Online
Pašreiz BMWPower skatās 120 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Avārija!
Autors | Ziņojums |
IELEJAM | | Kopš: 28. Jan 2008
Ziņojumi: 3138
Braucu ar: prieku
| 31. lpp., punkts 2.2.5. ir tieši attiecināms uz šo gadījumu + pie šī mocis pārvietojās pa ceļa horizontālo apzīmējumu, kas šajā gadījumā ir aizliegts. Domāju, ka te viss ir nešaubīgi skaidrs, varam tēmu slēgt. | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
03 May 2020, 09:04:46 @IELEJAM rakstīja:
31. lpp., punkts 2.2.5. ir tieši attiecināms uz šo gadījumu + pie šī mocis pārvietojās pa ceļa horizontālo apzīmējumu, kas šajā gadījumā ir aizliegts. Domāju, ka te viss ir nešaubīgi skaidrs, varam tēmu slēgt.
+1 [ Šo ziņu laboja bmwaddict, 03 May 2020, 09:09:48 ] | Offline | | |
Ismails | | Kopš: 09. Aug 2017
Ziņojumi: 1289
Braucu ar: E46 Touring
|
03 May 2020, 09:08:04 @bmwaddict rakstīja:
03 May 2020, 09:04:46 @IELEJAM rakstīja:
31. lpp., punkts 2.2.5. ir tieši attiecināms uz šo gadījumu + pie šī mocis pārvietojās pa ceļa horizontālo apzīmējumu, kas šajā gadījumā ir aizliegts. Domāju, ka te viss ir nešaubīgi skaidrs, varam tēmu slēgt.
+1
Un kurš mērījums izslēdz 2.2.3 un 2.2.4? | Offline | | |
viagris | | Kopš: 06. Jul 2004
Ziņojumi: 4647
Braucu ar:
|
03 May 2020, 08:58:35 @Ismails rakstīja:
03 May 2020, 08:48:39 @viagris rakstīja:
02 May 2020, 22:43:00 @GirtzB rakstīja:
Ja kādam nav slinkums varat pastudēt LTAB norādījumus par dalīto vainu, tur jābūt šāda gadījuma aprakstam: https://www.ltab.lv/wp-content/uploads/2017/08/otra.pdf
Lasām 32. lpp. 2.2.5.
Tak re kur ielikts jau, ka mocis ir vainīgs.
Pats to punktu arī izlasīji?
Kas Tev tur nepatīk? Vārdu salikums tehniska iespēja? Nav jau tramvajs, ka tehniska iespēja pagriezties nav iespējama, bet pēc video skaidri saprotams, ka vienīgo tehnisko iespēju, ko mocis izmantoja - ir iedot ručkā. | Offline | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 21920
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| Rekur metodikas update:
31. Lpp. 2.2.9.
Pietiek ar redzamo apdzīt aizliegts un horizontālo apzīmējumu pārkāpumu.
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
Eicheberg | | Kopš: 21. Nov 2017
Ziņojumi: 1052
Braucu ar:
| Palasiju jusu pardomas, loti interesanti
Joprojam uzskatu ka te bus 50/50, un ja nebutu liecinieku un video, liela iespeja ka butu viss uz volvo
Varat turpinat uzskatit ka auto kuram cits tr lidz. izbraucot uz galvena cela ieliek durvis ir izpildijis csn prasibu dot celu, un ka vinu apdrosinataji un gaujas iela palaidis sveika cauri | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
03 May 2020, 09:55:21 @Eicheberg rakstīja:
Palasiju jusu pardomas, loti interesanti
Joprojam uzskatu ka te bus 50/50, un ja nebutu liecinieku un video, liela iespeja ka butu viss uz volvo
Varat turpinat uzskatit ka auto kuram cits tr lidz. izbraucot uz galvena cela ieliek durvis ir izpildijis csn prasibu dot celu, un ka vinu apdrosinataji un gaujas iela palaidis sveika cauri
protams ka volvo izpildiija prasiibas, filmeejoshais auto vinjam tachu durviis neiebrauca bet to izdariija motocikls kas tehniski brauca AIZ filmeejoshaa auto zonaa kur apdziit ir aizliegts | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 11531
Braucu ar:
|
03 May 2020, 09:55:21 @Eicheberg rakstīja:
Palasiju jusu pardomas, loti interesanti
Joprojam uzskatu ka te bus 50/50, un ja nebutu liecinieku un video, liela iespeja ka butu viss uz volvo
Varat turpinat uzskatit ka auto kuram cits tr lidz. izbraucot uz galvena cela ieliek durvis ir izpildijis csn prasibu dot celu, un ka vinu apdrosinataji un gaujas iela palaidis sveika cauri
CSN prasības ir jāpilda visiem- arī pa galveno ceļu braucošajiem... Motociklists to apgūs uzskatāmā, bet sāpīgā veidā | Offline | | |
|
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 21920
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
03 May 2020, 08:03:17 @Eicheberg rakstīja:
ja kas, ir krustojumi kuros ir legali apdzit - tad mocis ietu garam pa pretejo joslu, un volvikjis vinu tiesi tapat nepamanitu - tapec, ka nezinaja, ne gaidija, neiedomajas.
Šajā krustojumā nav legāli apdzīt.
Ja tantei būtu riteņi un šajā krustojumā būtu legāli apdzīt un moto būtu pretēja joslā apdzenot tikai vienu auto, kurš bremzējas un gatavojas nogriezties pa labi, pie atļaujoša horizontālā apzīmējuma, tad tā ir pilnīgi cita situācija, kura būtu daudz vairāk par labu Moto. Bet tante vēl ir bez riteņiem.
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
Eicheberg | | Kopš: 21. Nov 2017
Ziņojumi: 1052
Braucu ar:
| Es domaju ka jums butu taisniba, ja csn butu prasiba filozofet
But tur ir rakstits, ka jadod cels tiem, kas tuvojas pa galveno celu
Nav ari redzets punkts "drikst parkapt csn, ja kads cits pirmais tos parkapj" | Offline | | |
ALPINA | | Kopš: 08. Apr 2017
Ziņojumi: 550
Braucu ar: ALPINA
| nu ja butu nogrieshanas joslas iespejams shis nenotiktu, bet timrots sevi noblameja , kad lida tirsa jakrinam un kapu tramvaja projektam, ja vinjam jataisa projekti par kuriem maksaa, sen jau itka butu sapaelnijis lai ta nedaritu bet ne saimnieki liek un vinjam jadara, visnh ir tas vecas cssdd musaru bandas loceklis tur jau vairs neko nevar padarit, ja tu esi banda tad tev japeld pa straumi un jadara ko shefi saka savadak ar tevi vairs nesadarbosies
----------------- MANUFACTURER OF EXCLUSIVE AUTOMOBILES | Offline | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 21920
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| Vēlreiz izlasi un padomā.
metodikas update:
31. Lpp. 2.2.9.
Dzīve nav zebra, dzīve ir daudz pelēkāka, ir arī jādomā līdzi, it īpaši ja lido...
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
F50 | | Kopš: 02. Jul 2016
Ziņojumi: 3018
Braucu ar: Nacionālo Populismu
| Ja tu augusta vidū brauc ar baudāmiem 1.9mm uz 50km/h pa brīvības ielu un kāds izlido pa sarkano tev sānā.
Tu esi brīvs un nekādu diskusiju šajā gadījumā nav, jo viņš tacu pārkāpa?
Vai tu pārkāpi jo tavs <2mm sākās pirms krustojuma?
Powera viedie prāti varētu iesvērt šo situāciju | Offline | | |
ALPINA | | Kopš: 08. Apr 2017
Ziņojumi: 550
Braucu ar: ALPINA
| ja ta protektoru merishana ir smiekliga bet ir kaut kads pamats par to ari kasities, bet n utas ka auto un mocis abi ir paaugstinatas bistamibas priekshmeti un tev ir japaredz ari izlidojosh uz sarkano pidars tas nu taa ir, gatavam irjabut vienmer ar to ari atshkjiras labs bruacejs no loha kam ir tiesibas.
----------------- MANUFACTURER OF EXCLUSIVE AUTOMOBILES | Offline | | |
bepino | | Kopš: 01. Nov 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2192
Braucu ar: Radziņu
| Es nesaprotu, par ko cepiens - galvenais, ka palika visi dzīvi.
Pēc CSN varētu būt 50/50 vai arī mocis vainīgs, bet pēc loģiskā saprāta, motocikla vadītājs pilnīgs lohs. Braucot ar moci ir jārēķinās, ka neviens tevi neredz un ceļu neviens nedos.
Tā kā šī avārija, cerams, liks pārdomāt braukšanas manieri | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3512
Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX
|
03 May 2020, 08:03:17 @Eicheberg rakstīja:
03 May 2020, 00:13:06 @Yeehaa rakstīja:
02 May 2020, 22:38:45 @Eicheberg rakstīja:
02 May 2020, 22:26:44 @mazskakitis rakstīja:
02 May 2020, 22:12:48 @proTEST rakstīja:
Runājot par video, ja tas videoreģistrators nav officiāli reģistrēts, tad ar labu advokātu tas nav uzskatās kā lietiskais pierādījums.
Tad atliek tikai CSN punkti.
Palabojiet ja es kļūdos.
Tā gluži nav, tas ir kārtējais urbānais mīts. Detalizēts skaidrojums šeit.
Minētajā gadījumā moto braucējs parkāpa CSN, līdz ar to turpmākā filozofēšana par ceļa došanu/nedošanu ir lieka.
Nahuj tad tu filozofe?
132. Nevienādas nozīmes ceļu krustojumā transportlīdzekļa vadītājam, kurš brauc pa mazāk svarīgu ceļu, jādod ceļš to transportlīdzekļu vadītājiem, kas krustojumam tuvojas pa galveno ceļu.
Right, ejam tālāk. Joslā var ielīst tikai viens auto, tas griež nost, kas, pēc noteikumiem, var parādīties? Pareizi - tieši neviens. Vai arī sēžam pie katras dodiet ceļu zīmes līdz pastarai dienai, ja nu reaktīvā ļotene nosēsties plāno?
tev nav no mazak svariga cela izbraucot jafilozofe, kas tur drikst, var vai nevar paradities, saproti?
likuma ir maksimali vienkarsi uzrakstits - tuvojas pa galveno celu
varu paskaidrot, ka tas nozime - pohuj no kuras puses, pohuj pa kuru joslu, pohuj ar kadu atrumu, pohuj pa kuru cela dalu
tev nav jadoma - eu, tam auto nav skates, sanak vins parkapj noteikumus, sanak es varu nedot vinam celu! vai ari - pec likuma neviens nevar ta braukt, nozime, ka es varu maukt neskatoties vai cita tamlidzigia huina.
te runa vairs nav par to kurs ir vainigs, bet par to, ka nav labi, ka cilveki sitas. tapec, ja ir jadod cels, tad tas ir jadod visiem, vienmer. un atbildiba ir uz to, kurs brauc no mazak svariga cela.
ja kas, ir krustojumi kuros ir legali apdzit - tad mocis ietu garam pa pretejo joslu, un volvikjis vinu tiesi tapat nepamanitu - tapec, ka nezinaja, negaidija, neiedomajas.
nav nekads jaunums, ka kadi 90% taisot kreiso ara uz galveno negaida, ka pa galveno braucosos var apdzit, un ka vinu tuksa josla patiesiba ir aiznemta un tur kads naks purna ar +20 vai vairak. paskatas tik pa labi un brauc.
vai cita situacija - mocists apbrauca suni, dabuja maukt pa salinu. volvo redz uzskata, ka pa salinu neviens braukt nedrikst, tapec mauc ara nedomajot nu reali kruti sanak, ne - vainigo nav, mocis lohs . un volve blje - ja odna takaja krasivaja i umnaja...
Parasti interneta stīdos neiestaistos, bet vēlos vērst uzmanību uz faktu, ka administratīvā procesa likums noska likuma normu piemērošanas kārtību/principus, un viss nav tik vienkārši, kā raksti. Piemērojot Tevis minēto normu, ir jāņem vērā arī citas CSN likumā minētās normas. Analoģijai (jo diemžēl tā ir LV ļoti izplatīta situācija) varam pieminēt to, ka ja gājējs iet pa brauktuves malu, tad braucējam tas (principā jebkurš šķērslis) ir jāapbrauc vai ja nevar apbraukt, ir jāapstājas un jāgaida, kad varēs apbraukt. Tajā pašā laikā, ja ir tumšais diennakts laiks, gājējam ir jālieto atstatojošā veste vai lukturītis un ja viņš to nelieto un tiek notrieksts, tad tomēr par vainīgu vadītāju šādā situācijās parasti neatzīs, jo vadītājs drīskt rēķināties, ka gājēji ievēros arī viņu pienākumus, lai arī neviens nav atcēlis noromu, ka gājējes (šķērslis) ir jāapbrauc jebkurā situācijā un bez jebkādām likumā paredzētām atkāpēm. Tāpat arī šajā situācijā, mocis uznira no turienes, kur tas nedrīsktēja būt un ātrumā, kādā tas nedrīkstēja pārvietoties un ieskrēja sāno vadītājam, kas atradās drošības salas ietvaros. Protams, ka dēļ tā, ka ir cietušie, būs kriminālprocess, izmeklēšana un beigās visdrīzāk arī tiesa, bet akla vienas normas citēšana nav pareizs likumu lasīšanas veids. | Offline | | |
|
ALPINA | | Kopš: 08. Apr 2017
Ziņojumi: 550
Braucu ar: ALPINA
| principa veicot jebkuru manevru braucot ipashi agresivi ir jabut backup planam ipashi shim motociklistam, tuvojoties jebkuram krustam tev ir jabut gatavam ka preiksha braucoshie var gan kreiso gan labo izveikt nerunajot par tiem kas stav malas vinji vienmer izbruaks tad kad tuto negaidi, es teiktu ka jabut ir acim 360 ari pakausi tikai ta var izdzivot uz ielas, tapec domajat par to vienmer un busiet vesalaki
----------------- MANUFACTURER OF EXCLUSIVE AUTOMOBILES | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
03 May 2020, 10:50:55 @ALPINA rakstīja:
principa veicot jebkuru manevru braucot ipashi agresivi ir jabut backup planam ipashi shim motociklistam, tuvojoties jebkuram krustam tev ir jabut gatavam ka preiksha braucoshie var gan kreiso gan labo izveikt nerunajot par tiem kas stav malas vinji vienmer izbruaks tad kad tuto negaidi, es teiktu ka jabut ir acim 360 ari pakausi tikai ta var izdzivot uz ielas, tapec domajat par to vienmer un busiet vesalaki
exaactly. ja tu lido un brutaali paarkaap noteikumus tad dari to atbildiigi zinu skan stulbi bet tad actinjas jaatur valjaa 2x plashaak un jaaskataas kur kaads tevi vareetu nepamaniit un prognozeet to visu uz priekshu.
taa vienkaarshi pohujaa lidot pa zebru visiem garaam var liidz reizei. un te taa reize ir pienaakusi. | Offline | | |
ALPINA | | Kopš: 08. Apr 2017
Ziņojumi: 550
Braucu ar: ALPINA
| nesen uzhkjilu biturbo ari gandriz lidzigi. gaju pa otro joslu, pirma staveja korkji, otra absoluti tuksha, gaju +/- normala atruma neparkapjot ipashi un tad pekshnji viens no setas izbraucoshais kuru labvelis palaida izdomaja pa taisno iebraukt otrajaa ar iit ka laba roka tuda suda varbut varetu merit prokjus vai ko tur turejeju sturi taisni un babaaasss, neko, viennnozimigivainigs tas kas izbrauca uz galvenas neparliecinajas via celsh brivs un viss !!! parejais viss tiek atmests.
----------------- MANUFACTURER OF EXCLUSIVE AUTOMOBILES | Offline | | |
Yeehaa | | Kopš: 10. Feb 2014
Ziņojumi: 511
Braucu ar:
|
03 May 2020, 10:57:45 @ALPINA rakstīja:
nesen uzhkjilu biturbo ari gandriz lidzigi. gaju pa otro joslu, pirma staveja korkji, otra absoluti tuksha, gaju +/- normala atruma neparkapjot ipashi un tad pekshnji viens no setas izbraucoshais kuru labvelis palaida izdomaja pa taisno iebraukt otrajaa ar iit ka laba roka tuda suda varbut varetu merit prokjus vai ko tur turejeju sturi taisni un babaaasss, neko, viennnozimigivainigs tas kas izbrauca uz galvenas neparliecinajas via celsh brivs un viss !!! parejais viss tiek atmests.
Jāiemācās atšķirt p**pis no pirksta. 2.josla vai joslas nav ir 2 dažādas situācijas. Protektors augstuma vaina tiek noteikta tad, kad bremzēšanas ceļa garums nav bijis adekvāts. Bet tas nenozīmē, ka par pārāk zemu protektoru nevar dabūt sodu. Tāpat kā ar kramā būšanu. Iekļūšana avārijā nenozīmē automātisku vainu, bet sodu gan. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|