Online

Pašreiz BMWPower skatās 126 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 7. sērija » E32 (1986-1994)

Tēma: E32 izmaksas / kaites

AutorsZiņojums
otomars
27. Sep 2011, 20:14 #41

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu

nez vai aktuaali ,6shi gadi pagaajushi
Offline
Vadik
27. Sep 2011, 20:16 #42

Kopš: 25. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5279

Braucu ar: nine eleven turbo

E32 eto poslednij nastojaschij BMW
vse ostalnie uze plastmassa
Offline
KristsK
27. Sep 2011, 20:43 #43

Kopš: 22. Aug 2005

No: Ikšķile

Ziņojumi: 2725

Braucu ar: uzrakstu www.margas.lv


27 Sep 2011, 20:16:56 Vadik rakstīja:
E32 eto poslednij nastojaschij BMW
vse ostalnie uze plastmassa



05 Nov 2005, 14:17:00 Vadik rakstīja:
E32... V12....
Vezi na shrot


Pa 5 gadi esi biku gudrāks palicis?

-----------------
METĀLA IZSTRĀDĀJUMI , GRILU GALERIJA šeit

Offline
kars
27. Sep 2011, 21:19 #44

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

E32

Paņēmu pa lēto kā viengadnieku(tm), bet jo vairāk braucu jo vairāk man viņš patīk

ā un patēriņš = 10ls uz 100km m30b35 bez gāzes:draiver:
Offline
Vadik
27. Sep 2011, 21:33 #45

Kopš: 25. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5279

Braucu ar: nine eleven turbo


27 Sep 2011, 20:43:36 KristsK rakstīja:

27 Sep 2011, 20:16:56 Vadik rakstīja:
E32 eto poslednij nastojaschij BMW
vse ostalnie uze plastmassa



05 Nov 2005, 14:17:00 Vadik rakstīja:
E32... V12....
Vezi na shrot


Pa 5 gadi esi biku gudrāks palicis?


k sozaleniju V12 osobenno so starim 5,0 motorom eto deistvitelno shrot
modernizirovannij B54 uze neskolko luchshe

nekotoroe vremja nazad permalat predlagal vladelcam E32 v12 zamenu motora na B30
sama po sebe V12 znachitelno luchshe obichnoi
tam neskolko drugaja xodovaj, tomoza i prochee
salon pochti vsegda maximalno polnij

k sozaleniju xorosho soxranivshiesa exemplari redko vstrechajutsa
ix vek uze davno proshel

P.S. Sam ezdil na E32 M30B35 i M60B40
po ezde V8 konechno kruche, no v R6 nichego ne lomalos

[ Šo ziņu laboja Vadik, 27 Sep 2011, 21:36:04 ]

Offline
KristsK
27. Sep 2011, 21:57 #46

Kopš: 22. Aug 2005

No: Ikšķile

Ziņojumi: 2725

Braucu ar: uzrakstu www.margas.lv


27 Sep 2011, 21:33:48 Vadik rakstīja:

k sozaleniju V12 osobenno so starim 5,0 motorom eto deistvitelno shrot
modernizirovannij B54 uze neskolko luchshe



B54 var ielikt 5.0 vietā - vecā kārba, kolektori, poduškas viss der?

-----------------
METĀLA IZSTRĀDĀJUMI , GRILU GALERIJA šeit

Offline
Vadik
27. Sep 2011, 22:00 #47

Kopš: 25. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5279

Braucu ar: nine eleven turbo


27 Sep 2011, 21:57:22 KristsK rakstīja:

27 Sep 2011, 21:33:48 Vadik rakstīja:

k sozaleniju V12 osobenno so starim 5,0 motorom eto deistvitelno shrot
modernizirovannij B54 uze neskolko luchshe



B54 var ielikt 5.0 vietā - vecā kārba, kolektori, poduškas viss der?


navernoe, no ne v etom problema
ogromnij rasxod topliva, bolshie explutacionnie rasxodi
eto osnovnoe chto pugaet mnogix

p.s. poprobui svechi pomenatj na etom motore
Offline
Driver
28. Sep 2011, 00:36 #48

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

nerij tas 750 kaa lops, ir bijushi 730, 735, 750.
principa paterinjs visiem gandriz vienads, nav taa, ka viens rij 9 un cits 27 uz 100.

750 problema ir motors (bloks) - gan e32, gan ari e38 nav isti atkratijies no shis kaites, ja neskaita pashus pedejos 750, kur jau bija n73 motors ieksha

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
KristsK
28. Sep 2011, 00:41 #49

Kopš: 22. Aug 2005

No: Ikšķile

Ziņojumi: 2725

Braucu ar: uzrakstu www.margas.lv

E38 arī ir ar nikasilu?

-----------------
METĀLA IZSTRĀDĀJUMI , GRILU GALERIJA šeit

Offline
Driver
28. Sep 2011, 01:20 #50

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


28 Sep 2011, 00:41:32 KristsK rakstīja:
E38 arī ir ar nikasilu?

negribu sadirst, bet laikam arii, nevis ar alusilu...
M62 bija gan nikasils, gan alusils, m60 ari nikasils...
Kaa ari pusei m52b28 motoru ari parklajums ir gandriz beidzies

e32 ar s38 butu pasaka gandriz nenokaujams auto ar nenokaujamu motoru

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
KristsK
28. Sep 2011, 01:28 #51

Kopš: 22. Aug 2005

No: Ikšķile

Ziņojumi: 2725

Braucu ar: uzrakstu www.margas.lv

ir kāda tabula ar morora kodiem utt?


-----------------
METĀLA IZSTRĀDĀJUMI , GRILU GALERIJA šeit

Offline
Driver
28. Sep 2011, 01:29 #52

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Ja negrib gavnu, tad vajag m73n un tas bus 2001<
1996 750 = 1991 750

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
KristsK
28. Sep 2011, 01:34 #53

Kopš: 22. Aug 2005

No: Ikšķile

Ziņojumi: 2725

Braucu ar: uzrakstu www.margas.lv


28 Sep 2011, 01:28:16 KristsK rakstīja:
ir kāda tabula ar morora kodiem utt?


Motora tipi tātad?

-----------------
METĀLA IZSTRĀDĀJUMI , GRILU GALERIJA šeit

Offline
Driver
28. Sep 2011, 01:40 #54

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Varbut labak uzreiz iepist motoru no e65 760?
V12 motoru tipi bus m70, m73, m73n, visus kodus no galvas nepateikshu.
Bet neker krenjki, jo pat regulari jaaties ar V12 bez gazes tapat bus pachotna, atskiriba no jashanas ap TDSu, kas ir laukjiski un stulbi

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Hazard
28. Sep 2011, 19:45 #55

Kopš: 07. May 2009

No: Viļaka

Ziņojumi: 853

Braucu ar: e28


28 Sep 2011, 01:20:20 Driver rakstīja:

28 Sep 2011, 00:41:32 KristsK rakstīja:
E38 arī ir ar nikasilu?

negribu sadirst, bet laikam arii, nevis ar alusilu...
M62 bija gan nikasils, gan alusils, m60 ari nikasils...
Kaa ari pusei m52b28 motoru ari parklajums ir gandriz beidzies

e32 ar s38 butu pasaka gandriz nenokaujams auto ar nenokaujamu motoru


Nu kad tad redzes tev tādu nezveru darbiba?
Offline
LA
28. Sep 2011, 20:53 #56

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250

Vai V12 var uzlikt katrai cilindru rindai TDS galvu un pārtaisīt par dīzeli? ar kādiem izdevumiem jāreiķinās aptuveni?
Kur labāk pirkt lietotas TDS daļas?
Cik varētu būt patēriņš? ir ideja arī uzlikt manuālo kārbu.
Paldies.
Offline
Vadik
28. Sep 2011, 22:32 #57

Kopš: 25. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5279

Braucu ar: nine eleven turbo

eto shutka?
Offline
kars
28. Sep 2011, 22:54 #58

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


28 Sep 2011, 20:53:27 Lauris rakstīja:
Vai V12 var uzlikt katrai cilindru rindai TDS galvu un pārtaisīt par dīzeli? ar kādiem izdevumiem jāreiķinās aptuveni?
Kur labāk pirkt lietotas TDS daļas?
Cik varētu būt patēriņš? ir ideja arī uzlikt manuālo kārbu.
Paldies.


Offline
Raicha
28. Sep 2011, 22:58 #59

Kopš: 26. Dec 2002

Ziņojumi: 14865

Braucu ar:

abstraheejoties no utopijas,

v12 diizelis buutu bomba bet vieglaak ir nopirkt sauju zaales un nomierinaaties
Offline
KristsK
28. Sep 2011, 23:02 #60

Kopš: 22. Aug 2005

No: Ikšķile

Ziņojumi: 2725

Braucu ar: uzrakstu www.margas.lv


28 Sep 2011, 22:58:56 Raicha rakstīja:
abstraheejoties no utopijas,

v12 diizelis buutu bomba bet vieglaak ir nopirkt sauju zaales un nomierinaaties

Vēl vieglāk ir baukt ar sabiedrisko...

-----------------
METĀLA IZSTRĀDĀJUMI , GRILU GALERIJA šeit

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo