Online

Pašreiz BMWPower skatas 71 viesi un 52 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Veselīga dzīve - kā?

AutorsZiņojums
Bezdibenis
24. Feb 2008, 12:21 #1

Kopš: 13. Feb 2008

Ziņojumi: 323

Braucu ar: MB

Esmu nolēmis uztrenēt fizisko formu. Ilgtermiņa plānā ietilpst skriešana rītos + kačalka. Par skriešanu viss aptuveni ir skaidrs. Jautājums ir par kačalku - esmu galīgs iesācējs (iepriekš biju kādas pārdesmit reizes, zinu apm. ko ar katru trenažieri dara, bet nesajēdzu, kādā secībā tas viss jādara un līdz kādam spēku izsīkumam). Zinu, ka jāsastāda aptuvena programma, pareizi un bieži jāēd, daudz jāguļ, ik pēc kāda laika jāpalielina svars un jāmaina programma. Kas mani nomāc un ko es līdz galam nesaprotu:

1. Zinu, ka treniņi iedalās kardio, fiziko, spēka utt. Bet melna bilde man ir tas, ko tas viss nozīmē un kas man vajadzīgs.
2. Nesaprotu, cik bieži un intensīvi to vajag darīt, lai sasniegtu rezultātu. It kā visur minēts 3 reizes nedēļā pa 1 stundu katru reizi. Bet, piemēram, ja to dara 2?
3. Uz kādām muskuļu grupām orientēties. Vot šitas sagādā vislielākās problēmas. Piemēram, aizeju uz kačalku un vienā dienā trenēt tikai rokas un plecus, vai arī nedaudz citas muskuļu grupas? Jeb vispār neko citu netrenēt?

Jautājumu ir daudz, domāju, ka neesmu viens tāds, kurš ar sportu ir uz konkrētu jūs. Ja kāds prasmīgs cilvēks apgrozās, kurš no šitā visa kaut ko saprot, būtu pateicīgs, ja paskaidrotu un padalītos ieteikumiem.
Offline
RAIVIC
24. Feb 2008, 12:23 #2

Kopš: 30. Aug 2006

Ziņojumi: 790

Braucu ar: RR-38

ar metanu sac
Offline
bordo
24. Feb 2008, 12:32 #3

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 6311

Braucu ar: pa retam.

Plāno iepirkt mājās visus trenažierus? Vispār jau katrā sporta zālē ir treneris, kurš individuāli sastāda programmu.
Offline
depo
24. Feb 2008, 12:33 #4

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 18648

Braucu ar: Zirgu


2008-02-24 12:21, Bezdibenis rakstīja:
Par skriešanu viss aptuveni ir skaidrs.


Pastaasti vairaak - kas tev tieshi ir skaidrs? Peec cik ilga peec pamoshanaas ieteicams skriet? cik ilgi? eest/neest pirms skrieshanas? utt? kaadaa tempaa skriet? pa kurieni labaak skriet - kalnainu vietu vai taisu liidzenu celju? vai mainii tempu krienot vai ietureet vienmeeriigu ?



Jautājums ir par kačalku - esmu galīgs iesācējs (iepriekš biju kādas pārdesmit reizes, zinu apm. ko ar katru trenažieri dara, bet nesajēdzu, kādā secībā tas viss jādara un līdz kādam spēku izsīkumam).


Prieksh tam sporta zaalees ir treneri kuri tev sastaadiis programmu atkariibaa peec taviem meerkjiem.Nafig tu lauzi galvu par ko to nevajag?



pareizi un bieži jāēd, daudz jāguļ,


Tas ir pats smagaakais.Ja gribi baigi ideaali kachaaties tad tev ir jaaiet prom no darba,jaaseezh maajaas,jaaeed 5x dienaa un peec saraksta,jaareekjina uz gramiem olbaltums/ogljihraadi un tauki utt utt utt.
Jaagulj ir gan,jo vairaak jo labaak,jo tikai miegaa guljot muskulji atjaunojas un aug kaa arii organisms atpuushas.



ik pēc kāda laika jāpalielina svars un jāmaina programma.


Ja normaali kachaasies tad automaatiski svari augs.Programma jaamaina katrus 3 meeneshus jo muskulji pierod pie tekoshaas un vairs neatbild tik krasi.Pamainot programmu tu atkal stimulee tos darboties atkiivaak.


Kas mani nomāc un ko es līdz galam nesaprotu:


1. Zinu, ka treniņi iedalās kardio, fiziko, spēka utt. Bet melna bilde man ir tas, ko tas viss nozīmē un kas man vajadzīgs.


Atkal - prasi trenerim,vinjsh tapeec tur zaalee ir lai to paskaidrotu.Atkariigs kaadi ir tavi meerkji - kljuut par kachoku/vnk labi un mozhi justies/zaudeet lieko svaru ?!



2. Nesaprotu, cik bieži un intensīvi to vajag darīt, lai sasniegtu rezultātu. It kā visur minēts 3 reizes nedēļā pa 1 stundu katru reizi. Bet, piemēram, ja to dara 2?


Ideaali ir 3x nedeeljaa pa max 1h.Katraa reizee trenee atsevishkjas muskulju grupas. 1d/3d/5d treneejies un paareejaas dienas organisms atpuushas un atjaunojas.Treninjsh - 20 min iesildies leenaam skrienot,peec tam INTENSIIVI kachaajies bez liekaam plaapaashanaam un luureeshanaam uz beibeem.Ja gribi iet 2x nedeelja tad nebuus iisti riktiigi.Pa daudz muskulju grupas vienaa reizee treneesi un tas nav efektiivi.


3. Uz kādām muskuļu grupām orientēties. Vot šitas sagādā vislielākās problēmas. Piemēram, aizeju uz kačalku un vienā dienā trenēt tikai rokas un plecus, vai arī nedaudz citas muskuļu grupas? Jeb vispār neko citu netrenēt?


Uz visaam.Tu tachu negribi tikai lielas kaajas un tievas rokas? Jaatrenee visas.Un atcerieis - ja gribi lielas rokas - trenee kaajas! Kaajas ir ljoti lieli muskulji kas piespiezh razhot daudz hormonus kas attieciigi cirkulee pa visu organismu un paliidz augt paareejiem muskuljiem.
Bet iisi un konkreeti runaajot - veccha pleciem ir jaabuut plataakiem nekaa peecpusei
Treneris sadaliis muskulju grupas pa dienaam,nedomaa par to.

Lai tev veicas [ This message was edited by: depo on 2008-02-24 12:38 ]
Offline
Bezdibenis
24. Feb 2008, 12:40 #5

Kopš: 13. Feb 2008

Ziņojumi: 323

Braucu ar: MB


2008-02-24 12:33, depo rakstīja:

2008-02-24 12:21, Bezdibenis rakstīja:
Par skriešanu viss aptuveni ir skaidrs.


Pastaasti vairaak - kas tev tieshi ir skaidrs? Peec cik ilga peec pamoshanaas ieteicams skriet? cik ilgi? eest/neest pirms skrieshanas? utt? kaadaa tempaa skriet? pa kurieni labaak skriet - kalnainu vietu vai taisu liidzenu celju? vai mainii tempu krienot vai ietureet vienmeeriigu ?


Es biju ieplānojis apt. 20-25 min. skrējienu, protams, ka neēst, tempā tādā, lai var līdz mājām beigās tikt, pa līdzenu ceļu. Cik ilgi pēc pamošanās? Nezinu, domāju, ka 10-15 min. būs pietiekami.

Par visu pārējo - paldies
Offline
ozo
24. Feb 2008, 12:41 #6

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 17972

Braucu ar: Braucu ar

man piedur sitie, kuri juut vasaru un juut, ka pludmalee suudi buus
Daudz laba vari smelties seit:
treninj programma.
Principaa te atradiisi atbildes uz visiem jautaajumiem.

AA, jaaa, metaanu pie maniim
Offline
Ga4a
24. Feb 2008, 12:42 #7

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 4101

Braucu ar: F15 M50D

depo - atslābsti. Viss ir iespējams, nevajag jau tik dziļi, pietiek tukšus salmus kūlt jau kuro reizi - ņem zandales padusē un ej uz zālīti nevis raksti/prasi - tur Tev kāds mužiks apskaidros. www.vp.lv
Offline
depo
24. Feb 2008, 12:42 #8

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 18648

Braucu ar: Zirgu


2008-02-24 12:40, Bezdibenis rakstīja:

2008-02-24 12:33, depo rakstīja:

2008-02-24 12:21, Bezdibenis rakstīja:
Par skriešanu viss aptuveni ir skaidrs.


Pastaasti vairaak - kas tev tieshi ir skaidrs? Peec cik ilga peec pamoshanaas ieteicams skriet? cik ilgi? eest/neest pirms skrieshanas? utt? kaadaa tempaa skriet? pa kurieni labaak skriet - kalnainu vietu vai taisu liidzenu celju? vai mainii tempu krienot vai ietureet vienmeeriigu ?


Es biju ieplānojis apt. 20-25 min. skrējienu, protams, ka neēst, tempā tādā, lai var līdz mājām beigās tikt, pa līdzenu ceļu. Cik ilgi pēc pamošanās? Nezinu, domāju, ka 10-15 min. būs pietiekami.

Par visu pārējo - paldies


Koroche,ja tu negribi skriet pa tuksho un neefektiivi - nefantazee un pajautaa sporta trenerim fitness zaalee vai kaadam vieglatleetam.
Tici man - tas buus labaak nekaa peec pus gada skraidiishanas tu uzzinaasi ka skreeji tikai ar 50% efektivitaati.

Sports rocks pats par sevi!
Offline
ozo
24. Feb 2008, 12:45 #9

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 17972

Braucu ar: Braucu ar


2008-02-24 12:40, Bezdibenis rakstīja:

2008-02-24 12:33, depo rakstīja:

2008-02-24 12:21, Bezdibenis rakstīja:
Par skriešanu viss aptuveni ir skaidrs.


Pastaasti vairaak - kas tev tieshi ir skaidrs? Peec cik ilga peec pamoshanaas ieteicams skriet? cik ilgi? eest/neest pirms skrieshanas? utt? kaadaa tempaa skriet? pa kurieni labaak skriet - kalnainu vietu vai taisu liidzenu celju? vai mainii tempu krienot vai ietureet vienmeeriigu ?


Es biju ieplānojis apt. 20-25 min. skrējienu, protams, ka neēst, tempā tādā, lai var līdz mājām beigās tikt, pa līdzenu ceļu. Cik ilgi pēc pamošanās? Nezinu, domāju, ka 10-15 min. būs pietiekami.

Par visu pārējo - paldies



jaacenshaas skriet pirms brokastiim, jo tad neesi uznjeemis papildu kalorijas un aatraaak sadzedzinaasi jau uzkraataas.
Tacu, patiesiibaa jaaredz kaada ir tava kjermenja uzbuuve. Ja gribi masu, tad ar skriesanu nu taa, nevajadzeetu aizrauties paaraak, ja gribi nomest svaru, tad 40min. gars skreejiens pirms brokastiim, veelams katru dienu, svaru zaaleee arii klaat 3x ned.
Var arii neskriet, bet peldeet vai braukt ar velosipeedu.
Offline
depo
24. Feb 2008, 12:45 #10

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 18648

Braucu ar: Zirgu


2008-02-24 12:42, Ga4a rakstīja:
Viss ir iespējams, nevajag jau tik dziļi


Kultuurismaa nevar sekli - vai nu tu kachaajies normaali vai tu papis pa tuksho laiku/naudu un speekus bez rezultaatiem.
Es nesaprotu tos kas iet uz zaali 2x nedeeljaa,seezh tur pa 1.5h,pabazaree ar chomiem un pacilaa hanteliites ar mp3 ausiis.
Offline
depo
24. Feb 2008, 12:47 #11

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 18648

Braucu ar: Zirgu

Atceries ka skrienot pirmaas 20 min sadeg cukurs kas ir asiniis un peec tam tikai organisms saak njemt no rezerveem.
Tapeec ieteicams skriet leenaam un vismaz 40 min.
Idealnjiks - pa mezhu kalnainu vai gar juuru,leenaam un ilgi.
Offline
Ga4a
24. Feb 2008, 12:50 #12

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 4101

Braucu ar: F15 M50D

Neviens jau negrasās iet uz kultūrisma sacenēm, tad jau jāsāk krietni agrāk, džeks, manuprāt, grib būt vienkārši "fit" y0
Offline
depo
24. Feb 2008, 12:51 #13

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 18648

Braucu ar: Zirgu

Ja maaki lasiit krieviski tad shitie noderees:
pirmais
otrais
Offline
Bezdibenis
24. Feb 2008, 12:51 #14

Kopš: 13. Feb 2008

Ziņojumi: 323

Braucu ar: MB


2008-02-24 12:47, depo rakstīja:
Atceries ka skrienot pirmaas 20 min sadeg cukurs kas ir asiniis un peec tam tikai organisms saak njemt no rezerveem.
Tapeec ieteicams skriet leenaam un vismaz 40 min.
Idealnjiks - pa mezhu kalnainu vai gar juuru,leenaam un ilgi.


Meerkjis nav nomest svaru, man driizaak vajag uzkraat svaru. Kaa tad jaaskrien?
Offline
Bezdibenis
24. Feb 2008, 12:52 #15

Kopš: 13. Feb 2008

Ziņojumi: 323

Braucu ar: MB


2008-02-24 12:50, Ga4a rakstīja:
Neviens jau negrasās iet uz kultūrisma sacenēm, tad jau jāsāk krietni agrāk, džeks, manuprāt, grib būt vienkārši "fit" y0


Jaa, meerkjis, ir uzlabot fizisko kondiiciju, palielinaat muskulju masu un speet pievilkties vismaz 10 reizes, nevis liidzinaaties Vidzim vai Visockim.
Offline
depo
24. Feb 2008, 12:52 #16

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 18648

Braucu ar: Zirgu


2008-02-24 12:50, Ga4a rakstīja:
Neviens jau negrasās iet uz kultūrisma sacenēm, tad jau jāsāk krietni agrāk, džeks, manuprāt, grib būt vienkārši "fit" y0


manupraat vienkaarshi fit vinjsh negrib buut.tad jau neintereseesot tik smalki par paiku,muskulju grupaam,skrieshanu no riita etc.
tie kas vnk grib buut fit iet un skrien pa celinju paaris reizes nedeeljaa un ejot aaraa no zaales pa celjam ieskrien McDonalds
Offline
depo
24. Feb 2008, 12:54 #17

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 18648

Braucu ar: Zirgu


2008-02-24 12:51, Bezdibenis rakstīja:

2008-02-24 12:47, depo rakstīja:
Atceries ka skrienot pirmaas 20 min sadeg cukurs kas ir asiniis un peec tam tikai organisms saak njemt no rezerveem.
Tapeec ieteicams skriet leenaam un vismaz 40 min.
Idealnjiks - pa mezhu kalnainu vai gar juuru,leenaam un ilgi.


Meerkjis nav nomest svaru, man driizaak vajag uzkraat svaru. Kaa tad jaaskrien?


Es neesmu fitness treneris,zinu tik cik no savas pieredzes un graamataam.
Vislabaak tev to paskaidros kaads vieglatleetikas treneris/fitness treneris.Vinjsh tev siiki un smalki pastaastiis visu kas un kaa lai tu skrietu ar maximaalu efektivitaati.
Offline
Ga4a
24. Feb 2008, 12:55 #18

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 4101

Braucu ar: F15 M50D

oj bļa Lai būtu fit, tieši ar muskuļu grubu uzzināšanu ir vēl krietni par maz. Neislīksti galējībās. Nedzeru,nepīpēju,neesmu augšā ilgāk kā 22os, nelietoju cukuru/sāli - 30 gados - eu, kur mana jaunība, bet tāpat hujova jūties/izskaties

...pis organismu tik daudz, cik vari "handle" to atjaunot/uzlabot
Offline
ozo
24. Feb 2008, 12:55 #19

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 17972

Braucu ar: Braucu ar


2008-02-24 12:52, Bezdibenis rakstīja:

2008-02-24 12:50, Ga4a rakstīja:
Neviens jau negrasās iet uz kultūrisma sacenēm, tad jau jāsāk krietni agrāk, džeks, manuprāt, grib būt vienkārši "fit" y0


Jaa, meerkjis, ir uzlabot fizisko kondiiciju, palielinaat muskulju masu un speet pievilkties vismaz 10 reizes, nevis liidzinaaties Vidzim vai Visockim.


10 reizes pieviklkties AAtri uz sporta zaali un pie trenera
Offline
Delerium
24. Feb 2008, 12:57 #20

Kopš: 29. Apr 2004

No: Sigulda

Ziņojumi: 7719

Braucu ar: Tikai Saab

es shodien braucu peec richuka.. trpmaak centiishos miit uz darbu un atpakaļ... ~30km
Offline

Moderatori: AV, BigArchi, CP17, Czars, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, zzips