Online

Pašreiz BMWPower skatās 107 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Ceļu Policija, CSN, likumi

Tēma: Kur sūdzēties par apdrošinātājiem?

AutorsZiņojums
walder
12. Feb 2010, 20:52 #61

Kopš: 18. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 8525

Braucu ar: 7 seat MPV


12 Feb 2010, 18:35:20 mariigais rakstīja:
A kur tad paliek izvēles brīvība? Tātad klientam nav nekāda teikšana? Es nesaprotu kāpēc mani kā klientu uzreiz tad ''apčakarē'' ja izvēlos izmaksu naudā? Starp citu, cik zinu, tad BTA praktizē tādu lietu, ka atrod kaut kādu hvz servisu piemēram Talsos vai vēl sazin kur (jo laukos ir lētāk) un tad ņem un pats dzen uz turieni savu autiņu. Nu piemēram tas liekas pilnīgs sviests...
Ja jau izvēloties atlīdzību naudā ir kļūda, tad kāpēc vispār ir tāds piedāvājums??? Tātad tas jau defaultā sanāk, ka tiek meklēti muļķīši uz ko varēs ietaupīt!!!!

Apdrošinātāju pienākums iestājoties bojājuma riskam, ir automašīnu saremontēt līdz tādam stāvoklim, kāds tas bija pirms apdrošināšanas gadījuma iestāšanās, nevis izmaksāt skaidrā naudā. Cash ņēmēji bieži savus drapakus nemaz neremontē, bet izsit tikai piķīti kārtējam līzinga maksājumam.
P.S. Līzinga kompānijas arī sākušas vairāk neļaut, lai klientam izmaksā skaidrā, bet uzstāj lai a/m tiktu saremontēta, jo nevar jau zināt vai pēc mēneša tā tačka nenonāks līzinga stāvlaukumā.

[ Šo ziņu laboja walder, 12 Feb 2010, 20:56:09 ]

Offline
Araajz
12. Feb 2010, 20:56 #62

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28058

Braucu ar: E39

sāk palikt skumīgi
man kā reiz BTA... nemaz nezināju, ka šitāds debīls kantoris... Bet vai tad es nemaz vispār nevaru izvēlēties, kurā servisā taisīt? Visus sūta pie Vāļeras un Vaņas
Pirms tam bija ERGO -> pēc vāka 2 nedēļu laikā nauda kontā
Offline
by_magnus
12. Feb 2010, 20:58 #63

Kopš: 17. Aug 2008

Ziņojumi: 1875

Braucu ar: melno



Cash ņēmēji bieži savus drapakus nemaz neremontē, bet izsit tikai piķīti ķārtējam līzinga maksājumam.


Kās tie par galdnieku tekstiem? "bieži nemaz neremontē" "brauc ar tādiem pašiem" Da, kas tās par atrunām? Ja reiz līgums paredz divējādu zaudējumu atlīdzību, tad tā arī ir! Da vnk tie apdrošinātāji a**eļi, visatļautība!
Offline
walder
12. Feb 2010, 21:05 #64

Kopš: 18. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 8525

Braucu ar: 7 seat MPV

palasi BTA noteikumus par atlīdzību pie bojājuma riska!
Offline
by_magnus
12. Feb 2010, 21:07 #65

Kopš: 17. Aug 2008

Ziņojumi: 1875

Braucu ar: melno


12 Feb 2010, 21:05:23 walder rakstīja:
palasi BTA noteikumus par atlīdzību pie bojājuma riska!


tad cik es te saprotu, tad vajag no BTA KASKO bēgt, kā velns no krusta?
Offline
walder
12. Feb 2010, 21:11 #66

Kopš: 18. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 8525

Braucu ar: 7 seat MPV

Es teicu, ka vajag izlasīt noteikumus pirms apdrošināšanas līguma slēgšanas, lai vēlāk nebūtu nepatīkami starpgadījumi. Neteicu, ka nedrīkst apdrošināties tur.
Atlīdzību veids ir jāizvēlās serviss, bet uz kuru servi nosūtīs, tas jau ir cits stāsts.

[ Šo ziņu laboja walder, 12 Feb 2010, 21:21:17 ]

Offline
peecise28
12. Feb 2010, 21:13 #67

Kopš: 19. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3554

Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto

nah tur visādus apdrošinātajus, kuru nosaukums sākas ar B

kasko ņemu priekš sevis un man ir divi, kuri ir iepatikušies - IF un seesam. izmaksas esmu vairāk kārtojis priekš citiem, ne priekš sevis (tfu tfu tfuuu) un šamējie mazāk čakarē prātu.

man nevajag naļiku, man vajag lai normāli saremontē auto, to viņi vienmēr bez tielēšanās ir darījuši. servisnieki arī labāk atsaucās par tiem, tjip mazāk viņus čakarējot.
Offline
by_magnus
12. Feb 2010, 21:13 #68

Kopš: 17. Aug 2008

Ziņojumi: 1875

Braucu ar: melno


12 Feb 2010, 21:11:37 walder rakstīja:
Es teicu, ka vajag izlasīt noteikumus pirms apdrošināšanas līguma slēgšanas, lai vēlāk nebūtu pēkšā nepatīkami starpgadījumi.
Atlīdzību veids ir jāizvēlās serviss, bet kuru servi nosūtīs, tas jau ir cits stāsts

Nav noteikumi pie rokas! Bet vai nav arī otrs atlīdzības veids? Skaidra nauda?
Offline
peecise28
12. Feb 2010, 21:14 #69

Kopš: 19. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3554

Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto


12 Feb 2010, 21:11:37 walder rakstīja:
Es teicu, ka vajag izlasīt noteikumus pirms apdrošināšanas līguma slēgšanas, lai vēlāk nebūtu pēkšā nepatīkami starpgadījumi.
Atlīdzību veids ir jāizvēlās serviss, bet kuru servi nosūtīs, tas jau ir cits stāsts

normāls apdrošinātājs ļauj pašam izvēlēties servisu. ok, dīleris pēcgarantijas auto neder, bet visi pārējie der.
Offline
Devil
12. Feb 2010, 21:15 #70

Kopš: 20. Feb 2004

No: Baloži

Ziņojumi: 7004

Braucu ar: Pulju

Man jau šito hui..u apnika lasīt Bābas Neviens apdrošinātājs nevienu nemet, tagad visi cīnās par klientiem un ekonomiskā režīmā - tas ir normāli !!! Ar BTA viss ir o.k. tikai gumiju velk apstiprinot tāmes, jo pats process palicis sarežģītāks. A tas ka Tukumā, mani pašu sabiedēja, a klients saka pofig tā pat BTA atbildēs Sataisīja mašīnu, dabūja es prasu un kā vai normāli ? A klients starodams - super Atbrauca puiši vakarā uz mājām ar evakuatoru uzkrāva auto un pēc nedēļas tāpat arī atdeva tikai sataisītu ! Tā ka apkalpošanas serviss ir o.k. (Klients bija norākstījis pat spido rādījumus un degvielas daudzumu - nobraukts bija aptuveni 60 metrus, deviela tik cik bija).
Un vēlreiz atkārtošu pēc definīcijas - pēc KASKO apdrošinātājam jāatgriež objekts tāda pat stāvoklī kā pirms negadījuma !!!
P.S. Un besī sīkie kretīneļi, kam nav naudas līzingam un kuri piesaka gadījumus pēc KASKO un prasa no apdrošinātājiem naudu (lai gan bampers, lukturi, spoguļi ir pašizņemti) !!! BET apdrošinātāji saka o.k. BET remonts Un tad vajag redzēt tās sejas, jo tad puišeļi saprot kādā dirsā ir jo pašriskam ta $$$ NAV

-----------------
Visa veida apdrošināšanas pakalpojumi! Kas apdrošinās, čuč mierīgi :) Info: [email protected] vai PM :)
Powered by
ProTuning.lv; SRR; AFY Travel; Partner Broker; RJ motorsport; Happy Drift Friend drift team
Offline
by_magnus
12. Feb 2010, 21:21 #71

Kopš: 17. Aug 2008

Ziņojumi: 1875

Braucu ar: melno


12 Feb 2010, 21:15:55 Devil rakstīja:
Man jau šito hui..u apnika lasīt Bābas Neviens apdrošinātājs nevienu nemet, tagad visi cīnās par klientiem un ekonomiskā režīmā - tas ir normāli !!! Ar BTA viss ir o.k. tikai gumiju velk apstiprinot tāmes, jo pats process palicis sarežģītāks. A tas ka Tukumā, mani pašu sabiedēja, a klients saka pofig tā pat BTA atbildēs Sataisīja mašīnu, dabūja es prasu un kā vai normāli ? A klients starodams - super Atbrauca puiši vakarā uz mājām ar evakuatoru uzkrāva auto un pēc nedēļas tāpat arī atdeva tikai sataisītu ! Tā ka apkalpošanas serviss ir o.k. (Klients bija norākstījis pat spido rādījumus un degvielas daudzumu - nobraukts bija aptuveni 60 metrus, deviela tik cik bija).
Un vēlreiz atkārtošu pēc definīcijas - pēc KASKO apdrošinātājam jāatgriež objekts tāda pat stāvoklī kā pirms negadījuma !!!
P.S. Un besī sīkie kretīneļi, kam nav naudas līzingam un kuri piesaka gadījumus pēc KASKO un prasa no apdrošinātājiem naudu (lai gan bampers, lukturi, spoguļi ir pašizņemti) !!! BET apdrošinātāji saka o.k. BET remonts Un tad vajag redzēt tās sejas, jo tad puišeļi saprot kādā dirsā ir jo pašriskam ta $$$ NAV


Da nu nemet visus vienā maisā! Bij man arī reiz viens gadījiens ar kasko un ar BTA! netaisījos nevienu ne uzmest ne savākt piķi, bet vnk gribēju pie saviem čomiem taisīt. Zinot viņu piedāvātos servisus- paldies nē! Arī sākumā bija tāme servisam, kad pateicu servisam nē, tad pārrēķināja, tā protams uz pusi mazāka! Nu neko, izcīnīju gandrīz tik pat lielu $! Laiks gan pagāja +/- 3 nedēļas! BTA ir suņu kantoris- punkts!
Offline
chawijs
12. Feb 2010, 21:27 #72

Kopš: 07. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3113

Braucu ar: e91,audi

es uzskatu - ja cilveeks pats straadaa servisaa vai neaug rokas no dirs** un var sev pats sataisit auto kuru vinsh miil vairaak par sievu pa daudz letaakam izmaksaam neekaa vinjam izmaksaa apdrosinatajs! galu galaa ja cilveks taisa prieksh sevis tad taisa prieksh sevis nevis kaada cita. + vel ieekanomee labu summu.
kur trad paliek moralais kaitejums? un jaunais auto vairs nekad tik jauns nebus jo vinsh ir bijis sists. tas jau ir miinus!

varbut neattiecas uz sho, bet jebkuraa gadijumaa - ja valsts tevi appi* tad appi* ari valsti! un ja neappi**** tad kads cits to izdaris!
Offline
mariigais
12. Feb 2010, 21:32 #73

Kopš: 26. Nov 2009

Ziņojumi: 434

Braucu ar: Četri riņķi, V class, Cruiser, Ducato, Jumper, Transit, Sprinter

Konkrēti manam auto nav līzings, tāpēc uz mani šitas uzbrauciens nederēs! Bet to, ka BTA ir tīk sūdains kantoris pirms tam nezināju... Nu nekas, sataisīšu savas durvis un spārnu par viņu piešķirtajiem 66ls un sūtīšu nah... Tikai nesaprotu vai viņiem klienti nav vajadzīgi??? Es kā klients biju vairākus gadus ar divām mašīnām kurām gan kasko gan octa bija pie viņiem, un pa šiem gadiem šis bija pirmais pieteiktais gadījums... Jocīgi, šajos laikos padirst klientu kaut kādu sīkumu dēļ...
P.S. Līgumā ir rakstīts, ka var izvēlēties atlīdzības veidu...tikai nez kādēļ nav minēts, ka izvēloties atlīdzību naudā ''mēs Jūs appisīsim''...
Offline
mariigais
12. Feb 2010, 21:34 #74

Kopš: 26. Nov 2009

Ziņojumi: 434

Braucu ar: Četri riņķi, V class, Cruiser, Ducato, Jumper, Transit, Sprinter

Starp citu, kuru apdrošināšanas kantori jūs varētu ieteikt?

[ Šo ziņu laboja mariigais, 12 Feb 2010, 21:35:21 ]

Offline
Devil
12. Feb 2010, 21:57 #75

Kopš: 20. Feb 2004

No: Baloži

Ziņojumi: 7004

Braucu ar: Pulju

Neaizstāvu BTA bet, pie dotās situācijas BTA ir radis risinājumu darbībai, cik labai vai slikatai nevaru spriest, bet man ar manienm klientiem iekš BTA nav problēmu

-----------------
Visa veida apdrošināšanas pakalpojumi! Kas apdrošinās, čuč mierīgi :) Info: [email protected] vai PM :)
Powered by
ProTuning.lv; SRR; AFY Travel; Partner Broker; RJ motorsport; Happy Drift Friend drift team
Offline
bAT9l
12. Feb 2010, 22:11 #76

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 376

Braucu ar:


07 Oct 2008, 19:09:11 BLack_RussiaN rakstīja:
Sorry par jaunu topiku. Bet kurš var palidzet ar informaciju, kur var sudzeties uz apdrošinatajiem. nevaru neka atcerities tas organizacijas vardu.

Lieta ir tada ka vairak iespeja nekadu neatliek ka sudzeties un rakstit iesniegumus par neapmeribu ar vinu darbu
Pašam bija baigais čakars ar "Permalata" kvalitāti, kad man smagais noskrāpējā visu sānu. Apdrošinātājs tam bija "BTA" un attiecībā pret "Permalata" sliktu darba kvalitāti neko nevēlējās darīt! Gāju uz PTAC un LTAB! Rezultātā man zvanīja kāds no "Permalata" direktoriem, izrunājamies adekvātā valodā, un +/- visu sakārtoja.
Kā lai būtu, jebkura gadījumā ir vērts pie viņiem griezties! Vismaz patrobelēs apdrošinātāju ar vēstulēm!
Offline
323daavis
12. Feb 2010, 22:31 #77

Kopš: 15. Aug 2006

Ziņojumi: 503

Braucu ar: Subaru

Kādā sakarā apdrošinātāju darīšana ir vai es maksāju nodokļus saņemot no apdr. naudu skaidrā, vai nemaksāju. Viņi pilda VID funkcijas??? Nevajag jaukt pilnīgi nesaistītas lietas. Man kad sasita mašīnu (kas sēdēja manai mašīnai pie stūres nebija vainīgs) tad pusgadu viņu taisīja, rāli 5mēnešus stāvēja un 1 taisīja un appist gribēja visi, gan menti, gan otrs avārijā iesaistītais, gan apdrošinātāji, gan serviss. Tā kā nevajag stāstīt ka ar apdrošināšanas sistēmu Latvijā viss ir kārtībā.
Offline
by_magnus
12. Feb 2010, 22:33 #78

Kopš: 17. Aug 2008

Ziņojumi: 1875

Braucu ar: melno


12 Feb 2010, 21:57:25 Devil rakstīja:
Neaizstāvu BTA bet, pie dotās situācijas BTA ir radis risinājumu darbībai, cik labai vai slikatai nevaru spriest, bet man ar manienm klientiem iekš BTA nav problēmu


Tas nebūt nav rādītājs tam, ka citiem nav!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo