Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 101 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Pirkt - Pārdot - Mainīt

Tēma: Ziemas riepas

AutorsZiņojums
zhurka
14. Jan 2019, 22:50 #13681

Kopš: 10. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1293

Braucu ar:


14 Jan 2019, 22:41:03 @miki rakstīja:

09 Jan 2019, 14:11:07 @gintc rakstīja:

04 Jan 2019, 16:48:15 @dmitriyeff rakstīja:
Radžoto riepu cienītājiem: Riepas ar radzēm tests 2018/2019!

Žēl ka nav testētas Michelin x-ice north 4, domāju, tās ieņemtu pirmo vietu. Cik man ir zināms, Michelin nedod testēt savas riepas.


Visos normālos testos Nokian 9 ir 1. vietā Conti ice2 2. vietā un Michelins 4 3. vietā!


3 dienu garumā Baldonē uz ledus situācija rādija, ka Nokian un CIC2 ir stipri līdzīgas, bet michelin 4 tomēr grūti noķert ar iepriekš minētajām. Vienu pāri hakka 9 esmu piebeidzis pa šīm dienām, pasūtiju tagad michelin...būs man pavisam objektīvs spriedums (vismaz priekš sevis)


Pag pag pag,kā var pa 3 dienām piebeigt jauno hakka 9??? Var kādu bildi vai sīkāku info? Pagājušo ziemu cic2 iebraucu 400km pa sniegu un pēctam ap 1000km pa ledu nofrēzēts tika un riepai nevarēja pat redzēt dilumu vai kādus radžu defektus
Offline
miki
14. Jan 2019, 23:24 #13682

Kopš: 28. Jul 2006

Ziņojumi: 352

Braucu ar: e36 328, e30 convertible, Trafic, Q7


14 Jan 2019, 22:50:21 @zhurka rakstīja:

14 Jan 2019, 22:41:03 @miki rakstīja:

09 Jan 2019, 14:11:07 @gintc rakstīja:

04 Jan 2019, 16:48:15 @dmitriyeff rakstīja:
Radžoto riepu cienītājiem: Riepas ar radzēm tests 2018/2019!

Žēl ka nav testētas Michelin x-ice north 4, domāju, tās ieņemtu pirmo vietu. Cik man ir zināms, Michelin nedod testēt savas riepas.


Visos normālos testos Nokian 9 ir 1. vietā Conti ice2 2. vietā un Michelins 4 3. vietā!


3 dienu garumā Baldonē uz ledus situācija rādija, ka Nokian un CIC2 ir stipri līdzīgas, bet michelin 4 tomēr grūti noķert ar iepriekš minētajām. Vienu pāri hakka 9 esmu piebeidzis pa šīm dienām, pasūtiju tagad michelin...būs man pavisam objektīvs spriedums (vismaz priekš sevis)


Pag pag pag,kā var pa 3 dienām piebeigt jauno hakka 9??? Var kādu bildi vai sīkāku info? Pagājušo ziemu cic2 iebraucu 400km pa sniegu un pēctam ap 1000km pa ledu nofrēzēts tika un riepai nevarēja pat redzēt dilumu vai kādus radžu defektus


Man līdz Baldonei 120km un slinkums mainīt riepas, tāpēc sanāk ap 700km pa asfaltu, + vēl pa lauku sniegotajiem ceļiem esmu mazliet "piebraukšanas" nolūkā pabraucis..foto nav, bet 7dien dienas 2 pusē samainiju pakaļu ar priekšu vietām, jo konstatēju, ka vismaz 20% radzes vairs nav un reāli vairs nevarēju gribot saķert CIC2, kuras džeki maina uz vietas (4dien un 6dien gāja ļoti līdzīgi ar cic2 un hakka 9 toč nav slitkāka). grūti pateikt cik km pa ledu nobraucu...laika ziņā 12h laikam sanāca pa tām dienām. Savukārt 7dien 2viem bija michelin 4 un tur nevienas citas riepas nevrēja vinus nokert....aplī vismaz 20-50m atpalika. Tāda mana pieredze...pamēģināšu tagad michelin. Vispār kļūdijos pērkot visas 4 hakka 9, vajadzēja 2 hakka un divas CIC2 un ta pamain;it vietām priekšu ar pakaļu un objektīvi pavērtēt
Offline
malkijs
15. Jan 2019, 10:29 #13683

Kopš: 30. Mar 2017

No: Madona

Ziņojumi: 47

Braucu ar:


14 Jan 2019, 23:24:59 @miki rakstīja:

14 Jan 2019, 22:50:21 @zhurka rakstīja:

14 Jan 2019, 22:41:03 @miki rakstīja:

09 Jan 2019, 14:11:07 @gintc rakstīja:

04 Jan 2019, 16:48:15 @dmitriyeff rakstīja:
Radžoto riepu cienītājiem: Riepas ar radzēm tests 2018/2019!

Žēl ka nav testētas Michelin x-ice north 4, domāju, tās ieņemtu pirmo vietu. Cik man ir zināms, Michelin nedod testēt savas riepas.


Visos normālos testos Nokian 9 ir 1. vietā Conti ice2 2. vietā un Michelins 4 3. vietā!


3 dienu garumā Baldonē uz ledus situācija rādija, ka Nokian un CIC2 ir stipri līdzīgas, bet michelin 4 tomēr grūti noķert ar iepriekš minētajām. Vienu pāri hakka 9 esmu piebeidzis pa šīm dienām, pasūtiju tagad michelin...būs man pavisam objektīvs spriedums (vismaz priekš sevis)


Pag pag pag,kā var pa 3 dienām piebeigt jauno hakka 9??? Var kādu bildi vai sīkāku info? Pagājušo ziemu cic2 iebraucu 400km pa sniegu un pēctam ap 1000km pa ledu nofrēzēts tika un riepai nevarēja pat redzēt dilumu vai kādus radžu defektus


Man līdz Baldonei 120km un slinkums mainīt riepas, tāpēc sanāk ap 700km pa asfaltu, + vēl pa lauku sniegotajiem ceļiem esmu mazliet "piebraukšanas" nolūkā pabraucis..foto nav, bet 7dien dienas 2 pusē samainiju pakaļu ar priekšu vietām, jo konstatēju, ka vismaz 20% radzes vairs nav un reāli vairs nevarēju gribot saķert CIC2, kuras džeki maina uz vietas (4dien un 6dien gāja ļoti līdzīgi ar cic2 un hakka 9 toč nav slitkāka). grūti pateikt cik km pa ledu nobraucu...laika ziņā 12h laikam sanāca pa tām dienām. Savukārt 7dien 2viem bija michelin 4 un tur nevienas citas riepas nevrēja vinus nokert....aplī vismaz 20-50m atpalika. Tāda mana pieredze...pamēģināšu tagad michelin. Vispār kļūdijos pērkot visas 4 hakka 9, vajadzēja 2 hakka un divas CIC2 un ta pamain;it vietām priekšu ar pakaļu un objektīvi pavērtēt


Ziemeļvidzemes pirmajā posmā RWD-R klases uzvarētājam uz e36 tds unīša ar bija priekšā 9 haka un aizmugurē CIC2. Čoms ar krosa žiguli kuram bija tikai CIC2 nevarēja viņu noķert. Gribētos uzzināt cik labi tiem micheliniem šipi turās iekšā, jo iepriekšējais modelis bija sūds, bet CIC jau ir pārbaudīts, ka tie līmētie šipi nelido ārā.
Offline
miki
15. Jan 2019, 12:07 #13684

Kopš: 28. Jul 2006

Ziņojumi: 352

Braucu ar: e36 328, e30 convertible, Trafic, Q7


15 Jan 2019, 10:29:52 @malkijs rakstīja:

14 Jan 2019, 23:24:59 @miki rakstīja:

14 Jan 2019, 22:50:21 @zhurka rakstīja:

14 Jan 2019, 22:41:03 @miki rakstīja:

09 Jan 2019, 14:11:07 @gintc rakstīja:

04 Jan 2019, 16:48:15 @dmitriyeff rakstīja:
Radžoto riepu cienītājiem: Riepas ar radzēm tests 2018/2019!

Žēl ka nav testētas Michelin x-ice north 4, domāju, tās ieņemtu pirmo vietu. Cik man ir zināms, Michelin nedod testēt savas riepas.


Visos normālos testos Nokian 9 ir 1. vietā Conti ice2 2. vietā un Michelins 4 3. vietā!


3 dienu garumā Baldonē uz ledus situācija rādija, ka Nokian un CIC2 ir stipri līdzīgas, bet michelin 4 tomēr grūti noķert ar iepriekš minētajām. Vienu pāri hakka 9 esmu piebeidzis pa šīm dienām, pasūtiju tagad michelin...būs man pavisam objektīvs spriedums (vismaz priekš sevis)


Pag pag pag,kā var pa 3 dienām piebeigt jauno hakka 9??? Var kādu bildi vai sīkāku info? Pagājušo ziemu cic2 iebraucu 400km pa sniegu un pēctam ap 1000km pa ledu nofrēzēts tika un riepai nevarēja pat redzēt dilumu vai kādus radžu defektus


Man līdz Baldonei 120km un slinkums mainīt riepas, tāpēc sanāk ap 700km pa asfaltu, + vēl pa lauku sniegotajiem ceļiem esmu mazliet "piebraukšanas" nolūkā pabraucis..foto nav, bet 7dien dienas 2 pusē samainiju pakaļu ar priekšu vietām, jo konstatēju, ka vismaz 20% radzes vairs nav un reāli vairs nevarēju gribot saķert CIC2, kuras džeki maina uz vietas (4dien un 6dien gāja ļoti līdzīgi ar cic2 un hakka 9 toč nav slitkāka). grūti pateikt cik km pa ledu nobraucu...laika ziņā 12h laikam sanāca pa tām dienām. Savukārt 7dien 2viem bija michelin 4 un tur nevienas citas riepas nevrēja vinus nokert....aplī vismaz 20-50m atpalika. Tāda mana pieredze...pamēģināšu tagad michelin. Vispār kļūdijos pērkot visas 4 hakka 9, vajadzēja 2 hakka un divas CIC2 un ta pamain;it vietām priekšu ar pakaļu un objektīvi pavērtēt


Ziemeļvidzemes pirmajā posmā RWD-R klases uzvarētājam uz e36 tds unīša ar bija priekšā 9 haka un aizmugurē CIC2. Čoms ar krosa žiguli kuram bija tikai CIC2 nevarēja viņu noķert. Gribētos uzzināt cik labi tiem micheliniem šipi turās iekšā, jo iepriekšējais modelis bija sūds, bet CIC jau ir pārbaudīts, ka tie līmētie šipi nelido ārā.


Ja laika apstākļi atļaus, tad nedēļas nogali nobraukšu ar Michelin, nākamnedēļ būs viedoklis par naglu esamību/neesamību
Offline
gintc
15. Jan 2019, 12:36 #13685

Kopš: 10. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2297

Braucu ar: X5 4.0d, e90 2.0d, E36 330i, F650GS Dakar, CF1000


15 Jan 2019, 10:29:52 @malkijs rakstīja:

14 Jan 2019, 23:24:59 @miki rakstīja:

14 Jan 2019, 22:50:21 @zhurka rakstīja:

14 Jan 2019, 22:41:03 @miki rakstīja:

09 Jan 2019, 14:11:07 @gintc rakstīja:

04 Jan 2019, 16:48:15 @dmitriyeff rakstīja:
Radžoto riepu cienītājiem: Riepas ar radzēm tests 2018/2019!

Žēl ka nav testētas Michelin x-ice north 4, domāju, tās ieņemtu pirmo vietu. Cik man ir zināms, Michelin nedod testēt savas riepas.


Visos normālos testos Nokian 9 ir 1. vietā Conti ice2 2. vietā un Michelins 4 3. vietā!


3 dienu garumā Baldonē uz ledus situācija rādija, ka Nokian un CIC2 ir stipri līdzīgas, bet michelin 4 tomēr grūti noķert ar iepriekš minētajām. Vienu pāri hakka 9 esmu piebeidzis pa šīm dienām, pasūtiju tagad michelin...būs man pavisam objektīvs spriedums (vismaz priekš sevis)


Pag pag pag,kā var pa 3 dienām piebeigt jauno hakka 9??? Var kādu bildi vai sīkāku info? Pagājušo ziemu cic2 iebraucu 400km pa sniegu un pēctam ap 1000km pa ledu nofrēzēts tika un riepai nevarēja pat redzēt dilumu vai kādus radžu defektus


Man līdz Baldonei 120km un slinkums mainīt riepas, tāpēc sanāk ap 700km pa asfaltu, + vēl pa lauku sniegotajiem ceļiem esmu mazliet "piebraukšanas" nolūkā pabraucis..foto nav, bet 7dien dienas 2 pusē samainiju pakaļu ar priekšu vietām, jo konstatēju, ka vismaz 20% radzes vairs nav un reāli vairs nevarēju gribot saķert CIC2, kuras džeki maina uz vietas (4dien un 6dien gāja ļoti līdzīgi ar cic2 un hakka 9 toč nav slitkāka). grūti pateikt cik km pa ledu nobraucu...laika ziņā 12h laikam sanāca pa tām dienām. Savukārt 7dien 2viem bija michelin 4 un tur nevienas citas riepas nevrēja vinus nokert....aplī vismaz 20-50m atpalika. Tāda mana pieredze...pamēģināšu tagad michelin. Vispār kļūdijos pērkot visas 4 hakka 9, vajadzēja 2 hakka un divas CIC2 un ta pamain;it vietām priekšu ar pakaļu un objektīvi pavērtēt


Ziemeļvidzemes pirmajā posmā RWD-R klases uzvarētājam uz e36 tds unīša ar bija priekšā 9 haka un aizmugurē CIC2. Čoms ar krosa žiguli kuram bija tikai CIC2 nevarēja viņu noķert. Gribētos uzzināt cik labi tiem micheliniem šipi turās iekšā, jo iepriekšējais modelis bija sūds, bet CIC jau ir pārbaudīts, ka tie līmētie šipi nelido ārā.

Bērziņiem tās Hakka bij priekšā tieši dēļ tā, ka nokijai rauj radzes ārā, contjikam nē, kautgan nokia uz ledus (kamēr ir visas radzes) ir par gramu labākas! Nu es tapēc paņēmu kontjiku, par Michelin hvz, nekad nav uzrunājis īsti
Offline
dmitriyeff
15. Jan 2019, 21:53 #13686

Kopš: 14. Mar 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 307

Braucu ar: BMW

Nexen kas ir iekļautas šajā testā ir budžeta klases riepas un tās ir pēdējā vietā: Nexen WINGUARD WINSPIKE WH62.

Ja Tu domā kādas Sunfull riepas, tad tur nekas labs nebūs. Tās riepas pērk neskatoties uz testa rezultātiem



10 Jan 2019, 11:36:46 @Staris rakstīja:

04 Jan 2019, 16:48:15 @dmitriyeff rakstīja:
Radžoto riepu cienītājiem: Riepas ar radzēm tests 2018/2019!

Žēl ka nav testētas Michelin x-ice north 4, domāju, tās ieņemtu pirmo vietu. Cik man ir zināms, Michelin nedod testēt savas riepas.

Kāpēc netiek testētas arī budžeta un zemākās klases riepas?
Daudz cilvēku iegādājas budžeta klasi un viņiem šie dārgo riepu testi nav aktuāli.
Offline
dmitriyeff
15. Jan 2019, 21:58 #13687

Kopš: 14. Mar 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 307

Braucu ar: BMW

Pareizi, tie žurnāli, kas iegādājas riepas testiem, nevis saņem riepas no ražotāja bezmaksas, šādos testos var redzēt Michelin


09 Jan 2019, 14:24:38 @karro rakstīja:
nokiāņi vairs neblēdās ar īpašāku riepu sūtīšanu uz testiem?
kaut kur pat lasīju, ka hankooki arī esot šito mākslu drusku samācījušies.

ciktāl par mišeliniem, kas nedod riepas testiem - ja vien testētājiem nav šķērsām pāri ģīmim ietetovēts protektors, tad mišelini var nedot, abām kājām pret zemi atspērušies, cilvēks aiziet uz riepu veikalu, nopērk un testē .
testos gan mišelini ir redzēti diezgan, ja viņi kaut kā īpaši slēptu tieši savas radžu riepas, tad varbūt nav nemaz tik spīdoši
Offline
Staris
15. Jan 2019, 22:10 #13688

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB


15 Jan 2019, 21:53:06 @dmitriyeff rakstīja:
Nexen kas ir iekļautas šajā testā ir budžeta klases riepas un tās ir pēdējā vietā: Nexen WINGUARD WINSPIKE WH62.

Ja Tu domā kādas Sunfull riepas, tad tur nekas labs nebūs. Tās riepas pērk neskatoties uz testa rezultātiem



10 Jan 2019, 11:36:46 @Staris rakstīja:

04 Jan 2019, 16:48:15 @dmitriyeff rakstīja:
Radžoto riepu cienītājiem: Riepas ar radzēm tests 2018/2019!

Žēl ka nav testētas Michelin x-ice north 4, domāju, tās ieņemtu pirmo vietu. Cik man ir zināms, Michelin nedod testēt savas riepas.

Kāpēc netiek testētas arī budžeta un zemākās klases riepas?
Daudz cilvēku iegādājas budžeta klasi un viņiem šie dārgo riepu testi nav aktuāli.


Tas nemaina faktu, ka paklausoties tirgoņus var konstatēt, ka Sailunus un Sunfulus pērk ļoti labi. Būtu tikai normāli, ja cilvēkiem arī tiktu parādīts cik tad sūdīgākas ir riepas, kuras maksā 2-3x lētāk nekā brendi. Nevar noliegt to, ka ķīnieši attīstās un spēj jau kvalitatīvas riepas ražot.
Es personīgi 10 gadus uz e36 325i liku atjaunotās riepas ar naglām. Nevienu mirkli nesajutos apdalīts. Pa ezeru lieliski braukājās un pa apledojušiem/piesnigušiem lauku ceļiem arī visur aizbraucu. Attiecīgi esmu skeptisks par to, ka iztērējot 3x vairāk naudas par nokiāņiem, Mišeliniem, es iegūšu būtiski lielāku ieguvumu. Varbūt braukšanas prasmes daudz ko nosaka
Offline
dmitriyeff
15. Jan 2019, 23:00 #13689

Kopš: 14. Mar 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 307

Braucu ar: BMW

Atjaunotas riepas pat sver dazadi... jo tur neviens neatlasa viena modela riepas. Nav ko strideties, nekas labs tur nav.


15 Jan 2019, 22:10:20 @Staris rakstīja:

15 Jan 2019, 21:53:06 @dmitriyeff rakstīja:
Nexen kas ir iekļautas šajā testā ir budžeta klases riepas un tās ir pēdējā vietā: Nexen WINGUARD WINSPIKE WH62.

Ja Tu domā kādas Sunfull riepas, tad tur nekas labs nebūs. Tās riepas pērk neskatoties uz testa rezultātiem



10 Jan 2019, 11:36:46 @Staris rakstīja:

04 Jan 2019, 16:48:15 @dmitriyeff rakstīja:
Radžoto riepu cienītājiem: Riepas ar radzēm tests 2018/2019!

Žēl ka nav testētas Michelin x-ice north 4, domāju, tās ieņemtu pirmo vietu. Cik man ir zināms, Michelin nedod testēt savas riepas.

Kāpēc netiek testētas arī budžeta un zemākās klases riepas?
Daudz cilvēku iegādājas budžeta klasi un viņiem šie dārgo riepu testi nav aktuāli.


Tas nemaina faktu, ka paklausoties tirgoņus var konstatēt, ka Sailunus un Sunfulus pērk ļoti labi. Būtu tikai normāli, ja cilvēkiem arī tiktu parādīts cik tad sūdīgākas ir riepas, kuras maksā 2-3x lētāk nekā brendi. Nevar noliegt to, ka ķīnieši attīstās un spēj jau kvalitatīvas riepas ražot.
Es personīgi 10 gadus uz e36 325i liku atjaunotās riepas ar naglām. Nevienu mirkli nesajutos apdalīts. Pa ezeru lieliski braukājās un pa apledojušiem/piesnigušiem lauku ceļiem arī visur aizbraucu. Attiecīgi esmu skeptisks par to, ka iztērējot 3x vairāk naudas par nokiāņiem, Mišeliniem, es iegūšu būtiski lielāku ieguvumu. Varbūt braukšanas prasmes daudz ko nosaka

[ Šo ziņu laboja dmitriyeff, 15 Jan 2019, 23:01:59 ]

Offline
Staris
16. Jan 2019, 00:13 #13690

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

Es labprāt to gribētu redzēt uz papīra. Bieži vien to lēto galu noliek tie, kuri nemaz nekad ar to nav braukuši. Labi, ne par to runa. Katram savs. Vienam prioritāri ar svaigāko un labāko riepu braukt, citam vajag katru gadu jaunāko aifonu un t.t.
Man tīri zinātniski interesē redzēt tabulā mērījumu rezultātus kā tad šīs nabagu klases riepas uzvedas testos. Viens ir teikt savu viedokli, kuram apakšā nav konkrēts pamatojums, bet pavisam kas cits ir konkrēti cipari.
Es, piemēram, neuzskatu, ka 50-80cm bremzēšanas ceļa atšķirība ir kaut kas būtisks
Offline
HE9600
16. Jan 2019, 09:42 #13691

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2384

Braucu ar: Veciem BMW

Testus arī ir smalki jāfiltrē.
Dārgie brendi ir topā, jo tās riepas ir Max sabalansētas visiem apstākļiem.
Savulaik, kad iznāca budžetnieks Hankook w606, tas uz ledus bremzēšanā/paātrinājumā izlika visus top brendus, noturība uz sānslīdi ar nebija slikta. Izgāzās (pedējā vieta) bremzēšanā uz slapja asfalta, līdz ar to testos 5 vieta kopvērtējumā.
Man tas slapjš asfalts bija pie vienas vietas, jo tajā ziemā, tāds neeksistēja. Tika paņemti hankooki, kas bija uz pusi lētāki kā conti/nokian.

Btw...
Tagad kaut ko stipri līdzīgu w606 ražo laufen, kas ir Hankook meitas uzņēmums. Cenu kategorija kā sunfull, bet gqlvastiesu pārākas.
Offline
13lucky
16. Jan 2019, 10:27 #13692

Kopš: 28. May 2018

Ziņojumi: 629

Braucu ar:

bmweast savā vlogā komentēja ka viņam ļoti dārgs top brends izģērbās pāris mēnešos aizmirsu kurš (x5 kkāds video) bet ķīnietis turās godam

#koksar2galiem

man personīgi ļoti iet pie sirds yokohama vai mišelins

[ Šo ziņu laboja 13lucky, 16 Jan 2019, 10:28:17 ]

Offline
SArtis
16. Jan 2019, 10:54 #13693

Kopš: 25. Jan 2008

Ziņojumi: 223

Braucu ar: 330xd, X1, 535d, 120d un Monster 1200

Citāts: ''Es, piemēram, neuzskatu, ka 50-80cm bremzēšanas ceļa atšķirība ir kaut kas būtisks
''


Protams, parastos apstaklos tie 50-80 cm neko neizsaka, bet, ja rodas ekstremala bremzesana uz cela un prieksa Tev ir kāds ar Hakkapellitam, tad 50-80 cm Tava auto priekspuses bus iespiedusies vina aizmugure. Tur jau ir ta starpiba.

[ Šo ziņu laboja SArtis, 16 Jan 2019, 10:54:53 ]

Offline
Staris
16. Jan 2019, 11:02 #13694

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

Bet tas ir beztolks tā to mērīt. Es atraadīšu pa 500e/gb riepas, kurām būs vēl īsāks bremzēšanas ceļš par hakapelitām. Ko tad teiksi? Jāpērk tās pašas pašas labākās riepas pasaulē, lai šāds risks nebūtu? Tur tak vēl miljons apstākļu uz ceļa ir, kuri nosaka to vai būs sadursme. Iespējami labākās riepas neapšaubāmi samazina risku nokļūt avārijā, bet var diskutēt par to cik bieži šie 50-80cm būs tie būtiskie. Tik pat labi tavas lēnās reakcijas un telefona spaidīšanas dēļ tu ar hakapelitām ievilksi kādam, kurš brauc ar 4mm vissezonas riepām

[ Šo ziņu laboja Staris, 16 Jan 2019, 11:03:01 ]

Offline
kere8
16. Jan 2019, 11:20 #13695

Kopš: 19. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 542

Braucu ar: vecu behu

Ziema varbūt ir verts ieverot un palielinat distanci nevis ceret uz super puper riepam?
Offline
Eicheberg
16. Jan 2019, 11:31 #13696

Kopš: 21. Nov 2017

Ziņojumi: 1052

Braucu ar:

kad ir sniegputenis vai apledojums un puse brauc uz -20, tad man vienmer liekas, ka tie ir tie, kas taupija uz riepam vai ari sapirkas eiropas ziemenes jo mums jau nav istu ziemu (so es nesaprotu kapec japerk specialas riepas lai brauktu ziema pa notiritu asfaltu)
Offline
dmitriyeff
16. Jan 2019, 11:52 #13697

Kopš: 14. Mar 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 307

Braucu ar: BMW

Bremzēšanā uz ledus:

Continental IceContact 2 - 10,59m
Nokian Hakkapeliitta 9 - 10,67m
Bridgestone Noranza 001 - 11,61m
Goodyear UltraGrip Ice Arctic - 11,66
Gislaved Nord Frost 200 - 12,05m
Yokohama iceGUARD iG65 - 12,23m
Nokian Hakkapeliitta R3 - 15,31m
Nexen Winguard winSpike WH62 - 17,69m

Atšķirība ir metros...

https://jaunasriepas.lv/lv/noderiga-informacija...tests-2018-2019/


16 Jan 2019, 00:13:20 @Staris rakstīja:
Es labprāt to gribētu redzēt uz papīra. Bieži vien to lēto galu noliek tie, kuri nemaz nekad ar to nav braukuši. Labi, ne par to runa. Katram savs. Vienam prioritāri ar svaigāko un labāko riepu braukt, citam vajag katru gadu jaunāko aifonu un t.t.
Man tīri zinātniski interesē redzēt tabulā mērījumu rezultātus kā tad šīs nabagu klases riepas uzvedas testos. Viens ir teikt savu viedokli, kuram apakšā nav konkrēts pamatojums, bet pavisam kas cits ir konkrēti cipari.
Es, piemēram, neuzskatu, ka 50-80cm bremzēšanas ceļa atšķirība ir kaut kas būtisks
Offline
gintc
16. Jan 2019, 11:56 #13698

Kopš: 10. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2297

Braucu ar: X5 4.0d, e90 2.0d, E36 330i, F650GS Dakar, CF1000

Problēma ar atjaunotajām un ķīniešiem ir, ka viņas ir normālas tikai 1. ziemu, 2. ziemā viņas ir cietas un nekam nederīgas! Ir braukts ar visādām riepām un joprojām uzskatu, ka ziemā uz labām riepām nav ko ekonomēt, tas var atspēlēties daudz dārgāk. Nav gan mērīta starpība, bet iespējams ar navarkām arī patēriņš ir lielāks, jo smagākas, ja daudz brauc, tad jau toč neko neieekonomēsi. Ja maz brauc, var likt saldus navarkas un būs labu labās
Offline
Staris
16. Jan 2019, 12:47 #13699

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB


16 Jan 2019, 11:52:33 @dmitriyeff rakstīja:
Bremzēšanā uz ledus:

Continental IceContact 2 - 10,59m
Nokian Hakkapeliitta 9 - 10,67m
Bridgestone Noranza 001 - 11,61m
Goodyear UltraGrip Ice Arctic - 11,66
Gislaved Nord Frost 200 - 12,05m
Yokohama iceGUARD iG65 - 12,23m
Nokian Hakkapeliitta R3 - 15,31m
Nexen Winguard winSpike WH62 - 17,69m

Atšķirība ir metros...

https://jaunasriepas.lv/lv/noderiga-informacija...tests-2018-2019/


16 Jan 2019, 00:13:20 @Staris rakstīja:
Es labprāt to gribētu redzēt uz papīra. Bieži vien to lēto galu noliek tie, kuri nemaz nekad ar to nav braukuši. Labi, ne par to runa. Katram savs. Vienam prioritāri ar svaigāko un labāko riepu braukt, citam vajag katru gadu jaunāko aifonu un t.t.
Man tīri zinātniski interesē redzēt tabulā mērījumu rezultātus kā tad šīs nabagu klases riepas uzvedas testos. Viens ir teikt savu viedokli, kuram apakšā nav konkrēts pamatojums, bet pavisam kas cits ir konkrēti cipari.
Es, piemēram, neuzskatu, ka 50-80cm bremzēšanas ceļa atšķirība ir kaut kas būtisks


Bremzēšanā uz sniega:

Nokian Hakkapeliitta R3 - 18,35m
Nokian Hakkapeliitta 9 - 18,38m
Yokohama iceGUARD iG65 - 18,4m
Gislaved Nord Frost 200 - 18,76m
Continental IceContact 2 - 18,88m
Goodyear UltraGrip Ice Arctic - 18,93m
Bridgestone Noranza 001 - 19,06m
Nexen Winguard winSpike WH62 - 19,11m
Man gribētos teikt, ka ledus apstākļi ir daudz retāk sastopami.
Un tas nemaina faktu - nedrīkst salīdzināt vienas riepas testos un par citām teikt - tās ir sūds, ja nemaz nesalīdzina.
Tāpēc tikai korekti būtu arī testos norādīt, ka rekur populārie ķīnieši ko pērk latvieši, lai ekonomētu. Rezultāti ir tādi vai šādi. Lemiet paši. Tagad man par ķīniešu riepu pirkšanu ir jālemj no anonīma cilvēka personīgā viedokļa bmwpowerā

Paskatoties sausā asfalta testus var redzēt, ka ar hakapelitu tu ievilktu kādam pakaļā, kurš brauc ar ķīnieti.

gintc un kā tu lielajā cenu diapazonā izvēlies kuras pirkt? Pērc pašas labākās un dārgākās vai tomēr meklē price/performance variantu? Un tajā brīdī, kad nopērc riepu nevis pa 140e/gb, bet 110e/gb nejūties tā, ka esi ieekonomējis uz riepām? Varēji taču nopirkt vēl labākas
Tas ko mēģinu pateikt - droši vien ir kaut kāda iedomāta novelkama līnija riepu veiktspējai zem kuras apakšā nevajadzētu līst, bet virs kuras nav jēgas būtiski kāpt un tērēt naudu, ja tās nav.
Tas gan nemaina faktu, ka salīdzinošo testu rezultātus kaut 1 gadus nobrauktām riepām atrast nevaru. Kā rezultātā atliek vainu ticēt anonīmiem interneta komentāriem vai pirkt un pašam testēt.

[ Šo ziņu laboja Staris, 16 Jan 2019, 12:54:38 ]

Offline
HE9600
16. Jan 2019, 12:58 #13700

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2384

Braucu ar: Veciem BMW

Stari, meklē "za ruļom" testus, tie ir dirlezgan smalki (ntie pārbaudes/izvēles kritēriji) un objektīvi. Kā arī ir atmestas Viduseiropas riepas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo