Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 139 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: 525 E34 pa gaisa filtru tek benzīns

AutorsZiņojums
artist
20. May 2009, 16:00 #1

Kopš: 03. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 61

Braucu ar:

Tā,viss sākās ar to ka startējot aukstu pa gaisa filtru ta kā izšāva un nepieleca,nodomāju ka benzīns sūdīgs,vienkārši tamlīdzīgio jau bija bijis, izskrūvēju,iztīrīju sveces,ieskrūvēju atpakaļ un meiģināju palaist,nepieleca.Pec tam ieraudzīju ka pa gaisa filtra kasti apakšā tek benzīns.Noņēmu filtru,konstatēju ka tas ir sadedzis un iekšā tās trubas ir mazliet deformējušās.Tagad griežot aizdedzi ar izskrūvetām svecēm,pa gaisa filtru tek benzīns,kopumā jau iztecējis kāds litrs.
Kas varētu būt par vainu?Ķēde taču nevar pārlekt???
Offline
Whazaaa
20. May 2009, 16:12 #2

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro

motors kāds ? m20 vai m50 ?

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
artist
20. May 2009, 16:21 #3

Kopš: 03. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 61

Braucu ar:

M50,plīts
Offline
artist
20. May 2009, 16:47 #4

Kopš: 03. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 61

Braucu ar:

Eu nu kāds zin kas par vainu var būt?
Mans variants ka ķēde pārtrūkusi un vārsti neatveras,nelaiž iekšā benzīnu cilindros?Tāpēc arī tek pa gaisenieku laukā,bet atkal vai startejot un izšaujot var pārtrūkt ķēde?Kkā neticas un varstu vāku nemaz pagaidām negribas ņemt nost...
Offline
Staris
20. May 2009, 17:06 #5

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

noņem nost tak to vārstu vāku. To izdarīt ir minūšu jautājums
Offline
artist
20. May 2009, 18:43 #6

Kopš: 03. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 61

Braucu ar:

Noņēmu vārstu vāku,ķēde dzīva.
Izmērīju kompresiju cilindros-4 atmosfēras,2 mēneši atpakaļ bija 12.
Talāk vairs nezinu ko darīt,jāmeklē metka lai pirmais virzulis ir uz augšu un jabāz stienītis kkur zem ieplūdes kolektora,bet to laikam bez bedres neizdarīt .Varbūt kāds to ir darījis un var padalīties ar pieredzi??
Offline
Ivo__
20. May 2009, 20:43 #7

Kopš: 06. Apr 2006

Ziņojumi: 2040

Braucu ar: Auto

kompresija var nebūt,ja griez pārlējušos dzinēju...kad startē,abas sadalenes kustās?Nevaru iedomāties,kāpēc lai pa ieplūdnieku ecētu degviela...
Offline
artist
20. May 2009, 21:30 #8

Kopš: 03. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 61

Braucu ar:

Sadalenes kustās abas.
Pagaidām izskatās, ka tomēr ir pārlekusi ķēde jo pa metkām nesapas vai arī tur viss ir tik ierūsējis, ka metāla stienis vienkārši neielien mahovikā.Cerams ka nesapas,nevis vārsti ir saliekušies,rīt redzēs kāds būs atrisinājums.
Offline
PowerBMW
20. May 2009, 21:37 #9

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5795

Braucu ar:

lai pa iepludnieku tecetu benzins tur viņš jāpielej pilns un stipri apšaubu ka TU esi tik daudz griezis to motoru lai pielietu pilnu! skaties degvielas trubas vai pašas sprauslas izņem ārā!
varbut kāda sprausla vienkārši visu laiku stav vaļā un pielej to kolektoru-MISTIKA
Offline
artist
23. May 2009, 21:45 #10

Kopš: 03. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 61

Braucu ar:

Vaina atrasta
Degvielas spiediena regulators čakarēja man smadzenes.Daļa benzīna tecēja atpakaļ uz bāku, daļa ieplūdes kolektorā,sanaca ahūni pārliets motors tāpēc arī kompresija bija stipri zem normalā.
Tagad tikai vajag to spiediena regulatoru 3,5 bar,kāds nezin varbūt no 2.0 motora der?
Offline
Varemix
23. May 2009, 22:50 #11

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 2597

Braucu ar: serkociniem acis

no m20 ta kaa nederees... bet, es tagad megjinu iedomaties, ka var regulators iespaidot to, ka tek ieksha iepludnieka.. driizak jau parspiediens aizgaja un tas spraslas vnk tecinaja visu ieksha? nu jaa, no m50 tev vajag regulatoru.
Offline
artist
24. May 2009, 11:03 #12

Kopš: 03. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 61

Braucu ar:

No benzīna spiediena regulatora uz ieplūdes kolektoru aiziet maza trubiņa caur kuru spiediena regulators nolasa spiedienu ieplūdes kolektorā,respektīvi pa to trubiņu cirkulē gaiss,nevis ka mana gadījumā benzīns no obratkas.
Šeit kkas vairāk par to ir rakstīts -http://www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=10183
Jautajums bija vai no M50 2.0 motora der tas regulators un kādu spiedienu viņš tur,jo vajag lai tas turētu 3,5 bar,cik apzvanīju vietējos šrotus ir tikai no 2.0 regulatori un jaunu pirkt sālīti,ideāli būtu ja no 2.0 derētu.
Offline
Driver
24. May 2009, 11:08 #13

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

liec no 2.0 un miers.
ja ari starpiba bus plus minus par 0.5bar un viss parejais ir tehniska kartiba, tad tapat auto normali ies.


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
otomars
24. May 2009, 11:10 #14

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu

ir no 2.5
Offline
artist
24. May 2009, 12:13 #15

Kopš: 03. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 61

Braucu ar:

Normāli varbūt arī ies,bet ne lopā
Tā +/- var pus motora salikt no 2.0 un brīnīties nah.. viņš neiet ka 2.5
Offline
chawijs
24. May 2009, 12:21 #16

Kopš: 07. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3113

Braucu ar: e91,audi

a tu esi tas pats artists par kuru es domaaju!?

viens jau itkaa ir.. saukaajamo nav labi spert!
Offline
artist
24. May 2009, 17:00 #17

Kopš: 03. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 61

Braucu ar:

Nē,es neesmu tas kuru Tu domā,
Un kas man tagad būs
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo