Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 151 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Motora galvas slīpēšana

AutorsZiņojums
jyt
06. Sep 2009, 22:24 #1

Kopš: 01. Mar 2009

Ziņojumi: 50

Braucu ar:

Vispirms veeleetos uzzinaat cik efektiiva/negatiiva ir galvas sliippeshana un cik naudinjas tas vareetu maksaat...

Ja kaads to visu var piedaavaat nebuutu slikti uzzinaat cik ilgaa laika periodaa to visu var sabiidiit...

Ja kaads ko labu var piedaavaat piesakaas... !
Offline
fubuz
06. Sep 2009, 22:25 #2

Kopš: 19. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5138

Braucu ar: trafic

Ir efektīva, bet riskanta
Offline
jyt
06. Sep 2009, 22:32 #3

Kopš: 01. Mar 2009

Ziņojumi: 50

Braucu ar:


06 Sep 2009, 22:25:36 fubuz rakstīja:
Ir efektīva, bet riskanta


Riskanta? kapeec?
Offline
martinsz
06. Sep 2009, 22:35 #4

Kopš: 22. Nov 2003

Ziņojumi: 5899

Braucu ar: miseni

15lvl maksā slīpēšana, vīri noslīpē ~2h laikā.

[ Šo ziņu laboja martinsz, 06 Sep 2009, 22:35:27 ]



-----------------
...
Offline
labaiss
06. Sep 2009, 22:40 #5

Kopš: 03. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2786

Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4


06 Sep 2009, 22:34:47 buze rakstīja:

06 Sep 2009, 22:32:17 jyt rakstīja:

06 Sep 2009, 22:25:36 fubuz rakstīja:
Ir efektīva, bet riskanta


Riskanta? kapeec?

galvas sliipeeshana nu kur taa var shito jautaajumu pie jautaajumiem spechukiem pajautaa

Kas tur smieklīgs? Ja nevari neko sakarīgu atbildēt ,tad varbūt nevajag piesārņot topiku!

[ Šo ziņu laboja labaiss, 06 Sep 2009, 22:40:19 ]

Offline
harits
06. Sep 2009, 22:40 #6

Kopš: 05. Feb 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5270

Braucu ar:


06 Sep 2009, 22:34:47 buze rakstīja:

06 Sep 2009, 22:32:17 jyt rakstīja:

06 Sep 2009, 22:25:36 fubuz rakstīja:
Ir efektīva, bet riskanta


Riskanta? kapeec?

galvas sliipeeshana nu kur taa var shito jautaajumu pie jautaajumiem spechukiem pajautaa
ej noraujies podā, nesmirdini forumu
Offline
jyt
06. Sep 2009, 22:46 #7

Kopš: 01. Mar 2009

Ziņojumi: 50

Braucu ar:

Taatad varbuut kaads pieteiksies kur var kvalitatiivi to izdariit... ???
Offline
Kashelz
06. Sep 2009, 22:48 #8

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Galva ir jaslipee tad, kad tu vinju nonjem nost, pirms liec atpaklj, citaadi nemaz nevar, ja vien neveelas lai galvas bliivi izpuush atri araa.

Un speciaali slipet galvu maksimaali cik vien var neiesaku, ir galvaam atziimes no-liidz cik driikst slipeet! Ja nejm nost lai var pieslipeet.
Offline
Piparss
06. Sep 2009, 22:49 #9

Kopš: 29. Aug 2009

No: Baloži

Ziņojumi: 2295

Braucu ar: VOLVO D5

tagad aplejies ar skaabi , aizstaaj ar- noraujies poodaa ?

p.s es arii gribeetu zinaat kapec riskanta ?
Offline
harits
06. Sep 2009, 22:52 #10

Kopš: 05. Feb 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5270

Braucu ar:


06 Sep 2009, 22:49:22 Piparss rakstīja:


p.s es arii gribeetu zinaat kapec riskanta ?
palielināsies spiediens cilindros, neturēs blīve u.t.t
Offline
jyt
06. Sep 2009, 22:55 #11

Kopš: 01. Mar 2009

Ziņojumi: 50

Braucu ar:


06 Sep 2009, 22:52:27 harits rakstīja:

06 Sep 2009, 22:49:22 Piparss rakstīja:


p.s es arii gribeetu zinaat kapec riskanta ?
palielināsies spiediens cilindros, neturēs blīve u.t.t


Visu izdarot labi... tak nekas nenotiek... ???
Offline
fubuz
06. Sep 2009, 22:57 #12

Kopš: 19. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5138

Braucu ar: trafic

Gan jau kāds paņems fleksi un aidā. 10mm nahrenizēs.
Offline
Piparss
06. Sep 2009, 22:58 #13

Kopš: 29. Aug 2009

No: Baloži

Ziņojumi: 2295

Braucu ar: VOLVO D5


06 Sep 2009, 22:52:27 harits rakstīja:

06 Sep 2009, 22:49:22 Piparss rakstīja:


p.s es arii gribeetu zinaat kapec riskanta ?
palielināsies spiediens cilindros, neturēs blīve u.t.t
hmm rekur biksu aukstaak juzers- Kashelz , raksta kad neturees bliive ja tieshi nenosliipeesi !? ka tad tur iisti ir ?

[ Šo ziņu laboja Piparss, 06 Sep 2009, 22:59:28 ]

Offline
fubuz
06. Sep 2009, 23:01 #14

Kopš: 19. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5138

Braucu ar: trafic

Ja noslīpēsi 1mm būs labāk ja noslīpēsi 5 būs zbis. Noslipēsi 6 būs dirsā- varēsi maniīt galvu.
Offline
Instigater
06. Sep 2009, 23:01 #15

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Palielināsies kompresijas pakāpe - ar mazāku oktānskaitļa benzīnu var sākties detonācija. Ilgstoša detonācija = kapi motoram. Tā kā, ja esi nobriedis braukt ar tikai 98 bendžu, tad vari raut nost skaidu, būs vairāk zirgu.
Offline
martinsz
06. Sep 2009, 23:01 #16

Kopš: 22. Nov 2003

Ziņojumi: 5899

Braucu ar: miseni

Es vedu vienmēr slīpēt pie Brasas tilta, aiz AM furnitūras vienā pagalmā ir darbnīcas, vīri labi strādā un nekāš lielo piķi precīzu adresi nezinu

-----------------
...
Offline
martinsz
06. Sep 2009, 23:02 #17

Kopš: 22. Nov 2003

Ziņojumi: 5899

Braucu ar: miseni


06 Sep 2009, 23:01:04 fubuz rakstīja:
Ja noslīpēsi 1mm būs labāk ja noslīpēsi 5 būs zbis. Noslipēsi 6 būs dirsā- varēsi maniīt galvu.

parādi man galvu kuru var slīpēt 5mm

[ Šo ziņu laboja martinsz, 06 Sep 2009, 23:03:02 ]



-----------------
...
Offline
Kashelz
06. Sep 2009, 23:03 #18

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Galvas ir no alumiinija, miiksts materials, kas viegli deformejas, liekot virsu un nonjemot galvu taa pati par sevi nedaduz saverpjas. Tadelj ari razjotaji ir uztaisijushi ka galvu var pieslipeet, reizem aj galvu uzvaara ta nevienmer izjuuk, saplaisaa utt, bet taa sametas vairak neka parasti. Nonjemot nost javed un jasamera vai galvu var noslipeet, lai tas pamatne kru naak bliive bus taisna vai nee. Un slipet vajag vienmer, bet biezji to nedara, ta pat ka jaunas galvas skruves neliek, ta teikt ietaupa uz taa, ko nebutu velams taupiit. Bet tai pat laikaa galvu var slipet tikai tad, kad taa ir izjaukta, a izjaukt ir pagruuti un tas arii prasa resursus ja kads to dara.

Taatad slipet neko nevajag, tikai tad, kad veic galvas vai kada ciu remontu un galvu njem nost, tad samera un pashu minimumu noslipee lai galvas virsma ir taisna, labak saliekot kopaa jau jaunu bliivi un skruvem noblivejas, mazaaka iespejamiiba ka galva sbliivi izputiis.
Offline
jyt
06. Sep 2009, 23:03 #19

Kopš: 01. Mar 2009

Ziņojumi: 50

Braucu ar:


06 Sep 2009, 23:01:46 Instigater rakstīja:
Palielināsies kompresijas pakāpe - ar mazāku oktānskaitļa benzīnu var sākties detonācija. Ilgstoša detonācija = kapi motoram. Tā kā, ja esi nobriedis braukt ar tikai 98 bendžu, tad vari raut nost skaidu, būs vairāk zirgu.


Ja braucu ar 98?? Tad visam vajadzeetu buut labi?
Offline
fubuz
06. Sep 2009, 23:04 #20

Kopš: 19. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5138

Braucu ar: trafic


06 Sep 2009, 23:02:48 martinsz rakstīja:

06 Sep 2009, 23:01:04 fubuz rakstīja:
Ja noslīpēsi 1mm būs labāk ja noslīpēsi 5 būs zbis. Noslipēsi 6 būs dirsā- varēsi maniīt galvu.

parādi man galvu kuru var slīpēt 5mm


tas bija piemērs. un nē es nezinu tādu motora galvu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo