Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 128 viesi un 25 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW Motorsport GmbH

Tēma: M3 E46

AutorsZiņojums
JZ
04. Feb 2018, 19:23 #701

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

nu tas es ĻOTI atvainojos, par s50b32 bija runa tad
Offline
Deivid
04. Feb 2018, 19:26 #702

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40559

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Es ar dzivoju parliecibā ka S52 bija pirms S54. Pat nebiju iedzilinajies ka tas patiesibā ir S50

Un ja godigi ir pilnigi vienalga vai 20 gadigam auto ir 300 vai 350zs. Tapat track day pasakumos priekšā būs jaunākas paaudzes auto vai kada entuziasta sabuvets projekts, vai vienkārši labāks braucējs.

Vairāk vajag uzsvērt driving fun un ja tāds E46 M3 tev liek smaidit katru reizi izbraucot - uzdevums izpildīts.

[ Šo ziņu laboja Deivid, 04 Feb 2018, 19:27:10 ]

Offline
N53series
04. Feb 2018, 19:38 #703

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


04 Feb 2018, 18:51:10 @Deivid rakstīja:
Nu jaudas stendā 10% kļūda var but no N faktoriem. Kaut vai paša jaudas stenda. Tas tocna nav arguments.

Tas pats Evolve lepojas ka ir izspiedis 390zs bet tie jau nav absoluti skaitli. Tālāk ļaušu Kaspicham rakstīt.

Kad ar sievu reizē mērojam ceļu uz mājām katrs savā auto tad pasportot ir saprotama lieta. Dzīvīgs 325i e46 tādam M3 elpo pakausī no 0-120 easy. Nekur neaizmuksi. Tobiš ikdienas satiksmē reti ar vērienu kaut kur aiziesi. Šis auto nav japerk ar domu lai kādam kaut ko pieraditu. Tur ir cits kaifs. Kas ar S54 ilgāk pabraukuši sapratīs. Ir forši, case closed.


maneejam neM tagad ir tie pashi 320Nm, kas shejiens obdzektiem, da iisaaks reduktors+kaarba [pirmajos robos] kaa stock 530.
manaa keisaa ir taa, ka 90% 0..100 nosaka riepas, segums, sajuuga prasme + DTC [kas E46 tomeer ir nekaada, saliidzinot]. tb., var uzsaakt noraujoties/nospoleejot, var pamaniities taa, ka telefons no CCC plaukta liidz suba skaljrunim aizlido. un tur jau tas kaifs - nevis tupa pedaali nospiest, bet tuseet.
Offline
GirtzB
04. Feb 2018, 19:40 #704

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21920

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Vēl fēnu fani un kvēpu pavēlnieki nevar likties mierā....

e46 M3 galvenais fun ir līkumaini ceļi ar 3-šā un 4-tā pārnesuma līkumiem. Iesaku pamēģināt....
+ Fun ir izgriezt to nabaga S54 no 2,5k līdz 7k vienā pārnesumā kamēr dīzelisti meklē robus...

Un pārnesumi jāslēdz uz augšu tikai virs 6,5k

P.s.s
s50B30->S50B32->S54b32 saknē viens motors padsmit gadus vīlēts...

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 04 Feb 2018, 19:41:37 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
GirtzB
04. Feb 2018, 19:42 #705

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21920

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Deivid - sāc ar spararatu un sajūgu staprība kā diena pret nakti.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
N53series
04. Feb 2018, 19:43 #706

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


04 Feb 2018, 19:40:14 @GirtzB rakstīja:
Vēl fēnu fani un kvēpu pavēlnieki nevar likties mierā....

e46 M3 galvenais fun ir līkumaini ceļi ar 3-šā un 4-tā pārnesuma līkumiem. Iesaku pamēģināt....
+ Fun ir izgriezt to nabaga S54 no 2,5k līdz 7k vienā pārnesumā kamēr dīzelisti meklē robus...

Un pārnesumi jāslēdz uz augšu tikai virs 6,5k

P.s.s
s50B30->S50B32->S54b32 saknē viens motors padsmit gadus vīlēts...


diizelisti NEKO nemeklee, jo vinjiem kaarbai ir D burts!
kursh dizelists kapaa manuaali? jau nu vieniigi veel leetaaks bija kaa leetaakais ar automaatu
Offline
GirtzB
04. Feb 2018, 19:46 #707

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21920

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

tieši otrādi traktoristu vairums kapeiku papildus bauda ar manuāli. Ne vēlti šajā forumā populārākais e9x ir 320d 6-gang

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
N53series
04. Feb 2018, 19:48 #708

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


04 Feb 2018, 19:46:04 @GirtzB rakstīja:
tieši otrādi traktoristu vairums kapeiku papildus bauda ar manuāli. Ne vēlti šajā forumā populārākais e9x ir 320d 6-gang


oi. aa, nu jaa.. tie, ar 15 gadiigajiem M57 un automaatiem ir elites paarstaavji. buus man jaaparskata attieksme
Offline
Deivid
04. Feb 2018, 20:04 #709

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40559

Braucu ar: E46 M3 / C5X


04 Feb 2018, 19:38:48 @N53series rakstīja:
kaa stock 530.
manaa keisaa ir taa, ka 90% 0..100 nosaka riepas, segums, sajuuga prasme + DTC [kas E46 tomeer ir nekaada, saliidzinot]. tb., var uzsaakt noraujoties/nospoleejot, var pamaniities taa, ka telefons no CCC plaukta liidz suba skaljrunim aizlido. un tur jau tas kaifs - nevis tupa pedaali nospiest, bet tuseet.


Es savukārt esmu pieņēmis ka dragreiss ir jaapglabā kopā ar kasetēm. Bija forši, ir atmiņas, bet tas ir lieki. Dragress ir funkcija no naudas vai nu entuziasma būvēt. Gribas ātri uzraut 0-200. Nopērc garlaicīgu 4 riteņu piedziņas elektro auto. Nav vairs 90mitie kad viens rajonā ar inomarku biji ātrākais.

Fun ir kā Ģirts saka - līkumi un turet to dzineju tur kur tam patīk būt vai vienkārši braukt un ar prieku izbaudīt kā un kādā veidā kāpj rpm, nemaz nedomājot par to kas tev blakām cenšas kaut ko pierādīt. DSC off un mācies ka nu braukt pats.
Offline
N53series
04. Feb 2018, 20:25 #710

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


04 Feb 2018, 20:04:00 @Deivid rakstīja:

04 Feb 2018, 19:38:48 @N53series rakstīja:
kaa stock 530.
manaa keisaa ir taa, ka 90% 0..100 nosaka riepas, segums, sajuuga prasme + DTC [kas E46 tomeer ir nekaada, saliidzinot]. tb., var uzsaakt noraujoties/nospoleejot, var pamaniities taa, ka telefons no CCC plaukta liidz suba skaljrunim aizlido. un tur jau tas kaifs - nevis tupa pedaali nospiest, bet tuseet.


Es savukārt esmu pieņēmis ka dragreiss ir jaapglabā kopā ar kasetēm. Bija forši, ir atmiņas, bet tas ir lieki. Dragress ir funkcija no naudas vai nu entuziasma būvēt. Gribas ātri uzraut 0-200. Nopērc garlaicīgu 4 riteņu piedziņas elektro auto. Nav vairs 90mitie kad viens rajonā ar inomarku biji ātrākais.

Fun ir kā Ģirts saka - līkumi un turet to dzineju tur kur tam patīk būt vai vienkārši braukt un ar prieku izbaudīt kā un kādā veidā kāpj rpm, nemaz nedomājot par to kas tev blakām cenšas kaut ko pierādīt. DSC off un mācies ka nu braukt pats.


ha, mans milajis posms ir Poljos, uz Goldap pusi. tas ir pataalu, katru dienu neaizmauksi. atliek atvilkt pie dzeltenzaljaa. lai kaut uz sekundi/divaam izbaudiitu to atmosfeeriskaa ceelienu.
bet, par liikumiem n shit +101. deelj Tevis mineetaa - ir veerts vilkties cauri LV/LT liidz normaalam posmam.
Offline
Deivid
04. Feb 2018, 20:41 #711

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40559

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Man patika tepat.
Tikko parliku tiesības. tik ļoti patika
Offline
smudo
04. Feb 2018, 20:45 #712

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX

Piecelies sestdien vai labāk svētdien vasarā 6 no rīta uz izbrauc Lēdmane, Madliena, Ķeipene, Ērgļi, Odziena, Pļaviņas - no Rīgas tas būs +/- 300 km aplis un pirms lielākā daļa modīsies, būsi jau atpakaļ mājās. Tur ir arī citi labi un tukši ceļu tajā rajonā, daudzās vietās tālu pārredzami, lai nebūtu jāapdraud neviens.
Offline
Ervalds
04. Feb 2018, 22:36 #713

Kopš: 26. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 11506

Braucu ar: sliktu piemēru


04 Feb 2018, 20:45:29 @smudo rakstīja:
Piecelies sestdien vai labāk svētdien vasarā 6 no rīta uz izbrauc Lēdmane, Madliena, Ķeipene, Ērgļi, Odziena, Pļaviņas - no Rīgas tas būs +/- 300 km aplis un pirms lielākā daļa modīsies, būsi jau atpakaļ mājās. Tur ir arī citi labi un tukši ceļu tajā rajonā, daudzās vietās tālu pārredzami, lai nebūtu jāapdraud neviens.

Ledmane - Madliena - keipene var beigties ar sapistu disku. Iesaku sakt no Suntažiem, tur līdz ķeipenei var labi piesiet dūšu.
+ svaigs segums.

[ Šo ziņu laboja Ervalds, 05 Feb 2018, 00:54:35 ]

Offline
diesel
05. Feb 2018, 08:47 #714

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6135

Braucu ar: JG 9

Īstais kaifs ir pa autobāni ar M atmosfērnieku. Ātri saliek pa plauktiņiem, kas ir dīzeļi un lielais vairums turbo.

Skaidrs, ka viss iet uz priekšu, bet ir lietas kuras savu performanci daudz nemaina uz apkārtējā fona arī pēc 15.g.

P.s. Tas ir normāli ka jaunajiem M trobelis nāk ne no endžina/glušaka bet skaļruņiem. Jopt
Offline
Deivid
26. Apr 2018, 20:55 #715

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40559

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Pērku e46 m3 izpludi. Galvenais gala bunduli. Oem vai aftermarket.

Pārdodu:
Ļoti skaļu aftermarket izpludi...
Offline
GirtzB
26. Apr 2018, 20:58 #716

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21920

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Pārcenties?

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
ozo
26. Apr 2018, 20:58 #717

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18829

Braucu ar: Braucu ar

FB pirms nedēlas tirgoja oem aizmugurējo bunduli + bamperi par 300Eur
Offline
Deivid
26. Apr 2018, 21:17 #718

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40559

Braucu ar: E46 M3 / C5X


26 Apr 2018, 20:58:30 @GirtzB rakstīja:
Pārcenties?


Mhm. Nav skaidrs vai atrāk pakāršos pats vai nositīs apkārtējie.

Ja nepatīk zāģis, tad ideāli. No tā vairs ne miņas

bundulis šis:
ebay

Grūtakais izdomāt ko vietā.
Stāvēja man OEM kurš bija sagraizīts N gadus atpakaļ un patiesība tonis bija ok salidzinot ar OEM, bet nu viņš savu bija nokalpojis - sarūsējis.

Parādijās LV tas noname ebay variants un noriskēju. Nepatīk.

No brendiem neko labu dzirdējis neesmu. Tas pats supersprint liekas vel lielaks zāģis ka oem

Ja kādam ir versijas tad priecāšos uzklausīt.
Offline
crime
26. Apr 2018, 21:19 #719

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8413

Braucu ar: m635csi


26 Apr 2018, 20:55:26 @Deivid rakstīja:
Pērku e46 m3 izpludi. Galvenais gala bunduli. Oem vai aftermarket.

Pārdodu:
Ļoti skaļu aftermarket izpludi...


Links

Links

Links

Links
Offline
V.I.P.
27. Apr 2018, 10:11 #720

Kopš: 18. May 2005

Ziņojumi: 17336

Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]


26 Apr 2018, 20:55:26 @Deivid rakstīja:
Pērku e46 m3 izpludi. Galvenais gala bunduli. Oem vai aftermarket.

Pārdodu:
Ļoti skaļu aftermarket izpludi...

ieliec youtube ar skanju.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo