Online

Pašreiz BMWPower skatās 102 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: 4.4 V8 iekš E36

AutorsZiņojums
Papakarlo
02. Dec 2016, 18:10 #101

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie

Neadekvāti dārgi
Turbo vai S sērijas motors beigās sanāk lētāk
Offline
edzhaans
02. Dec 2016, 20:01 #102

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Cik es saprotu tas viss ir izdevigi, ja dari pats. Un ja neko nedara pats, kaut vai kādam iedod uztaisīt visu mehānisko daļu turbo projektam, tāpat dargi sanāk, tā kā nav ko fantazēt. Cita lieta ir informācija ko kā likt, kādu kārbu vajag un ko darīt ar motora spilveniem.
Offline
AF
02. Dec 2016, 20:48 #103

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Driftdarbnīca cik man zināms tikai ar to nodarbojas, bet ceru ka autors saprot ka to motoru un dokumentus neviens neliks par 1000e
Offline
edzhaans
02. Dec 2016, 20:50 #104

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


02 Dec 2016, 20:48:35 @AF rakstīja:
Driftdarbnīca cik man zināms tikai ar to nodarbojas, bet ceru ka autors saprot ka to motoru un dokumentus neviens neliks par 1000e

Nezinu kantori. Bet te viens vai tik powerā nepiedāvaja plugnplay kitu... pa 3 vai cik tur štukām
Offline
ZulandersKebabish
03. Dec 2016, 20:28 #105

🍕 Picu Andris 🍕

Kopš: 19. Apr 2016

Ziņojumi: 910

Braucu ar:

Neadekvati dargi, laikam jamekle vien labs 325i/328i
Offline
edzhaans
03. Dec 2016, 20:31 #106

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

E36 330i ar m54. Apsver arī šo
Offline
Papakarlo
03. Dec 2016, 20:33 #107

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie


03 Dec 2016, 20:31:18 @edzhaans rakstīja:
E36 330i ar m54. Apsver arī šo
Tas šobrīd ir labākais price/performance variants
Offline
depo
03. Dec 2016, 20:46 #108

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu

M54B30 iekš E36 ar 6 gang manuāli +3.45 attiecības reduktoru verās lopā, kabina E60 530D no starta easy

[ Šo ziņu laboja depo, 03 Dec 2016, 20:47:34 ]

Offline
Papakarlo
03. Dec 2016, 20:50 #109

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie


03 Dec 2016, 20:46:54 @depo rakstīja:
M54B30 iekš E36 ar 6 gang manuāli +2.8 attiecības reduktoru verās lopā, kabina E60 530D no starta easy

Vecīt tev bija m54b30 kas griežās tikai līdz 5,5k rpm un garš reduktors + tonnu samgi e46 recaro neizbaudiji līdz galam potenciālu

un e60 530d ir nothing special pēc specenes pat stock e36 328 būs ātrāks
www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=9601

[ Šo ziņu laboja Papakarlo, 03 Dec 2016, 21:05:35 ]

Offline
MAXixt
03. Dec 2016, 21:07 #110

Kopš: 18. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 6558

Braucu ar: M6 f13


02 Dec 2016, 20:48:35 @AF rakstīja:
Driftdarbnīca cik man zināms tikai ar to nodarbojas, bet ceru ka autors saprot ka to motoru un dokumentus neviens neliks par 1000e
Pie mums darbs kopa ar sertifikaciju 1800, bet ja tur viss pa smuku buvet projekta izmaksas virs 5eur.
Offline
Papakarlo
03. Dec 2016, 21:15 #111

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie

lol nav verc
Offline
ZulandersKebabish
03. Dec 2016, 22:11 #112

🍕 Picu Andris 🍕

Kopš: 19. Apr 2016

Ziņojumi: 910

Braucu ar:


03 Dec 2016, 20:31:18 @edzhaans rakstīja:
E36 330i ar m54. Apsver arī šo
Kadas izmaksas starpibas?
Offline
Ervalds
03. Dec 2016, 22:12 #113

Kopš: 26. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 11506

Braucu ar: sliktu piemēru

Pa 1800 viss tiek burtiski iemests un sip prom?

Ko nozīmē pie mums 1.8k, bet pa smuko 5k?
Offline
MAXixt
03. Dec 2016, 22:48 #114

Kopš: 18. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 6558

Braucu ar: M6 f13

1.8 tas ir darbs ar sertifikaciju , parejais ir detalas un papildus materiali.
Offline
AF
04. Dec 2016, 00:21 #115

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


03 Dec 2016, 22:12:02 @Ervalds rakstīja:
Pa 1800 viss tiek burtiski iemests un sip prom?

Ko nozīmē pie mums 1.8k, bet pa smuko 5k?
tu liekot v8 viņu tupa iemetīsi ar vecām svecēm, blīvēm un patrubokiem un sajūgu?
Offline
depo
04. Dec 2016, 00:31 #116

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu

Labāk domājiet kur dabūsiet v8 manuālo kārbu Zinot cik viņas ir retas un mega dārgas, tas maksās tikpat cik dzinējs.

Ir redzētas CNC taisītas M50 kārbas pārejas, bet sertifikāciju neiziet CSDD ar tādu kolhozu.
Offline
depo
04. Dec 2016, 00:35 #117

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu


03 Dec 2016, 20:50:05 @Papakarlo rakstīja:
Vecīt tev bija m54b30 kas griežās tikai līdz 5,5k rpm


Pastnieks uztaisīja, viss gāja līdz galam.

un garš reduktors


Jā, jo 80% braucu pa šoseju. Varēju atvilkt vienalga, jo bija 6 robu kārba, nebija vajadzības pēc 3.xx reduktora.

+ tonnu samgi e46 recaro


Tu pāķi tāds - tie ir mega ērti, elektriskie Sport krēsli no E46. Turpini sēdēt kartona beņķos, ja tev tā patīk.

[ Šo ziņu laboja depo, 04 Dec 2016, 00:44:01 ]

Offline
Papakarlo
04. Dec 2016, 01:13 #118

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie

Izbraucu bisku liekas iet labi bet pie 5000 rpm sledz nost, bet nu lidz 100km/h vnk aiznes.... biju jau sazvanijis lietotaju pastnieks, menesi ieprieks, tapec devos ciema uz rigu lai ieliktu ASC bloku, kam jaatrisina problema ar 5000rpm uz augshu. Pastnieks visu sataisa 3h laika, izrauj vel chupu ar nevajadzigiem vadiem kas vnk beidzas nekur, notiti ar izolacijas lentu...psc
Sirds mieram panemam 2vata izminam, iet lidz 6500, taka jabut...saprotu ka ieprieks likas, ka iet kkas, bet nu tagad jau cits sex pavisam


Sataisija, bet tikai nākamais īpašnieks pēc tevis

6 robu karāba, tad tieši vajag 3.64 vai īsāku reduktoru,

30kg+ recaro nav ērti, ērts ir kauss

[ Šo ziņu laboja Papakarlo, 04 Dec 2016, 01:34:08 ]

Offline
depo
04. Dec 2016, 01:26 #119

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu

Man pietika ar 5.5k rpm, nedriftēju anyway. Es nekādīgi nevarēju tikt uz Rīgu, bet kad tiku, tad Pastnieks nebija pieejams. Vadus man taisīja MAXixt - pretenzijas pret viņu
Offline
ZulandersKebabish
04. Dec 2016, 04:24 #120

🍕 Picu Andris 🍕

Kopš: 19. Apr 2016

Ziņojumi: 910

Braucu ar:


04 Dec 2016, 01:26:53 @depo rakstīja:
Man pietika ar 5.5k rpm, nedriftēju anyway. Es nekādīgi nevarēju tikt uz Rīgu, bet kad tiku, tad Pastnieks nebija pieejams. Vadus man taisīja MAXixt - pretenzijas pret viņu



04 Dec 2016, 01:13:52 @Papakarlo rakstīja:
Izbraucu bisku liekas iet labi bet pie 5000 rpm sledz nost, bet nu lidz 100km/h vnk aiznes.... biju jau sazvanijis lietotaju pastnieks, menesi ieprieks, tapec devos ciema uz rigu lai ieliktu ASC bloku, kam jaatrisina problema ar 5000rpm uz augshu. Pastnieks visu sataisa 3h laika, izrauj vel chupu ar nevajadzigiem vadiem kas vnk beidzas nekur, notiti ar izolacijas lentu...psc
Sirds mieram panemam 2vata izminam, iet lidz 6500, taka jabut...saprotu ka ieprieks likas, ka iet kkas, bet nu tagad jau cits sex pavisam


Sataisija, bet tikai nākamais īpašnieks pēc tevis

6 robu karāba, tad tieši vajag 3.64 vai īsāku reduktoru,

30kg+ recaro nav ērti, ērts ir kauss


Kaut ka sis neiet kopa - pie Maxita nop nop, diez vai kas pa siem gadiem mainijies
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo