Online

Pašreiz BMWPower skatās 235 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: 325 vs 328

AutorsZiņojums
martinez
07. May 2009, 02:54 #81

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29225

Braucu ar: cietu seju


07 May 2009, 02:14:15 ddex rakstīja:
p.s cik tad biezi beersi iekshaa? aatraak vai veelak paliksi bez tiesiibaam un ar to viss beigsies isstenibaa jeega tam 328 ta akada?? dragreisam neder (vismaz 200iekam), apdziit uz soseju vara rii ar 2.0 mondeo, no luksafora liidz luksoforam jaaskatas vai 1.6 vtec crx honda neizcakarees, katraa zinja gandriiz jebkursh quattro kas lielaaks par 2.0 uzvilks ja nakamais luksafors nav peec kilometra, labam driftam jauda pa mazu, sauli var uzgriezt arii ar 318isu ja ir blokjis tad kam tad iisti??? m cita lieta bet kam tereet lielaas izmaksas 328??

Var redzēt, ka galīgi neesi iejuties šajā sabiedrībā, un 150+ zs auto nav priekš Tevis
Offline
ozo
07. May 2009, 08:22 #82

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18907

Braucu ar: Braucu ar


07 May 2009, 02:14:15 ddex rakstīja:
p.s cik tad biezi beersi iekshaa? aatraak vai veelak paliksi bez tiesiibaam un ar to viss beigsies isstenibaa jeega tam 328 ta akada?? dragreisam neder (vismaz 200iekam), apdziit uz soseju vara rii ar 2.0 mondeo, no luksafora liidz luksoforam jaaskatas vai 1.6 vtec crx honda neizcakarees, katraa zinja gandriiz jebkursh quattro kas lielaaks par 2.0 uzvilks ja nakamais luksafors nav peec kilometra, labam driftam jauda pa mazu, sauli var uzgriezt arii ar 318isu ja ir blokjis tad kam tad iisti??? m cita lieta bet kam tereet lielaas izmaksas 328??


nosaujies.
Offline
6500
07. May 2009, 08:39 #83

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:

ddex zelta vardi

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
DOPING
07. May 2009, 10:07 #84

Kopš: 09. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5407

Braucu ar: BMW

Nu viss, es paardodu savu 328ci...
atnaaca apgaismiiba...

par cenu PM



-----------------
Piedāvāju jaunas auto daļas, eļļas, riepas, piekares daļas utt...
Offline
capone
08. May 2009, 01:57 #85

Kopš: 21. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 980

Braucu ar: f31


08 May 2009, 01:51:13 ddex rakstīja:
he he taa pateicu tikai tapeec, ka apbizojat visus kam ir 316,318 un 320 aceraties, ka ne visi var atljauties nopirkt un uztureet 328, m3 utt - tapeec pats stulbakaais ir peec kaada jautaajuma par 318 vai 320 teikt peerc 328 jo tie abi ir huinja


nuu uzturēšanā neredzu šķirbu starp 318 un 328 ja nu vienīgi kasko
Offline
Arigato
21. May 2009, 11:10 #86

Kopš: 14. Apr 2008

Ziņojumi: 639

Braucu ar: 189whp

318 no 328 pa 2 cilindriem mazāk. Mazāk sveces jāmaina un mazāk eļļas jālej motorā Daudzu viedokis kā var ieekonomēt
Offline
gilbert
21. May 2009, 11:30 #87

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3134

Braucu ar:


07 May 2009, 02:14:15 ddex rakstīja:
p.s cik tad biezi beersi iekshaa? aatraak vai veelak paliksi bez tiesiibaam un ar to viss beigsies isstenibaa jeega tam 328 ta akada?? dragreisam neder (vismaz 200iekam), apdziit uz soseju vara rii ar 2.0 mondeo, no luksafora liidz luksoforam jaaskatas vai 1.6 vtec crx honda neizcakarees, katraa zinja gandriiz jebkursh quattro kas lielaaks par 2.0 uzvilks ja nakamais luksafors nav peec kilometra, labam driftam jauda pa mazu, sauli var uzgriezt arii ar 318isu ja ir blokjis tad kam tad iisti??? m cita lieta bet kam tereet lielaas izmaksas 328??

zelta vārdi
Offline
Ugunsdzesejs
21. May 2009, 11:30 #88

Kopš: 16. Dec 2008

Ziņojumi: 5327

Braucu ar:

Ir jēdziens dinamika. Ja sapnis ir Audi Quattro ar 1.6 honda CRX motoru priekšā, lai kostos krustojumos, bet 2.0 mondeo motors aizmugurē, lai uz šosejas apdzītu + bloķis no 1.8iS aizmugurē, tad par dinamiku skaidrības nekādas

Un vēl viena lieta- kurš ir tik nenormāls, ka pirks 316 max nopakotu?
Offline
schneider
09. Jul 2009, 15:06 #89

Kopš: 19. Mar 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 81

Braucu ar: m52b28 @ e30

jautājums tiem kas kaut ko, saprot...kāds ir licis m50b25(non vanos) vārstu atspere m52b28 motoram? Vēlos uzlikt, lai no 6000-7000rpm nenotiek vārstu, tā saucamā "karāšanās" un nebūtu krass jaudas zudums
Offline
janeks7
09. Jul 2009, 15:10 #90

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 3442

Braucu ar:


09 Jul 2009, 15:06:18 schneider rakstīja:
jautājums tiem kas kaut ko, saprot...kāds ir licis m50b25(non vanos) vārstu atspere m52b28 motoram? Vēlos uzlikt, lai no 6000-7000rpm nenotiek vārstu, tā saucamā "karāšanās" un nebūtu krass jaudas zudums

Ja Tu gribi likt vārstu atsperes no m50 b25 motora tad to nevajag darīt,jo m50 vārstu atsperes ir 2gb un viņas ir salīdzinoši cietākas kā m52 motoram.
Man ir m52 galva ar standarta atsperēm un dzinēju var griezt līdz 7200 apgr,min un nekas nekaras
Offline
schneider
09. Jul 2009, 17:10 #91

Kopš: 19. Mar 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 81

Braucu ar: m52b28 @ e30


09 Jul 2009, 15:10:38 janeks7 rakstīja:

09 Jul 2009, 15:06:18 schneider rakstīja:
jautājums tiem kas kaut ko, saprot...kāds ir licis m50b25(non vanos) vārstu atspere m52b28 motoram? Vēlos uzlikt, lai no 6000-7000rpm nenotiek vārstu, tā saucamā "karāšanās" un nebūtu krass jaudas zudums

Ja Tu gribi likt vārstu atsperes no m50 b25 motora tad to nevajag darīt,jo m50 vārstu atsperes ir 2gb un viņas ir salīdzinoši cietākas kā m52 motoram.
Man ir m52 galva ar standarta atsperēm un dzinēju var griezt līdz 7200 apgr,min un nekas nekaras

bet kkādu efektu tām atsperēm jādod?...protams izņemot nolauztus vārstus
Offline
grimS
09. Jul 2009, 17:21 #92

Kopš: 01. Jun 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2291

Braucu ar: Silvia 460HP 600NM, //M535d F11 FL, e36 M54B30 Trackday, e46 FL Coupe


07 May 2009, 02:14:15 ddex rakstīja:
p.s cik tad biezi beersi iekshaa? aatraak vai veelak paliksi bez tiesiibaam un ar to viss beigsies isstenibaa jeega tam 328 ta akada?? dragreisam neder (vismaz 200iekam), apdziit uz soseju vara rii ar 2.0 mondeo, no luksafora liidz luksoforam jaaskatas vai 1.6 vtec crx honda neizcakarees, katraa zinja gandriiz jebkursh quattro kas lielaaks par 2.0 uzvilks ja nakamais luksafors nav peec kilometra, labam driftam jauda pa mazu, sauli var uzgriezt arii ar 318isu ja ir blokjis tad kam tad iisti??? m cita lieta bet kam tereet lielaas izmaksas 328??

Cirvis
Offline
LA
09. Jul 2009, 17:24 #93

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250


07 May 2009, 02:14:15 ddex rakstīja:
p.s cik tad biezi beersi iekshaa? aatraak vai veelak paliksi bez tiesiibaam un ar to viss beigsies isstenibaa jeega tam 328 ta akada?? dragreisam neder (vismaz 200iekam), apdziit uz soseju vara rii ar 2.0 mondeo, no luksafora liidz luksoforam jaaskatas vai 1.6 vtec crx honda neizcakarees, katraa zinja gandriiz jebkursh quattro kas lielaaks par 2.0 uzvilks ja nakamais luksafors nav peec kilometra, labam driftam jauda pa mazu, sauli var uzgriezt arii ar 318isu ja ir blokjis tad kam tad iisti??? m cita lieta bet kam tereet lielaas izmaksas 328??

Šitais tak stulbs
Offline
schneider
09. Jul 2009, 17:48 #94

Kopš: 19. Mar 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 81

Braucu ar: m52b28 @ e30


07 May 2009, 02:14:15 ddex rakstīja:
p.s cik tad biezi beersi iekshaa? aatraak vai veelak paliksi bez tiesiibaam un ar to viss beigsies isstenibaa jeega tam 328 ta akada?? dragreisam neder (vismaz 200iekam), apdziit uz soseju vara rii ar 2.0 mondeo, no luksafora liidz luksoforam jaaskatas vai 1.6 vtec crx honda neizcakarees, katraa zinja gandriiz jebkursh quattro kas lielaaks par 2.0 uzvilks ja nakamais luksafors nav peec kilometra, labam driftam jauda pa mazu, sauli var uzgriezt arii ar 318isu ja ir blokjis tad kam tad iisti??? m cita lieta bet kam tereet lielaas izmaksas 328??

a Tu zini ātrās palīdzības mašīna iet vēl atrāk, no krustojuma, jo tā tur pat var neapstāties un sauli ar viņu uz dubļaina ceļa arī var uzmest....šķiet tajā Tev arī būs lemts braukt

[ Šo ziņu laboja schneider, 09 Jul 2009, 17:49:16 ]

Offline
jaks
11. May 2014, 14:04 #95

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:


05 May 2009, 20:32:08 GirtzB rakstīja:
izvēle ir vienkārša - ja esi atvilcējs un būvētājs tad labs 325 neVanos+atvieglināts spararats(M20 sajūgs + spararats)+čips, ja ikdienai un dažreiz atvilkt tad 328.



03 Jun 2009, 21:07:28 GirtzB rakstīja:

03 Jun 2009, 21:03:48 janexz rakstīja:
325 iet tāpat kā 323, abiem 2.5l dzinējs, 0-100 km 8 sek. respektīvi 328 ies labāk nekā 325 plus tam m52 ir labāk izdevies dzinējs un uzvārīt viņu arī ir sarežģītāk

uzvārīt sarežģītāk jo ūdenssūknim metāla lāpstiņas
p.s. labs nonVanos 325 ir vienā līmenī ar 328, kas ir ievērojami labāk kā 323



Kāds varbūt mani var apgaismot kas tajā bez vanos 325 ir tik labs?

Situācija tāda ka patīk grants.. attiecīgi minirallijs nākotnē ralijsprints utt.


Kādu motoru labāk izvēlēties pēc gaidāmā pielietojuma?

Un kādu kuzavu: kupeja, sedans, compact?

paldies jau iepriekš
Offline
Driver
11. May 2014, 14:09 #96

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

323 pat ir labaks par 325, laigan abiem tilpums ir vienads.
Tas 2.5 tik labaks ar to, ka melna metala bloks, kas nozime, ka var kaut nost un taisit kap.remontu un tada apaksha turbonizatoru vide bus lielaka cienja.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
jaks
11. May 2014, 14:20 #97

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:

tubonizēšana neinteresē, tikai atmosfēra kas ir izturīga un vieglāk padodas uzlabojumiem
Offline
JZ
11. May 2014, 15:36 #98

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

labākais būs 328 ar dubulto vanos, grantij (ar parastajām kārbām) tev vajag visplašāko un lēzenāko griezes momentu, lai nav jāštepselējas visu laiku, tas jaudas pīķis, kas var būt lielāks 323/325 nav būtisks

p.s. un NA variantam nekas tur vienkārši nepadodas jaudas celšanai (izņemot mapinga maiņu), ja grib visu kārtīgi darīt, tad būs ne viens vien ieplūdes/izplūdes kolektors jāuztaisa un jāizmēģina uz stenda, viss cits būs melna kaķa meklēšana tumšā izstabā

[ Šo ziņu laboja JZ, 11 May 2014, 15:39:07 ]

Offline
Latvietis96
11. May 2014, 16:35 #99

Kopš: 10. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1260

Braucu ar: 538d Msport/540i


11 May 2014, 14:09:45 Driver rakstīja:
323 pat ir labaks par 325, laigan abiem tilpums ir vienads.
Tas 2.5 tik labaks ar to, ka melna metala bloks, kas nozime, ka var kaut nost un taisit kap.remontu un tada apaksha turbonizatoru vide bus lielaka cienja.

kas labāks 323 par 325?
Offline
Driver
11. May 2014, 17:01 #100

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

1. Motors vieglaks
2. Vadiba gudraka, kas nozimigi pabrauktam dzinejam ar atkapem no rupnicas normam.
3. Iet labak par 325, ja viss ir kariba
4. Rij mazak par 325, pie vienadas braukshanas

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo