Online

Pašreiz BMWPower skatas 48 viesi un 39 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Ceļu Policija, CSN, likumi

Tēma: Pieredze, padomi, saskarsme ar CP 5

AutorsZiņojums
Tikai_lasu
22. Jul 2019, 16:01 #17961

Kopš: 12. Dec 2013

Ziņojumi: 1126

Braucu ar:

Kapronam taisnība!
Viss ir godīgi- ja pie FR dzēšas no 110 uz 90, tad tormazs no 90 uz 70. Nu tas lai nejuktu plūsmu un saglabātos tie +20 visās situācijās!
Offline
bertons
22. Jul 2019, 16:09 #17962

Kopš: 24. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 22972

Braucu ar: RS5

Psc ar jums, pat VWfanam te nav ko piebilst
Offline
sn
22. Jul 2019, 16:18 #17963

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1875997

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

kapronam laikam Norvēģu pusmūža krīze.

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
DeeCee
22. Jul 2019, 16:19 #17964

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4860

Braucu ar:

Ja tu uz ceļiem nemani sēņotāju, man tev ir sliktas ziņas
Online
subaru
22. Jul 2019, 16:26 #17965

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 9703

Braucu ar: rokām uz stūres


22 Jul 2019, 15:52:11 @hronists rakstīja:

es baidos, ka 85 neierakstās definīcijā sēņotāji un principā mani viņi neuztrauc, jo es māku apdzīt.


stulbs vai līks esi?


nav jau problēma apdzīt ne 85, ne 80, ne cik tur braucošu auto.
Problēma sākas, ka uz ne pārāk pārskatāma ceļa ar pietiekami intensīvu satiksmi to 80 vai 85 braucēju panāk nākamais ne līdz galam drošais par sevi, tad nākamais un nākamais. Un tad kad jau ir rinda, tad piebrauc Tu visu varošais un pārliecinātais un ātrums rindas galā jau vairs nav 85 (kā brauc pirmais), bet gan visu laiku randomā mainās no 65 - 95.
Varbūt kādam ir ok tā braukt, bet man tomēr patīk braukt vienmērīgā ātrumā, nevis visu laiku ļurkāties un raustīties.
Tad nu lai tiktu garām tam uz 85 braucējam, ir jātiek garām vēl 15 citām mašīnām. Ja nav gluži taisns ceļš un ir samērā intensīva pretplūsma, tad to izdarīt nemaz nav tik viegli kā apdzīt vienu uz 85 braucošu automašīnu.

Un šis ir samērā bieži uz A nozīmes šosejām. Pietuvojies auto kolonai, protams, ka ātrums galā mainās pamatīgi. Tad sāc dzīt pa vienam, un tad lieliski var redzēt, ka ir viens (kolonas karalis), kurš arī ir galvenā problēma, kas izraisījis to drūzmēšanos.

Bet jebkurš apdzīšanas manevrs saistās ar paaugstinātu bīstamību tomēr. Un teikt, ka lēnāk braucošie nevienu neapdraud, būs nepareizi.


P.S. - lai hronists nepamodina sevī demagogu, piebildīšu, ka nav runa par acīmredzami apgrūtinātiem ceļa apstākļiem - piemēram, sniegs, ledus, tumsa, drausmīgas bedres utt.
Offline
karlitto
22. Jul 2019, 16:33 #17966

Kopš: 22. Jan 2004

Ziņojumi: 780

Braucu ar: LUFTWAFFE, K3

hronists nesastopas ar citiem 85km/h braucējiem, jo pats tā brauc... lai tādu sastaptu ir jābrauc ātrāk..
Offline
hronists
22. Jul 2019, 16:36 #17967

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14292

Braucu ar: Svensk hjul


22 Jul 2019, 16:26:50 @subaru rakstīja:

22 Jul 2019, 15:52:11 @hronists rakstīja:

es baidos, ka 85 neierakstās definīcijā sēņotāji un principā mani viņi neuztrauc, jo es māku apdzīt.


stulbs vai līks esi?


nav jau problēma apdzīt ne 85, ne 80, ne cik tur braucošu auto.
Problēma sākas, ka uz ne pārāk pārskatāma ceļa ar pietiekami intensīvu satiksmi to 80 vai 85 braucēju panāk nākamais ne līdz galam drošais par sevi, tad nākamais un nākamais. Un tad kad jau ir rinda, tad piebrauc Tu visu varošais un pārliecinātais un ātrums rindas galā jau vairs nav 85 (kā brauc pirmais), bet gan visu laiku randomā mainās no 65 - 95.
Varbūt kādam ir ok tā braukt, bet man tomēr patīk braukt vienmērīgā ātrumā, nevis visu laiku ļurkāties un raustīties.
Tad nu lai tiktu garām tam uz 85 braucējam, ir jātiek garām vēl 15 citām mašīnām. Ja nav gluži taisns ceļš un ir samērā intensīva pretplūsma, tad to izdarīt nemaz nav tik viegli kā apdzīt vienu uz 85 braucošu automašīnu.

Un šis ir samērā bieži uz A nozīmes šosejām. Pietuvojies auto kolonai, protams, ka ātrums galā mainās pamatīgi. Tad sāc dzīt pa vienam, un tad lieliski var redzēt, ka ir viens (kolonas karalis), kurš arī ir galvenā problēma, kas izraisījis to drūzmēšanos.

Bet jebkurš apdzīšanas manevrs saistās ar paaugstinātu bīstamību tomēr. Un teikt, ka lēnāk braucošie nevienu neapdraud, būs nepareizi.


P.S. - lai hronists nepamodina sevī demagogu, piebildīšu, ka nav runa par acīmredzami apgrūtinātiem ceļa apstākļiem - piemēram, sniegs, ledus, tumsa, drausmīgas bedres utt.


a tu zini kāpēc kolonnai tā mainās ātrums? tāpēc, ka visādiem dalbajobiem lauž pagaidīt piecas minūtes kamēr visi pa vienam apdzīs un viņi metās dzīt kolonnu, kur visi dabon bremzēt lai dzinējs nedabūtu purnā fūri vai kas nu tur nāk pretī

es neesmu sēdējis astē ilgāk par 5 minūtēm, parasti visi sagaida savu šķirbu un apdzen. ja vien, protams, neuzrodas augstāk minētie dalbajobi, tad pasākums ievelkas kamēr visi mēģina glābt šitos suicidālos idiotus.
Offline
hronists
22. Jul 2019, 16:37 #17968

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14292

Braucu ar: Svensk hjul


22 Jul 2019, 16:33:01 @karlitto rakstīja:
hronists nesastopas ar citiem 85km/h braucējiem, jo pats tā brauc... lai tādu sastaptu ir jābrauc ātrāk..


jā, raksti vēl kā tu pa vadiem redzi kā es braucu
Offline
smudo
22. Jul 2019, 16:42 #17969

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 1574

Braucu ar:

Katrs brauc pec savam spejam un izpratnes par drosu atrumu. Uz tinuzu sosejas esmu daudz reizes dzinis auto, kas brauc gar radariem vai videja atruma zonu zem atlauta. Par +10-12 km/h pec GPS, kas vasara ir 117 kmh pec spidometra, neviena bilde nav atnakusi. Pamata tur plusma iet normla atruma un ir bijis, ka pedeja menesa laika CP neaptureja braucot pa tinuzu soseju uz 121 kmh pec WAZE (visa plusma ta brauca kada 10 auto kolonna). Lenie brauceji rausta satiskmi, bet es par to nesatraucos, jo gan jau viniem pasiem labak zinams (vai ari ne), kapec vini brauc zem plusmas videja atruma. Skaidrs ir tas, ka tadus satiksmes dalibniekis nekad nesodis ar naudas sodiem un tas ir OK, jo citadi ziema vini baidoties no soda var klut ari bistami. Tapat nesatraucos par atrajiem braucejiem, bet tie pedeja laika ir palikusi relativs retums. Galvenais ir negulet pie stures un sekot lidzi tam, ko citi pats un citi dara!
Offline
subaru
22. Jul 2019, 17:01 #17970

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 9703

Braucu ar: rokām uz stūres


22 Jul 2019, 16:36:35 @hronists rakstīja:

22 Jul 2019, 16:26:50 @subaru rakstīja:

22 Jul 2019, 15:52:11 @hronists rakstīja:

es baidos, ka 85 neierakstās definīcijā sēņotāji un principā mani viņi neuztrauc, jo es māku apdzīt.


stulbs vai līks esi?


nav jau problēma apdzīt ne 85, ne 80, ne cik tur braucošu auto.
Problēma sākas, ka uz ne pārāk pārskatāma ceļa ar pietiekami intensīvu satiksmi to 80 vai 85 braucēju panāk nākamais ne līdz galam drošais par sevi, tad nākamais un nākamais. Un tad kad jau ir rinda, tad piebrauc Tu visu varošais un pārliecinātais un ātrums rindas galā jau vairs nav 85 (kā brauc pirmais), bet gan visu laiku randomā mainās no 65 - 95.
Varbūt kādam ir ok tā braukt, bet man tomēr patīk braukt vienmērīgā ātrumā, nevis visu laiku ļurkāties un raustīties.
Tad nu lai tiktu garām tam uz 85 braucējam, ir jātiek garām vēl 15 citām mašīnām. Ja nav gluži taisns ceļš un ir samērā intensīva pretplūsma, tad to izdarīt nemaz nav tik viegli kā apdzīt vienu uz 85 braucošu automašīnu.

Un šis ir samērā bieži uz A nozīmes šosejām. Pietuvojies auto kolonai, protams, ka ātrums galā mainās pamatīgi. Tad sāc dzīt pa vienam, un tad lieliski var redzēt, ka ir viens (kolonas karalis), kurš arī ir galvenā problēma, kas izraisījis to drūzmēšanos.

Bet jebkurš apdzīšanas manevrs saistās ar paaugstinātu bīstamību tomēr. Un teikt, ka lēnāk braucošie nevienu neapdraud, būs nepareizi.


P.S. - lai hronists nepamodina sevī demagogu, piebildīšu, ka nav runa par acīmredzami apgrūtinātiem ceļa apstākļiem - piemēram, sniegs, ledus, tumsa, drausmīgas bedres utt.


a tu zini kāpēc kolonnai tā mainās ātrums? tāpēc, ka visādiem dalbajobiem lauž pagaidīt piecas minūtes kamēr visi pa vienam apdzīs un viņi metās dzīt kolonnu, kur visi dabon bremzēt lai dzinējs nedabūtu purnā fūri vai kas nu tur nāk pretī

es neesmu sēdējis astē ilgāk par 5 minūtēm, parasti visi sagaida savu šķirbu un apdzen. ja vien, protams, neuzrodas augstāk minētie dalbajobi, tad pasākums ievelkas kamēr visi mēģina glābt šitos suicidālos idiotus.


negvelz muļķības.
ja brauc lēnais, aiz viņa vēl 4 auto, ir 100% brīvs un pārredzams ceļš, aizliegumu nav un neviens no tiem 4 nedzen, tad nav runa par gaidīšanu 5 minūtes.

P.S. - tie, kas "bremzē lai ielaistu un izglābtu" visbiežāk sataisa sūdus. Pašam ir bijis - dzenu, skatos ir normāla vieta, kur atgriezties savā joslā, bet izrādās, ka nākamais (kuram, aiz muguras esmu plānojis atgriezties) kaut kādu iemeslu dēļ bremzē, lai mani palaistu sev priekšā, jo ir iedomājies, ka arī viņu es apdzīšu. Bieži nav tādi, bet laiku pa laikam gadās ar tādiem sastapties.

Nevajag te neko attaisnot - ja netaisies apdzīt, tad atstāj distanci. Brīdī, kad taisies apdzīt, tad jau sāc tuvoties un viss.

Offline
hronists
22. Jul 2019, 17:13 #17971

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14292

Braucu ar: Svensk hjul


22 Jul 2019, 17:01:32 @subaru rakstīja:

negvelz muļķības.
ja brauc lēnais, aiz viņa vēl 4 auto, ir 100% brīvs un pārredzams ceļš, aizliegumu nav un neviens no tiem 4 nedzen, tad nav runa par gaidīšanu 5 minūtes.

P.S. - tie, kas "bremzē lai ielaistu un izglābtu" visbiežāk sataisa sūdus. Pašam ir bijis - dzenu, skatos ir normāla vieta, kur atgriezties savā joslā, bet izrādās, ka nākamais (kuram, aiz muguras esmu plānojis atgriezties) kaut kādu iemeslu dēļ bremzē, lai mani palaistu sev priekšā, jo ir iedomājies, ka arī viņu es apdzīšu. Bieži nav tādi, bet laiku pa laikam gadās ar tādiem sastapties.

Nevajag te neko attaisnot - ja netaisies apdzīt, tad atstāj distanci. Brīdī, kad taisies apdzīt, tad jau sāc tuvoties un viss.


mīļumiņ, tu taču nesāksi man oponēt, ka augstāk minēto kolonnu ātruma raustīšanas iemesls ir pidari, kas nemāk apdzīt? tb paskaidroju - apdzen kur tas ar veselu saprātu apveltītam cilvēkam neliekas pareizi - pret kalnu, līkumos, kad pretī nāk auto un ir skaidrs, ka viņš pat vienu auto nespēs apdzīt. Nu ja tā, tad es atklanos un tev iesaku veltīt dažas minūtes no sava dārgā laika, iesēsties astē 5+ auto kolonnai un pavērot kā izpildās bezsmadzeņu dzinēji. Iesaku turēt ~50m distanci lai ir laiks nobremzēt.
Offline
bertons
22. Jul 2019, 17:18 #17972

Kopš: 24. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 22972

Braucu ar: RS5

normaalai muusdienu mashiinai 110-120 ir normaals aatrums. uz 110 cik reizes menti braukushi pretim nekad neviens nav ceelis nost no trases. vilkties 90-100 tas tak jums miegs nenaak pie stuures?
Offline
968-jk
22. Jul 2019, 17:20 #17973

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 10278

Braucu ar: 30niekiem


22 Jul 2019, 17:01:32 @subaru rakstīja:


P.S. - tie, kas "bremzē lai ielaistu un izglābtu" visbiežāk sataisa sūdus. Pašam ir bijis - dzenu, skatos ir normāla vieta, kur atgriezties savā joslā, bet izrādās, ka nākamais (kuram, aiz muguras esmu plānojis atgriezties) kaut kādu iemeslu dēļ bremzē, lai mani palaistu sev priekšā, jo ir iedomājies, ka arī viņu es apdzīšu. Bieži nav tādi, bet laiku pa laikam gadās ar tādiem sastapties.

Nevajag te neko attaisnot - ja netaisies apdzīt, tad atstāj distanci. Brīdī, kad taisies apdzīt, tad jau sāc tuvoties un viss.


Nu ko Tu vari irst!? Apdzinēji lielākoties arī uztaisa auto plūsmas ātruma samazinājumu un raustīšanu. Ja autovadītāji brauc ar 95km/h, parādās "mūža lielākā darījuma līguma kavētāji", kas apdzen, iespraucas un liek apdzītajam samazināt ātrumu, lai drošībai palielinātu distanci starp priekšā ielekušo kavētāju. Dēļ tā automātiski visi aiz tikko apdzītā autovadītāja dabū smuki vilcieniņā strauji bremzēt.
Offline
karro
22. Jul 2019, 17:21 #17974

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3139

Braucu ar: peleku mopedu


22 Jul 2019, 17:01:32 @subaru rakstīja:

P.S. - tie, kas "bremzē lai ielaistu un izglābtu" visbiežāk sataisa sūdus. Pašam ir bijis - dzenu, skatos ir normāla vieta, kur atgriezties savā joslā, bet izrādās, ka nākamais (kuram, aiz muguras esmu plānojis atgriezties) kaut kādu iemeslu dēļ bremzē, lai mani palaistu sev priekšā, jo ir iedomājies, ka arī viņu es apdzīšu. Bieži nav tādi, bet laiku pa laikam gadās ar tādiem sastapties.

Nevajag te neko attaisnot - ja netaisies apdzīt, tad atstāj distanci. Brīdī, kad taisies apdzīt, tad jau sāc tuvoties un viss.




oiblee, pirms kāda pusotra gada šitā gadījās uz tās pašas tīnužu šosejas tumšā rudens vakarā. paskatos, ceļš tukšs, līnija - pārtrauktā, dzenu fūri, un opā, no līkuma - kurš tur fokken ir, tikai nezinot, to grūti pamanīt, iznirst pretimbraucējs, saprotu, ka būs riskanti, bremzēju, lai ielīstu atpakaļ aiz fūres, un ir , jo ir sajūta, ka auto vispār nestājas, apdzenamā fūre visu laiku ir blakām! tomēr kkā sabremzējos, iesprūku atpakaļ aiz fūres, spidometrā - ap 50. labais cilvēks bija bremzējis, lai es tipa vieglāk apdzītu

Offline
968-jk
22. Jul 2019, 17:21 #17975

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 10278

Braucu ar: 30niekiem


22 Jul 2019, 17:18:57 @bertons rakstīja:
normaalai muusdienu mashiinai 110-120 ir normaals aatrums. uz 110 cik reizes menti braukushi pretim nekad neviens nav ceelis nost no trases. vilkties 90-100 tas tak jums miegs nenaak pie stuures?

no kura gada/modeļa sākas normāla mūsdienu mašīna? Brīvdienās vairāki apdzinēji bija smirdīgi, kūpoši S80. Gaidu to brīdi, kad @KaspichS šo sērgu likvidēs.
Offline
968-jk
22. Jul 2019, 17:23 #17976

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 10278

Braucu ar: 30niekiem


22 Jul 2019, 17:21:39 @karro rakstīja:

22 Jul 2019, 17:01:32 @subaru rakstīja:

P.S. - tie, kas "bremzē lai ielaistu un izglābtu" visbiežāk sataisa sūdus. Pašam ir bijis - dzenu, skatos ir normāla vieta, kur atgriezties savā joslā, bet izrādās, ka nākamais (kuram, aiz muguras esmu plānojis atgriezties) kaut kādu iemeslu dēļ bremzē, lai mani palaistu sev priekšā, jo ir iedomājies, ka arī viņu es apdzīšu. Bieži nav tādi, bet laiku pa laikam gadās ar tādiem sastapties.

Nevajag te neko attaisnot - ja netaisies apdzīt, tad atstāj distanci. Brīdī, kad taisies apdzīt, tad jau sāc tuvoties un viss.




oiblee, pirms kāda pusotra gada šitā gadījās uz tās pašas tīnužu šosejas tumšā rudens vakarā. paskatos, ceļš tukšs, līnija - pārtrauktā, dzenu fūri, un opā, no līkuma - kurš tur fokken ir, tikai nezinot, to grūti pamanīt, iznirst pretimbraucējs, saprotu, ka būs riskanti, bremzēju, lai ielīstu atpakaļ aiz fūres, un ir , jo ir sajūta, ka auto vispār nestājas, apdzenamā fūre visu laiku ir blakām! tomēr kkā sabremzējos, iesprūku atpakaļ aiz fūres, spidometrā - ap 50. labais cilvēks bija bremzējis, lai es tipa vieglāk apdzītu


Fūrei bija jādod grīdā? Viņš acīmredzot redzēja labāk/tālāk pa to idiotu, kas vadīja tavu auto un laicīgi mēģināja paglābt visus no sūdiem.
Offline
Eicheberg
22. Jul 2019, 17:26 #17977

Kopš: 21. Nov 2017

Ziņojumi: 1021

Braucu ar:


22 Jul 2019, 16:36:35 @hronists rakstīja:

22 Jul 2019, 16:26:50 @subaru rakstīja:

22 Jul 2019, 15:52:11 @hronists rakstīja:

es baidos, ka 85 neierakstās definīcijā sēņotāji un principā mani viņi neuztrauc, jo es māku apdzīt.


stulbs vai līks esi?


nav jau problēma apdzīt ne 85, ne 80, ne cik tur braucošu auto.
Problēma sākas, ka uz ne pārāk pārskatāma ceļa ar pietiekami intensīvu satiksmi to 80 vai 85 braucēju panāk nākamais ne līdz galam drošais par sevi, tad nākamais un nākamais. Un tad kad jau ir rinda, tad piebrauc Tu visu varošais un pārliecinātais un ātrums rindas galā jau vairs nav 85 (kā brauc pirmais), bet gan visu laiku randomā mainās no 65 - 95.
Varbūt kādam ir ok tā braukt, bet man tomēr patīk braukt vienmērīgā ātrumā, nevis visu laiku ļurkāties un raustīties.
Tad nu lai tiktu garām tam uz 85 braucējam, ir jātiek garām vēl 15 citām mašīnām. Ja nav gluži taisns ceļš un ir samērā intensīva pretplūsma, tad to izdarīt nemaz nav tik viegli kā apdzīt vienu uz 85 braucošu automašīnu.

Un šis ir samērā bieži uz A nozīmes šosejām. Pietuvojies auto kolonai, protams, ka ātrums galā mainās pamatīgi. Tad sāc dzīt pa vienam, un tad lieliski var redzēt, ka ir viens (kolonas karalis), kurš arī ir galvenā problēma, kas izraisījis to drūzmēšanos.

Bet jebkurš apdzīšanas manevrs saistās ar paaugstinātu bīstamību tomēr. Un teikt, ka lēnāk braucošie nevienu neapdraud, būs nepareizi.


P.S. - lai hronists nepamodina sevī demagogu, piebildīšu, ka nav runa par acīmredzami apgrūtinātiem ceļa apstākļiem - piemēram, sniegs, ledus, tumsa, drausmīgas bedres utt.


a tu zini kāpēc kolonnai tā mainās ātrums? tāpēc, ka visādiem dalbajobiem lauž pagaidīt piecas minūtes kamēr visi pa vienam apdzīs un viņi metās dzīt kolonnu, kur visi dabon bremzēt lai dzinējs nedabūtu purnā fūri vai kas nu tur nāk pretī

es neesmu sēdējis astē ilgāk par 5 minūtēm, parasti visi sagaida savu šķirbu un apdzen. ja vien, protams, neuzrodas augstāk minētie dalbajobi, tad pasākums ievelkas kamēr visi mēģina glābt šitos suicidālos idiotus.


Nu gan tu sadirsi, kur ir tie pacietigie apdzineji redzami? Neviens nedzen visi droci, tevi laikam ieskaitot, tikai jasaka - laikam tas ir pat labak, neka skatities ka tizleni megina atkartot to ko lielie puikas dara
Offline
karro
22. Jul 2019, 17:26 #17978

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3139

Braucu ar: peleku mopedu


22 Jul 2019, 17:23:35 @968-jk rakstīja:

22 Jul 2019, 17:21:39 @karro rakstīja:

22 Jul 2019, 17:01:32 @subaru rakstīja:

P.S. - tie, kas "bremzē lai ielaistu un izglābtu" visbiežāk sataisa sūdus. Pašam ir bijis - dzenu, skatos ir normāla vieta, kur atgriezties savā joslā, bet izrādās, ka nākamais (kuram, aiz muguras esmu plānojis atgriezties) kaut kādu iemeslu dēļ bremzē, lai mani palaistu sev priekšā, jo ir iedomājies, ka arī viņu es apdzīšu. Bieži nav tādi, bet laiku pa laikam gadās ar tādiem sastapties.

Nevajag te neko attaisnot - ja netaisies apdzīt, tad atstāj distanci. Brīdī, kad taisies apdzīt, tad jau sāc tuvoties un viss.




oiblee, pirms kāda pusotra gada šitā gadījās uz tās pašas tīnužu šosejas tumšā rudens vakarā. paskatos, ceļš tukšs, līnija - pārtrauktā, dzenu fūri, un opā, no līkuma - kurš tur fokken ir, tikai nezinot, to grūti pamanīt, iznirst pretimbraucējs, saprotu, ka būs riskanti, bremzēju, lai ielīstu atpakaļ aiz fūres, un ir , jo ir sajūta, ka auto vispār nestājas, apdzenamā fūre visu laiku ir blakām! tomēr kkā sabremzējos, iesprūku atpakaļ aiz fūres, spidometrā - ap 50. labais cilvēks bija bremzējis, lai es tipa vieglāk apdzītu


Fūrei bija jādod grīdā? Viņš acīmredzot redzēja labāk/tālāk pa to idiotu, kas vadīja tavu auto un laicīgi mēģināja paglābt visus no sūdiem.


fūrei bija jāsaglabā braukšanas ātrums. ar Tavu loģiku - visas fūres, aiz kurām Tu brauc, 99% gadījumu redz labāk/tālāk, jo 1) vadītājs ir augstāk, 2) viņš Tev ir priekšā, tāpēc tās nedrīkst apdzīt.

ieslēdz tak galvu.

[ Šo ziņu laboja karro, 22 Jul 2019, 17:27:12 ]

Offline
bertons
22. Jul 2019, 17:27 #17979

Kopš: 24. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 22972

Braucu ar: RS5


22 Jul 2019, 17:21:41 @968-jk rakstīja:

22 Jul 2019, 17:18:57 @bertons rakstīja:
normaalai muusdienu mashiinai 110-120 ir normaals aatrums. uz 110 cik reizes menti braukushi pretim nekad neviens nav ceelis nost no trases. vilkties 90-100 tas tak jums miegs nenaak pie stuures?

no kura gada/modeļa sākas normāla mūsdienu mašīna? Brīvdienās vairāki apdzinēji bija smirdīgi, kūpoši S80. Gaidu to brīdi, kad @KaspichS šo sērgu likvidēs.


Par kuuposhajiem neko nevaru komenteet. Braucu 110-120, neviens kuuposhais nekad nav apdzinis
Offline
Tikai_lasu
22. Jul 2019, 17:35 #17980

Kopš: 12. Dec 2013

Ziņojumi: 1126

Braucu ar:

Lai ienāk fūristu nu palabo, bet fūres vienmēr mauc pēc principa: jā esi sācis, tad pabeidz! Vienalga vai sācis dzīt, vai bremzēt, vai veceni drāzt. Blakus fūrei ir tikai viens ceļš- pedal to metal.
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, zzips