Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 51 viesi un 34 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » BMW jaunumi un fakti

Tēma: 323 un 325 E36 atšķirības

AutorsZiņojums
noris
27. Nov 2008, 19:18 #21

Kopš: 01. May 2007

No: Dobele

Ziņojumi: 465

Braucu ar: e34 M50B28, e39 528, e30 (vēl pārtop)


27 Nov 2008, 19:05:55 schillers rakstīja:

27 Nov 2008, 17:52:40 DC rakstīja:

27 Nov 2008, 17:47:06 sunrider rakstīja:
kaads benzins jalej ieksaa??? 95 vai 98?

a tu vispar par to veel domaa? hallo dabigi ka tikai 98!


Liet jau var ko grib! 323 ir 2.5 deforsētais motors un ražotājas tam paredzējis 95 benzīnu, 325 un 328 98to.


Skatījos pi motoru čipotājiem un fakts ir tāds ka no rūpnīcas kmpja progas tāpat daudz maz ir uz 95 visiem modeļiem.
Offline
leroys
27. Nov 2008, 19:20 #22

Kopš: 20. Feb 2007

Ziņojumi: 126

Braucu ar:

The reason why the 323 and 328 are down on power relative to the original 325 is that they were strangled by the inlet manifold from the 320. This was fitted for German insurance bands. This means that big gains can be made by fitting a flowed 325 inlet manifold with a bigger bore throttle body, this give approx 20hp and makes the car more responsive.

Offline
jurxx
27. Nov 2008, 19:24 #23

Kopš: 11. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4390

Braucu ar:

eh nu pa degvielas tipiem isteniba ir stulbi domat jo razotaajs noradiis tikai un vieniigi minimaalo oktaanu tatad ja ir 95 tad drosi var liet lidz 105 oktanam nekadas probas nebuus... vienkarsi nedriikst liet zem 95 kaut arii dazs labs lej 92 un ar nekas tragjisks - to var dariit ja esat nekurienee un laukju tanka tik 92 tirgojas
PS; Dazos Latvijas tankos 95 ir 92 un 98 ir 95 taa ka ganjau ka visi esam uz 92 izbrauksi un pat tolkam nejutusi

[ Šo ziņu laboja jurxx, 27 Nov 2008, 19:26:13 ]

Offline
noris
27. Nov 2008, 19:29 #24

Kopš: 01. May 2007

No: Dobele

Ziņojumi: 465

Braucu ar: e34 M50B28, e39 528, e30 (vēl pārtop)


27 Nov 2008, 19:24:25 jurxx rakstīja:
eh nu pa degvielas tipiem isteniba ir stulbi domat jo razotaajs noradiis tikai un vieniigi minimaalo oktaanu tatad ja ir 95 tad drosi var liet lidz 105 oktanam nekadas probas nebuus... vienkarsi nedriikst liet zem 95 kaut arii dazs labs lej 92 un ar nekas tragjisks - to var dariit ja esat nekurienee un laukju tanka tik 92 tirgojas
PS; Dazos Latvijas tankos 95 ir 92 un 98 ir 95 taa ka ganjau ka visi esam uz 92 izbrauksi un pat tolkam nejutusi



Jā bet vai ir jēga liet 98 vai 105 ja kompis ir uz 95, mazāk neko daudz neēdīs
Offline
jurxx
27. Nov 2008, 19:34 #25

Kopš: 11. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4390

Braucu ar:

nuu 105 tapat var latvija tolkam dabuut piegazot 98 oktana palielinaataju un isteniiba dod gan pa paterinju isti nez pec idejas ir mazaaks jo spriceem kompis apreekjina degvielas un gaisa attieciibu un padod atbilstosi... bet nu iet jebkura gadiijuma labaak
Offline
schillers
27. Nov 2008, 23:34 #26

Kopš: 24. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 711

Braucu ar: jauniem FENDiem


27 Nov 2008, 19:20:33 leroys rakstīja:
The reason why the 323 and 328 are down on power relative to the original 325 is that they were strangled by the inlet manifold from the 320. This was fitted for German insurance bands. This means that big gains can be made by fitting a flowed 325 inlet manifold with a bigger bore throttle body, this give approx 20hp and makes the car more responsive.


Virzuļa diametrs 323,325,328 ir 84mm, gājiens 328 ir 84, 323/325 75. Lielāks virzuļa gājiens, lielāks griezes moments, tāpēc tad 328 un 325 atšķiras tikai par vienu zs, bet max griezes momentu sasniedz pie zemākiem apgriezieniem. Tad 323 motoram ja samaina kolektorus, drošvien kompi, sprauslas tad panāk 192 zs???

[ Šo ziņu laboja schillers, 27 Nov 2008, 23:41:45 ]

Offline
100
28. Nov 2008, 00:26 #27

Kopš: 27. Jun 2004

Ziņojumi: 4541

Braucu ar: MB


25 Nov 2008, 18:01:01 Deivid rakstīja:
323 ir +- normals autinsh, vinsh aizvietoja 325 kautkad 94-95gadaa. Principaa tika radits tapec, ka 325 bija parak tuvu 328 pec parametriem.. 323 ir 170zs motors (325 - 192zs), tatad nedaudz gurdenaaks par 325 jau ir, bet toties gads jaunaaks + jaunaa klima naaca.. Skjiet ari lampas/priekseja reste e36 peecak naaca savadakas un ganjau vel kaadi siikumi..

Ja vien nav uber labs piedavajums, tad ieteiktu skatiities uz 328, tas buus labaks visos aspektos. Turklat labi nopakoti vinji maksaa gandriz vienaadi.


kljuudies 328 aistajaa 325

[ Šo ziņu laboja 100, 28 Nov 2008, 00:27:12 ]



-----------------
100.
Offline
Beamer
28. Nov 2008, 00:33 #28

Kopš: 17. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 787

Braucu ar: B28-5

pasham ir bijis 323, neko sliktu nevar teikt, un cēlienā maneejam ar 328 atšķirībā bija ljoti niecīga..
Offline
Deivid
28. Nov 2008, 00:34 #29

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 37052

Braucu ar: M3

kautkur arzemju forumaa lasiju ka tieshi otradi, bet kas zin, varbut arii taa, jo man liekas ka vienubrid 325 bija pieejami paraleli 328.. Un tad 323 rashanas tika izskaidrota ar to, ka vieglak ir uztaisit deforseetu 325, nekaa jaudiigaku 328
Offline
schillers
28. Nov 2008, 00:36 #30

Kopš: 24. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 711

Braucu ar: jauniem FENDiem

kljuudies 328 aistajaa 325

kuros gados tad???
No 95 gada nāk 323 un 328. 98 gadā vairs nav 325, bet nāk tikai 323 un 328!

[ Šo ziņu laboja schillers, 28 Nov 2008, 00:38:48 ]

Offline
Deivid
28. Nov 2008, 00:38 #31

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 37052

Braucu ar: M3

328 bija jau 94.g .. Es uz taisniibu nepretendeeju, tik izklastu vienu versiju ko esmu dzirdejis
Offline
schillers
28. Nov 2008, 00:40 #32

Kopš: 24. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 711

Braucu ar: jauniem FENDiem


28 Nov 2008, 00:38:05 Deivid rakstīja:
328 bija jau 94.g .. Es uz taisniibu nepretendeeju, tik izklastu vienu versiju ko esmu dzirdejis

Var jau būt, ka no 94 beigām! Skatos autodatos, tur rakstīts ka no 95!
Jā bet ETK katalogā 94 gada jūlijs, tad tikai oktobris, novembris, decembris!

[ Šo ziņu laboja schillers, 28 Nov 2008, 00:43:17 ]

Offline
ozis9
28. Nov 2008, 00:50 #33

Kopš: 22. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 1374

Braucu ar: 730

un kur tad vecais staasts par to ka LV 98 tik vien kaa DE 95 vien ir?
Offline
6500
28. Nov 2008, 01:36 #34

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15640

Braucu ar:

tas pats,kas ar dizeli ielejot statoila un ielejot latvijas nafta....kaa diena pret nakti...latvijas nafta uzreiz kadi 20zs nak klat ,vismaz atskiriba jutama diezgan,statoila tas dizelis kaut kads putains sampuns

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
6500
28. Nov 2008, 01:44 #35

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15640

Braucu ar:

jaa jaa..Latvijas naftai ir gerai bendzinas,dizelinas....

-----------------
www.hgkracing.com
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, zzips