Online

Pašreiz BMWPower skatās 120 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: E60 elektronika aizlidojusi pēc piepīpēšanas

AutorsZiņojums
edzjus
18. Sep 2008, 07:22 #1

Kopš: 19. Apr 2005

No: Jelgava

Ziņojumi: 883

Braucu ar: e60

Aķis bija izlādējies. Pēc piepīpēšanas (+ liku motora telpā norādītajā vietā, - pie korpusa kaut kur) puse no elektronikas aizlidojusi:
- cruise
- multistures funkcijas
- airbag, jostas
- centrala atslega prieksejam durvim
- etc


tas tak nav normāli vai nea?! zem tā visa ir liela huiņa? un vai kādam ir tā gadījies?

-----------------
consulting
Offline
ozo
18. Sep 2008, 07:38 #2

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18824

Braucu ar: Braucu ar

Kaa saprast "aizlidojusi"?
Laikam pasmags 4dienas riits, elektronika saak lidot pec piipeesanas
Offline
edzjus
18. Sep 2008, 07:55 #3

Kopš: 19. Apr 2005

No: Jelgava

Ziņojumi: 883

Braucu ar: e60

aizlidot nozīme nestrādā multistūre vispār nereaģē, cruise arī nedarbojas, centrālā slēdz ciet tikai aizmugurējās durvis. gaisa spilvenus nepārbaudīju

-----------------
consulting
Offline
Pauliic
18. Sep 2008, 08:34 #4

Kopš: 01. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 8768

Braucu ar: 10, 101

imo, visām pēdējo gadu mašīnām stingri nerekomendējas "piepīpēt"

-----------------
Pārdošanas aģentūra Nerūsējošā tērauda izlietnes Tērauda izstrādājumi
Grīdlīstes
Offline
kvatra
18. Sep 2008, 08:36 #5

Kopš: 16. Jan 2003

No: Cēsis

Ziņojumi: 1148

Braucu ar: Audi Quattro

Man šitā bija uz VW, aizdzinu lai nomet kļūdas un viss darbojas1
Offline
Tune-L
18. Sep 2008, 08:42 #6

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20257

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


18 Sep 2008, 08:36:31 kvatra rakstīja:
Man šitā bija uz VW, aizdzinu lai nomet kļūdas un viss darbojas1


VW arii ir elektronika

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
gintc
18. Sep 2008, 08:47 #7

Kopš: 10. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2297

Braucu ar: X5 4.0d, e90 2.0d, E36 330i, F650GS Dakar, CF1000

Man divreiz ir sanaacis noseedinaat akji un piepiipeet peec tam (starpcitu 1.x to dariija Golf II un to knapi knapi izdariija pilnaa gaazee! abas reizes bez gljukiem! tfu tfu tfu!

Bet peec shaadiem jokiem tieshaam veelams nodzeest peec tam taas kljuudas!

UN iespējams tavā gadījumā tas varētu arī būt problēmas risinājums!
Offline
Instigater
18. Sep 2008, 08:54 #8

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Auto kompis, vienaarshi, ir aizmirsis to, kas ir apkarinaats apkaart, peec vinja domaam mashiinai nav nedz kruiiza kontroles, nedz jostas, airbag, utt. Tagad tachu muusdienu auto visi shitie gadzjeti ir jaainstalee klaat pie auto borta kompa.

[ Šo ziņu laboja Instigater, 18 Sep 2008, 08:55:05 ]

Offline
edzjus
18. Sep 2008, 09:00 #9

Kopš: 19. Apr 2005

No: Jelgava

Ziņojumi: 883

Braucu ar: e60


18 Sep 2008, 08:34:01 Pauliic rakstīja:
imo, visām pēdējo gadu mašīnām stingri nerekomendējas "piepīpēt"

a ko darīt gadījumos, kad aķis ir cauri? ņemt nost uzlādēt un spraust klāt?! imho rezultāts varētu būt the same...

-----------------
consulting
Offline
markelis
18. Sep 2008, 09:02 #10

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12842

Braucu ar: eFku


18 Sep 2008, 09:00:24 edzjus rakstīja:
a ko darīt gadījumos, kad aķis ir cauri? ņemt nost uzlādēt un spraust klāt?! imho rezultāts varētu būt the same...


nu kaa - mashiinu uz trelja un uz specializeetu servisu lai veiktu akumulatora nomainjas operaaciju.
Offline
Puce
18. Sep 2008, 09:06 #11

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

Mūsdienu mašīnas ir kā Linux. Pēc cold restart pašam ir jāielādē draiveri. Lūk, tad kad būs iekšā Windōze, tad vairs nebūs manuāli jāapstrādā pēc pārstartēšanas. Vienīgi biežāk kārsies un zilais ekrāns būs.

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
Onka
18. Sep 2008, 09:09 #12

Kopš: 10. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 475

Braucu ar: 325 01’

Ļiekot klāt "piepīpētāja" klemmes nedrīkst būt iekšā atslēga, un nevajag mēģināt darbināt kamēr aķis nav kautcik normāli uzlādējies, tad gļukiem nevajadzētu būt
Offline
bum_bumz
18. Sep 2008, 09:14 #13

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6421

Braucu ar: E34


18 Sep 2008, 09:02:14 markelis rakstīja:

18 Sep 2008, 09:00:24 edzjus rakstīja:
a ko darīt gadījumos, kad aķis ir cauri? ņemt nost uzlādēt un spraust klāt?! imho rezultāts varētu būt the same...


nu kaa - mashiinu uz trelja un uz specializeetu servisu lai veiktu akumulatora nomainjas operaaciju.


Tā ir. Šā gadsimta auto aķīts jau mainās pie servisa apkopēm. Ir dvēsele vēl, nav; laiks pienācis, jāmaina.

To gan nezinu, ja stāvot izbumsē tukšu, nav auto smadzenēs ieprogrammēts limits, lai varētu vēl piešķilt?
Offline
raivisp
18. Sep 2008, 09:23 #14

Kopš: 22. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 8619

Braucu ar: to kas pagalmā mētājas

Es ieteiktu, pirms visaadu citu darbiibas plaanu realizeeshanas, vienkaarshi nonjemt akjim klemmi uz kaadaam minuuteem 15...20. Iespeejams, ka viss aizies, jo kompis restarteesies. Tas paliidz daudziem auto, gan vecaakiem, gan jaunaakiem.


Kas attiecas par Linux teemu:

Mūsdienu mašīnas ir kā Linux. Pēc cold restart pašam ir jāielādē draiveri. Lūk, tad kad būs iekšā Windōze, tad vairs nebūs manuāli jāapstrādā pēc pārstartēšanas. Vienīgi biežāk kārsies un zilais ekrāns būs.


Muteres 7gadiigajam francuuzim laikam ir XP ar 2. service paku, jo nekaadi draiveri peec tam jaainstalee nav, viss notiek automaatiski, tachu zilais ekraans, kaa teici, gan pa laikam paraadaas, it iipashi attieciibaa uz parkoshanaas sensoriem
Offline
Johnijs
18. Sep 2008, 10:34 #15

Kopš: 17. Apr 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 2288

Braucu ar: e46

Piem man taa atgadiijaas un zinu ka citiem ir bijis, ka peec akja noseeshanaas izprogrammeejaas originaalais imobilaizers, vot tad tikai uz servisu
Offline
Valcha
18. Sep 2008, 10:36 #16

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 21244

Braucu ar: ar ar ar ..


18 Sep 2008, 09:09:20 Onka rakstīja:
Ļiekot klāt "piepīpētāja" klemmes nedrīkst būt iekšā atslēga, un nevajag mēģināt darbināt kamēr aķis nav kautcik normāli uzlādējies, tad gļukiem nevajadzētu būt
kādēļ nedrīkst būt atslēga ? kā ta piešķils bez atslēgas ... vai laiciņu jāpalādē un tad jāņem klemmes nost šķiļot
Offline
Puce
18. Sep 2008, 10:44 #17

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

francūži un elektronika, nav divas savienojamas lietas. dažreiz palīdz vecā labā: ar dūri pa stūri metode, bet nu dažreiz.

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
janchikz
18. Sep 2008, 10:47 #18

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:

Ar e65 nekas taads nav bijis, vieniigais kas, paraadijaas ka kalodkas jaamaina un veel kkaada kluuda, bet taas nodzeesa un viss
Offline
stuntman
18. Sep 2008, 10:49 #19

Kopš: 27. Apr 2006

Ziņojumi: 10587

Braucu ar: pumpi uz mežu

Atbildot uz autora jautājumu, tam visam tiešām varētu būt apakšā pamatīga huiņa - e60 elektronika
Labāk brauc pie Aigara uz Bassi, tādā Rusbemā Tev noplēsīs vēl četrciparu skaitli par softu pāršūšanu, vai kā to appisienu mēdz dēvēt.
Offline
Fausts
18. Sep 2008, 10:50 #20

Kopš: 30. Nov 2002

Ziņojumi: 2227

Braucu ar: BMW 730 X-drive G11

taadu lietu kaa droshinaataaju kasti apskatiijies? man taa izshaava divus droshinaataajus.....klimatam un muuzikai....nomainijju un viss aizgaaja....droshinaataaji ir aiz cimdu nodaliijuma!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo