Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 73 viesi un 59 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Velosipēdu topiks

AutorsZiņojums
sergis15
12. Feb 2018, 20:01 #13601

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 10239

Braucu ar: melnu kūti

Ķip vienojās, ka blūms nolocīs 25k zzk par līguma lauzšanu

-----------------
SCOTT velosipēdi un daudz kas cits!
Ja, kas interesē PM vai 28610399
Offline
Gachaans
13. Feb 2018, 16:36 #13602

Kopš: 05. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 486

Braucu ar: OOOO

ir doma nopirkt uz pavasari šosejas veļuku ar ko mīt uz/no darba (+/- 60-70km dienā). Pagājušogad braucu ar MTB veļuku bet ir sajūta ka ar šosejnieku pa šoseju būtu biki ātrāk tomēr

skatos sskā zem 250eur nekā lietota normāla nav, tikai arhaiski šroti

moš kāds grib škirties no sava šosejas urbja?

skatos kko šādu https://www.ss.com/msg/lv/transport/bycycles/hi...orts/bbbnod.html
Offline
Araajz
14. Feb 2018, 22:12 #13603

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 25253

Braucu ar: E39 un E39

Paldies Serģim par slēpju iegādi ja kādam ir vēlme atjaunot inventāru, tad tagad ir īstais laiks
Online
VD177
14. Feb 2018, 22:50 #13604

Kopš: 14. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1031

Braucu ar: ķiveri galvā

Ir doma nopirkt mtb, lai vasarā var puslīdz aizstāt mašīnu un reizēm nobraukt kādu garāku gabalu. Hz 100-200km.

Esmu 1.88cm garšs, uz ko jāskatās?

19.5” rāmis būtu ok ar 29er ratiem?

Budžets teiksim līdz 700eur.

Kaut kas tāds laikam interesē -
https://www.ss.com/msg/lv/transport/bycycles/mountain/eogdb.html

Itkā plus mīnus pa asfaltu plānoju braukt, bet reizēm gan jau sagribēsies arī mežā iebraukt. Tapēc uz šosejas riteni īsti neskatos.

[ Šo ziņu laboja VD177, 14 Feb 2018, 22:55:27 ]

Offline
financier
14. Feb 2018, 23:11 #13605

Kopš: 17. Nov 2017

Ziņojumi: 21

Braucu ar:

19.5 visticamāk būs par mazu, vai uz robežas, labāk būtu 20 vai 21.

Ja skaties lietotu un domā lielāko daļu braukt pa šoseju un mežā iebraukt tikai retu reizi, var skatīties ar cieto dakšu, būs vieglāks, atsaucīgāks un lētāks ekspluatācijā.

ala https://www.ss.com/msg/lv/transport/bycycles/mountain/jcxbk.html

[ Šo ziņu laboja financier, 14 Feb 2018, 23:13:21 ]

Offline
VD177
14. Feb 2018, 23:17 #13606

Kopš: 14. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1031

Braucu ar: ķiveri galvā

Pa mežu var normāli pabraukt ar cieto dakšu?

Mīkstajām dakšām parasti tāpat ir lock out funkcija, lai braucot pa asfaltu var nobloķēt un pārvērst par cieto dakši, ne? :hwz:

Edit: paspēji izlabot savu postu, Par cietās dakšas bonusiem skaidrs

[ Šo ziņu laboja VD177, 14 Feb 2018, 23:19:54 ]

Offline
kars
14. Feb 2018, 23:21 #13607

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 6517

Braucu ar: velo

Savu mīksto dakšu 90% turu saslēgtu lockout'ā ,gribu tik vaļā no tā 2,5kg enkura pilnīgi nevajadzīga 'ekstra'
Priekš LV līdzenumiem cietā ir way to go, it īpaši lētajā galā līdz 1k

Tas Corratec seksīgs

[ Šo ziņu laboja kars, 14 Feb 2018, 23:23:26 ]

Offline
Locis
14. Feb 2018, 23:25 #13608

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 7207

Braucu ar: F11 3,0D chip 580nm, Ghost Lector 6,Scott Addict 30,Giant TCX,sarkanu kasti

Pats pirmais un galvenais ir labas riepas,itseviski,ja asfaltu taisies izmantot. Ir nereāla atšķirība,vai braukt ar schwalbe dargo galu vai kadam letakam traktorenem,kad gribesi raiti kusteties uz priekšu pa asfaltu.
Manuprat nav jega no visa pareja,lai viegli braucas,piemeram,dakša viegla cietā,ja pec tam uzliek riepas,kas neripo.

[ Šo ziņu laboja Locis, 14 Feb 2018, 23:28:26 ]

Offline
toolis
15. Feb 2018, 00:03 #13609

Kopš: 13. Jan 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 817

Braucu ar: e65

++ par riepām. velo svars ietekmē tikai paātrināšanos un braukšanu kalnā, pa līdzenumu rites pretestība un aerodinamika spēlē lielāku lomu.

vienīgi krutās riepas ir ar mīkstu gumiju un pa asfaltu ļoti ātri noplēš un maksā viņas kā autiņam r15-nieces.

par lockoutu- nu viņš ir paredzēts lai viņu aktīvi izmantotu- kā līdzenāks ceļš, tā bloķē ciet, lai jauda neiet dakšas šūpošanā. kaut kādos tehniskākos vivusos man viņu sanāk izmantot vairāk kā ātrumu pārslēdzēju- kā līdzenāks tā bloķēju ciet. bet kaut kādi madonas/kuldīgas/mārupes sebi tiek braukti praktiski neatbloķējot amīti arī uz karbona sacensību veļuka ar tiešām labu dakšu.
Offline
Araajz
15. Feb 2018, 00:28 #13610

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 25253

Braucu ar: E39 un E39


14 Feb 2018, 23:21:27 @kars rakstīja:
it īpaši lētajā galā līdz 1k

Ble nu tāds dirslis
Online
Araajz
15. Feb 2018, 00:32 #13611

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 25253

Braucu ar: E39 un E39


15 Feb 2018, 00:03:54 @toolis rakstīja:
par lockoutu- nu viņš ir paredzēts lai viņu aktīvi izmantotu- kā līdzenāks ceļš, tā bloķē ciet, lai jauda neiet dakšas šūpošanā. kaut kādos tehniskākos vivusos man viņu sanāk izmantot vairāk kā ātrumu pārslēdzēju- kā līdzenāks tā bloķēju ciet. bet kaut kādi madonas/kuldīgas/mārupes sebi tiek braukti praktiski neatbloķējot amīti arī uz karbona sacensību veļuka ar tiešām labu dakšu.

Nu tev dakšai nav riktīgi ar spiedienu, jo normālai dakšai nav visu laiku jāpiderasī lokauts, lai pa taisnu pabrauktu.
Online
JDS
15. Feb 2018, 01:19 #13612

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 7158

Braucu ar: 5, S, TS.

Ir kaadas atsauksmes un viedoklis kursh buutu labaaks?
Trek
Superior

To, ka Trek ramim muzha garantija un to, ka Supiem tuvakais garantijas serviss Polijaa un tas pats rockshox pret dt swiss dakshaam pastastija varbuut kaads cita variants? Ieteicams spilgtaas/ interesantaas kraasaas. Konkretais sups arii ir zils pieejams.

Kursh no shiem diviem butu labaks?

[ Šo ziņu laboja JDS, 15 Feb 2018, 01:20:46 ]

Offline
toolis
15. Feb 2018, 02:05 #13613

Kopš: 13. Jan 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 817

Braucu ar: e65


15 Feb 2018, 00:32:08 @Araajz rakstīja:

15 Feb 2018, 00:03:54 @toolis rakstīja:
par lockoutu- nu viņš ir paredzēts lai viņu aktīvi izmantotu- kā līdzenāks ceļš, tā bloķē ciet, lai jauda neiet dakšas šūpošanā. kaut kādos tehniskākos vivusos man viņu sanāk izmantot vairāk kā ātrumu pārslēdzēju- kā līdzenāks tā bloķēju ciet. bet kaut kādi madonas/kuldīgas/mārupes sebi tiek braukti praktiski neatbloķējot amīti arī uz karbona sacensību veļuka ar tiešām labu dakšu.

Nu tev dakšai nav riktīgi ar spiedienu, jo normālai dakšai nav visu laiku jāpiderasī lokauts, lai pa taisnu pabrauktu.


ar spiedienu un reboundiem viss ir vislabākajā kārtībā, dakša strādā pareizi. arī ar šosejnieku var visu laiku braukt uz hoodiem un taisnu muguru, bet tā nav ne pareizi ne ātrāk

pamēģini paslēgāt viņu, ļoti jūtama atšķirība izmantojot bloķēšanu un braucot ar pilnīgi atvērtu visu laiku.
Offline
Araajz
15. Feb 2018, 06:40 #13614

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 25253

Braucu ar: E39 un E39

Atšķirību jūtu un arī viņu slēdzu, bet pašam sāk likties, ka kaut kas ir galvā arī, jo citreiz domā, ka ir saslēgta un zbis iet, bet īstenībā nav - un otrādi
Online
sergis15
15. Feb 2018, 09:36 #13615

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 10239

Braucu ar: melnu kūti

es īkšķiles sebā arī izmēģināju slēgt visur pret kalniem cietajā un taisnītēs.
rezumē, labākais rezultāts sezonā, un atsūkājos arī pamatīgi, jo gāju arī netaupoties

krišam tāpat kā man, dakša ir čotka uz savu svaru, nepārpumpējot, dakša rukā maksimāli.

lielākā daļa parasti pārpumpē, jo vnm šķiet par mīkstu, līdz ar to, dakša rukā uz pusi.
tāpēc arī sabloķēta vs nesabloķēta baigi starpību nejūt

-----------------
SCOTT velosipēdi un daudz kas cits!
Ja, kas interesē PM vai 28610399
Offline
toolis
15. Feb 2018, 09:40 #13616

Kopš: 13. Jan 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 817

Braucu ar: e65

jup pārpumpē, jo mīž, ka izsitīs cauri. dakšai jāstrādā visā gājienā, kas nozīmē, ka pie lielākiem sūdiem ir jāizsit cauri. ja 2x nav izsista līdz galam, tad treniņš nav bijis
Offline
DeeCee
15. Feb 2018, 09:52 #13617

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1376

Braucu ar:


15 Feb 2018, 01:19:58 @JDS rakstīja:
Ir kaadas atsauksmes un viedoklis kursh buutu labaaks?
Trek
Superior

To, ka Trek ramim muzha garantija un to, ka Supiem tuvakais garantijas serviss Polijaa un tas pats rockshox pret dt swiss dakshaam pastastija varbuut kaads cita variants? Ieteicams spilgtaas/ interesantaas kraasaas. Konkretais sups arii ir zils pieejams.

Kursh no shiem diviem butu labaks?


mūža garantija rāmim ir forši, bet kad nolauzu to sūdu uz kā kasete stāv secināju ka ātrāk ir atsūtīt jaunus ratus Anglijas jo tas štrunts bija no hvzkurienes jāsūta


ja plānots braukt pārsvarā pa ielām tad varbūt kko šādu(cx/gravel) sakarīgāk skatīties

http://www.chainreactioncycles.com/lv/en/vitus-...18/rp-prod159446

http://veloprofs.lv/lv/sosejas-velosipedi/1018-...udraba-2016.html

pašam zb ar mtb un suntour enkuru pa pilsētu čakarēties un domāju kko tādu

Offline
sergis15
15. Feb 2018, 10:08 #13618

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 10239

Braucu ar: melnu kūti


15 Feb 2018, 09:40:14 @toolis rakstīja:
jup pārpumpē, jo mīž, ka izsitīs cauri. dakšai jāstrādā visā gājienā, kas nozīmē, ka pie lielākiem sūdiem ir jāizsit cauri. ja 2x nav izsista līdz galam, tad treniņš nav bijis

foxam tas pasākums ir tāds, ka dakša vnm atstāj rezervi 1cm
hz cik lielam pisakam jābūt
esmu tik dahuja x izpisis dakšu bet nekad nav bijusi pa galam

-----------------
SCOTT velosipēdi un daudz kas cits!
Ja, kas interesē PM vai 28610399
Offline
wheelie
15. Feb 2018, 10:17 #13619

Kopš: 21. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6122

Braucu ar: 1.2

tas treks tāds labs allrounder. Gan pa pilsētu gan pa granteni izšaut.

Serģi, varbūt Jums Author Ronin parādīsies veikalā?

Spied "Play", lai skatītos video!

[ Šo ziņu laboja wheelie, 15 Feb 2018, 10:22:49 ]



-----------------
8)
Offline
sergis15
15. Feb 2018, 10:22 #13620

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 10239

Braucu ar: melnu kūti

To JDS,

supiem ir daudz garantiju rāmjiem.
ja grib safist sezonu, var ņemt.
kvalitāte uz cenas rēķina pret Trek

vari uzvaicāt kā Locim ar ghost gāja, sups un ghost viena cenu un kvalitātes kategorija

Trekam viss ir zbis ar rāmi, pārējais jau atkarīgs no vietējiem tirgoņiem, cik ātri viss notiks.

vēl var ņemt pie manis Scott.
ja veic veloapkopes vismaz 2x sezonā, tad rāmim garantija ir 5gadi.

tā mūža garantija un tie paši 5gadi ir tā, ja tev salūzīs pēc 5gadi, beigās būs izdevīgāk paņemt tāpat jaunu velo.

jo simtpunkt puse vairs nederēs un puse jau būs nobraukta/nolietota

pa daļām salasīt neatmaksāsies

-----------------
SCOTT velosipēdi un daudz kas cits!
Ja, kas interesē PM vai 28610399
Offline

Moderatori: AV, BigArchi, CP17, Czars, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, muldis, noisex, zzips