Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 84 viesi un 23 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto krāsošana mājas apstākļos

AutorsZiņojums
edzarss
08. May 2018, 16:40 #721

Kopš: 27. Mar 2018

Ziņojumi: 6

Braucu ar:

Kādi ir varianti BMW atjauno hroma moldingus?
Ir iespējams to saucamo hromu dabūt atkal spīdīgu?
Ja ir, tad kā to var izdarīt (kādiem līdzekļiem).

Vai racionālāk būtu šos nokrāsot melnus?
Ja tā, tad kā pareizāk ir noņemt to hromu, lai krāsa turētos un neliptu nost?
Offline
Rockstar
08. May 2018, 16:43 #722

Kopš: 11. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2787

Braucu ar: --./......................\.-- (OO\ (||||) (||||) /OO) |__|....................|__|


08 May 2018, 16:40:13 @edzarss rakstīja:
Kādi ir varianti BMW atjauno hroma moldingus?
Ir iespējams to saucamo hromu dabūt atkal spīdīgu?
Ja ir, tad kā to var izdarīt (kādiem līdzekļiem).

Vai racionālāk būtu šos nokrāsot melnus?
Ja tā, tad kā pareizāk ir noņemt to hromu, lai krāsa turētos un neliptu nost?

Aplīmēt ar kvalitatīvu melni matētu plēvi
Offline
Mikels
08. May 2018, 16:53 #723

Kopš: 28. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2982

Braucu ar: cieņu


08 May 2018, 16:40:13 @edzarss rakstīja:
Kādi ir varianti BMW atjauno hroma moldingus?
Ir iespējams to saucamo hromu dabūt atkal spīdīgu?
Ja ir, tad kā to var izdarīt (kādiem līdzekļiem).

Vai racionālāk būtu šos nokrāsot melnus?
Ja tā, tad kā pareizāk ir noņemt to hromu, lai krāsa turētos un neliptu nost?

Ar šo var hromētās detaļas pārsteidzoši labi atdzīvināt, ir mēģināts arī uz moldingiem
http://www.carcare.lv/index.php?route=product/p...p;product_id=450

[ Šo ziņu laboja Mikels, 08 May 2018, 16:55:05 ]

Offline
edzarss
08. May 2018, 20:35 #724

Kopš: 27. Mar 2018

Ziņojumi: 6

Braucu ar:


08 May 2018, 16:43:20 @Rockstar rakstīja:

08 May 2018, 16:40:13 @edzarss rakstīja:
Kādi ir varianti BMW atjauno hroma moldingus?
Ir iespējams to saucamo hromu dabūt atkal spīdīgu?
Ja ir, tad kā to var izdarīt (kādiem līdzekļiem).

Vai racionālāk būtu šos nokrāsot melnus?
Ja tā, tad kā pareizāk ir noņemt to hromu, lai krāsa turētos un neliptu nost?

Aplīmēt ar kvalitatīvu melni matētu plēvi


Kur Rīgā var nopirkt kvalitatīvu plēvi?
Offline
edzarss
08. May 2018, 20:36 #725

Kopš: 27. Mar 2018

Ziņojumi: 6

Braucu ar:


08 May 2018, 16:53:51 @Mikels rakstīja:

08 May 2018, 16:40:13 @edzarss rakstīja:
Kādi ir varianti BMW atjauno hroma moldingus?
Ir iespējams to saucamo hromu dabūt atkal spīdīgu?
Ja ir, tad kā to var izdarīt (kādiem līdzekļiem).

Vai racionālāk būtu šos nokrāsot melnus?
Ja tā, tad kā pareizāk ir noņemt to hromu, lai krāsa turētos un neliptu nost?

Ar šo var hromētās detaļas pārsteidzoši labi atdzīvināt, ir mēģināts arī uz moldingiem
http://www.carcare.lv/index.php?route=product/p...p;product_id=450



To pastu liki uz drānas un tīriji vai uz kādas ripas?
Offline
Mikels
09. May 2018, 08:43 #726

Kopš: 28. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2982

Braucu ar: cieņu

Atkarībā no moldingu stāvokļa un kādu rezultātu gribi, bet ,manuprāt, pilnīgi pietiek ar mikrošķiedras lupatiņu.
Offline
smilee45
18. May 2018, 02:54 #727

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 397

Braucu ar:

Doma ir pārkrāsot priekšejo bamperi e90, izmērs nav pārāk liels.
Zinu, ka priekš lielākām detaļām kompresors ir par īsu, bet teiksim to pašu bamperi varētu nokrāsot ar
metabo basic 250-24w un star EVO-T-4000 pistoli?
Offline
omglsr
28. May 2018, 22:03 #728

Kopš: 29. Dec 2010

Ziņojumi: 23

Braucu ar:

Sveiki. Ir doma pašam provēt pārkrāsot bagāžnieku, no topazblau uz orientblau. Bagāžnieka vāks sterils. Tad nu jautājums kā labāk to visu izdarīt? Samatēt esošo, nogruntēt un tad pūst krāsu un tālāk jau laku, vai šajā gadījumā var iztikt bez gruntēšanas?
Offline
numurs
28. May 2018, 22:13 #729

Kopš: 14. Sep 2017

Ziņojumi: 32

Braucu ar:

Neko nevajaga grunteet, iznemot situaaciju, ja ir kas bijis spakteleets, ja detala bez defektiem, tad tikai uzmatee un puut toni, kaartiigi nozaavee un lako.
Offline
omglsr
28. May 2018, 22:27 #730

Kopš: 29. Dec 2010

Ziņojumi: 23

Braucu ar:


28 May 2018, 22:13:57 @numurs rakstīja:
Neko nevajaga grunteet, iznemot situaaciju, ja ir kas bijis spakteleets, ja detala bez defektiem, tad tikai uzmatee un puut toni, kaartiigi nozaavee un lako.

Super, paldies
Offline
FisherS
28. May 2018, 22:31 #731

Kopš: 20. Jun 2013

Ziņojumi: 1101

Braucu ar: tīriem diskiem


18 May 2018, 02:54:36 @smilee45 rakstīja:
Doma ir pārkrāsot priekšejo bamperi e90, izmērs nav pārāk liels.
Zinu, ka priekš lielākām detaļām kompresors ir par īsu, bet teiksim to pašu bamperi varētu nokrāsot ar
metabo basic 250-24w un star EVO-T-4000 pistoli?



Varēs, tik laku klaaj vairākas kārtas, lai pēctam ar ūdens smilšpapīru saslīpētu un sapulētu. Bez pulēšanas konkrēts mandarins garantēts.
Offline
AV89
23. Aug 2019, 14:19 #732

Kopš: 27. Dec 2009

Ziņojumi: 1374

Braucu ar: servisa maiņas auto

Īsti neatradu citu piemērtu diskusiju šai tēmai..
Kādu resīveru ieteiksiet izmantot servisam? Kompresors noskatīts 12.5bar un ražība kkas pāri 600L minūtē un orģinālais resīvers 200L, bet nu slēgsies iekšā viņš ļoti bieži - tas skaidrs. Ir doma papildus uzlikt 1t resīveru, nebūs tā, ka gaiss baigi silts ies iekšā? Plānojas ar laiku 3 pacēlāji un krāsošanas kamera, arī tā smilšu strūklas kaste mazā..
Otrais - ir palikušas daudz aukstā ūdens plastmasas trubas (ar plānajām sienām ~2mm), virsū rakstīts kkādi 2,5bar, bet nu vakar testējām ūdens sistēmu ar 5 bar - trubas izturēja. Kompresora maģistrāles var vilkt ar tādām trubām, izturēs viņas ~8-9 bar? Vai labāk ar biezajām sienām uzreiz ņemt?
Offline
Dravenieks
23. Aug 2019, 20:48 #733

Kopš: 04. Jun 2011

Ziņojumi: 546

Braucu ar:

smilšu stūklu aizmirstsi ar 600l min...

Kausējamas trubas cik atceros tur 20 bari... sev tādas stāv...

autoservisam pie tādiem plāniem -vajag skrūves kompresoru...
Offline
vaivads19
23. Aug 2019, 21:17 #734

Kopš: 01. Jan 2015

Ziņojumi: 21

Braucu ar:

Iz pieredzes- remonta darbnīca(pēdējo gadu arī krāsojām). 20 darbinieku.
Kompesors virzulu 600l/min ar standarta resīveru ~200L.
Strādājām ~7 gadus. Viss ok. Tagad taisījām lielo apkopi( virzulu gredzeni blives).
Nekādu problēma. Ieteicams likt atsevišķā telpā, jo skaļš.
Otra problēma kondensāts- jāliek dzesētājs(ledusskapis) ~1000€, vai jādomā kā atdzesēt to gaisu un tad var ielikt parasto pneimo trīskāršo bloku ar attūdeņotāju(obligāti filtru pirms tā atūdeņotāja, jo sabojāsies membrāna ar sūdiem un būes metams) ~200€.
Skrūvinieks jau maksā jauns pāri pa 3k.
Virzulnieks 800€ laikam bija.
Fonons.lv iesaku.
Offline
RSAWorkshop
23. Aug 2019, 21:44 #735

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3280

Braucu ar: e39

Nopirku skrūves tipa, nekādu problēmu, kluss, ātri pumpē, aizņem maz vietu

-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
ezis_
24. Aug 2019, 23:09 #736

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 514

Braucu ar: T@C- R6 un citiem


23 Aug 2019, 21:17:06 @vaivads19 rakstīja:
Iz pieredzes- remonta darbnīca(pēdējo gadu arī krāsojām). 20 darbinieku.
Kompesors virzulu 600l/min ar standarta resīveru ~200L.
Strādājām ~7 gadus. Viss ok. Tagad taisījām lielo apkopi( virzulu gredzeni blives).
Nekādu problēma. Ieteicams likt atsevišķā telpā, jo skaļš.
Otra problēma kondensāts- jāliek dzesētājs(ledusskapis) ~1000€, vai jādomā kā atdzesēt to gaisu un tad var ielikt parasto pneimo trīskāršo bloku ar attūdeņotāju(obligāti filtru pirms tā atūdeņotāja, jo sabojāsies membrāna ar sūdiem un būes metams) ~200€.
Skrūvinieks jau maksā jauns pāri pa 3k.
Virzulnieks 800€ laikam bija.
Fonons.lv iesaku.
Nekads dzesētājs(ledusskapis)tur nav jaliek pa kosmos cipariem Nemas divi visparastako udens filtru korpusi .sauja ar fitiniem papira filtra elements otra filtra "kaku smiltinas" tobish silicija granulas un sanak kondensata nonemejs pa kapeikam, pats parbaudiju strada uz uraa krasojas bez nekadiem krateriem utt.
Offline
RSAWorkshop
24. Aug 2019, 23:21 #737

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3280

Braucu ar: e39

Krāteri neveidojas no ūdens un vispār parasti nav no pistoles vai gaisa līnijas

-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
ezis_
24. Aug 2019, 23:37 #738

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 514

Braucu ar: T@C- R6 un citiem


24 Aug 2019, 23:21:38 @RSAWorkshop rakstīja:
Krāteri neveidojas no ūdens un vispār parasti nav no pistoles vai gaisa līnijas
Daudz nieanses detalas ataukosana utt, visam tam es izgaju cauri , nosakuma saskatijos tubi pistile roka un aida un zinu kas tur no ka veidojas un neveidojas
Profesinoali ar to nenodarbojos un netaisos vnk nagi nezeja pameginaat.
Offline
zaqs
25. Aug 2019, 10:23 #739

Kopš: 31. Oct 2015

Ziņojumi: 44

Braucu ar:

no ūdens var izmukt, pēdējā posmā reducējot spiedienu uz tuvu vajadzīgajam, un ar vienkāršu ūdens savācēju. krāteri veidojas no eļļas pileniem, vai eļļainiem gružiem. ja no šamiem nevar izmukt, materiālam piepilināti daži pilieni antisilikona, to atrisina
Offline
ezis_
25. Aug 2019, 14:05 #740

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 514

Braucu ar: T@C- R6 un citiem


25 Aug 2019, 10:23:16 @zaqs rakstīja:
no ūdens var izmukt, pēdējā posmā reducējot spiedienu uz tuvu vajadzīgajam, un ar vienkāršu ūdens savācēju. krāteri veidojas no eļļas pileniem, vai eļļainiem gružiem. ja no šamiem nevar izmukt, materiālam piepilināti daži pilieni antisilikona, to atrisina
Vis pareizi ka pieradijas tad pribluda samonteta no parasta chainas spiediena reduktora ar ellas savaceju + diviem udens filtriem pa ~40 eram lieliski tiek galaa ,savac ari ellu.
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, muldis, noisex, riddler, zzips