Online

Pašreiz BMWPower skatās 106 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E30 (1983-1991)

Tēma: E30 vmax > 320km

AutorsZiņojums
Kashelz
14. Sep 2008, 10:56 #21

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Viss ir vienakrshi, turbo labu uz jaduiiga dzineja (M50B25 ar turbo ~ 500zs pietiks) + redukoru vajag garu, no kaada diizelja, tad gan jau ka ja motoram bus ta jauda vares sasniegt to aatrumu, tik protams zaarku arii jau laiciigi pasuuti, lai ar E30 drotu taa lidotu Pie taadas jaudas/griezes un aatruma gan reduktors, gan kaarba izjuks
Offline
se7en
14. Sep 2008, 11:18 #22

Kopš: 28. Dec 2004

No: Dobele

Ziņojumi: 27651

Braucu ar: SE7EN, MV-989

jaudu tā, ka zirgi birst pa izpūtēju ārā, pareizos pārnesumus un tad var mēģināt, bet poljubomu būs grūti, jo E30 airodinamika, viegli izsakoties, ir dirsā

-----------------
In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all."
Offline
kars
14. Sep 2008, 12:14 #23

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


14 Sep 2008, 11:18:34 se7en rakstīja:
E30 airodinamika, viegli izsakoties, ir dirsā


+1

imho bet žurkai arī nav nekāds superpiespiedējspēks

skat. video e36 uz gandrīz 300

part 1
part 2

[ Šo ziņu laboja kars, 14 Sep 2008, 12:14:41 ]

Offline
gilbert
14. Sep 2008, 12:23 #24

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3134

Braucu ar:

Kkā neveikli sanāca
Offline
Digital
14. Sep 2008, 12:35 #25

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3718

Braucu ar: Elektrību


14 Sep 2008, 01:47:28 aimer rakstīja:
es kaukur ta un reikinaju 2-3k, vispar budu loti labi ja visu so saliktu uz e30 XI bet tas vel +1k ja nevajrak


slinkums lasii bet par ix aizmirsti viennoziimigi, tur gemis ir x3 un liela probleeema ir priekshas tilts, kuram limits pie 350zs ir izsmelts
Offline
plakanais
14. Sep 2008, 12:46 #26

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual

blja, k var dirst, var ar taadu auto dabuut triiniiti taafelee un to var izdariit ar to pashu S50B32 dzineeju bez jebkaadaam paarbuuveem, reduktora paarnesums tik mazaaks vajadziigs


shitas ir tepat LV ar 20 gadus vecu M5



un shitas ir ar E30, 2,5dzineeju, ''kura aerodinamika esot dirsaa''





un es jau sen esmu teicis, ka 250 ir hujnja, vajag 3niiti!



Offline
uvels
14. Sep 2008, 12:50 #27

Kopš: 07. Mar 2006

Ziņojumi: 3210

Braucu ar: semaku

ja sis e30 9,5sek sasniedz gandriz 250kmh tad uzskatu ka 300+ tur nav problema,vienigi sitads e30 LV nekad nebuus
http://www.youtube.com/watch?v=TAJLrl75Bzk
Offline
uvels
14. Sep 2008, 12:52 #28

Kopš: 07. Mar 2006

Ziņojumi: 3210

Braucu ar: semaku

huinja ta visa airodinamika,ja ir pareizais motors zem haubes tad viss notiek,pastastiet tad man ka mersis G klase ar loti airodinamisku virsbuvi 300km h lido
Offline
plakanais
14. Sep 2008, 12:52 #29

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


14 Sep 2008, 12:50:03 uvels rakstīja:
ja sis e30 9,5sek sasniedz gandriz 250kmh tad uzskatu ka 300+ tur nav problema,vienigi sitads e30 LV nekad nebuus
http://www.youtube.com/watch?v=TAJLrl75Bzk


e30tajam, lai izgrieztu triiniiti pietiek arii ar 320-350 zirgiem, tur nav jaabuut kosmosam
Offline
ozis9
16. Sep 2008, 14:50 #30

Kopš: 22. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 1385

Braucu ar: 730

sexgangu vajag
Offline
Arach
16. Sep 2008, 15:02 #31

Kopš: 26. Feb 2003

Ziņojumi: 1903

Braucu ar: E36 328

bērnībā ēdām košļenes TURBO, tur iekšā bija bildītes ar visādām super duper mašīnītēm, kurām bija rakstīti maksimālie ātrumi, jeee

P.S. ĶĪmija smadzenes saēdušas?
Offline
moro
16. Sep 2008, 15:08 #32

Kopš: 20. Feb 2007

Ziņojumi: 2339

Braucu ar:

[ Šo ziņu laboja moro, 16 Sep 2008, 15:09:07 ]

Offline
zzips
16. Sep 2008, 15:13 #33

Kopš: 20. Feb 2004

Ziņojumi: 28218

Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju

http://www.youtube.com/watch?v=aeHTMK-GAgo&NR=1

-----------------
*Keep going..... It will all make sense soon
Offline
zzips
16. Sep 2008, 15:14 #34

Kopš: 20. Feb 2004

Ziņojumi: 28218

Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju

vai

http://www.youtube.com/watch?v=CDDI5h8JQE0&NR=1

-----------------
*Keep going..... It will all make sense soon
Offline
josi
16. Sep 2008, 15:31 #35

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3014

Braucu ar: Ne-BMW


14 Sep 2008, 12:46:36 Bute rakstīja:
blja, k var dirst, var ar taadu auto dabuut triiniiti taafelee un to var izdariit ar to pashu S50B32 dzineeju bez jebkaadaam paarbuuveem, reduktora paarnesums tik mazaaks vajadziigs

Sapņo vien tālāk. Pēc teorijas aerodinamiskie zudumi ir ātrums^3 * koeficients, ko nosaka Cx, auto frontālā platība un gaisa blīvums.

Ar standarta E30 Cx=0.32 aerodinamiskajos zudumos vien pie 300km/h aizies ap 320Zs, pie 320km/h tas būs jau ap 390Zs. Transmisija/riepas noņems nost vēl 15-20%, tālāko sarēķiniet paši.
Offline
Arach
16. Sep 2008, 15:47 #36

Kopš: 26. Feb 2003

Ziņojumi: 1903

Braucu ar: E36 328

CarTest
Offline
grimS
16. Sep 2008, 15:56 #37

Kopš: 01. Jun 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2291

Braucu ar: Silvia 460HP 600NM, //M535d F11 FL, e36 M54B30 Trackday, e46 FL Coupe

A vispar interesanti palasit un video paskatities. Lai nebutu offtopic! Jautaajums topica autoram: Prieks kam tev tas ir vajadzigs un kur tu taisies sasniegt tos 320 km/h ? Kuru tas intereses? Vienreiz paradisi ka vari un viss? Vai tirgosi to masiinu ss.lv talak?
Offline
Universal
16. Sep 2008, 15:58 #38

Kopš: 10. Aug 2004

Ziņojumi: 1882

Braucu ar: neBMW


16 Sep 2008, 15:31:51 josi rakstīja:

14 Sep 2008, 12:46:36 Bute rakstīja:
blja, k var dirst, var ar taadu auto dabuut triiniiti taafelee un to var izdariit ar to pashu S50B32 dzineeju bez jebkaadaam paarbuuveem, reduktora paarnesums tik mazaaks vajadziigs

Sapņo vien tālāk. Pēc teorijas aerodinamiskie zudumi ir ātrums^3 * koeficients, ko nosaka Cx, auto frontālā platība un gaisa blīvums.

Ar standarta E30 Cx=0.32 aerodinamiskajos zudumos vien pie 300km/h aizies ap 320Zs, pie 320km/h tas būs jau ap 390Zs. Transmisija/riepas noņems nost vēl 15-20%, tālāko sarēķiniet paši.


"1000 koņei huļi ti hočeš" projekts
bļe kā saka: "cilvēkiem idejas kā mājas... ne jau tāpēc ka lielas, bet tāpēc ka stulbi uzbūvētas"

[ Šo ziņu laboja Universal, 16 Sep 2008, 16:00:54 ]



-----------------

Signalizācijas sistēmas, videonovērošana, ugunsdrošība, access, domofoni, drošības sistēmu projektēšana
Offline
Kashelz
16. Sep 2008, 16:07 #39

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Ne te kaads kaut ko taisiis ne te buus, pilniiga tuksha dirshana, 300 km/h ar E30, jaasmejas. Tur jabut smadzenees aprobezjotam, lai taadu taisiitu, jo lai to sasniegtu vajag jaudu, bet rezultaats arii tikai aatrumam tas auto buutu, ne jau trasee taadu kaads var savakt.
Offline
plakanais
16. Sep 2008, 16:13 #40

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


16 Sep 2008, 15:31:51 josi rakstīja:

14 Sep 2008, 12:46:36 Bute rakstīja:
blja, k var dirst, var ar taadu auto dabuut triiniiti taafelee un to var izdariit ar to pashu S50B32 dzineeju bez jebkaadaam paarbuuveem, reduktora paarnesums tik mazaaks vajadziigs

Sapņo vien tālāk. Pēc teorijas aerodinamiskie zudumi ir ātrums^3 * koeficients, ko nosaka Cx, auto frontālā platība un gaisa blīvums.

Ar standarta E30 Cx=0.32 aerodinamiskajos zudumos vien pie 300km/h aizies ap 320Zs, pie 320km/h tas būs jau ap 390Zs. Transmisija/riepas noņems nost vēl 15-20%, tālāko sarēķiniet paši.



Un to staasta cilveeks, kas brauc ar compact

Vislabaakaa teorija ir prakse un otrkaart, es runaaju par 300, nevis par 320 kilometriem stundaa, patin lapas atpakalj un palasi uzmaniigaak
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo