Online
Pašreiz BMWPower skatās 235 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 325 vs 328
Autors | Ziņojums |
martinez | | Kopš: 25. Oct 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 29225
Braucu ar: cietu seju
|
07 May 2009, 02:14:15 ddex rakstīja:
p.s cik tad biezi beersi iekshaa? aatraak vai veelak paliksi bez tiesiibaam un ar to viss beigsies isstenibaa jeega tam 328 ta akada?? dragreisam neder (vismaz 200iekam), apdziit uz soseju vara rii ar 2.0 mondeo, no luksafora liidz luksoforam jaaskatas vai 1.6 vtec crx honda neizcakarees, katraa zinja gandriiz jebkursh quattro kas lielaaks par 2.0 uzvilks ja nakamais luksafors nav peec kilometra, labam driftam jauda pa mazu, sauli var uzgriezt arii ar 318isu ja ir blokjis tad kam tad iisti??? m cita lieta bet kam tereet lielaas izmaksas 328??
Var redzēt, ka galīgi neesi iejuties šajā sabiedrībā, un 150+ zs auto nav priekš Tevis | Offline | | |
ozo | | Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 18907
Braucu ar: Braucu ar
|
07 May 2009, 02:14:15 ddex rakstīja:
p.s cik tad biezi beersi iekshaa? aatraak vai veelak paliksi bez tiesiibaam un ar to viss beigsies isstenibaa jeega tam 328 ta akada?? dragreisam neder (vismaz 200iekam), apdziit uz soseju vara rii ar 2.0 mondeo, no luksafora liidz luksoforam jaaskatas vai 1.6 vtec crx honda neizcakarees, katraa zinja gandriiz jebkursh quattro kas lielaaks par 2.0 uzvilks ja nakamais luksafors nav peec kilometra, labam driftam jauda pa mazu, sauli var uzgriezt arii ar 318isu ja ir blokjis tad kam tad iisti??? m cita lieta bet kam tereet lielaas izmaksas 328??
nosaujies. | Offline | | |
6500 | | Kopš: 19. Feb 2007
Ziņojumi: 15715
Braucu ar:
| ddex zelta vardi
----------------- www.hgkracing.com | Offline | | |
DOPING | | Kopš: 09. Sep 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5407
Braucu ar: BMW
| Nu viss, es paardodu savu 328ci...
atnaaca apgaismiiba...
par cenu PM
----------------- Piedāvāju jaunas auto daļas, eļļas, riepas, piekares daļas utt...
| Offline | | |
capone | | Kopš: 21. Apr 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 980
Braucu ar: f31
|
08 May 2009, 01:51:13 ddex rakstīja:
he he taa pateicu tikai tapeec, ka apbizojat visus kam ir 316,318 un 320 aceraties, ka ne visi var atljauties nopirkt un uztureet 328, m3 utt - tapeec pats stulbakaais ir peec kaada jautaajuma par 318 vai 320 teikt peerc 328 jo tie abi ir huinja
nuu uzturēšanā neredzu šķirbu starp 318 un 328 ja nu vienīgi kasko | Offline | | |
Arigato | | Kopš: 14. Apr 2008
Ziņojumi: 639
Braucu ar: 189whp
| 318 no 328 pa 2 cilindriem mazāk. Mazāk sveces jāmaina un mazāk eļļas jālej motorā Daudzu viedokis kā var ieekonomēt | Offline | | |
gilbert | | Kopš: 04. Dec 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3134
Braucu ar:
|
07 May 2009, 02:14:15 ddex rakstīja:
p.s cik tad biezi beersi iekshaa? aatraak vai veelak paliksi bez tiesiibaam un ar to viss beigsies isstenibaa jeega tam 328 ta akada?? dragreisam neder (vismaz 200iekam), apdziit uz soseju vara rii ar 2.0 mondeo, no luksafora liidz luksoforam jaaskatas vai 1.6 vtec crx honda neizcakarees, katraa zinja gandriiz jebkursh quattro kas lielaaks par 2.0 uzvilks ja nakamais luksafors nav peec kilometra, labam driftam jauda pa mazu, sauli var uzgriezt arii ar 318isu ja ir blokjis tad kam tad iisti??? m cita lieta bet kam tereet lielaas izmaksas 328??
zelta vārdi | Offline | | |
Ugunsdzesejs | | Kopš: 16. Dec 2008
Ziņojumi: 5327
Braucu ar:
| Ir jēdziens dinamika. Ja sapnis ir Audi Quattro ar 1.6 honda CRX motoru priekšā, lai kostos krustojumos, bet 2.0 mondeo motors aizmugurē, lai uz šosejas apdzītu + bloķis no 1.8iS aizmugurē, tad par dinamiku skaidrības nekādas
Un vēl viena lieta- kurš ir tik nenormāls, ka pirks 316 max nopakotu? | Offline | | |
|
schneider | | Kopš: 19. Mar 2008
No: Ventspils
Ziņojumi: 81
Braucu ar: m52b28 @ e30
| jautājums tiem kas kaut ko, saprot...kāds ir licis m50b25(non vanos) vārstu atspere m52b28 motoram? Vēlos uzlikt, lai no 6000-7000rpm nenotiek vārstu, tā saucamā "karāšanās" un nebūtu krass jaudas zudums | Offline | | |
janeks7 | | Kopš: 21. Feb 2005
Ziņojumi: 3442
Braucu ar:
|
09 Jul 2009, 15:06:18 schneider rakstīja:
jautājums tiem kas kaut ko, saprot...kāds ir licis m50b25(non vanos) vārstu atspere m52b28 motoram? Vēlos uzlikt, lai no 6000-7000rpm nenotiek vārstu, tā saucamā "karāšanās" un nebūtu krass jaudas zudums
Ja Tu gribi likt vārstu atsperes no m50 b25 motora tad to nevajag darīt,jo m50 vārstu atsperes ir 2gb un viņas ir salīdzinoši cietākas kā m52 motoram.
Man ir m52 galva ar standarta atsperēm un dzinēju var griezt līdz 7200 apgr,min un nekas nekaras | Offline | | |
schneider | | Kopš: 19. Mar 2008
No: Ventspils
Ziņojumi: 81
Braucu ar: m52b28 @ e30
|
09 Jul 2009, 15:10:38 janeks7 rakstīja:
09 Jul 2009, 15:06:18 schneider rakstīja:
jautājums tiem kas kaut ko, saprot...kāds ir licis m50b25(non vanos) vārstu atspere m52b28 motoram? Vēlos uzlikt, lai no 6000-7000rpm nenotiek vārstu, tā saucamā "karāšanās" un nebūtu krass jaudas zudums
Ja Tu gribi likt vārstu atsperes no m50 b25 motora tad to nevajag darīt,jo m50 vārstu atsperes ir 2gb un viņas ir salīdzinoši cietākas kā m52 motoram.
Man ir m52 galva ar standarta atsperēm un dzinēju var griezt līdz 7200 apgr,min un nekas nekaras
bet kkādu efektu tām atsperēm jādod?...protams izņemot nolauztus vārstus | Offline | | |
grimS | | Kopš: 01. Jun 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2291
Braucu ar: Silvia 460HP 600NM, //M535d F11 FL, e36 M54B30 Trackday, e46 FL Coupe
|
07 May 2009, 02:14:15 ddex rakstīja:
p.s cik tad biezi beersi iekshaa? aatraak vai veelak paliksi bez tiesiibaam un ar to viss beigsies isstenibaa jeega tam 328 ta akada?? dragreisam neder (vismaz 200iekam), apdziit uz soseju vara rii ar 2.0 mondeo, no luksafora liidz luksoforam jaaskatas vai 1.6 vtec crx honda neizcakarees, katraa zinja gandriiz jebkursh quattro kas lielaaks par 2.0 uzvilks ja nakamais luksafors nav peec kilometra, labam driftam jauda pa mazu, sauli var uzgriezt arii ar 318isu ja ir blokjis tad kam tad iisti??? m cita lieta bet kam tereet lielaas izmaksas 328??
Cirvis | Offline | | |
LA | | Kopš: 20. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9366
Braucu ar: 330i, YZ250
|
07 May 2009, 02:14:15 ddex rakstīja:
p.s cik tad biezi beersi iekshaa? aatraak vai veelak paliksi bez tiesiibaam un ar to viss beigsies isstenibaa jeega tam 328 ta akada?? dragreisam neder (vismaz 200iekam), apdziit uz soseju vara rii ar 2.0 mondeo, no luksafora liidz luksoforam jaaskatas vai 1.6 vtec crx honda neizcakarees, katraa zinja gandriiz jebkursh quattro kas lielaaks par 2.0 uzvilks ja nakamais luksafors nav peec kilometra, labam driftam jauda pa mazu, sauli var uzgriezt arii ar 318isu ja ir blokjis tad kam tad iisti??? m cita lieta bet kam tereet lielaas izmaksas 328??
Šitais tak stulbs | Offline | | |
schneider | | Kopš: 19. Mar 2008
No: Ventspils
Ziņojumi: 81
Braucu ar: m52b28 @ e30
|
07 May 2009, 02:14:15 ddex rakstīja:
p.s cik tad biezi beersi iekshaa? aatraak vai veelak paliksi bez tiesiibaam un ar to viss beigsies isstenibaa jeega tam 328 ta akada?? dragreisam neder (vismaz 200iekam), apdziit uz soseju vara rii ar 2.0 mondeo, no luksafora liidz luksoforam jaaskatas vai 1.6 vtec crx honda neizcakarees, katraa zinja gandriiz jebkursh quattro kas lielaaks par 2.0 uzvilks ja nakamais luksafors nav peec kilometra, labam driftam jauda pa mazu, sauli var uzgriezt arii ar 318isu ja ir blokjis tad kam tad iisti??? m cita lieta bet kam tereet lielaas izmaksas 328??
a Tu zini ātrās palīdzības mašīna iet vēl atrāk, no krustojuma, jo tā tur pat var neapstāties un sauli ar viņu uz dubļaina ceļa arī var uzmest....šķiet tajā Tev arī būs lemts braukt [ Šo ziņu laboja schneider, 09 Jul 2009, 17:49:16 ] | Offline | | |
jaks | | Kopš: 02. Dec 2008
No: Saldus
Ziņojumi: 3101
Braucu ar:
|
05 May 2009, 20:32:08 GirtzB rakstīja:
izvēle ir vienkārša - ja esi atvilcējs un būvētājs tad labs 325 neVanos+atvieglināts spararats(M20 sajūgs + spararats)+čips, ja ikdienai un dažreiz atvilkt tad 328.
03 Jun 2009, 21:07:28 GirtzB rakstīja:
03 Jun 2009, 21:03:48 janexz rakstīja:
325 iet tāpat kā 323, abiem 2.5l dzinējs, 0-100 km 8 sek. respektīvi 328 ies labāk nekā 325 plus tam m52 ir labāk izdevies dzinējs un uzvārīt viņu arī ir sarežģītāk
uzvārīt sarežģītāk jo ūdenssūknim metāla lāpstiņas
p.s. labs nonVanos 325 ir vienā līmenī ar 328, kas ir ievērojami labāk kā 323
Kāds varbūt mani var apgaismot kas tajā bez vanos 325 ir tik labs?
Situācija tāda ka patīk grants.. attiecīgi minirallijs nākotnē ralijsprints utt.
Kādu motoru labāk izvēlēties pēc gaidāmā pielietojuma?
Un kādu kuzavu: kupeja, sedans, compact?
paldies jau iepriekš
| Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| 323 pat ir labaks par 325, laigan abiem tilpums ir vienads.
Tas 2.5 tik labaks ar to, ka melna metala bloks, kas nozime, ka var kaut nost un taisit kap.remontu un tada apaksha turbonizatoru vide bus lielaka cienja.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
|
jaks | | Kopš: 02. Dec 2008
No: Saldus
Ziņojumi: 3101
Braucu ar:
| tubonizēšana neinteresē, tikai atmosfēra kas ir izturīga un vieglāk padodas uzlabojumiem | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
| labākais būs 328 ar dubulto vanos, grantij (ar parastajām kārbām) tev vajag visplašāko un lēzenāko griezes momentu, lai nav jāštepselējas visu laiku, tas jaudas pīķis, kas var būt lielāks 323/325 nav būtisks
p.s. un NA variantam nekas tur vienkārši nepadodas jaudas celšanai (izņemot mapinga maiņu), ja grib visu kārtīgi darīt, tad būs ne viens vien ieplūdes/izplūdes kolektors jāuztaisa un jāizmēģina uz stenda, viss cits būs melna kaķa meklēšana tumšā izstabā[ Šo ziņu laboja JZ, 11 May 2014, 15:39:07 ] | Offline | | |
Latvietis96 | | Kopš: 10. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1260
Braucu ar: 538d Msport/540i
|
11 May 2014, 14:09:45 Driver rakstīja:
323 pat ir labaks par 325, laigan abiem tilpums ir vienads.
Tas 2.5 tik labaks ar to, ka melna metala bloks, kas nozime, ka var kaut nost un taisit kap.remontu un tada apaksha turbonizatoru vide bus lielaka cienja.
kas labāks 323 par 325? | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| 1. Motors vieglaks
2. Vadiba gudraka, kas nozimigi pabrauktam dzinejam ar atkapem no rupnicas normam.
3. Iet labak par 325, ja viss ir kariba
4. Rij mazak par 325, pie vienadas braukshanas
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|