Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 121 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: E36 dzesēšanas sistēma

AutorsZiņojums
rondo44
03. Aug 2008, 10:09 #1

Kopš: 03. Aug 2008

Ziņojumi: 29

Braucu ar: E63

Sveiki!

Lieta sekojosha:
Braucot motors uzkarsa un izdzina aaraa dzeseshanas shkidrumu. Atvilku maajaas, pielaizhu, kameer auksts viss ok. Kad saak uzsilt, tad dzeseshanas sisteemaa paraadaas spiediens(trubas mazliet stingraakas, bet ne paaraak cietas). Vienaa momentaa motors taa kaa atrija gaisa burbuli, bet simtomi tie pashi tikai mazaakaa meeraa. Naakamajaa riitaa pielaizhu, viss labi kameer uzkarst liidz darba temperatuurai. Kas motors iesilis atkal paraadaas spiediens. Attaisot atgaisoshanas skruuvi - pa to visu laiku naak aaraa gaiss!!

Kas vareetu buut pie vainas?

Kaadi simtomi ir tad , ja dzesesanas sisteemaa gaiss?

Kaadi simptomi, ja galvaa/blokaa plaisas vai ja galvas bliive nobeigusies?

Paldies!
Offline
Aidzhis
03. Aug 2008, 10:35 #2

Kopš: 01. Nov 2004

No: Grobiņa

Ziņojumi: 780

Braucu ar: E30, E34

Ja spiediens rodas, tad blīve kirdikt! Ja uzkarsēji motoru, tad jau galva arī ir beigta, kā rezultātā tev visu laiku karst!
Offline
rondo44
03. Aug 2008, 10:43 #3

Kopš: 03. Aug 2008

Ziņojumi: 29

Braucu ar: E63

Jaa, motors tika uzkarseets - tosols vaarijaas! Tagad pielaizhu aukstu - darbojas kaadas minuutes 10 - nekaadu paziimju ka kkas nav kaa vajag. Kad temp apmeeram uz vidu(termostats atveraas) - saakas cirkulaacija, tad apaksheejaa trubaa aiz termostata nav shkidruma, vinja veesa(pa retam iepluust, var just). Un tad saak paraadiities spiediens, bet trubas nav paaraak cietas, tachu spiediens vienmeeriigs visu laiku. Tagad paproveeshu ilgaad pagaidiit ar to spiedienu, redzees vai temperatuura kaaps!!
Offline
rondo44
03. Aug 2008, 11:09 #4

Kopš: 03. Aug 2008

Ziņojumi: 29

Braucu ar: E63

P.S. Pirms tam arii tika noveerots temperatuuras kaapums sastreegumos!!!
Offline
Staris
03. Aug 2008, 12:02 #5

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

atgaisot mēģināji?
Man bija tas pats un es 2 dienas pačakarējos un tiku ar to galā.
Offline
rondo44
03. Aug 2008, 12:10 #6

Kopš: 03. Aug 2008

Ziņojumi: 29

Braucu ar: E63

Nu cik nu maaceeju: meegjinaaju ar atgaisoshanas skruuvi, bet nekaa - gaiss tik naak un naak bez gala! Caurules paliek stingraakas - spiediena rezultaataa dzen aaraa shkidrumu caur korkiti.

Varbuu vari pastaastiit savu situaaciju un kaa tieshi tiki galaa?

Paldies
Offline
Montana
03. Aug 2008, 12:16 #7

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10700

Braucu ar: Šahs un mats !

E36 kad atgaiso nebija purms jāuzbrauc augstāk kautkur , tā lai mašīna nedaudz slīpumā ir ?
Offline
Didzis
03. Aug 2008, 12:24 #8

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)

Tieši tāda pati herņa man šobrīd. Atskaitot to, ka radiators caurs.

Saleju šķidrumu, iedarbinu, pieleju vēl klāt, uzsilst, dzen laukā gaisu pa atgaisošanu, atveras termostats, pieleju vēl klāt, gais nāk, radiators silts, gan augša, gan apakša, bet cirkulācija neiet wtf?

Labi, radiators caurs, pieļauja, ka raurums radiatora apakšā samazina spiedienu un ūdens necirkulē - taisnība?

-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline
Staris
03. Aug 2008, 12:28 #9

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

spiedienam ir jābūt. Siltam motoram man trubas ir cietas.
Es savā laikā aukstam motoram atskrūvēju atgaisošanas skrūvi un ļāvu, lai motors rūcinās un dzen visu ārā ko var izdzīt. Tad atkal atdzesēju un pielēju līdz vajadzīgajam līmenim (es leju tik daudz, lai aukstam motoram šķidrums radiatorā būtu pašā apakšā tikai).

Didzi - a ūdenssūknim tev nav spārniņi aplauzti?
Offline
Didzis
03. Aug 2008, 12:34 #10

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)


03 Aug 2008, 12:28:52 Staris rakstīja:
...
Didzi - a ūdenssūknim tev nav spārniņi aplauzti?


Nezinu. To noteikt var... ?

-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline
Staris
03. Aug 2008, 12:39 #11

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

jānoskrūvē nost un jāpaskatās. Ja nekad viņš nav mainīts, tad viņam OEM nāk plastmasas spārniņi, kuri lūzt. Ja tie ir aplauzti, tad attiecīgi tur viņš nepilda savu funkciju neko necirkulē.
Offline
rondo44
03. Aug 2008, 12:43 #12

Kopš: 03. Aug 2008

Ziņojumi: 29

Braucu ar: E63

Stari, cik ilgi Tev dzinaas tas gaiss aaraa?
Offline
Staris
03. Aug 2008, 12:55 #13

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

Veselu vakaru nočakarējos pa ziemu
Kamēr sila motors, tikmēr ļāvu, lai dzen ārā ko var izdzīt. Kad bija uzsildis, tad braukāju apkārt un ik pa laikam atskrūvēju korķi un ļāvu, lai gaisu izspiež ārā. Tā pamazām tiku galā ar problēmu
Offline
Rockstar
03. Aug 2008, 13:01 #14

Kopš: 11. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3411

Braucu ar:

Baigais čakars piepildīt ar antifrīzu(ja pirms tam izgāzts plabā daudzumā) e36 dzesēšanas sistēmu. Tas izplešanās trauks taisa sūdus.. Pie auksta dzinēja pielej antifrīzu līdz trauka pusei. Aizskrūvē radiatora korķīti līdz galam. Atskrūvē atgaisošanas skrūvi. Iedarbini dzinēju un sildi(salonā krāsniņa jānoregulē uz viszemāko temperatūru). Pēc kādām 10 vai 15 minūtēm, kad dzesēšanas škidrums ir uzsilis sāk iet ārā gaiss pa to atgaisošanas skrūvi.. tev jāsagaida kad pa atgaisošanas skrūvi sāks gāzties antifrīzs, tad arī skrūvē ciet. Ļauj motoram darboties vēl pāris minūtes un viss liekais dzesēšanas šķidrums izplūdīs ārā no aizvērta radiatora korķīša.
Nākamajā reizē pie aukssta dzinēja skatoties izplešanas traukā līmenim jābūt pie atzīmes COLD/KALT vai pat pāris centimetrus zemāk, tas ir normāli. Ja ir pavisam maz, tad atkārtot visu vēlreiz
Offline
Rockstar
03. Aug 2008, 13:03 #15

Kopš: 11. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3411

Braucu ar:

Manuprāt tajās dzesēšanas caurulēs spiedienam ir jābūt diezgan lielam, salīdzinot ar golf 3
Offline
Staris
03. Aug 2008, 13:03 #16

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

kur viņam ir cold atzīme? Radiatora apakšā?
Man līmenis skaitās tad, kad es redzu radiatora apakšā esošo skrūvi pa kuru tecināt ārā radiatora saturu
Offline
Rockstar
03. Aug 2008, 13:10 #17

Kopš: 11. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3411

Braucu ar:

cold atzīme tieši izplešanās trauka vidū. Ja tavējaus līmenis turās līdz apakšējai skrūvei, tad tev tur ūdens ir pieliets klāt

[ Šo ziņu laboja Rockstar, 03 Aug 2008, 13:11:26 ]

Offline
rondo44
03. Aug 2008, 13:15 #18

Kopš: 03. Aug 2008

Ziņojumi: 29

Braucu ar: E63

a, kadas paziimes, kad ventilatoram mufta izbeigusies?

Paldies
Offline
aspy
03. Aug 2008, 13:24 #19

Kopš: 03. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 490

Braucu ar: 328


03 Aug 2008, 13:15:03 rondo44 rakstīja:
a, kadas paziimes, kad ventilatoram mufta izbeigusies?

Paldies

Kad auksts motors ar roku pameiģini pagriest ja smagneji griežas tad ok ja iegriez un viņa tur griežas bez nekadam problemam značit kirdik...
Offline
rondo44
03. Aug 2008, 13:35 #20

Kopš: 03. Aug 2008

Ziņojumi: 29

Braucu ar: E63

Paldies! Znachit mufta kirdik!!! Ljoti viegli griezhas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo