Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 91 viesi un 60 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Ceļu Policija, CSN, likumi

Tēma: Pieredze, padomi, saskarsme ar CP 5

AutorsZiņojums
karro
22. Jul 2019, 17:40 #17981

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3125

Braucu ar: peleku mopedu

diezgan riskanta pieeja, bet ok, ņemšu vērā!
Offline
968-jk
22. Jul 2019, 17:42 #17982

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 10097

Braucu ar: 30niekiem


22 Jul 2019, 17:35:49 @Tikai_lasu rakstīja:
Lai ienāk fūristu nu palabo, bet fūres vienmēr mauc pēc principa: jā esi sācis, tad pabeidz! Vienalga vai sācis dzīt, vai bremzēt, vai veceni drāzt. Blakus fūrei ir tikai viens ceļš- pedal to metal.

A, ja gan ceļ, gan bremzē sūdīgāk par fūri?
Offline
hronists
22. Jul 2019, 18:37 #17983

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14234

Braucu ar: Svensk hjul


22 Jul 2019, 17:26:38 @Eicheberg rakstīja:


Nu gan tu sadirsi, kur ir tie pacietigie apdzineji redzami? Neviens nedzen visi droci, tevi laikam ieskaitot, tikai jasaka - laikam tas ir pat labak, neka skatities ka tizleni megina atkartot to ko lielie puikas dara


ja?

tad kad tu kādreiz nemetīsies apdzīt, bet pabrauksi minūti aiz tām 4-5 mašīnām, tu redzēsi, ka apdzen gan un to nevar pamanīt, kad tu acis aizmiedzis un purpinādams, ka tev nav atstājuši vietu kur ielīst mēģini viņas visas apdzīt.
Offline
subaru
22. Jul 2019, 18:37 #17984

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 9693

Braucu ar: rokām uz stūres


22 Jul 2019, 17:13:39 @hronists rakstīja:

22 Jul 2019, 17:01:32 @subaru rakstīja:

negvelz muļķības.
ja brauc lēnais, aiz viņa vēl 4 auto, ir 100% brīvs un pārredzams ceļš, aizliegumu nav un neviens no tiem 4 nedzen, tad nav runa par gaidīšanu 5 minūtes.

P.S. - tie, kas "bremzē lai ielaistu un izglābtu" visbiežāk sataisa sūdus. Pašam ir bijis - dzenu, skatos ir normāla vieta, kur atgriezties savā joslā, bet izrādās, ka nākamais (kuram, aiz muguras esmu plānojis atgriezties) kaut kādu iemeslu dēļ bremzē, lai mani palaistu sev priekšā, jo ir iedomājies, ka arī viņu es apdzīšu. Bieži nav tādi, bet laiku pa laikam gadās ar tādiem sastapties.

Nevajag te neko attaisnot - ja netaisies apdzīt, tad atstāj distanci. Brīdī, kad taisies apdzīt, tad jau sāc tuvoties un viss.


mīļumiņ, tu taču nesāksi man oponēt, ka augstāk minēto kolonnu ātruma raustīšanas iemesls ir pidari, kas nemāk apdzīt? tb paskaidroju - apdzen kur tas ar veselu saprātu apveltītam cilvēkam neliekas pareizi - pret kalnu, līkumos, kad pretī nāk auto un ir skaidrs, ka viņš pat vienu auto nespēs apdzīt. Nu ja tā, tad es atklanos un tev iesaku veltīt dažas minūtes no sava dārgā laika, iesēsties astē 5+ auto kolonnai un pavērot kā izpildās bezsmadzeņu dzinēji. Iesaku turēt ~50m distanci lai ir laiks nobremzēt.


Tieši vakar braucu pa V-pils šoseju. Samērā gara auto rinda. Ātrums, protams, ļurkājas 60-80. Cik vien acs redz neviens nedzen, nav pārredzams - kaut kāds līkums vai kalns bij. Hujakš kaut kur kāds bremzē, attiecīgi visi pārējie arī. Ātrums nokrīt. Neviens nekur neizgriezās un neiegriezās. Pēc brīža atkal ātrums 80.
Un tas tā ne vienu reizi vien.
Kas tur - ghost raiders vai jātnieks bez galvas viņus dzina vai kas?
Kad dzinu garām tai rindai, tad kāds tur perdelēja pa telefonu, kāds cits sēdēja iekrampējies stūrē, kāds cits kaut ko diskutēja ar blakussēdētāju. Tā arī tie ātrumi mainās - brauc, aizrunājas, neseko ātrumam, tas mainās. Atkal pamana, ka brauc lēnām, uzspiež atpakaļ.

Pašam ir sanācis braukt mašīnā, kur šoferis kā runā ar kādu, tā ātrums uz šosejas nokrīt uz 65.
Offline
bertons
22. Jul 2019, 19:10 #17985

Kopš: 24. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 22905

Braucu ar: RS5

Psc taa jau var noslaapt shosejas viduu
Offline
bmwaddict
23. Jul 2019, 00:17 #17986

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 6754

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


22 Jul 2019, 18:37:55 @subaru rakstīja:
Tieši vakar braucu pa V-pils šoseju. Samērā gara auto rinda. Ātrums, protams, ļurkājas 60-80. Cik vien acs redz neviens nedzen, nav pārredzams - kaut kāds līkums vai kalns bij. Hujakš kaut kur kāds bremzē, attiecīgi visi pārējie arī. Ātrums nokrīt. Neviens nekur neizgriezās un neiegriezās. Pēc brīža atkal ātrums 80.
Un tas tā ne vienu reizi vien.
Kas tur - ghost raiders vai jātnieks bez galvas viņus dzina vai kas?
Kad dzinu garām tai rindai, tad kāds tur perdelēja pa telefonu, kāds cits sēdēja iekrampējies stūrē, kāds cits kaut ko diskutēja ar blakussēdētāju. Tā arī tie ātrumi mainās - brauc, aizrunājas, neseko ātrumam, tas mainās. Atkal pamana, ka brauc lēnām, uzspiež atpakaļ.

Pašam ir sanācis braukt mašīnā, kur šoferis kā runā ar kādu, tā ātrums uz šosejas nokrīt uz 65.


taada satiksme kad uz shosejas veidojas taada gara kolonna kur tauta brauc viens otram pakaljaa skatiidamies ir ljoti jutiiga uz katru mudaku kas samazina aatrumu, momentaa veidojas atpakaljejoshs vilnis kas saakotneeji tikai nedaudz liek samazinaat aatrumu tiem pirmajiem bet jo vairaaj mashiinas "atduraas" pret sho sabremzeeshanos jo straujaak sanaak samazinaat aatrumu jo venmeer buus kaads kas nedaudz par veelu noreagjeeja un taapeec naacaas bremzeet straujaak un savukaart tas kas vinjam aizmuguree arii dabuun bremzeet straujaak un taa kaa domino efekts kameer tas iespeejams rezulteejaas uz pilniigu stop un sastreegumu. shito var ekselenti noveerot te USA uz lielajiem freeway kas iet caur pilseetu jo mashiina aiz mashiinas visi itkaa norm brauc bet pietiek vienam pidaram izpildiities un pluusma tiek sachakareeta uz ilgu laiku vienk tie kas brauc tie jau vairs neredz kas aizmuguree peec tam notiekaas. piemeeram ja celjmalaa staav paaris mashiinas nezinu sabojaajushaas vai nostaajushaas taapeec ka kautkaada sadursme bija tad dazhiem indiviidiem obligaati vajag piebremzeet lai paboliitos kas tad tur noticis un rezultaataa veidojas reaals korkjis, to n-taas reizes esmu redzeejis, reizeem seedi korkjii kas tai vietaa nekad nav bijis un domaa - priekshaa laikam avaarija bet tad skaties malaa staav kaads sabojaajies un tiiko tiec garaam taa viss cejshs peekshji briivs paliek, viss tikai taapeec ka ir idinji kas grib paskatiities kas tur noticis un taapeec samazina aatrumu.
taa luuk veidojas konkreeti sastreegumi, atliek tikai "nevainiigi" samazinaat aatrumu.



vieniigais veids kaa atrisinaat situaaciju par ko juus te runaajat kad mashiina peec mashinas brauc un pluusma raustaas 60-80-60-80 ir palielinaat braukshanas aatrumu. taa ir elementaaraa matenaatika ko beerni apguust 3 klasee - lai samazinaatu sastreegumus uz celjiem ir jaapanaak ka dotajaa briidii dotajaa celja posmaa ir mazaak nekaa N automashiinas, respektiivi katrai automashiina ir uz celja ir jaapavada peec iespeejas mazaak laika, vieniigais veids kaa to atrisinaat veel bez celja paplashinaashanas ir braukshanas aatruma palielinaashana, nav iespeejams nekaads cits variants, matemaatiku veel neviens nav appisis.

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 23 Jul 2019, 01:04:35 ]

Offline
RS7
23. Jul 2019, 07:24 #17987

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 6925

Braucu ar: dīzeļ Teslu


23 Jul 2019, 00:17:10 @bmwaddict rakstīja:

22 Jul 2019, 18:37:55 @subaru rakstīja:
Tieši vakar braucu pa V-pils šoseju. Samērā gara auto rinda. Ātrums, protams, ļurkājas 60-80. Cik vien acs redz neviens nedzen, nav pārredzams - kaut kāds līkums vai kalns bij. Hujakš kaut kur kāds bremzē, attiecīgi visi pārējie arī. Ātrums nokrīt. Neviens nekur neizgriezās un neiegriezās. Pēc brīža atkal ātrums 80.
Un tas tā ne vienu reizi vien.
Kas tur - ghost raiders vai jātnieks bez galvas viņus dzina vai kas?
Kad dzinu garām tai rindai, tad kāds tur perdelēja pa telefonu, kāds cits sēdēja iekrampējies stūrē, kāds cits kaut ko diskutēja ar blakussēdētāju. Tā arī tie ātrumi mainās - brauc, aizrunājas, neseko ātrumam, tas mainās. Atkal pamana, ka brauc lēnām, uzspiež atpakaļ.

Pašam ir sanācis braukt mašīnā, kur šoferis kā runā ar kādu, tā ātrums uz šosejas nokrīt uz 65.


taada satiksme kad uz shosejas veidojas taada gara kolonna kur tauta brauc viens otram pakaljaa skatiidamies ir ljoti jutiiga uz katru mudaku kas samazina aatrumu, momentaa veidojas atpakaljejoshs vilnis kas saakotneeji tikai nedaudz liek samazinaat aatrumu tiem pirmajiem bet jo vairaaj mashiinas "atduraas" pret sho sabremzeeshanos jo straujaak sanaak samazinaat aatrumu jo venmeer buus kaads kas nedaudz par veelu noreagjeeja un taapeec naacaas bremzeet straujaak un savukaart tas kas vinjam aizmuguree arii dabuun bremzeet straujaak un taa kaa domino efekts kameer tas iespeejams rezulteejaas uz pilniigu stop un sastreegumu. shito var ekselenti noveerot te USA uz lielajiem freeway kas iet caur pilseetu jo mashiina aiz mashiinas visi itkaa norm brauc bet pietiek vienam pidaram izpildiities un pluusma tiek sachakareeta uz ilgu laiku vienk tie kas brauc tie jau vairs neredz kas aizmuguree peec tam notiekaas. piemeeram ja celjmalaa staav paaris mashiinas nezinu sabojaajushaas vai nostaajushaas taapeec ka kautkaada sadursme bija tad dazhiem indiviidiem obligaati vajag piebremzeet lai paboliitos kas tad tur noticis un rezultaataa veidojas reaals korkjis, to n-taas reizes esmu redzeejis, reizeem seedi korkjii kas tai vietaa nekad nav bijis un domaa - priekshaa laikam avaarija bet tad skaties malaa staav kaads sabojaajies un tiiko tiec garaam taa viss cejshs peekshji briivs paliek, viss tikai taapeec ka ir idinji kas grib paskatiities kas tur noticis un taapeec samazina aatrumu.
taa luuk veidojas konkreeti sastreegumi, atliek tikai "nevainiigi" samazinaat aatrumu.



vieniigais veids kaa atrisinaat situaaciju par ko juus te runaajat kad mashiina peec mashinas brauc un pluusma raustaas 60-80-60-80 ir palielinaat braukshanas aatrumu. taa ir elementaaraa matenaatika ko beerni apguust 3 klasee - lai samazinaatu sastreegumus uz celjiem ir jaapanaak ka dotajaa briidii dotajaa celja posmaa ir mazaak nekaa N automashiinas, respektiivi katrai automashiina ir uz celja ir jaapavada peec iespeejas mazaak laika, vieniigais veids kaa to atrisinaat veel bez celja paplashinaashanas ir braukshanas aatruma palielinaashana, nav iespeejams nekaads cits variants, matemaatiku veel neviens nav appisis.


Nu vispār jau nevis jāpalielina ātrums, bet jāiemācās paātrināties sinhroni.


https://youtu.be/L45HwjzMu0g
Offline
RenegadeX
23. Jul 2019, 13:54 #17988

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3179

Braucu ar: e39, pc34


22 Jul 2019, 17:26:38 @Eicheberg rakstīja:

22 Jul 2019, 16:36:35 @hronists rakstīja:

22 Jul 2019, 16:26:50 @subaru rakstīja:

22 Jul 2019, 15:52:11 @hronists rakstīja:

es baidos, ka 85 neierakstās definīcijā sēņotāji un principā mani viņi neuztrauc, jo es māku apdzīt.


stulbs vai līks esi?


nav jau problēma apdzīt ne 85, ne 80, ne cik tur braucošu auto.
Problēma sākas, ka uz ne pārāk pārskatāma ceļa ar pietiekami intensīvu satiksmi to 80 vai 85 braucēju panāk nākamais ne līdz galam drošais par sevi, tad nākamais un nākamais. Un tad kad jau ir rinda, tad piebrauc Tu visu varošais un pārliecinātais un ātrums rindas galā jau vairs nav 85 (kā brauc pirmais), bet gan visu laiku randomā mainās no 65 - 95.
Varbūt kādam ir ok tā braukt, bet man tomēr patīk braukt vienmērīgā ātrumā, nevis visu laiku ļurkāties un raustīties.
Tad nu lai tiktu garām tam uz 85 braucējam, ir jātiek garām vēl 15 citām mašīnām. Ja nav gluži taisns ceļš un ir samērā intensīva pretplūsma, tad to izdarīt nemaz nav tik viegli kā apdzīt vienu uz 85 braucošu automašīnu.

Un šis ir samērā bieži uz A nozīmes šosejām. Pietuvojies auto kolonai, protams, ka ātrums galā mainās pamatīgi. Tad sāc dzīt pa vienam, un tad lieliski var redzēt, ka ir viens (kolonas karalis), kurš arī ir galvenā problēma, kas izraisījis to drūzmēšanos.

Bet jebkurš apdzīšanas manevrs saistās ar paaugstinātu bīstamību tomēr. Un teikt, ka lēnāk braucošie nevienu neapdraud, būs nepareizi.


P.S. - lai hronists nepamodina sevī demagogu, piebildīšu, ka nav runa par acīmredzami apgrūtinātiem ceļa apstākļiem - piemēram, sniegs, ledus, tumsa, drausmīgas bedres utt.


a tu zini kāpēc kolonnai tā mainās ātrums? tāpēc, ka visādiem dalbajobiem lauž pagaidīt piecas minūtes kamēr visi pa vienam apdzīs un viņi metās dzīt kolonnu, kur visi dabon bremzēt lai dzinējs nedabūtu purnā fūri vai kas nu tur nāk pretī

es neesmu sēdējis astē ilgāk par 5 minūtēm, parasti visi sagaida savu šķirbu un apdzen. ja vien, protams, neuzrodas augstāk minētie dalbajobi, tad pasākums ievelkas kamēr visi mēģina glābt šitos suicidālos idiotus.


Nu gan tu sadirsi, kur ir tie pacietigie apdzineji redzami? Neviens nedzen visi droci, tevi laikam ieskaitot, tikai jasaka - laikam tas ir pat labak, neka skatities ka tizleni megina atkartot to ko lielie puikas dara

kāda ir lielo puiku definīcija?

es teiksim braucu ātrāk par atļauto un vidējo plūsmu. rēķinos ka zīmuļus kas nolūzt drāž. dzenot auto neatkarīgi kas tā par kasti lieku pedal to metal.
Offline
kkas
23. Jul 2019, 14:21 #17989

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 5682

Braucu ar: zviedru ledusskapi


22 Jul 2019, 18:27:37 @Achtung rakstīja:
Kādu mēnesi atpakaļ uz Liepājenes dzinu fūri, jo kkā netipiski lēni (75-80)pa priekšu čunčināja... Blāāā'..... kāds sūdīgs pārsteigums sanāca, ka esot blakus fūres kabīnei, ieraudzīju, ka fūre pielipusi pie ļesovoza muguras bez distances, bet tas baļķvedējs brauc gar pašu labās puses līniju. Nu un pirms manevra redzēt to nevar.
Ļoti nepatīkami bija jābremzē, lai aizlīstu aiz fūres, jo pretī nāca, bet abus apdzīt pat mans 3.0 M57 204 zs nejaudāja, lai droši pabeigtu manevru.
Aizlienot aiz fūres, ātrums šim bija ap 60, laikam arī gribēja kā labāk, bet pēc tā es ceļu turpināju ar 90 un vairāk nevienu dzīt negribēju ....

Bet skriet nav kur, braucot 95 neko nokavēt nevar, tādi 110-120 ir tikai dažas minūtes ieguvums. Sargiet sevi un citus.


LPP, ja tu sāktu apdzīšanu metrus 30 pirms fūres, nevis no pašas pakaļas, būtu visu redzējis tuvumā un tālumā. powerā vispār vieni mīzalas. visi traucē braukt. normālam vecim, īpaši ar bmw, nefis lēnākie braucēji. pedal to metal visiem sēņotājiem garām. čīkstat atkal kā vecenes uz mēnešreizēm
Online
hronists
23. Jul 2019, 14:28 #17990

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14234

Braucu ar: Svensk hjul


23 Jul 2019, 14:21:56 @kkas rakstīja:


LPP, ja tu sāktu apdzīšanu metrus 30 pirms fūres, nevis no pašas pakaļas, būtu visu redzējis tuvumā un tālumā. powerā vispār vieni mīzalas. visi traucē braukt. normālam vecim, īpaši ar bmw, nefis lēnākie braucēji. pedal to metal visiem sēņotājiem garām. čīkstat atkal kā vecenes uz mēnešreizēm



ai nu nevajag, man patīk palasīt kā cilvēki nemāk braukt, lai uz ceļa nav "wtf, kā to vispār var dabūt gatavu". pats jaukākais, ka paši visu uzraksta

interneta gonščegi
Offline
Mikels
22. Oct 2019, 16:12 #17991

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 3212

Braucu ar: cieņu

Prieks,ka dabūs pēc nopelniem un arī pārējie kaut ko iemācīsies no šī gadījumā https://www.tvnet.lv/6807643/prokuratura-apsudz...tomasinu-dzeruma
Offline
Achtung
18. Nov 2019, 15:38 #17992

Kopš: 13. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 479

Braucu ar: hergestellt in deutschland / made in germany

Gadiem nebiju turēts, bet te nekurienē - meža vidū, uz celiņa, kur pa dienu nobrauc pusotrs automobīlis, pretī parādās modrie cp puikiņas.

Es bez gaismām, sieva bez jostas. Puikiņš pienāk klāt, prasa, vai neesmu dzēris...nēē..., pat nepārbauda. Paskatās papīros, telefonā octas esamību. Viss kārtībā, priecīgus svētkus un laimīgu ceļu.

Offline
F50
18. Nov 2019, 15:52 #17993

Kopš: 02. Jul 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1362

Braucu ar: nilu

Viniem baigi patiik visadaas nekurienees vazaaties

Laikam kjer jaunieshus, kas aizbrauca dopinjaa, vai liikju raceejus

varbuut pashi uz romantisko mainjas laikaa, spriedziiti nolaist
Offline
soulfreak
18. Nov 2019, 16:05 #17994

Kopš: 01. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6127

Braucu ar: tīru sirdsapziņu

Kas vainas? Pareiza pieeja un te arī parasti iznirst visvairāk šrotvāgenu un alkonautu. Lai turpina ķemmēt mazās takas, nevis fēnot uz šosejām.
Offline
smudo
22. Dec 2019, 19:36 #17995

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 1509

Braucu ar:

Padalīšos ar daudz apspriestu tēmu par iebraukšanu Jūrmalā. Sanāca steigā braucot uz Jūrmalu blakussēdētājam pēc mana lūguma nosūtīt SMS par iebraukšanu uz cita auto numuru un atnāca 50 EUR sods un lūgums ierasties uz administratīvās lietas izskatīšanu. Sazvanījāmies, izstāstījām situāciju un tika palūgts atsūtīt iesniegumu uz e-pastu ar aprakstu un pēc nedēļas atnāca lēmums, ka sods atcelts.

Otra situācija arī samērā nesen - kolēģei ir dēls ar kustību traucējumiem un viņai sanāca rudenī braukt uz Vaivariem vest dēlu pēc operācijas uz rehabilitāciju. Iepriekš bija tā, ka logā varēja turēt Invalīda karti un pa iebraukšanu nemaksāt, bet kārtība bija mainījusies - tagad ir jāreģistrē braucieni kaut kādā sistēmā, kas nebija izdarīts. Atnāca laikam 200 EUR (viss vienā nedēļā) un tā kā viņa kādu laiku nebija uz vietas, tad bija jau nokavēts pārsūdzības termiņš, tādēļ kolēģe sodu nomaksāja, bet pēc kāda laika atnāca vēl pa EUR 200, jo arī vēl pēc neilga laika nedēļu dēls bija vairākas dienas vests uz slimnīcu. Viņa šoreiz sazvanījās un Jūrmalas PP piedāvāja atbraukt - izstāstīja situāciju un uzrakstīja iesniegumu un pēdējo sodu atcēla un pēc tam neko nelūdzot atmaksāja arī pirmos EUR 200, kur visi termiņi sen bija garām un sods bija samaksāts. Līdz ar to ne vienmēr pieredze ar sodu atcelšanu ir negatīva.
Offline
bmwaddict
22. Dec 2019, 22:39 #17996

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 6754

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

kautko tu te nestaasti liidz galam
ja taa easy samaksaa 400 eur sodus par kautkaadu suuda iebraukshanu в Юрмалу un veel dabuun atmaksu peec terminja nokaveeshanas tad gan jau ir dariishana ar personu kas grozaas pareizajaas aprindaas un prot izmantot savu ietekmi.
Offline
smudo
23. Dec 2019, 00:15 #17997

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 1509

Braucu ar:


22 Dec 2019, 22:39:17 @bmwaddict rakstīja:
kautko tu te nestaasti liidz galam
ja taa easy samaksaa 400 eur sodus par kautkaadu suuda iebraukshanu в Юрмалу un veel dabuun atmaksu peec terminja nokaveeshanas tad gan jau ir dariishana ar personu kas grozaas pareizajaas aprindaas un prot izmantot savu ietekmi.



Samaksaja 200, otrus 200 atcela. Bija loti pretimnakosi - nekadu interesu konfliktu tur nebija. Viss tiri - pienemu, ka tiri cilvecigi juta lidzi del ta, ka kolege delu ar kustibu traucejumiem veda uz proceduram pec operacijas un nebija formali atzimejusi masinu sistema, kas oficiali lautu nemaksat par iebrauksanu.
Offline
tg
23. Dec 2019, 10:21 #17998

Kopš: 09. Mar 2009

Ziņojumi: 483

Braucu ar: Ar ko pagadās

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/525/bomof.html

Ar šādu vilcēju kā 1 bildē. Kādi noteikumi uz viņu attiecas? Kāda kategorija? Vai tā skaitās piekabe? Ko un kur ar tādu drīkst vilkt?
Offline
Volvo60
23. Dec 2019, 10:37 #17999

Kopš: 27. May 2019

Ziņojumi: 502

Braucu ar:


23 Dec 2019, 10:21:26 @tg rakstīja:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/525/bomof.html

Ar šādu vilcēju kā 1 bildē. Kādi noteikumi uz viņu attiecas? Kāda kategorija? Vai tā skaitās piekabe? Ko un kur ar tādu drīkst vilkt?



1. Piekabe viņa neskaitās, ir aizliegts ar piekabi vilkt citu auto, nemaz nerunāsim ka šādai uzpariktei nau nr,uguņi,ta,octa.
2. Šādi tam auto jābūt octa,ta, jo viņš piedalās satiksmē.
3. Šāda iekārta neskaitas cietā sakabe, kur novietots auto priekšējais tilts, nemaz nerunāsim ka var vilkt divreiz mazaku svaru.

Secinājums: viss šis pasākums ir nelegāls un policija nesoda nezināšanas dēļ, nopērc vai izīrē treli.
Offline
Corey
23. Dec 2019, 10:47 #18000

Kopš: 18. Aug 2008

Ziņojumi: 983

Braucu ar: 20l/100km

Uz amatieru gonkam nereti sadi ierodas ''sporta'' autini
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, zzips