Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 78 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW Motorsport GmbH

Tēma: M3 E46

AutorsZiņojums
GirtzB
14. Jul 2009, 16:01 #121

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21918

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

kluči visam auto+diluma devēji=95ls
priekšējiem bremžu diski pāris ~250ls(pvn iekšā)

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Tigers
14. Jul 2009, 16:10 #122

Kopš: 29. Nov 2002

Ziņojumi: 477

Braucu ar: ///M3, X3 sd, 330xi M-tech II


14 Jul 2009, 15:43:23 GirtzB rakstīja:
šodien umka tika pie jauniem bremžu diskiem priekšā + Redstuff kluči visur. Nečīksts, nepīsts, stājās labi, redzēs ko darīs weekendaa


Braucu jau pus gadu ar RedStuff un esmu baigi apmierināts.
Vienīgi drusku skaļāki kā OEM, bet toties stopping force ir OK
A kur tik lēti bremžu diski? Tie ir OEM?
Offline
GirtzB
14. Jul 2009, 16:11 #123

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21918

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

aha oem, tagad takš dižķibele...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
GirtzB
14. Jul 2009, 16:13 #124

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21918

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

tiger - ja tev atpseres salūzušas ir varints litkt H&R(30/15) ~140ls komplektā no powera darboņiem

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 14 Jul 2009, 16:15:19 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
fleix
14. Jul 2009, 16:16 #125

Kopš: 27. Jun 2006

Ziņojumi: 8379

Braucu ar: 22

Man peec to disku un kluchu nomainjas viss bij forshi, nobraucu kadas 2k km un tagad strauji bremzeejot takaa gaudo, bet nevibree "
Staajas labi, tehniskajaa ar viss chotka izgaaja.
ps. man ari red stuff

[ Šo ziņu laboja fleix, 14 Jul 2009, 16:17:28 ]

Offline
Tigers
14. Jul 2009, 16:28 #126

Kopš: 29. Nov 2002

Ziņojumi: 477

Braucu ar: ///M3, X3 sd, 330xi M-tech II


14 Jul 2009, 16:13:36 GirtzB rakstīja:
tiger - ja tev atpseres salūzušas ir varints litkt H&R(30/15) ~140ls komplektā no powera darboņiem

Hmm, man pie mājas tāds ceļš, ka ar stock atsperēm zobus dauzu ārā
Negribu neko zemāku vai cietāku.
Offline
GirtzB
14. Jul 2009, 16:32 #127

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21918

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

jau pusotru gadu iztur bez problēmām

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
fleix
14. Jul 2009, 16:37 #128

Kopš: 27. Jun 2006

Ziņojumi: 8379

Braucu ar: 22


14 Jul 2009, 16:28:14 Tigers rakstīja:

14 Jul 2009, 16:13:36 GirtzB rakstīja:
tiger - ja tev atpseres salūzušas ir varints litkt H&R(30/15) ~140ls komplektā no powera darboņiem

Hmm, man pie mājas tāds ceļš, ka ar stock atsperēm zobus dauzu ārā
Negribu neko zemāku vai cietāku.
Likshu nakamnedelj citas atsperes. Savejas moshka varetu pardot, bet tad jau visdrizak visu komplektu
Offline
Reinis29
14. Jul 2009, 18:39 #129

Kopš: 18. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: 29

Es sev uzliku Ferodo klucus prieksa! Sliktak ka orginalie nav! Un cena salda!!!
Offline
KM
09. Oct 2009, 14:06 #130

Kopš: 28. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 7342

Braucu ar: ///M

peec cik km ir ieteicamas apkopes E46 M3?
sakot no pirmas apkopes un ko tajas mainija?
Offline
Tigers
09. Oct 2009, 15:18 #131

Kopš: 29. Nov 2002

Ziņojumi: 477

Braucu ar: ///M3, X3 sd, 330xi M-tech II

See this
Offline
KM
09. Oct 2009, 15:30 #132

Kopš: 28. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 7342

Braucu ar: ///M

ne ne viss kartiba ,man nedaudz biezhak sanaca, jo gada tika nobraukts uz pusi mazak
Offline
PG
09. Oct 2009, 15:32 #133

Kopš: 13. Apr 2005

Ziņojumi: 6934

Braucu ar: 8


09 Oct 2009, 15:22:26 Duke rakstīja:

BMW saka ~25'000km. Bet ja tik daudz nenobrauc, tad 1x gadā apkope


Kompis peec apkopes raada 25k, bet ja normaali gasee, tad tie ciparinji daudz atraak kriitas, nekaa reaali nobrauc....ceselam ik peec 10k taisiiju...

[ Šo ziņu laboja tornis, 09 Oct 2009, 15:32:44 ]



-----------------
Quotes are easy, the execution is hard.
Offline
GirtzB
09. Oct 2009, 16:55 #134

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21918

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Duke tu nebrauc

es taisu apkopes ik pa 10 - 12k km.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
PG
09. Oct 2009, 17:38 #135

Kopš: 13. Apr 2005

Ziņojumi: 6934

Braucu ar: 8

Duke laikam tik lenaa garaapa baanjiem vizinaas aizbrauc uz Ringu, aatri ciparinji nokritiisies

-----------------
Quotes are easy, the execution is hard.
Offline
ozzi
28. Jun 2010, 19:21 #136

Kopš: 28. Jun 2010

Ziņojumi: 1

Braucu ar:

Kāds var pa punktiem salikt, kas būtu jāskatās ņemot E46 M3? Kam būtu jāpievērš uzmanība.
.
Zinu, ka 100reiz aprunāts jautājums, bet nu ļoti aktuāls jautājums...
Offline
clicks
28. Jun 2010, 19:34 #137

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1639

Braucu ar: esinieku


28 Jun 2010, 19:21:49 ozzi rakstīja:
Kāds var pa punktiem salikt, kas būtu jāskatās ņemot E46 M3? Kam būtu jāpievērš uzmanība.
.
Zinu, ka 100reiz aprunāts jautājums, bet nu ļoti aktuāls jautājums...

1. paskaties naudas makā, ja pēc pilnas bākas paliek chiriks ko nakamajā dienā ieliet, tad vari domāt tālāk
Offline
edzulis
28. Jun 2010, 20:09 #138

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Nekādu īpašo vājo vietu nav. Kopumā jāskatās kā jau jebkurš BMW pirms pirkšanas. Lai nav pārāk bliezts, vēlams vispār nebliezts. Vēlams nepirkt arī pārāk nobrauktu.

Lielāko uzmanību no visa jāpievērš motoram, protams. Bremzes priekšējās padārgas, tām arī nebūtu jābūt uz mainīšanas robežas.

Samērā izturīgs auto, kam nav īpašo kaišu, ja neskaita pirmo gadu eksemplārus ar tiem motoru sūkņiem.

Izskatīgs, labi vadāms spridzeklis vienīgi ceļi mūsu pa švaku viņam
Offline
Tigers
29. Jun 2010, 09:20 #139

Kopš: 29. Nov 2002

Ziņojumi: 477

Braucu ar: ///M3, X3 sd, 330xi M-tech II

Noteikti paskaties vai nav plaisas tur, kur aizmugurējais pusrāmis skrūvējās pie virsbūves. Diezgan tipiska problēma visiem jaudīgajiem e46. Pirmā parādās plaisa labajā pusē pie priekšējās skrūves. Problēma īpaši aktuāla ja nav stock piekare.
Vēl aizmugurē Rear trailing arm bukses ātri izbeidzas, ja tās ir stock. To gan samērā viegli un lēti labot uzliekot Powerflex.
Bremžu diski dārgi - skaties lai nav drīzumā jāmaina.
Nu protams jāskatās vai nav taupīts uz apkopēm un eļļu.
Pērkot SMG variantu var bieži nākties apmeklēt servisu. Bet tā kā man nav SMG, tad varu tikai komentēt par to, kas lasīts forumos.
Offline
GirtzB
29. Jun 2010, 10:20 #140

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21918

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

papildinot iepriekšējo, nav gan pašam gadījies redzēt, bet auto bez glāžu atsaites bieži priekšā ir plaisas tajā staprsienā, kas satarp motoru un salona filtru/drošinātāju kasti...
vēl aizmugurējie augšējie atbalsti, priekšējie plaukti(iekšējie šarnīri it īpaši) Motora skaņa, vanoss trokšņi un eļļas noplūdes.
Reduktora trokšņošana šauros lēnos līkumos(parkošanās manevri etc) ir normāla parādība, kas ekspluatāciju neietekmē.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo