mocis tipa pirmais parkapa



Nē, ar to nepietiek, jo tev jau viss tur bija pilnīgi savadāk.
Offline
Yeehaa
03. May 2020, 11:43 #13917

Kopš: 10. Feb 2014

Ziņojumi: 461

Braucu ar:


03 May 2020, 11:39:19 @Ismails rakstīja:

03 May 2020, 11:23:50 @Eicheberg rakstīja:
Vienkarsi, pirms 10 gadiem man pasam sana iepisa mocis, kurs bija skersojis dubulto liniju (iztikam bez atrajiem)
Varat minet 3x vai es nebiju vainigs jo mocis tipa pirmais parkapa



Nē, ar to nepietiek, jo tev jau viss tur bija pilnīgi savadāk.


+1 tas ir kā @Alpina, pavisam cita situācija
Offline
zutis_slidens
03. May 2020, 12:37 #13918

Kopš: 15. Jul 2008

No: Aknīste

Ziņojumi: 864

Braucu ar: roku pa kokli

Varētu lūdzu kāds palîdzēt atrast reģistratora viģiku ar 2222 audi atsaldeni? Vecs vido, kur pie krustojuma pa pretējo viņš vālē
Offline
bum_bumz
03. May 2020, 13:41 #13919

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 3713

Braucu ar: E34


03 May 2020, 10:12:23 @GirtzB rakstīja:

03 May 2020, 08:03:17 @Eicheberg rakstīja:

ja kas, ir krustojumi kuros ir legali apdzit - tad mocis ietu garam pa pretejo joslu, un volvikjis vinu tiesi tapat nepamanitu - tapec, ka nezinaja, ne gaidija, neiedomajas.

Šajā krustojumā nav legāli apdzīt.
Ja tantei būtu riteņi un šajā krustojumā būtu legāli apdzīt un moto būtu pretēja joslā apdzenot tikai vienu auto, kurš bremzējas un gatavojas nogriezties pa labi, pie atļaujoša horizontālā apzīmējuma, tad tā ir pilnīgi cita situācija, kura būtu daudz vairāk par labu Moto. Bet tante vēl ir bez riteņiem.

Manā stāstā par izbraukšanu no lielveikala stāvvietas ir šis gadījums. Pieņemsim, Volvo jau ir savā pusē un moto ieliek pierē, kurš vainīgs? Moto veica apdzīšanu, kad pretī brauca auto Es iemuku atpakaļ joslā, jo ātrums 30, ne 100 kā mocim. Manā gadījumā līdzētu tikai kamera un liecinieki. Skaidrs, ka no mazāknozīmīga ceļa drīkst izbraukt, kad uz galvenā vairs nav neviena transportlīdzekļa, bet, kā jau saku, cilvēki uzdod nepareizas lietas par sev vēlamām, pareizām, redz, ka pirmais nogriezīsies, gan jau uzspēs. Rīgā tādus kreisos pagriezienus noteikti var atrast dahuja.
Offline
Nixx
03. May 2020, 14:21 #13920

Kopš: 20. Apr 2017

Ziņojumi: 1454

Braucu ar:

Mocis, protams, nolohojās. Bet volvo manevrs bij reti pārgalvīgs un bezatbildīgs

Tādās [līdzīgās] vietās mierīgi var saiet tā, ka mocis brauc tā busiņa "aizvējā", buss sāk manevru pa labi, ar visām lampiņām un korektas pozīcijas ieņemšanu - pie labās malas. Mocis iekārtojas joslas kreisajā malā, joprojām pilnīgi legālā pozīcijā (!) un sāk braukt garām. Diemžēl mocis joprojām nav redzams tam, kurš ir uz sānu ceļa. Un tad mūsu optimists ar volvo, kurš jau sen zin, ka kampaņa "skaties 2X" ir izdomāta lai pazemotu kārtīgus cilvēkus, uzsāk savu manevru. Pretī nepatikšanām, līdz pat #

Lai neizveidotos šādi slazdi, es cenšos neuzkavēties "aizvējā", bet apdzenu plašākā lokā. Lai no sānu ceļa braucošais redzētu, ka pa galveno brauc vairāki TL. Un pajāt uz svītriņām un saliņām. Nu tikai mitrā laikā ahtungs, jo tās ir slidenas.
Šajā konkrētajā vietā, dēļ tā slaidā līkuma tas īsti nestrādā, mocim pat izbraucot pretējā joslā, volvo moci nevarēja redzēt. Tur arī moča nolohošanās - vajag vnk nobraukt to posmu, saglabājot distanci un intervālu
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, zzips