Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 102 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW Motorsport GmbH

Tēma: M3 E46

AutorsZiņojums
Mikuzz
04. Jan 2019, 17:25 #801

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41343

Braucu ar: Transporta līdzekli


04 Jan 2019, 17:13:41 @GirtzB rakstīja:
pēc šitā sanāk ka var būt arī neatlocāms/neregulējams ja sēdekļa rāžotājs to nav paredzijs...
Šajā punktā nav teikts ka sēdekļa un auto ražotājam jābūt vienam un tam pašam, kas mūsdienās pat nav iespējams...


Ražotājs jau tikai sakomplektē
Papildu piezīme par sprādzēšanos un atzveltņu regulēšanu, ja runājam par "kausiem"
Offline
hasans
04. Jan 2019, 17:33 #802

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7685

Braucu ar:

Dambergs varētu pakomentēt, kā viņam iet pie TA
Offline
GirtzB
04. Jan 2019, 17:40 #803

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21918

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

p.s. atradu punktu:
"Sēdekļu izvietojumam jānodrošina droša un ērta pasažieru iekāpšana un izkāpšana. Ja transportlīdzeklī nav paredzētas speciālas ejas, lai pasažieri varētu pārvietoties, un pretī sēdekļu rindai nav durvju iekāpšanai un izkāpšanai, tad priekšā esošam sēdekļu rindas sēdeklim jābūt transformējamam (ielokāmam grīdā, pa sliedēm pārbīdāmam vai sagāžamam uz priekšu)"


-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
karro
04. Jan 2019, 17:42 #804

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4377

Braucu ar: studentu variantu

baigi tāds izplūdis formulējums, rezultāti var būt atkarīgi no TA inspektora "ķermeņa masas indeksa"
Offline
Deivid
04. Jan 2019, 17:46 #805

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40542

Braucu ar: M3 / C5X

No savas emkas iekāpu citā ar bucket seats (KU-414 ex GO-300) un pēc īsa parbrauciena jau bija skaidrs ka tas ir pilnīgi cits auto. neesmu prasīgs, nečīkstu, nemekleju komfortu, bet nu tas ir ārpus normālas ikdienas braukšanas.

ja auto trasei - who cares kas notiek 1x gadā csdd
ja ikdienai - nestāstiet sev ka tas kaut izņemot mocības ikdienā dod un pārdzivojat par normālu cilvēku problēmām
Offline
kars
04. Jan 2019, 17:52 #806

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

Zemāku sēdpozīciju pirmām kārtām, bucket seats vari nopirkt atbilstošu savam augumam/resnumam, tie konkrētie varbūt tev nederēja.

[ Šo ziņu laboja kars, 04 Jan 2019, 17:54:15 ]

Offline
Deivid
04. Jan 2019, 18:05 #807

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40542

Braucu ar: M3 / C5X

ar nederēšanu es pieļauju ka man viņi spieda vai pa tiem metāja - nope. parasts augums.

tiešām teiksi ka viņi ir tik pat komfortabli cik normāli krēsli da labi

zemaka sedpozicija ir tas kas vajadzigs ikdienas brauksana? imho tu esi vel lenaks jo neredzi kas jaapbrauc un dabon vilkties par sliedem + lai mugurkauls nesap izkpajot (kas starpcitu ari ir jutami sarezgitak)

protams neaizmirsisim weight reduction. tur man nav argumentu

talak nespamosu. tikai mani divi centi ka sanaca iekapt tada pec tam kad gads nobraukts ar stock un varu teikt - sūds. neticu ka kāds tiešām var justies tādos ērtak ka ikdienas. ari saimnieks man piekrita pec ilgakas brauksanas, bet viņam nebija ar ko salidzinat.

par labakiem braucejiem sie kresli jus nepadarīs.

[ Šo ziņu laboja Deivid, 04 Jan 2019, 18:06:23 ]

Offline
Mikuzz
04. Jan 2019, 18:08 #808

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41343

Braucu ar: Transporta līdzekli


04 Jan 2019, 17:38:35 @riddler rakstīja:







Konkrētajiem sprādzēšanās izskatas zem katras kritikas, no drošības viedokļa. Arī rollbar bija optional, bet pēc garajām diskusijām daticho Tevi nomierināja, ka ir piezīme - nav domāts highway lietošanai
Offline
kars
04. Jan 2019, 18:13 #809

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

Tāpēc tur blakus ir arī 3 punktu jostas
Ko tie csdd var filozofēt, grib izlikties ka ir gudrāki par Vāciešiem un visu pārējo EU?

[ Šo ziņu laboja kars, 04 Jan 2019, 18:19:26 ]

Offline
Mikuzz
04. Jan 2019, 18:38 #810

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41343

Braucu ar: Transporta līdzekli


04 Jan 2019, 18:11:37 @riddler rakstīja:
nezinu ko tur daticho samurgoja, bet šādā paskatā konkrētos auto reģistrē nu ļoti daudzās valstīs ar pielaidi ielai



auto 2014 991 gt3rs


Te jau normāls risinājums.
Nezinu kas tur ar tiem poršiem, bet neko vairāk par tekstiem citās valstīs reģistrē, citur tas ir legāli, neesmu dzirdējis, man gan arī nav aktuāli kā Tev
Offline
Mikuzz
04. Jan 2019, 18:43 #811

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41343

Braucu ar: Transporta līdzekli

Un tas ko iemeti ir NEražotāja drošības loks, kapēc lai kāds akceptētu tāda uzstādīšanu?
Tev labās ziņas, ka pēc eiropas noteikumiem tas ir "2"

Šāds arī pa Rīgu braukā, man neliekas baigi adekvātais ielas satiskmei

[ Šo ziņu laboja Mikuzz, 04 Jan 2019, 18:45:30 ]

Offline
kars
04. Jan 2019, 18:56 #812

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

Iegūsi negodīgas priekšrocības avārijas gadijumā


Offline
plakanais
04. Jan 2019, 18:57 #813

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


04 Jan 2019, 17:18:23 @riddler rakstīja:

04 Jan 2019, 17:10:07 @Mikuzz rakstīja:

04 Jan 2019, 17:05:22 @riddler rakstīja:


nu tad tur jums apmācības hujovas jo visi citi ar kuriem todien saskāros teica, ka pirmā dzirdēšana ka nelaižot ar kausiem. 2008 arī bija 944 ar kausiem neviens nepisās klāt takā hvz kas tur notiek...




"Vadītāja sēdeklim jābūt rūpnieciski izgatavotam, aprīkotam ar izgatavotāja paredzētajiem regulēšanas un fiksācijas mehānismiem un droši, stabili, atbilstoši nostiprinātam. Sēdekļa stiprinājumu aizliegts pārveidot. Sēdekļa un atzveltnes pārvietošanas un fiksācijas ierīcēm jābūt darba kārtībā. Vadītāja sēdekļa daļām jābūt bez bojājumiem."


man ir gt3 kausi uz oem stiprinājumiem, šoreiz nepatika


Tev nav GT3, tāpēc visiem ir pohuj
Offline
shiirs_legit
04. Jan 2019, 19:16 #814

Kopš: 16. Jul 2018

Ziņojumi: 2405

Braucu ar: Tavu muteri uz Biķernieku mežu


04 Jan 2019, 18:43:58 @Mikuzz rakstīja:
Un tas ko iemeti ir NEražotāja drošības loks, kapēc lai kāds akceptētu tāda uzstādīšanu?
Tev labās ziņas, ka pēc eiropas noteikumiem tas ir "2"

Šāds arī pa Rīgu braukā, man neliekas baigi adekvātais ielas satiskmei




Kas tev vēl neliekas adekvāts? Tadi jūs tur esat, gudrīši.
Es jau saprotu, ka sev vajag atvieglot dzivi, lai tik nauda nāk un mazāk jāstrādā. Bet drīz jau haļava beigsies...
Offline
plakanais
04. Jan 2019, 19:25 #815

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual



Kas tev vēl neliekas adekvāts? Tadi jūs tur esat, gudrīši.
Es jau saprotu, ka sev vajag atvieglot dzivi, lai tik nauda nāk un mazāk jāstrādā. Bet drīz jau haļava beigsies...


Nekas tur nebeigsies. Atdos legāli caur pareizi uzraksītu PI ''ārpakalpojumam''. īstenībā jau kopš CSDD dibināšanas apskati neveic CSDD, to dara AUTEKO. Shēmas ir dažādas, taču realitātē jaunatnācējs pārņems esošo staff'u un neviens neies izgudrot jaunu ameriku. Kā mūs pisa, tā arī pisīs turpmāk, tikai to saņems kāda privāta kabata, nevis tiks papildināts valsts budžets.

[ Šo ziņu laboja plakanais, 04 Jan 2019, 19:26:48 ]

Offline
smudo
04. Jan 2019, 19:37 #816

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3506

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX

Porsche ir vairāki aktuāli modeļi, kuriem var dabūt bucket seats, kuriem mugura nenolokās (ir arī tādi, kuriem nolokās). Ja tas ir 911, kam ir 4 vietas, tad izvēloties 911 T modeli, uzreiz tiek veikts arī rear seat delete. Full carbon bucket seats, kam neregulējas mugura, ir arī citiem ES ražotājiem un ir arī opcija ar race harness un roll bar šādu jostu stiprinājumiem (piemēram, McLaren, bet, pieņemu, šī problēma aktuāla tikai auto ar aizmugurējām sēdvietām?).

Ir sanācis pa trasi izbraukt ar Cayman GT4, kam arī no rūpnīcas standartā (nevis kā opcija) nāk drošības puskarkas un tam konkrētajam auto arī bija OEM 6 punktu jostas, kas stiprinās pie puskarkasa (protams, ka arī 3. punktu jostas tiek saglabātas ērtākai braukšanai ikdienā), bet no drošības viedokļa tās ir krietni pārākas par standarta 3. punktu jostām vispārējā situācijā notiekot avārijai.

Valsts institūciju pienākums būtu iedziļināties iedzīvotājiem svarīgos, īpaši ja tie skar drošību. Problēmjautājumu gadījumā ja to nevar atsisināt pārrunu ceļā, vajag vērsties ar oficiālu iesniegumu un negatīvas atbildes rezultātā tas ir pārsūdzam saskaņā ar Administratīvā procesa likums (jāizpildās pāris lietām, lai to varētu darīt) un tad jau augstāk stāvoša instance vai tiesa izlems, kam taisnība (pēc 5 gadi parasti ). Noteiktos gadījumos nav vērts runāt ar "maiņas vecāko", jo viņš tāpat neko nenosaka un tiesīgs rīkoties tikai esošo tiesību aktu ietvaros vai arī risinājums būs derīgs līdz nākamajai reizei, kad būs cita persona pretī. Šeit gan ir sakomentēts par ļoti dažādām situācijām un ja diskusiju turpina pēc būtības, tad tās būtu jānodala.
Offline
ozo
04. Jan 2019, 22:38 #817

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18824

Braucu ar: Braucu ar


04 Jan 2019, 14:58:26 @kars rakstīja:
JWW grib csl'am ieswapot manuālo kārbu
Man interesē kā viņš iziet TA pie mums? ja benķus nevar atmest? Minišosejā arī nelaiž uz starta?

Spied "Play", lai skatītos video!



Bet kāpēc?
Tās atskirības ir relatīvi nelielas, lai nenemtu parastu M3 un papildinātu ar karbona ieplūdi, jumtu utt. Rezultātā ar mazākiem ieguldījumiem sanāktu pat kas labāks par CSL.
PS pārlasot internetus un pārskatot youtube, karbona ieplūde ir must have jebkuram M3, tas ieguldījums, manuprāt, pat darot visu ar galvu nav tik neadekvāts.
Bet iespējams tāpēc man nav M3, jo visas must have lietas sastādītu otra M3 cenu
Offline
kars
04. Jan 2019, 22:44 #818

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

Noteikti ka tā ir labāk, bet milionāram kā Jww pieļauju ka ir vienalga.
Offline
Mikuzz
04. Jan 2019, 22:47 #819

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41343

Braucu ar: Transporta līdzekli


04 Jan 2019, 19:16:49 @shiirs_legit rakstīja:

Kas tev vēl neliekas adekvāts? Tadi jūs tur esat, gudrīši.
Es jau saprotu, ka sev vajag atvieglot dzivi, lai tik nauda nāk un mazāk jāstrādā. Bet drīz jau haļava beigsies...


Kas ir jūs gudrīši, un kur tur?
Tu esi ļoti tālu no tēmas, par kuru te mēģini tagad kaut ko iestarpināt
Offline
Krishus
04. Jan 2019, 23:10 #820

Kopš: 13. Mar 2006

No: Subate

Ziņojumi: 3217

Braucu ar:


04 Jan 2019, 17:38:35 @riddler rakstīja:

04 Jan 2019, 17:25:06 @GirtzB rakstīja:
Sākam demagoģiju: kur tajā tekstā ir vieta, ka aizmugurējai sēdvietai jābūt ekspluatējamai? Aprīkota ir, pieejama nav. Nav jau pirmā reize autobūves vēsturē.


nu rekur konkrēto auto nevar reģistrēt banānijā jo mūsu ūbercsdd to negrib

ražotājs visu ir šādi paredzējis, ir strassenzulassung, bet nē

996 GT3RS



996 Gt3, Carrera, Carrera 4, Carrera 4s, turbo, turboS tas ir optional equipment

ir rūpnīcas sertifikāti, ir vācijas TUV sertifikāti, LV pohuj

labi ko nu te offtopicā iet

tiem kas domā par šādām lietam rēķinaties ar iespējamu sagatavošanos priekš skates (pārskrūvēšanu)


Cerams, ka shis bezprigels beigsies ar paaris tiesas praavaam.. ta joptavai, ja no razzotaaaja ir paredzeets un ir visi "papiiri", tad tas aparaats ir street legal.


[ Šo ziņu laboja Krishus, 04 Jan 2019, 23:14:36 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo