Online

Pašreiz BMWPower skatās 127 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: E46 2.0 motora maiņa uz 2.8?

AutorsZiņojums
JV
14. Dec 2007, 22:01 #1

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 649

Braucu ar: E39 M5 superčārdžots

Pieņemu ka 1:1 mainās. Tik cik reduktors gan jau 2.0 būs īsāks, bet slikti tas nav. Laikam arī izplūde 2.8 ir nedaudz lielāka diametra (viena(2.0) pret divām trubām 2.8 motoram). Vajdzīgs viss 2.8 motors ar vadiem un vadības bloku + ari viss kas saistīts ar rūpnīcas imobilaizeru, atslēgas ieskaitot...laikam.

-----------------
www.trackday.lv

Offline
Driver
14. Dec 2007, 22:13 #2

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

pilniba piekritu JV, ka ielikt mehaniski to kluci 2.0 vietaa bus tas vieglakais.
reali no donora vajag motora vadibas bloku, EWS (imobilaizera) bloku un pashas atlegas.
uztaisit tadu auto nav nekas neiespejams, bet var sanakt ari pacakareties ilgak un smagak kaa sakuma liekas. kautko tadu var darit, ja ir iepirkts donors ar visam detaljam, nevis ik pardienas skriet pa shrotiem un meklet "nakamas vajadzigas" detaljas.

bet ja apnemsanas tiesam ir nopietna, tad to var darit. es pat standarta motora vadibu neatstatu. uzliktu programmejamo motora vadibas bloku, ja vien auto nav automats un saimnieku neuztrauc tas, ka pec parbuves neies ne abs, ne dstc (esp) vai kaa vinju vel tur sauc.

ja grib lai pilnigi viss stradaa, tad bez otra auto laikam neiztikt un bus jaiet sarezgitakais celjsh.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Bimmer
14. Dec 2007, 22:23 #3

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24374

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Pieļauju, ka šeit būtu jēga braukt pie Bauskas Aivara.
Offline
Driver
14. Dec 2007, 22:28 #4

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

interesanti cik bauskas aivars par tadu pakalpojumu paprasitu
neemu petijis abu auto elektroshemas, bet pielauju domu, ka varbut ari nav tik traki, ka gandriz pilnigi viss ir jamaina. vislielako sexu tados pasakumos sagada rupnicas imobilaizers (tas no pieredzes)

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
fleix
14. Dec 2007, 22:44 #5

Kopš: 27. Jun 2006

Ziņojumi: 8379

Braucu ar: 22

vieglaak ir paardot to 2.0 un nopirkt 2.8
Offline
Driver
14. Dec 2007, 22:51 #6

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

topika autors jau teica, ka pardot so auto un nopirkt citu vinjam negribas...

tas ka taa ir vieglak manuprat ir visiem skaidrs.

bet ja to visu dara pats un "grib pieradit sevi", tad visu cienju autoram. (katrs atpusas un izklaidejas kaa vinjam patik)

...tikai manas acis sadai parbuvei arii nav jega taa apsveruma pec, ka tiek liktts tads dzinejs ar kadu sho auto var dabut. cita lieta butu ja dzinejs tiktu likts tads, ar kadu e46 netika izlaists no rupnicas.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
fleix
14. Dec 2007, 23:09 #7

Kopš: 27. Jun 2006

Ziņojumi: 8379

Braucu ar: 22

ok sorry, taa ir, ka neizlasa visu
Offline
stanley
15. Dec 2007, 00:51 #8

Kopš: 08. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4347

Braucu ar:

autora topikam jadodas uz BMW servisa kurs atrodas valdemara ielaa, tur meistrs Valera daudz tadus projektus izdarija...
talr. servisam 25809033
Offline
Any
15. Dec 2007, 01:03 #9

Kopš: 20. Oct 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14774

Braucu ar: Xc70

es nomainiju 2.0 uz 2.8... e46, dariju to servisa tepat riiga uz valdemaara ielas, sanaaca taa pa brutaalo,vnk iznjeema 2.0 un ielika 2.8,nemainija nekadus vadibas blokus,ne reduktoru,ne izpludes,ne kaarbu,kaa bija pliks taa arii ielika(ruucoshu vinju vajadzeeja steidzami,tapeec visa pareejais tika atlikts uz kaadu citu veelaku laiku). lai arii reduktora gaajiens bija iiss,nekaada cita vaina dazhu menesu laikaa neizliida laukaa,jeb vnk nepaspeeja izliist
Offline
Any
15. Dec 2007, 01:05 #10

Kopš: 20. Oct 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14774

Braucu ar: Xc70


2007-12-14 22:44, fleix rakstīja:
vieglaak ir paardot to 2.0 un nopirkt 2.8

nu skatoties cik tas auto maksaa,cik labaa staavokli tas ir ,es par darbu un pashu motoru samaksaaju ap 1200lvl ,bet tas jau arii atkariigs par kaadu summu var pasu motoru nopirkt un kuraa vietaa cik paprasiis par darbu
Offline
Any
15. Dec 2007, 01:06 #11

Kopš: 20. Oct 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14774

Braucu ar: Xc70


2007-12-15 00:51, stanley rakstīja:
autora topikam jadodas uz BMW servisa kurs atrodas valdemara ielaa, tur meistrs Valera daudz tadus projektus izdarija...
talr. servisam 25809033

tiesi valjera man arii mainiija motoru
Offline
defekc
15. Dec 2007, 01:07 #12

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14450

Braucu ar: BMW

hvz buus jaapadomaa arii kaa apstaaties peec tam bremzes nebuus pa shvaku?
Offline
sejejs
15. Dec 2007, 01:14 #13

Kopš: 12. May 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6472

Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā

Kādas bremzes ikdienas braukšanai?
Visi kautko par bremzēm uztraucas. Es no 140Zs pārgāju uz 220Zs un neizjutu nekādu vajadzību pēc LĪELĀKĀM bremzēm. Arī pa Biķernieku lielo apli dzenāju.
Offline
Any
15. Dec 2007, 01:19 #14

Kopš: 20. Oct 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14774

Braucu ar: Xc70


2007-12-15 01:07, defekc rakstīja:
hvz buus jaapadomaa arii kaa apstaaties peec tam bremzes nebuus pa shvaku?

nebuus jau tev 500hp peec motora mainjas
Offline
Driver
15. Dec 2007, 01:23 #15

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

nu ja samaina vienkarshi bloku + galvu, bet iepludi, izpludi, parejos atskirigos "pricendaljus" un motora vadibu atstaj no vecaa motora, tad taa nav nekada lielaa maksla. tad to nevar nosaukt par pilnvertigu motora mainju, drizak no serijas "kas bija to ielikam".

un tur pat ipasi lielas zinasanas nevajag, pietiek tik ar maaku skruvet.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Any
15. Dec 2007, 01:24 #16

Kopš: 20. Oct 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14774

Braucu ar: Xc70

liela maaka jau nav arii nomainiit visu pareejo
Offline
Driver
15. Dec 2007, 01:27 #17

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


2007-12-15 01:24, Any rakstīja:
liela maaka jau nav arii nomainiit visu pareejo


sprauslas, gaisa meritaju, izpludi un iepludi nav gruti, utt samainit

bet ko Tu darisi ar dzineja vadibas bloku


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Any
15. Dec 2007, 01:53 #18

Kopš: 20. Oct 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14774

Braucu ar: Xc70


2007-12-15 01:27, Driver rakstīja:
sprauslas, gaisa meritaju, izpludi un iepludi nav gruti, utt samainit

bet ko Tu darisi ar dzineja vadibas bloku

es neko nedariisu , servisaa nomainiis
Offline
Driver
15. Dec 2007, 01:57 #19

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


2007-12-15 01:53, Any rakstīja:

2007-12-15 01:27, Driver rakstīja:
sprauslas, gaisa meritaju, izpludi un iepludi nav gruti, utt samainit

bet ko Tu darisi ar dzineja vadibas bloku

es neko nedariisu , servisaa nomainiis


nu tad 90% ka neko nenomainis, delj taa ka vadibas bloks ir ar iebuveto imobilazeri un naksies vel so to mainit

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Any
15. Dec 2007, 08:34 #20

Kopš: 20. Oct 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14774

Braucu ar: Xc70

nu bet tas jau nav neiespeejams
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo