Online

Pašreiz BMWPower skatās 87 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW Motorsport GmbH

Tēma: M3 3.0 E36 vs M3 3.2 E36

AutorsZiņojums
ron
30. Jan 2008, 11:46 #1

Kopš: 13. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 106

Braucu ar: E36 328

Vai kads var padalities no E36 M3 ipasniekiem, ka atskiras detalu izmaksas uz M3 3.0 vai M3 3.2.
Ir ideja iegadaties vai nu E36 M3 3.0 vai M3 3.2, bet dzirdeju ka 3.2 dalu ir grutak sadabut, ka ari izmaksas ir lielakas. Varbut kads var padalities ar pieredzi.

Vai ir taisniba ari ka 3.0 autinam der kaut kadas dalas ari no E36 328.
Offline
edzulis
30. Jan 2008, 11:49 #2

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

bremzes priekšējās nedaudz dārgākas (original) 3.2, motors sarežģītāks un grūtāk regulējams, ja nu kas. Kārbas 6nieces arī apkārt nemētājas. Viss pārējais it kā tāds pats. Un jā, 3.2 iet jūtami labāk manuprāt.
Offline
EG
30. Jan 2008, 11:53 #3

Kopš: 13. Dec 2006

Ziņojumi: 1156

Braucu ar:

Piemēram sūkņi 3.0 neder no 328, ja nu vienīgi nav USA emka.
Offline
Didzis
30. Jan 2008, 11:56 #4

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)

3.0 vai 3.2 ir atkarīgs, vai Tev tik ļoti ir nepieciešama tā 0,6 sekunžu priekšrocība par ~4000 EUR

Piestrādājot pie reduktora pa niecīgām naudiņām gaitas īpašības pielīdzināsi 3.2 bez problēmām.

-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline
ron
30. Jan 2008, 12:08 #5

Kopš: 13. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 106

Braucu ar: E36 328


2008-01-30 11:56, Didzis85 rakstīja:
3.0 vai 3.2 ir atkarīgs, vai Tev tik ļoti ir nepieciešama tā 0,6 sekunžu priekšrocība par ~4000 EUR

Piestrādājot pie reduktora pa niecīgām naudiņām gaitas īpašības pielīdzināsi 3.2 bez problēmām.


Ja par tiem 0.6sec tev taisniba. Pagaidam braukajos ar 328 un domas par mainisanu uz M3 rodas nebraucot (auto tiesam iet labi, varu tikai iedomaties ka iet M3)
Offline
Maxis
30. Jan 2008, 12:11 #6

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10080

Braucu ar: F30 ‘19

ron, cik ilgi tu brauc ar 328?
Parasti pēc 2 ned, vēlākais pēc mēneša sāk likties, ka "neiet"
Vismaz man 330i liekās ka iet kādu mēnesi tikai Pēc tam tikai epizodiski
Offline
Ekimons
30. Jan 2008, 12:12 #7

Kopš: 21. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 13338

Braucu ar:

to pashu gribej uuzjautat
Offline
Didzis
30. Jan 2008, 12:15 #8

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)


2008-01-30 12:08, ron rakstīja:

2008-01-30 11:56, Didzis85 rakstīja:
3.0 vai 3.2 ir atkarīgs, vai Tev tik ļoti ir nepieciešama tā 0,6 sekunžu priekšrocība par ~4000 EUR

Piestrādājot pie reduktora pa niecīgām naudiņām gaitas īpašības pielīdzināsi 3.2 bez problēmām.


Ja par tiem 0.6sec tev taisniba. Pagaidam braukajos ar 328 un domas par mainisanu uz M3 rodas nebraucot (auto tiesam iet labi, varu tikai iedomaties ka iet M3)


Starp 2.8 un 3.0 gan ir diezgan liela starpība un ja vēl standarta reduktora attiecība 3.15 nomainīta pret, piemēram, 3.60 tad ir vispār puķīte par saprātīgu cenu

-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline
ron
30. Jan 2008, 12:20 #9

Kopš: 13. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 106

Braucu ar: E36 328


2008-01-30 12:11, Maxis rakstīja:
ron, cik ilgi tu brauc ar 328?
Parasti pēc 2 ned, vēlākais pēc mēneša sāk likties, ka "neiet"
Vismaz man 330i liekās ka iet kādu mēnesi tikai Pēc tam tikai epizodiski


Baukajos kadu pus gadu, bet par to neiesanu taisniba . Nebrauka kadu dienu, divas un liekas ka atkal iet labi.

Viens muzikas fans teica to pasu par car audio - ja liekas, ka SUBWOOFER vajag upgradot uz kaut ko jaudigaku ir laiks izslegt magnetolu uz kadu laiku
Offline
Didzis
30. Jan 2008, 12:28 #10

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)


2008-01-30 12:20, ron rakstīja:

2008-01-30 12:11, Maxis rakstīja:
ron, cik ilgi tu brauc ar 328?
Parasti pēc 2 ned, vēlākais pēc mēneša sāk likties, ka "neiet"
Vismaz man 330i liekās ka iet kādu mēnesi tikai Pēc tam tikai epizodiski


Baukajos kadu pus gadu, bet par to neiesanu taisniba . Nebrauka kadu dienu, divas un liekas ka atkal iet labi.

Viens muzikas fans teica to pasu par car audio - ja liekas, ka SUBWOOFER vajag upgradot uz kaut ko jaudigaku ir laiks izslegt magnetolu uz kadu laiku


Tas točna

-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline
kars
30. Jan 2008, 13:19 #11

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

mobīlē baigi mazā izvēlē 3.2 sexsgangam, tika 13 sludinājumi, no tiem tika trīs gabali liekas jēdzīgi

variants 1 (cena limonāde!)
variants 2
variants 3 (cena

LV ļoti reti kad kāds parādās uz tirgošanu

torņa 3.2 bij oga par normālu ciparu

[ This message was edited by: kars on 2008-01-30 13:21 ]
Offline
wheels
30. Jan 2008, 13:45 #12

Kopš: 16. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10060

Braucu ar: V8


2008-01-30 11:56, Didzis85 rakstīja:
Piestrādājot pie reduktora pa niecīgām naudiņām gaitas īpašības pielīdzināsi 3.2 bez problēmām.

bulla kaka m-power.ru viens uz e34 m5 3.8 gribeja reduktorus mainiit, beigas nonaca pie secinajuma, ka bmw motorsport mudaki neseeh
Offline
plakanais
30. Jan 2008, 13:47 #13

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


2008-01-30 13:45, Wheelman rakstīja:

2008-01-30 11:56, Didzis85 rakstīja:
Piestrādājot pie reduktora pa niecīgām naudiņām gaitas īpašības pielīdzināsi 3.2 bez problēmām.

bulla kaka m-power.ru viens uz e34 m5 3.8 gribeja reduktorus mainiit, beigas nonaca pie secinajuma, ka bmw motorsport mudaki neseeh


Uz M5 3,8, Tavai zinaashanai naaca 3 dazhaadi reduktori jau no ruupniicas

5gangam 3,73 un 3,91

6gangam 3,23
Offline
wheels
30. Jan 2008, 13:48 #14

Kopš: 16. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10060

Braucu ar: V8

skiet ka runa gaaja par 6gangu ne pie kaa labaka vinjsh beigu beigaas kaa pie originalas attiecibas nenonaaca
Offline
plakanais
30. Jan 2008, 13:52 #15

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


2008-01-30 13:48, Wheelman rakstīja:
skiet ka runa gaaja par 6gangu ne pie kaa labaka vinjsh beigu beigaas kaa pie originalas attiecibas nenonaaca


atkariibaa kam izmanto...

Offline
Didzis
30. Jan 2008, 13:55 #16

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)


2008-01-30 13:48, Wheelman rakstīja:
skiet ka runa gaaja par 6gangu ne pie kaa labaka vinjsh beigu beigaas kaa pie originalas attiecibas nenonaaca


vispār izlasīji ko un par ko rakstīju ?

-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline
wheels
30. Jan 2008, 14:02 #17

Kopš: 16. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10060

Braucu ar: V8


2008-01-30 13:55, Didzis85 rakstīja:

2008-01-30 13:48, Wheelman rakstīja:
skiet ka runa gaaja par 6gangu ne pie kaa labaka vinjsh beigu beigaas kaa pie originalas attiecibas nenonaaca


vispār izlasīji ko un par ko rakstīju ?
jaa, izlasiju ka tu ar 3.0 emku nomainot reduktoru gribi apdziit 3.2
Offline
kars
30. Jan 2008, 14:04 #18

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

3.2 bij cietāks un ar īsāku stūri

"What chassis upgrades were made to the 3.2-liter E36 M3 compared to the 3.0-liter model?
All 3.2-liter E36 M3s incorporate the following chassis revisions compared to the 3.0-liter version:
-Revised suspension geometry with increased front castor
-Firmer springs and shocks
-Stronger wheel hubs
-Front anti-roll bar linked to struts for lighter weight
-Quicker steering ratio (mean reduced from 17.6:1 to 15.6:1)"
Offline
Arach
30. Jan 2008, 14:06 #19

Kopš: 26. Feb 2003

Ziņojumi: 1903

Braucu ar: E36 328


2008-01-30 13:54, Marchello rakstīja:
Ja gribi saglabaat origjinaalu eMku tad nevar buut runas par kaut kaadu dalju pielaagoshanu no E36 328 vai tml. No citiem modeljiem tur neder praktiski nekas. Nee nu ir jau kaut kaadas detaljas kas ir identiskas, visaadi salona lorinji, virsbuuves daljas un arii shis tas no piekares lietaam.

Bet ja grib taisiit trasei gaazhamo aparaatu, un po par origjinalitaati, galvenais lai viss funkcionee utt. kaut ko paarlasiit kaut uz laiku, ka tik var izgaazt, tad var pielaagot ljoti daudz ko!

motoram protams viss ir cits, tur var aizmirst par pielaagoshanu no citiem modeljiem, pat 3,0 un 3,2 reti kas saderees, lai gan vinji ir ljoti liidziigi peec uzbuuves.

6 pakaapju kaarbu var uzlikt arii no citiem bmw modeljiem, kam taadas 6pak bija (piem 540i). Ja nu galiigi nav citas izejas var arii paariet uz to pashu 5-pakaapju kaarbu un uzlikt kaut vai no 325i kaarba buus bish neizturiigaaka (to zobrati konstrueeli bishkji mazakai slodzei) bet kaarbas korpusa aploce kas skruuveejas pie motora ir taada pati, pieskruuveet var! Tikai komplektaa buus jaamaina arii kardaans tam jaabuut iisaakam. ja gribeesi lai paliek origjinaalais 3.2 reduktors tad vieniigais kardaans kas pasees, nepaarveidojot, buus 3,0 kardaans (tam buus vajadziigais garums un 6 skruuves reduktora galaa). Ja grib/vajag var samainiit arii pashu reduktoru no 325 izmantojot arii 325 kardaanu, bet tad buus jaamaina arii pusasis, jo atshkjiras flanchu aploces diametri.

Pusashu gali ir vienaadi gan 3,0, gan 3,2, bet 3,2 versijai pashi pusasu stielji ir resnaaki.

Piekarei principaa pie kuzova var pieskruuveet visu kas ir citiem e36, (jo kuzovi ir praktiski identiski), bet nu jaaskataas kas jaamaina komplektaa. Protams M3 tur viss ir pastiprinaats, cita reguleejuma gjeometrija utt, bet stiprinaajumu vietas lielaako ties sapass.

Aizmugureejaas bremzes ir vienaadas 3,0 un 3,2. prieksheejaam atshkjiras bremzhu disks (3,2 ir 2 daljiigs ar alumiinija vidu un teerauda aploci, 3,0 viss viengabala) bet visi izmeeri sapass un tie ir savstarpeeji apmainaami. Bremzhu suporti identiski gan 3.0 gan 3.2.

Amortinji M3 ir ar veepstienja atsaites stiprinaajumu pie pa tiesho pie stoikas (dazhiem 325i un 328i arii taadi pashi). amortinji apakshaa stiprinaajumi pie stupicas identiski ar jebkuru e36. bet pashas M3 stupicas atshkjiras! Taas atshkjiras arii savstarpeeji 3,0 no 3,2. citi iznesumi/izliekumi stuures stienju, bremzhu suportu stiprinaajumu „ausiim”, jo savaadaki piekares reguleejumi.

Atsshkjiras arii prieksheejo amotrinju atbalsta gultnji, gan no „parastajiem” e36 gan savaa starpaa. Un tas pats ir ar priekshjeejo plauktu bumerangiem.

Prieksheejo stupicu gultnji ir vienaadi gan 3,0 un 3,2 un kaa izraadaas visiem paareejiem e36 (nu vismaz saakot no 320i)

3,2 versija bez saanu airbagiem durviis ir komplekteeti ar alumiinija durviim un alumiinija durvju enjgjeem, ieseivots kaadi ~20kg no kuzova svara

Par 3,0 un 3,2 dzineeju atshkjiriibaam: Principaa abi ir tasiiti uz vienas baazes utt. aareeji abi chuguna motora bloki ir vienaadi pat kartera bliive un vaarstu vaaka bliives ir identiskas. Bet 3.2 ir resnaaki virzulji, taatad sanaak plaanaakas sieninjas.

Galva ir nedaudz modificeeta, atshkjiras gan iepluudes gan izpluudes cuku caurumi. Arii pashas plastmasas iepluudes „stabules” un droseles 3,2 ir resnaakas nekaa 3,0.

Liela atshkjiriiba ir arii VANOSS sisteemaa, jo 3,0 ir tikai viens vanos uz iepluudes sadaleni, 3,2 ir uz abaam gan iepluudes, gan izpluudes. Bet 3,2 vanos meedz buut skaljaaks!

Motora elljoshana 3,2 ir daudz labaaka un pilnveidotaaka, jo ir taa saucamais dubultais suuknis, kas asos liikumos neatstaas dzineeju bez eljljas. Rtaadeelj arii karteris ir savaadaaks , ar divaam eljlas njemshanas vietaam. No kartera priekshas suuknis visu laiku paarpumpee eljlju uz lielo kartera rezervuaaru aizmuguree lai galvenajam suuknim visu laiku buutu pietiekami daudz eljlja ko njemt.

Katraa gadiijumaa M3 ar 3,2 motoru ir daudzeejaadaa zinjaa tehniski pilnveidotaaks, par 3,0 versiju, arii piekare izturiigaaka, „pareizaak” noreguleeta, motors jaudiigaaks, iisaaks reduktors.



:der: nu re kā viss pa plauktiņiem
Offline
kars
30. Jan 2008, 14:08 #20

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


2008-01-30 14:07, adolfs rakstīja:

2008-01-30 14:06, Arach rakstīja:

2008-01-30 13:54, Marchello rakstīja:
lje ljer



:der: nu re kā viss pa plauktiņiem


tik jaacitee ar visu palagu


:adolfs:
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo