Online

Pašreiz BMWPower skatās 108 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Atsauksmes par E34 525 tds

AutorsZiņojums
Andris_323i
11. Jan 2009, 20:55 #1

Kopš: 05. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1757

Braucu ar: štoku, cilindru un bloku

Taa kaa konkreeti nevienu topiku neatradu par sso temu...

Paviideejusi iespeeja iegaadaaties sso modeli 1994 gada, mehanisko kaarbu, auto labaa staavoklii, maz pateerinnss - 6 l/100km, peec bildem ar izskatas OK + rekaro benkki.

Kaa ir ar ssa gada diizellmotoriem, cik dzirdeejis vieni no neveiksmiigaakajiems diizelliem ever.

Kaada vareetu buut ssaada auto cena?

Domaaju uz naakamo nedeellu aizbraukt ieluukot - uz ko buutu javeerss uzmaniiba?
Offline
Andris_323i
11. Jan 2009, 21:11 #2

Kopš: 05. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1757

Braucu ar: štoku, cilindru un bloku

Man neinteresee citu probleemas

Gribu dzirdeet viedokllus par manis uzdotajiem jautaajumiem.
Offline
Kindzulis
11. Jan 2009, 21:20 #3

Kopš: 22. Oct 2002

Ziņojumi: 15390

Braucu ar: 530d

kaa reiz viedoklji tur arii ir... komplektaa ar probleemaam kuraam iespeejams buutu jaapieveersh uzmaniiba
Offline
Andris_323i
11. Jan 2009, 22:18 #4

Kopš: 05. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1757

Braucu ar: štoku, cilindru un bloku

Parlasiiju +/- visus topiks par e34, iisti neko noderiigu neatradu...

Gaidu sseit ko, ne no luseriem .
Offline
Delerium
11. Jan 2009, 22:19 #5

Kopš: 29. Apr 2004

No: Sigulda

Ziņojumi: 8275

Braucu ar: Alfa Romeo 159, Ford S-max, Saab 900 cabrio

tev pirmstam nebij bans? luusers esi tu ar savu diizeli
Offline
Andris_323i
11. Jan 2009, 22:57 #6

Kopš: 05. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1757

Braucu ar: štoku, cilindru un bloku

Jeegas no ssi topika pilniigi nekaadas, vieniigais atklaaj to luuzerus kuram vajag banu.

p.s. nav nekad, nekaads bans bijis.
Offline
SILVERGREEN
12. Jan 2009, 01:19 #7

Kopš: 21. Oct 2004

No: Bauska

Ziņojumi: 1197

Braucu ar: ’94 E36 325tds

ap 1000-1700Ls
Offline
Red_Rocket
12. Jan 2009, 04:07 #8

Kopš: 24. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4436

Braucu ar: C124 E320

skatos ka te populaaraakais vaards ir luusers nevis diizelis turbiina ellas nopluude vai hvz kas veel tur
Offline
Andris_323i
12. Jan 2009, 09:45 #9

Kopš: 05. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1757

Braucu ar: štoku, cilindru un bloku

Tad jau tirgus cena vinnam veel ir tiiri OK, saliidzinossi, taadu ko piedaavaa man...
Offline
-Edm-
12. Jan 2009, 09:50 #10

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18120

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.

ir bijis e34 93g tds,bet par cik dzinejs, turbina un tt, bija pec kapitala remonta nobraucu pusgadu bedu nezinot,problemu nebija rija tiesham maz gaja ar neslikti

-----------------
Offline
rudaiseriks
12. Jan 2009, 11:37 #11

Kopš: 04. Mar 2007

No: Grobiņa

Ziņojumi: 239

Braucu ar: xf,t, FT.666 un 500+

kaadreiz, pirms gadiem 10 bija taads- atstaaja par sevi tikai negatiivas atminjas, gadiijums kad es kalpoju autinjam nevis otraadi- saakaas ar turbiinu no kuras kaut kas iekrita dzineejaa,liidz ar to kapitaalais remonts, peec pusgada galva, un tad taa sprausla ar vadu, un tad suuknis un tad iesmeereeju naakamajam laimiigajam

[ Šo ziņu laboja rudaiseriks, 12 Jan 2009, 11:38:40 ]

Offline
Raiders
12. Jan 2009, 11:42 #12

Kopš: 04. Nov 2006

Ziņojumi: 140

Braucu ar: Rūpnīcas M pakotu e34 525 tds


12 Jan 2009, 09:45:52 Andris_323i rakstīja:
Tad jau tirgus cena vinnam veel ir tiiri OK, saliidzinossi, taadu ko piedaavaa man...


Nu būs atšķirība vērtībā vai nu ir pēc `94 ar feisliftu vai pirms, kā arī komplektāciju un vizuālo stāvokli, kā arī neaizmirst- motora galvu, galvas blīvi, augstspiediena degvielas sūkni un bākas sūkni, bet šiem problēmas vairāk rodās no nolietojuma un nelaicīga remonta, nevis tie ir ražotāja brāķi
Par 1000 Ls nekas labs nevarētu būt, kā tikai pliks `91 gada un par 1700 Ls nebūtu gudri pārdot ļoti labu un koptu TDS, tā kā tīrākā viduvējība un laimes spēle vien var sanākt.
Offline
Andris_323i
12. Jan 2009, 14:29 #13

Kopš: 05. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1757

Braucu ar: štoku, cilindru un bloku


12 Jan 2009, 11:42:06 Raiders rakstīja:

12 Jan 2009, 09:45:52 Andris_323i rakstīja:
Tad jau tirgus cena vinnam veel ir tiiri OK, saliidzinossi, taadu ko piedaavaa man...


Nu būs atšķirība vērtībā vai nu ir pēc `94 ar feisliftu vai pirms, kā arī komplektāciju un vizuālo stāvokli, kā arī neaizmirst- motora galvu, galvas blīvi, augstspiediena degvielas sūkni un bākas sūkni, bet šiem problēmas vairāk rodās no nolietojuma un nelaicīga remonta, nevis tie ir ražotāja brāķi
Par 1000 Ls nekas labs nevarētu būt, kā tikai pliks `91 gada un par 1700 Ls nebūtu gudri pārdot ļoti labu un koptu TDS, tā kā tīrākā viduvējība un laimes spēle vien var sanākt.
man vinnu piedaavaa pa 500 ls
Offline
Raiders
12. Jan 2009, 15:13 #14

Kopš: 04. Nov 2006

Ziņojumi: 140

Braucu ar: Rūpnīcas M pakotu e34 525 tds


man vinnu piedaavaa pa 500 ls


Es savu veco `90 524 td novembrī vēl pārdevu par 300 Ls, kurš gadu bija nostāvējis sētā dēļ plīsušās vārstu siksnas un beigtā degvielas sūkni, bet ritošā un virsbūve bija salīdzinoši labā stāvoklī.
500 Ls ir bankā kredīta summas atlikums vai arī tas ir totāls šrots? Ir pazīstami džeki, kuri vnk čakarējas ap saviem TDS, kur uzreiz nemaina svarīgas detaļas, bet meklē ceļus, kā turēt pie funkcionēšanas, jo tā it kā sanāk lētāk un tad brīnās, kāpēc visu laiku plīst un pēc ilgāka taupīšanas laika mašīna ir vnk šrots.
Offline
Raiders
12. Jan 2009, 19:20 #15

Kopš: 04. Nov 2006

Ziņojumi: 140

Braucu ar: Rūpnīcas M pakotu e34 525 tds

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/525/VnkLHkFqSVo=.html

Vēl jau ir šis TDS tajā +/- 500 Ls kategorijā, kam par ekstru aprīkojumu nav ne kādu sūdzību (vismaz vēl vasarā), bet ko tie mau*as ir ar viņu izdarījuši
Offline
Andris_323i
12. Jan 2009, 19:32 #16

Kopš: 05. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1757

Braucu ar: štoku, cilindru un bloku


12 Jan 2009, 19:20:21 Raiders rakstīja:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/525/VnkLHkFqSVo=.html

Vēl jau ir šis TDS tajā +/- 500 Ls kategorijā, kam par ekstru aprīkojumu nav ne kādu sūdzību (vismaz vēl vasarā), bet ko tie mau*as ir ar viņu izdarījuši
Nesaprotu, kas vinnam tur taads izdariits?
Offline
Raiders
12. Jan 2009, 19:49 #17

Kopš: 04. Nov 2006

Ziņojumi: 140

Braucu ar: Rūpnīcas M pakotu e34 525 tds

Nevis nesaproti, bet nezini, ka viņam bija M paka un tagad ir tas, kas ir pāri palicis!
Te vēl jūlijā:

http://foto.inbox.lv/raiders187/Mans-G-Ride/IMG-2632.jpg
http://foto.inbox.lv/raiders187/Mans-G-Ride/IMG-2686-Copy.jpg

[ Šo ziņu laboja Raiders, 12 Jan 2009, 19:53:21 ]

Offline
M3
12. Jan 2009, 19:51 #18

Kopš: 14. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3374

Braucu ar: VOLVO

100k km 3 gadu laikā nobraucu ar 525tds, tagad gada laikā 25k km ar 325tds. Pilnīgi neviena slikta vārda par šo dzinēju ... par ko visi čīkst. Nebija ne turbīna jāmaina, ne galva, arī sūknis nē .. viss ļoti ok strādā
Offline
Whazaaa
12. Jan 2009, 19:54 #19

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro


12 Jan 2009, 19:51:12 M3 rakstīja:
100k km 3 gadu laikā nobraucu ar 525tds, tagad gada laikā 25k km ar 325tds. Pilnīgi neviena slikta vārda par šo dzinēju ... par ko visi čīkst. Nebija ne turbīna jāmaina, ne galva, arī sūknis nē .. viss ļoti ok strādā

nu bet tu tak viņus nepirki pa 5 ls




-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
e34
12. Jan 2009, 20:04 #20

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 3943

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL

labs tds jebkurā gadījumā maksās ap 4 eur.un te lv tādu praktiski nav.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo