Online

Pašreiz BMWPower skatās 122 viesi un 22 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Vēsturiskas bildes/video. Otrais sējums.

AutorsZiņojums
RitvarsE30
02. May 2021, 23:43 #7501

Kopš: 04. Oct 2009

Ziņojumi: 1117

Braucu ar: CNG

Šitās nagliņas labās.
Offline
CP17
03. May 2021, 00:04 #7502

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

FB viens tirgo pa 15e
Offline
CP17
03. May 2021, 07:53 #7503

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

1963-1965


Londonas acs


63-65g


FR Nelsona kolonna 40-43g


01-09g Manhetena


BigBen 1859


SanFrancisko 33-37g


19g rekonstrukcijas mēģinājums


Sieatla 61g


Paris 1875-1914


London 1886-1894


Vašingtona 1844 - 1885


[ Šo ziņu laboja CP17, 03 May 2021, 08:03:55 ]

Offline
CP17
03. May 2021, 08:49 #7504

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

viss zb


Offline
Jurchixx
03. May 2021, 20:37 #7505

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8223

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1

pārāk bieži izskanēja vārds "kvalitāte"
Offline
CP17
03. May 2021, 22:02 #7506

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

Lada exports dok.movie


Offline
qa
03. May 2021, 22:15 #7507

Kopš: 09. Dec 2008

Ziņojumi: 1365

Braucu ar:

Atcerējos vienu amizantu gadījumu, Lada sakarā.
1996 gada sanāca pabūt Ženēvas autoizstādē un tā nu es tur 2 dienas siekalojoties tusēju, piegāju arī pie Ladas,laikam bija parastais 9 vai 8 žigulis ar Lada Baltic vārdu,tad nu ielīdu iekšā noprovēt ,kas tad mainījies. Protams nekas,jo ārā tikt jau vairs nevarēju,durvju atvēršanas mehānisms nestrādāja,atvērt varēja tikai no ārpuses. Cik nav palikuši ar ātrumparslēgiem rokās,bez riteņiem u.t.t.
Galvenais CCCP spiedogs un piecstaru kvalitates zīmogs visur.
Offline
CP17
03. May 2021, 22:41 #7508

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

Sencis ar muterīti 80 beigās aizplēsa uz Toljati rūpnīcu un ieķēra to Lada Samara 9', te viņas nevarēja dabūt, bija bezproblēmu autiņš, cik nu ilgi viņš mums bija, vēl tagad tā jaunas ladas plastmasas smirdoņa no saulē sakarsušā salona man sēž nāsīs
Tur vēl bija mednieku stāsti par reketieriem kuri gaidīja kad tādi jaunie īpašnieki no rūpnīcas vālēja mājās, vilka cik iet pakaļ, meta ar ķieģeli no krūmiem utt, karoč mājās atbrauca bik sirmāks kā aizbrauca
Offline
Marteens
04. May 2021, 09:18 #7509

Kopš: 22. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 10668

Braucu ar:

Ladām bija loģistikas centrs pie deglava tilta. Bērnībā siekalojos uz 5tajoem vaziem. Fāters padumjajos laikos izstāvēja rindu pēc azlk 2141. 12tk.rubļi maksāja. Cenas šilte bija uz loga. Rumbulā armēņi piedāvāja atpirkt pa 40tk. Toreiz biju maziņš un nemācēšu pateikt kāpēc fāters bija ietiepīgs. Varbūt dēļ tā,kad stāvēja rindā 10.mit gadus un naudu krāja. Hvz. Tie kuri brauca pēc vaziem uz rūpnīcu bija dzirdēts. Moskvič sapuva 4tros gados. Nekādi garantijas remonti nebija. Vazam vēl bija pie stahančika. Cik papētīju latladu,tad tur kaut kāda shēma stāv apakšā. Reeksports. Hvz. Tas tik minējums.
Offline
CP17
04. May 2021, 10:18 #7510

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

Varu tik iedomāties kāds bija korupcijas vilinājums šiem rindu saraksta uzturētājiem ja gatavu produktu varēja nogrūst pa 4x cenu
Offline
restar79
04. May 2021, 11:02 #7511

Kopš: 24. Jan 2010

Ziņojumi: 2828

Braucu ar: Var mūžīgi skatīties kā tek ūdens, kā deg uguns un kā ukraiņi iznīcina rašistu okupantus

92 sencis no vācijas atveda sasistu 2108,pa 400 DM, bordo krāsā ar lūku, vapse bomba, tajā laikā
Sataisīja, pabrauca un uzradās pārpircēji, kas nopiķoja tik daudz,ka sanāca nopirkt vietā opel ascona. 08 jau kvalitātē likās kā miskaste pret opel
Offline
RVR
04. May 2021, 11:20 #7512

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 21948

Braucu ar: RVR


04 May 2021, 10:18:38 @CP17 rakstīja:
Varu tik iedomāties kāds bija korupcijas vilinājums šiem rindu saraksta uzturētājiem ja gatavu produktu varēja nogrūst pa 4x cenu


Tā pa tiešo nevarēja. Auto tirgoja valsts kantoris un to kontrolēja OBHSS.
Tāpēc jau gribētāji vaktēja pircējus no rindas.

Cita lieta, ka vieglāk varēja taisīt visādas sīkākas blēdības. Piemēram, rezerves daļas bija baigais deficīts, tāpēc jaunās mašīnas no veikala šad un tad nāca drusku aplasītas - bez rezerves riteņa, utt. Laimīgais jaunā auto īpašnieks, kas beidzot bija sagaidījis savu rindu, bieži vien tam atmeta ar roku, galvenais, ka auto dabūts.
Offline
RVR
04. May 2021, 11:25 #7513

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 21948

Braucu ar: RVR

80./90. mijā gan tā valsts rindu kārtība jau šķobījās, tāpēc varēja tā braukt uz VAZ rūpnīcu pakaļ, jo tur jau bija sataisīti visādi kooperatīvi-starpnieki un sākās bardaks. Kas vēlāk 90.-ajos noveda pie reāliem bandītu kariem par ietekmi rūpnīcā.
Offline
Marteens
04. May 2021, 12:22 #7514

Kopš: 22. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 10668

Braucu ar:

Berzovskis savus ļimakus sataisīja tiekot pie vaza.
Offline
Goga
04. May 2021, 13:01 #7515

Kopš: 04. Feb 2008

Ziņojumi: 474

Braucu ar: Ragavām


04 May 2021, 09:18:30 @Marteens rakstīja:
Ladām bija loģistikas centrs pie deglava tilta. Bērnībā siekalojos uz 5tajoem vaziem. Fāters padumjajos laikos izstāvēja rindu pēc azlk 2141. 12tk.rubļi maksāja. Cenas šilte bija uz loga. Rumbulā armēņi piedāvāja atpirkt pa 40tk. Toreiz biju maziņš un nemācēšu pateikt kāpēc fāters bija ietiepīgs. Varbūt dēļ tā,kad stāvēja rindā 10.mit gadus un naudu krāja. Hvz. Tie kuri brauca pēc vaziem uz rūpnīcu bija dzirdēts. Moskvič sapuva 4tros gados. Nekādi garantijas remonti nebija. Vazam vēl bija pie stahančika. Cik papētīju latladu,tad tur kaut kāda shēma stāv apakšā. Reeksports. Hvz. Tas tik minējums.


Mums Lielvārdē ar 80/90 bij uzcelts VAZ servisa centrs
Pat vienkārš (tiesa tajos laikos tādā servisā visi bij kingi)riepu mainītājs dzīvoja kā niere taukos
Offline
Marteens
04. May 2021, 13:11 #7516

Kopš: 22. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 10668

Braucu ar:

Jap. Man toreiz bija maz gadi un savu pirmo vazu pēc motora pārjaukšanas aizdzinu pie stahančika saregulēt visu. Viņi par 4h darbu paprasīja kosmosu. Apmēram pusi no vidējā slāņa algas. Pašiem darbiniekiem bija fordi utt.
Offline
IELEJAM
04. May 2021, 13:46 #7517

Kopš: 28. Jan 2008

Ziņojumi: 3138

Braucu ar: prieku

Brālis, kad bija jau paaudzies, izstāstīja kādu gadījumu, kas pilnīgi noteikti mūsu vecākus varēja novest cietumā un mūs bērnunamā. Bērnību un jaunību vadījām Ķengaragā un viena no izklaidēm bija dažādu rūpnīcu nelegāla apmeklēšana – Rīgas mūzikas instrumentu fabrika, Sarkanais kvadrāts, Grindex utt. Nu tad kādu dienu brālis ar draugu bija uznesuši vizīti rūpnīcai Cvetmet un pielasījuši pilnas kabatas ar patronu čaulītēm. Atpakaļceļš veda pār neskaitāmām dzelzeļa sliedēm pār Jāņavārtu gājēju tiltu. Kā nu gadījās, kā nu ne, bet tieši tajā laikā, kad puikas šķērsoja tiltu, pa apakšu lēnā garā brauca sastāvs ar jaunajām Ladām, kas tika vestas vai nu uz ostu, vai nu VAZ centru pie stahančika. Daudz nedomājot tika uzsākta spēle, kurš pirmais uztaisīs zirnekli priekšējā stiklā. Sastāvs bija garš, patronu čaulītes bija daudz, skāde varētu būt bijusi daudzos tūkstošos rubļu. Stikli, haubes, jumti..... Tas bija 80to gadu vidus. Pēcāk jau autiņus sāka vest divstāvīgos slēgtos vagonos ar režģa sāniem un cietiem jumtiem. Manis nodarītā, lielākā skāde padomju dzimtenei, ir aizdedzināts traktors Sarkanajā kvadrātā, bet toreiz tiku cauri sveikā pateicoties veiklām kājām. Bērnu izstabas uzskaitē tiku par citiem, Limbažu pusē pastrādātiem grēkiem – izbradāts labības lauks un aplasīts ZAZ tam bija par iemeslu.
Offline
orlovs
04. May 2021, 14:56 #7518

Kopš: 18. Dec 2011

Ziņojumi: 195

Braucu ar:


03 May 2021, 22:41:50 @CP17 rakstīja:
Sencis ar muterīti 80 beigās aizplēsa uz Toljati rūpnīcu un ieķēra to Lada Samara 9', te viņas nevarēja dabūt, bija bezproblēmu autiņš, cik nu ilgi viņš mums bija, vēl tagad tā jaunas ladas plastmasas smirdoņa no saulē sakarsušā salona man sēž nāsīs
Tur vēl bija mednieku stāsti par reketieriem kuri gaidīja kad tādi jaunie īpašnieki no rūpnīcas vālēja mājās, vilka cik iet pakaļ, meta ar ķieģeli no krūmiem utt, karoč mājās atbrauca bik sirmāks kā aizbrauca


Par nelaimi tie nebija tikai mednieku stāsti. Man mātes māsas vīrs ar vēl dažiem puišiem deviņdesmito sākumā aizbrauca pēc jauniem žiguļiem. Atgriezās nākamajā gadā koka kārbās.
Nejauši ekskavatorists uzgāja kādā no pie-Toljati karjerā.

[ Šo ziņu laboja orlovs, 04 May 2021, 14:56:31 ]

Offline
marekovich
04. May 2021, 15:39 #7519

Kopš: 02. Dec 2012

Ziņojumi: 992

Braucu ar: Suuuuzuuuukiiii

https://www.youtube.com/watch?v=qENZIpYXQZ0
Offline
CP17
04. May 2021, 15:46 #7520

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


04 May 2021, 14:56:05 @orlovs rakstīja:

03 May 2021, 22:41:50 @CP17 rakstīja:
Sencis ar muterīti 80 beigās aizplēsa uz Toljati rūpnīcu un ieķēra to Lada Samara 9', te viņas nevarēja dabūt, bija bezproblēmu autiņš, cik nu ilgi viņš mums bija, vēl tagad tā jaunas ladas plastmasas smirdoņa no saulē sakarsušā salona man sēž nāsīs
Tur vēl bija mednieku stāsti par reketieriem kuri gaidīja kad tādi jaunie īpašnieki no rūpnīcas vālēja mājās, vilka cik iet pakaļ, meta ar ķieģeli no krūmiem utt, karoč mājās atbrauca bik sirmāks kā aizbrauca


Par nelaimi tie nebija tikai mednieku stāsti. Man mātes māsas vīrs ar vēl dažiem puišiem deviņdesmito sākumā aizbrauca pēc jauniem žiguļiem. Atgriezās nākamajā gadā koka kārbās.
Nejauši ekskavatorists uzgāja kādā no pie-Toljati karjerā.

Es jau nesaku ka dirsa, 100p nedirsa sencis, tik atceros ka teica ka bija 'apblava' no reketieru puses pāris km no rūpnīcas, tā ka pāri ceļam apm dzīva džeku rinda, sencis pedal to metal plēsis virsū, sekoja kautkas ķieģeļ veidīgs pa pakaļējo stoiku, tad esot vilkuši līdz bet neesot panākuši un atmetušies... kautkā tā, katrā ziņā jautri tagad atceroties

[ Šo ziņu laboja CP17, 04 May 2021, 15:47:34 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4