Online

Pašreiz BMWPower skatās 89 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: 525tds temperatūra

AutorsZiņojums
dipo
01. Oct 2008, 19:51 #1

Kopš: 13. Oct 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 179

Braucu ar:

šorīt mans tūrings mani pievīla
braucu pa pilsētu, temperatūras datčiks jau normālajā vidus stāvoklī, taču pečka pūš tikai aukstu gaisi, tad sāka celties motora temperatūra, izgriezos uz šosejas, temepratūra uzkāpa līdz sarkanajam un apgriezieni vairs necēlās augstāk par 1k rpm, tad es metu malā.
vai tas varētu būt termostats?
es tikai nesaprotu kāpēc pečka bija auksta
mašīna 92. gada, kārba - automāts
Offline
harits
01. Oct 2008, 19:52 #2

Kopš: 05. Feb 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5270

Braucu ar:

jautā šeit !
Offline
Ivo__
01. Oct 2008, 19:56 #3

Kopš: 06. Apr 2006

Ziņojumi: 2040

Braucu ar: Auto


01 Oct 2008, 19:51:25 dipo rakstīja:
apgriezieni vairs necēlās augstāk par 1k rpm, tad

būt varēja dajebkas,bet tagad ir:
Offline
invisible
01. Oct 2008, 20:06 #4

Kopš: 23. Jul 2006

Ziņojumi: 6937

Braucu ar:


01 Oct 2008, 19:51:25 dipo rakstīja:
...temperatūras datčiks jau normālajā vidus stāvoklī, taču pečka pūš tikai aukstu gaisi, tad sāka celties motora temperatūra...

līmenis
Offline
harits
01. Oct 2008, 20:12 #5

Kopš: 05. Feb 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5270

Braucu ar:


01 Oct 2008, 19:51:25 dipo rakstīja:
šorīt mans tūrings mani pievīla
braucu pa pilsētu, temperatūras datčiks jau normālajā vidus stāvoklī, taču pečka pūš tikai aukstu gaisi, tad sāka celties motora temperatūra, izgriezos uz šosejas, temepratūra uzkāpa līdz sarkanajam un apgriezieni vairs necēlās augstāk par 1k rpm, tad es metu malā.
vai tas varētu būt termostats?
es tikai nesaprotu kāpēc pečka bija auksta
mašīna 92. gada, kārba - automāts
varētu būt kad tu esi pārkarsējis motoru, dabūjis dzesēšanas sistēmā gaisa burbuli, un tāpēs pečka pūš aukstu tikai, un tāpēc arī var kāpt temp.!
Offline
shvillis
01. Oct 2008, 20:17 #6

Kopš: 02. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3293

Braucu ar: smaidu...


Nah.. uzreiz nemeti malaa,saac mekleet galvu...
Offline
invisible
01. Oct 2008, 20:44 #7

Kopš: 23. Jul 2006

Ziņojumi: 6937

Braucu ar:

Tajā brīdī, kad saprati, ka pūš aukstu, vajadzēja piestāt malā, saliet līmeni, atgaisot un varētu močīt tālāk no pieredzes
Offline
Puce
01. Oct 2008, 20:51 #8

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

būtībā zinot, kā strādā e34 krāsniņas elektromagnētiskie vārsti, varētu arī nebrīnīties, ka visu laiku pūš vai nu aukstu vai karstu gaisu.

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
Machida
01. Oct 2008, 21:03 #9

Kopš: 28. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3405

Braucu ar:

Offline
dipo
01. Oct 2008, 21:17 #10

Kopš: 13. Oct 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 179

Braucu ar:

#1 par tiem apgriezieniem - nevarētu būt tā, ka nostrādāja kāda drošība un tāpēc arī apgriezienus necēla? jo kad atdzisa, atkal ar apgriezieniem bija kārtībā
#2 tosola līmenis bija normāls, tikai kad uzkarsa un atskrūvēju bačoku, tad iztecēja
#3 vai tad, ja uzreiz, kad uzkāpa līdz sarkanajam, noslāpēju, varēju paspēt galvu sabojāt pa to īso mirkli?
#4 kā tad jāveic tā atgaisošana?
Offline
harits
01. Oct 2008, 21:20 #11

Kopš: 05. Feb 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5270

Braucu ar:


01 Oct 2008, 21:17:26 dipo rakstīja:
#1 par tiem apgriezieniem - nevarētu būt tā, ka nostrādāja kāda drošība un tāpēc arī apgriezienus necēla? jo kad atdzisa, atkal ar apgriezieniem bija kārtībā
#2 tosola līmenis bija normāls, tikai kad uzkarsa un atskrūvēju bačoku, tad iztecēja
#3 vai tad, ja uzreiz, kad uzkāpa līdz sarkanajam, noslāpēju, varēju paspēt galvu sabojāt pa to īso mirkli?
#4 kā tad jāveic tā atgaisošana?
radiaatoram ir mazu skruuviite, augshaa, ar krustinju., atskruuvee to valjaa, ne liidz galam, un gaidi kad vis gais iznaaks aaraa, kad nepuutiis vairaak.., un taa kameer nekaa aaraa nenaak..,
Offline
dipo
04. Oct 2008, 16:56 #12

Kopš: 13. Oct 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 179

Braucu ar:

kādas varētu būt pazīmes tam, ka ir izbeidzies vai iet uz beigām ūdens sūknis?
jo es pēc tā gadījuma izņēmu termostatu, domāju moš tas ir beigts, taču nē, tas strādā un tikko man atkal uzkarsa motors līdz sarkanajam - pataustīju visu - radiotors un truba kas iet no termostata uz radiatoru ir auksta (termostata iekšā nav) taču otra truba, kas iet no radiatora augšas motora blokā zem ieplūdes kolektora ir karsta un arī radiatora tas gals ir karsts
sanāk ka necirkulē dzesēšanas šķidrums
Offline
rosigais
04. Oct 2008, 17:40 #13

Kopš: 05. Sep 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4512

Braucu ar: nekārtību

atgaisoji vispar? tas jau vien ir normals cakars
Offline
Staris
04. Oct 2008, 18:47 #14

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

ūdens sūknis neiet uz beigām. To piedzen siksna un viņš griežas nonstopā. Ja tas ir kāds seno laiku ražojums, tad tam ir plastmasas spārniņi proelleram. Tie mēdz plīst nost. Tā kā var gadīties, ka divi no 12 spārniņiem vēl palikuši un tie mēģina cirkulāciju taisīt, bet nesanāk.
Offline
dipo
05. Oct 2008, 20:11 #15

Kopš: 13. Oct 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 179

Braucu ar:

nevaru atrast es to atgaisojamo skrūvi
Offline
invisible
05. Oct 2008, 20:16 #16

Kopš: 23. Jul 2006

Ziņojumi: 6937

Braucu ar:

Jo e34 tādas nav, skrūve radiatorā ir e36


20 Oct 2007, 15:20:00 zarcinieks rakstīja:

1.uzgriez pečku uz vis karstāko
2.pielej pilnu radiatoru-korķi negriez ciet!
3.iekāp iekšā mašīnā un iespied 2500apgr/min kamēr nesāk iet tosols pa gaisu (ja pumpis nav pusprādzis)
4.tad atkal pielej pilnu radiatoru un atkārto procedūru
5.beigās pielej pilnu radiatoru
6.aizgriez korķi un brauc.
PS. ja nav skaidrs tad 5LS un atgaisošu
Offline
12
05. Oct 2008, 20:32 #17

Kopš: 11. Jun 2006

No: Tukums

Ziņojumi: 1548

Braucu ar: E 39 3.0 dA. Volvo FH 12 460, Euro 6.

Šitas pats bija senča 520 E 39. nomainīja ūdens sūkni, temostatu, vēl ko tur darīja, bet tikuntā karsēja. Beigās radiatoram bija maza sūce, to nomainīja un vis čiki. Un nevajag gāzēt, lai atgaisotu, pietiek, lai darbojas tukšgaitā un pielejot pilnu līmeni spaidi patraboku.
Ja beigta galva, temperatūra neiet virs normas.
Offline
dipo
06. Oct 2008, 14:01 #18

Kopš: 13. Oct 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 179

Braucu ar:

ja pareizi saprotu, tad šitā ir atgaisošanas skrūve, tikai manam nav tā līmeņa datčika, bet parasta skrūve tur
Offline
Digital
06. Oct 2008, 14:11 #19

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3718

Braucu ar: Elektrību

e34 tur nekaadu atgaisoshanas skruvi nevaig!!

ja viss ir ok tad iekshaaa jabut termostatam, pecku uz pilnu karstumu lai push un taaa turksgaitaa ruucina kamer atveras termostats, tad salej skidrumu lidz limenim, un visam jabut kartiiba!!

Un tds nevis vecakiem bet visiem original udenspumpis nak ar plastmasas lapstinjam, kuras man arii savlaik izteceja ara kopa ar tosolu!!

Cuguna piedava aftermarkets un to vaig nomainit!! Un veel parbaudit vai radiators nav galiigi piedirsts!!
Offline
Onka
06. Oct 2008, 14:14 #20

Kopš: 10. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 475

Braucu ar: 325 01’

e34 benzīnniekiem agaisošanas skrūvīte ir pie galvas tur kur pirnāk augšējā radiatora truba,
tam dīzelim jābēt tāpat
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo