Online

Pašreiz BMWPower skatās 96 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: 525tds E34 brīvgaitas regulēšana

AutorsZiņojums
steelpres
09. Nov 2008, 17:55 #1

Kopš: 09. Nov 2008

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

ka noregulet briv gaitu es nomainiju aygspidien sukna augsejo dalu man saka ka ta gegule apgriezienus. ka man sakt regulesanu??????????????? 525 tds 1993.gads

[ Šo ziņu laboja steelpres, 09 Nov 2008, 17:55:56 ]

Offline
steelpres
09. Nov 2008, 18:09 #2

Kopš: 09. Nov 2008

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

nevajag man servi vienkarsi gribu zinat. jo sukna aukseja dala regulejas. no kra punkta sakt?????????? te i kads kas zin?????????????
Offline
roliks
09. Nov 2008, 18:53 #3

Kopš: 25. Jan 2003

Ziņojumi: 2770

Braucu ar: neizgrieztu dpf

sen sen atpakaļ arī ar tādu figņu nodarbojos, jo sūknim augšējam vākam blīve sāka tecēt , domāju, hu!ņa, kas ta tur ko nenomainīt darbiņš nav sarežģits, bet atbildīgs gan.
karoč dari tā:
1)aķim jābūt labam, jo nāksies daudz "zāģēt"
2)to vāku noliec apm. pa vidu
3)skrūves pievelc gandrīz ciet, bet tai pat laikā lai var babīdīt to vāciņu
4)mēģini laist klāt, protams ka neleks
5)sameklē kādu koka puļķi un ne pārāk lielu āmuru
6)pasauc palīgā sabutiļņiku (čomu, kaimiņu, sievu utt)jo vienam ir jāgriež atslēga
7)kad tiek darbināts, sāc lēnām un uzmanīgi sist to vāku pa labi vai kreisi(sorry, neatceros uz kuru pusi beigās vajadzēja) līdz parādās kādas dzīvības pazīmes
8 )kad daudzmaz tas drapaks rūc (pofig kā, ka tik kautkā, nav svarīgi uz cik cilindriem) pievelc skrūves līdz galam (nepārvelc tik vītni )
aaa un, atcerējos, kad tās skrūves sāksi vilkt motora darbība uzlabosies/pasliktināsies
9)panem parasto skrūvgriezi un ieskrāpē metku uz vāka un sūkņa.
10)atlaid skrūves bisku vaļā un jau precīzāk pieregulē, ~1mm robežās
11)kad abaroti ir normāli +-750-800 pievelc skrūves un mēģini izbraukt, ja iet labi, tad brauc uz veici pēc aliem ja neiet, tad vēlreiz paregulē (+- trešdaļ vai pus mm)

Nu kautkā tā
man tas viss aizņēma kādu stundu vai biš vairāk
p.s ja negribās nodarboties pašam - ved uz servi

[ Šo ziņu laboja roliks, 09 Nov 2008, 18:54:11 ]

Offline
steelpres
09. Nov 2008, 19:07 #4

Kopš: 09. Nov 2008

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

paldies par konsultaciju alus nomanis saki ludzu regulesana pa lai pakreisi tas uz salona pusi un uz prieksu lukturu pusi vai kreisais sparns\labais sparns.????////
Offline
roliks
09. Nov 2008, 19:15 #5

Kopš: 25. Jan 2003

Ziņojumi: 2770

Braucu ar: neizgrieztu dpf

salons - pa labi, auto purns - pa kreisi

[ Šo ziņu laboja roliks, 09 Nov 2008, 19:16:42 ]

Offline
roliks
09. Nov 2008, 19:15 #6

Kopš: 25. Jan 2003

Ziņojumi: 2770

Braucu ar: neizgrieztu dpf

ņem pa labu
Offline
Digital
09. Nov 2008, 21:02 #7

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3719

Braucu ar: Elektrību

Isteniiba shitaaa regulee degvielas padevi un normali noregulet to procesu var tikai piesledzot pie kompa un uzliekot pamatuzstaadijumus!!
Offline
Asch
09. Nov 2008, 21:46 #8

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4193

Braucu ar:

tiesi taa!
Offline
dipo
08. Dec 2008, 22:41 #9

Kopš: 13. Oct 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 179

Braucu ar:

un kurā servisā to mācēs izdarīt?
es domāju - pieslēgt pie kompja un noregulēt to sūkņa elektronisko daļu
jo es savam arī biju noņēmis un tagad neizdodas dabūt apgriezienus zem 1200 rpm, regulējot mazāk - slāpst nost uzreiz un vairs nelec
Offline
dipo
30. Dec 2008, 00:21 #10

Kopš: 13. Oct 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 179

Braucu ar:

Dizelcentrs R man ātri un meistarīgi saregulēja - izmaksāja tas 26Ls
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo