Online

Pašreiz BMWPower skatas 75 viesi un 38 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Ko darīt ar skaļu izpūtēju TA?

AutorsZiņojums
Pirats
13. Oct 2008, 16:24 #101

Kopš: 30. Sep 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 309

Braucu ar: kugi

nez cik tur bija preciizi DB, bet nu audioaali netik skalu Imprezu (kada 2004.g. skiet nakamo aiz taa "acainaa" freak'a) panema cauri nesen,kad gaju savam skati Riga, tads pusmuza virietis tur ludzas, taisnojas,ka tads ir originaals no salona utt, a wot hren, tapat neizlaida, galvenais, ka vins vel ta pateica man (kad inpsektors nelureja virsu), ka tieham neko nav pats krukijis un licis, ari tarataika bija tada diezgan stock izskata, lai gan 2.0 turbo, bet nu ... nu... diezgan nekada
Offline
BMasterW
13. Oct 2008, 16:31 #102

Kopš: 08. Mar 2007

Ziņojumi: 444

Braucu ar:

Nu ja neizlaiž tik jaunu un ar izpūtēju no salona, tad ŗēkins jāpiestāda tiem kas to mašīnu nopārdevuši
Offline
raivisp
13. Oct 2008, 16:34 #103

Kopš: 22. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 8591

Braucu ar: to kas pagalmā mētājas


13 Oct 2008, 16:31:12 BMasterW rakstīja:
Nu ja neizlaiž tik jaunu un ar izpūtēju no salona, tad ŗēkins jāpiestāda tiem kas to mašīnu nopārdevuši


driizaak zobi inspektoram pa daudz gadiijushies
Offline
meriks
13. Oct 2008, 16:38 #104

Kopš: 29. Aug 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4180

Braucu ar: MB C220, e30


13 Oct 2008, 16:34:33 raivisp rakstīja:

13 Oct 2008, 16:31:12 BMasterW rakstīja:
Nu ja neizlaiž tik jaunu un ar izpūtēju no salona, tad ŗēkins jāpiestāda tiem kas to mašīnu nopārdevuši


driizaak zobi inspektoram pa daudz gadiijushies

kaads vinsh inspektors ? ja neko nejeedz..
Offline
raivisp
13. Oct 2008, 16:48 #105

Kopš: 22. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 8591

Braucu ar: to kas pagalmā mētājas


13 Oct 2008, 16:38:47 meriks rakstīja:

kaads vinsh inspektors ? ja neko nejeedz..


taa vinjus deevee
Offline
Chainsaw
13. Oct 2008, 16:48 #106

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 5646

Braucu ar: Mopēdu

tikai latvijaa ar stock mashiinu nevar iziet TA
Offline
meriks
13. Oct 2008, 16:50 #107

Kopš: 29. Aug 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4180

Braucu ar: MB C220, e30


13 Oct 2008, 16:48:43 raivisp rakstīja:

13 Oct 2008, 16:38:47 meriks rakstīja:

kaads vinsh inspektors ? ja neko nejeedz..


taa vinjus deevee

parasti kkadi pumpauni tiinji shitaa izdaraas,kuri atstraadaa praksi..
Offline
GS
13. Oct 2008, 16:52 #108

Kopš: 13. Jun 2003

No:

Ziņojumi: 46401

Braucu ar: eleven


13 Oct 2008, 16:02:09 BMasterW rakstīja:
Ne par izpūtēju troksni, bet nu tomēr .. man šodien arī paziņoja, ka abām asīm jābūt ar vienāda platuma riepām (tagad manam priekšā 205 un aizmugurē 225) .. kapēc pagājušogad neviens neko neteica? Tiešām šādi noteikumi ir?


Mulkibas, normaliem auto defulta nak ar dazadiem platumiem.

-----------------
BMW Vin Decoder
Mercedes-Benz Vin Decoder
BMW History
Online
Raivitis
13. Oct 2008, 17:19 #109

Kopš: 22. Feb 2005

No: Ogre

Ziņojumi: 478

Braucu ar: Akvariju


13 Oct 2008, 16:52:26 GS rakstīja:

13 Oct 2008, 16:02:09 BMasterW rakstīja:
Ne par izpūtēju troksni, bet nu tomēr .. man šodien arī paziņoja, ka abām asīm jābūt ar vienāda platuma riepām (tagad manam priekšā 205 un aizmugurē 225) .. kapēc pagājušogad neviens neko neteica? Tiešām šādi noteikumi ir?


Mulkibas, normaliem auto defulta nak ar dazadiem platumiem.

Jap tā gan ir piemērs- lexus is250
Offline
Bamperis
13. Oct 2008, 18:18 #110

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4584

Braucu ar: 07`e61 530d///M

Man ar maukas tukumaa ielika 2nieku,bija 89 ja nemaldos,tagda domaju,japerk bus bundulis,vai jagaida kamer beigsies lapa un jado uz citurieni,bundulis orgjilais,tikai izdzedzis laikam
Offline
R_BERGS
13. Oct 2008, 18:21 #111

Kopš: 15. Nov 2007

Ziņojumi: 15695

Braucu ar:


13 Oct 2008, 16:02:09 BMasterW rakstīja:
Ne par izpūtēju troksni, bet nu tomēr .. man šodien arī paziņoja, ka abām asīm jābūt ar vienāda platuma riepām (tagad manam priekšā 205 un aizmugurē 225) .. kapēc pagājušogad neviens neko neteica? Tiešām šādi noteikumi ir?

domaaju,ka tas ir pashsaprotami

-----------------
Piedāvāju pilna cikla būvniecības pakalpojumus. Sīkāk PM
PVC logu pasūtīšana un izgatavošana
Piedāvājam auto virsbūves krāsošanu un pulēšanu
Offline
CP17
13. Oct 2008, 18:34 #112

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 7

Braucu ar: Drapakiem


13 Oct 2008, 18:21:11 HeyTolsty rakstīja:

13 Oct 2008, 16:02:09 BMasterW rakstīja:
Ne par izpūtēju troksni, bet nu tomēr .. man šodien arī paziņoja, ka abām asīm jābūt ar vienāda platuma riepām (tagad manam priekšā 205 un aizmugurē 225) .. kapēc pagājušogad neviens neko neteica? Tiešām šādi noteikumi ir?

domaaju,ka tas ir pashsaprotami

pilnīgs sviests tad tagad neviens pēdējo gadu porš/ferarri/lambo/ un ganjau kāds M6 un M5 arī nevarēs iziet jo no rūpnīcas izripoja ar dažādiem platumiem...

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
Muchacho
14. Oct 2008, 12:43 #113

Kopš: 14. Oct 2007

Ziņojumi: 387

Braucu ar: divriteni

Ļeņins pārlasīt visu topiku, bet radās divi jautājumi:
1) Kuros normatīvajos dokumentos ir rakstīts tas, ka troksnis no izpūtēja jāmēra pusmetra attālumā pie redlaina? Es lasīju kaut ko, ka tukšgaitā, metra attālumā jābūt 85 dB. Labojiet, ja kļūdos. Bet tikai ar argumentiem un konkrētiem normatīvajiem aktiem, kuros ir pateikts kas un kā.

2) Par riepu dažādajiem izmēriem - it kā diezgan normāli ir tas, ka aizmugurē ir lielākas arkas, tāpēc aizmugurē var ielikt lielākas riepas, kas principa, ja netraucē konstrukcijai, ir pat tīri praktiska lieta, jo it kā uzlabo stabilitāti. Atkal loģisks jautājums - kāpēc un kurš normatīvais akts to nosaka. Cik ļoti drīkst atšķrities riepu platumi, kādi ir minimālie/maksimālie rādītāji? Un tas, ka riepas nedrīkst būt atšķirīgas, nav nekas pašsaprotams.
Atšķirīgie riepu platumi būtu viss fufelis, bet, piemēram, Koenigsegg CCXR TA vispār neizlaistu, ne? jo priekšā diski ir 19" x 9.5", aizmugurē 20" x 12.5";
Un, piemēram, tāds pāķis, kas tur strādā TA apskates punktā, nezin, kas ir Koenigsegg un nezin, ka tam no rūpnīcas jau diski ar atšķirīgiem izmēriem - nafig man, piemēram, mēģināt viņam ko pierādīt?
Vai arī tīri vienkārši, piemēram, Koenigsegg konstrukcijas iemeslu dēļ nav paredzēts lietošanai Latvijā?
Offline
markelis
14. Oct 2008, 13:01 #114

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 10686

Braucu ar: pedaaljiem

Riepas

501. Izmērs un konstrukcija

501.1. Riepām jābūt sertificētām un marķētām atbilstoši transportlīdzekļu sertifikācijas noteikumiem (5.1. un 5.2.att.). Ja transportlīdzeklis izgatavots līdz 2000.gada 31.decembrim, riepas var būt sertificētas un marķētas atbilstoši tehnisko normatīvu prasībām, kas piemēroti, veicot transportlīdzekļa izgatavošanu (sertificēšanu), ar nosacījumu, ka riepas marķējumā, izmantojot 5.1., 5.2. un 5.3.tabulā norādītos apzīmējumus, ietverta šāda informācija:

501.1.1. riepas platums;

501.1.2. riepas augstuma un platuma attiecība;

501.1.3. riepas konstrukcijas veids;

501.1.4. riepas nominālais loka diametrs;

501.1.5. riepas slodzes indekss;

501.1.6. riepas ātruma kategorija;

riepu ar vislielāko radţu skaitu un riepu ar vismazāko radţu skaitu. Radţojums nedrīkst būt fragmentārs, t.i. riepas aploces posms bez radzēm nedrīkst būt garāks nekā riepas un brauktuves kontaktlaukuma garums; 502.1.7. uzstādīt riepas, kas nav paredzētas izmantošanai ceļu satiksmē (piemēram, sacensībām vai īpašiem nolūkiem paredzētas riepas u.tml.); 502.1.8. uzstādīt riepas pretēji paredzētajam un norādītajam rotācijas virzienam

501.2. Riepu izmēram un konstrukcijai jāatbilst transportlīdzekļa izgatavotāja prasībām. Riepas nedrīkst būt izvirzītas ārpus transportlīdzekļa gabarītiem, ja to neparedz transportlīdzekļa izgatavotājs. Riepu maksimāli pieļaujamais ātrums un slodze nedrīkst būt mazāki par transportlīdzekļa tehniskajā raksturojumā noteiktajiem parametriem.

501.3. Riepu radzes.

Šī koda prasības neattiecas uz transportlīdzekļu riepām, kas aprīkotas ar plastmasas radzēm.

501.3.1. Atļauts lietot tikai rūpnieciski izgatavotas un speciāli transportlīdzekļu riepām paredzētas radzes ar vienu galviņu, kura nedrīkst būt cauruļtipa.

Radžoto riepu tehniskajiem parametriem jāatbilst 5.4.tabulā norādītajiem.

501.3.2. Atļauts radžot tikai ziemas apstākļiem piemērotas riepas.

502. Uzstādīšanas noteikumi

502.1. Aizliegts:

502.1.1. vienlaikus uzstādīt diagonālkorda un radiālkorda riepas;

502.1.2. vienlaikus uzstādīt dažādu izmēru riepas uz transportlīdzekļa vienas ass riteņiem;

502.1.3. vienlaikus uzstādīt vasaras un ziemas riepas uz transportlīdzekļa vienas ass riteņiem;

502.1.4. uzstādīt atjaunotās riepas uz autobusu priekšējās ass riteņiem;

502.1.5. vienlaikus uzstādīt radžotas riepas un riepas bez radzēm. Neradžota riepa ir riepa, kurā nav nevienas radzes;

502.1.6. uzstādīt radžotas riepas, kuru radžu skaits atšķiras par vairāk nekā 20% starp riepu ar vislielāko radžu skaitu un riepu ar vismazāko radžu skaitu. Radžojums nedrīkst būt fragmentārs, t.i. riepas aploces posms bez radzēm nedrīkst būt garāks nekā riepas un brauktuves kontaktlaukuma garums;

502.1.7. uzstādīt riepas, kas nav paredzētas izmantošanai ceļu satiksmē (piemēram, sacensībām vai īpašiem nolūkiem paredzētas riepas u.tml.);

502.1.8. uzstādīt riepas pretēji paredzētajam un norādītajam rotācijas virzienam.

502.2. Ja M, N, O3, O4 kategoriju transportlīdzekļu riteņi ir aprīkoti ar radžotām riepām, divas no dubultriteņu riepām drīkst būt bez radzēm, taču radžotajām riepām jābūt izvietotām simetriski transportlīdzekļa garenasij.

502.3. Atbilstoši CSN prasībām laikposmā no l.decembra līdz l.martam automobiļu, autobusu, kuru pilna masa nepārsniedz 3,5t, kā arī to piekabju riteņiem jābūt aprīkotiem ar ziemas riepām, bet laikposmā no l.maija līdz l.oktobrim aizliegts lietot automobiļus, autobusus un to piekabes, kam riteņi aprīkoti ar radžotām riepām.

503. Protektora dziļums

503.1. Minimālais pieļaujamais riepas protektora dziļums mērīšanas zonā (5.6.att.):

503.1.1. vieglajiem automobiļiem, kravas automobiļiem ar pilnu masu ne lielāku par 3,5 t un to piekabēm (Ml, Nl, O1, O2 kategoriju transportlīdzekļiem) – 1,6 mm;

Riteņi

505. Izmērs un konstrukcija

505.1. Riteņu riepu un disku kombinācijai jāatbilst transportlīdzekļa izgatavotāja prasībām. Transportlīdzeklim jābūt aprīkotiem ar vienāda diametra diskiem, izņemot gadījumus, ja izgatavotājs nosaka citādi.

505.2. Aizliegts uzstādīt riteņu diskus, kas nav rūpnieciski ražoti vai kuru konstrukcija ir izmainīta. Motociklam (triciklam, kvadriciklam) aizliegts uzstādīt automobiļa riteņus.

505.3. Riteņi nedrīkst būt izvirzīti ārpus transportlīdzekļa kontūrām, ja to neparedz transportlīdzekļa izgatavotājs. Riteņi pie jebkādas transportlīdzekļa noslodzes un to pagrieziena leņķa nedrīkst saskarties ar virsbūves daļām.

Offline
markelis
14. Oct 2008, 13:03 #115

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 10686

Braucu ar: pedaaljiem

806. Trokšņu līmenis

Transportlīdzekļa radītais trokšņa līmenis, transportlīdzeklim nekustīgi stāvot uz vietas, nedrīkst pārsniegt izgatavotāja noteikto vai 85 dB(A), ja tas nav zināms.
Offline
markelis
14. Oct 2008, 13:06 #116

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 10686

Braucu ar: pedaaljiem

un vispaar iesak katram izlasiit MK noteikumus Nr.446 lai zinaatu par ko driikst draazt par ko ne un ja saakaas kaskjis - vilkt sito biiveli aaraa lai paraada kuram punktam neatbilst (man tas ir regulaari kad ar vecaaku moci kuram nav pagriezienraadiitaaji aibraucu uz TA)
Offline
BMasterW
07. Nov 2008, 15:54 #117

Kopš: 08. Mar 2007

Ziņojumi: 444

Braucu ar:

F**K atkārtotā TA un metāla švammītes nelīdzēja Tātad jāliek orģinālais
Offline
shmurger
07. Nov 2008, 16:23 #118

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12027

Braucu ar: frv


13 Oct 2008, 16:34:33 raivisp rakstīja:

13 Oct 2008, 16:31:12 BMasterW rakstīja:
Nu ja neizlaiž tik jaunu un ar izpūtēju no salona, tad ŗēkins jāpiestāda tiem kas to mašīnu nopārdevuši


driizaak zobi inspektoram pa daudz gadiijushies

jei bogu, tur tieshaam taads iespaids par daudziem rodaas
speisvagonam gaaju skati, griidaa bij pieckapeikas lieluma caurums pashaa priekshaa..nekoo , iespiedu uniflotu, nomaaleeju ar pikji, aizbraucu otreiz, shis saak kaut ko neticiigi groziit galvu /skobiities/kasiit ar nagu, beigaas aiziet pie blakus stenda , panjem to aso stoku, ar kuru vinji baksta..un saak skrubinaat es saku-eu, nalauz mashiinu, saaks ruuseet shis man-nuu ziniet ee, te es redzu , ka ir spaktels...es:mosh servii dzeki nospakteleeja, a tu man lauz atkal
nu it kaa jau ar gariem zobiem uzliimeeja to nakljeiku kaa daavanu(taa vismaz izskatiijaas)
kaut kaads principiaals pidrila karoch gadiijaas .
Offline
capris
22. Oct 2010, 23:35 #119

Kopš: 11. Feb 2005

No: Valmiera

Ziņojumi: 25

Braucu ar: BMWe36; Chrysler PT Cruiser (2.2CRD); Ford Capri; Suzuki Samurai

Zinu... sen pamesta tēma... ar tiem glušakiem uz sāniem, skate izieta jau otro gadu

[ Šo ziņu laboja capris, 22 Oct 2010, 23:35:54 ]

Offline
krist4ps
20. Jan 2012, 21:09 #120

Kopš: 04. Jul 2011

Ziņojumi: 314

Braucu ar: Lexus

-jānodrošina normāla atgāzu kontroles veikšana(tā lai zondi var ievietot)

Cik dziļi tā zonde tiek likta?

Tika nosperta svilpe bundulim , trobele normāla. Ir last minute risinājums paštaisīts, kurš līdz galam gan nenosedz bunduli + švammes iekšā. Dēļ švammēm varētu būt, ka brīvi tā zonde iekšā neies

Ar telefonu pamērīju, pie paša izpūtēja 91 decibels 1500rpm. Ar siltu mašīnu vajadzētu būt uz 800 rpm un trobelei krietni mazākai.
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, muldis, noisex, riddler, zzips