Online

Pašreiz BMWPower skatās 87 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Turbīnas remonts 530d E60

AutorsZiņojums
RSAWorkshop
10. Jan 2017, 14:20 #61

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6179

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


10 Jan 2017, 13:32:30 @Turbomotors rakstīja:
lasu un nevaru saprast, no kurienes ir tas domas ka detaļas sliktas!
PAMAT PROBLĒMA ir ar regulāciju, tā saucamas maināmas ģeometrijas. JA, daudzi lieto nezinama izcelsmes detaļas (bet tas iespaido uz turbīnas izturību, protam ja spārni bus ielikti pareizi, pareiza izmera). Piemēram mums tas IR - ta saucamais VTR. un jau ne pirmo un ne otru gadu lietojam un ar rezultātu visi ir apmierināti, oficiāli dīleri un privātas personas!
te nu vinš ir
pat dažreiz sanāka ta, ka konkurentiem nesanāk uz aci saregulēt, tad ved pie mums!
ja bus jautājumi tehniski kāpēc tā, a ne tā, rakstiet, centīšos paskaidrot.
un ja kas, te ir restaurēta turbīna kurai nomainīti mazliet uzlaboti spārni
(billet wheel, ar nepareizu formu - bet tas ta ka tunings

Turbomotors, vieta kur mākslīgi palielina cenas, pa telefonu saka vienu ciparu, galā citu un protams termiños neikłaujās

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Turbomotors
10. Jan 2017, 15:37 #62

Kopš: 26. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14

Braucu ar: e30 3.0D cabrio

es nereklamēju uzņēmumu - es centos paskaidrot kāpēc tas turbīnas neiet, ne detaļu vaina, bet regulācijas, un ka jau sen tas iekārtas ir. a par kvalitāti jūs varat spriest no citiem saviem biedriem.

[ Šo ziņu laboja Turbomotors, 10 Jan 2017, 15:37:46 ]

Offline
Ridlihs
10. Jan 2017, 22:56 #63

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4666

Braucu ar: gandrīz geļiku


10 Jan 2017, 14:20:17 @RSAWorkshop rakstīja:

10 Jan 2017, 13:32:30 @Turbomotors rakstīja:
lasu un nevaru saprast, no kurienes ir tas domas ka detaļas sliktas!
PAMAT PROBLĒMA ir ar regulāciju, tā saucamas maināmas ģeometrijas. JA, daudzi lieto nezinama izcelsmes detaļas (bet tas iespaido uz turbīnas izturību, protam ja spārni bus ielikti pareizi, pareiza izmera). Piemēram mums tas IR - ta saucamais VTR. un jau ne pirmo un ne otru gadu lietojam un ar rezultātu visi ir apmierināti, oficiāli dīleri un privātas personas!
te nu vinš ir
pat dažreiz sanāka ta, ka konkurentiem nesanāk uz aci saregulēt, tad ved pie mums!
ja bus jautājumi tehniski kāpēc tā, a ne tā, rakstiet, centīšos paskaidrot.
un ja kas, te ir restaurēta turbīna kurai nomainīti mazliet uzlaboti spārni
(billet wheel, ar nepareizu formu - bet tas ta ka tunings

Turbomotors, vieta kur mākslīgi palielina cenas, pa telefonu saka vienu ciparu, galā citu un protams termiños neikłaujās



1. palielam powerā Turbomotrs atzīts ir kā labākā izvēle priekš ļurbas restaurāciju. braucunraudi-style.lv Turbomotors ieņem kopā ar Neringu stabili pēdējo vietu kur doties vai Granīta ielā strādā raudi nīdēji?

2. nu var tak sazināties ar to cilvēku kurš ir šeit zem nika turbomotors un doties pa taisno pie viņa un sarunāt mēģināt , ka restaurē ļurbu acu priekšā visu apskaidrojot, lai reizi par visām reizēm visiem top skaidrs kas kā, nevis zināšanu nav pašiem, bet viss forums pievaimanāts.

3. ved uz Api veco ļurbu + apmēram 300 aināri un saņem pretī restaurētu ( it kā Igaunijā )

4. Daudz kur uzpled pozitīva infa par tādu Andreju Dreiliņos. Nu uz priekšu tur tad. Tik interesanti vai viņam ir arī tas stends priekš regulēšanas darbiem.


p.s.
ar ļurbām ir tāda pati situācija kāda ar tomātkārbām un +- arī sprauslām. Dirsā !!! nav konkrētas vietas/meistara kur aizvest un mierīgu sirdi atstāt zinot , ka pēc remonta būs čotka un neapjās. Pāris labi elektriķi, kāds motorists un hadenes guru, tie mums ir jā
Offline
Kaross
10. Jan 2017, 23:05 #64

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4333

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

1. Pa lielam Powera apgrozās cilvēki, kam ir arī darbs un nauda. Raudi-style.lv ir pārsvarā kapeikpisēji un cilvēki, kas brauc ar diezgan nopistiem auto. Galvenā tēma ko bļauj - neviens taču nemāk restaurēt VNT. Šrotā labāk pa 80Euro paņemt oriģinālu lietotu. Granīta ielā vismaz 300 jāatstāj par restaurētu. PAr to cenu taču var vismaz 3-4 mēslus šrotā paņemt.

2. esmu bijis arī ekskursijā Turbomotorā. Tur viss ir labi. Cilvēki saprot ko dara.

3. Ape restaurētās turbas gan nav pats labākais ko izvēlēties. Igauņi ir uzmetuši. Un skaidrojums par to kapēc pašķīda turbīna pēc pārsmits km bija vienkārši bērnišķīgi stulbs. Garantija 0.

4. Andrejs it kā darbu dara labi, bet viņam nav to iekārtu, kas turbomotorā un plūsmas stends jau nu 100% nav. Riskēt var, bet vai vajag.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Ridlihs
10. Jan 2017, 23:15 #65

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4666

Braucu ar: gandrīz geļiku

neaizmirsti, ka arī no tā "nabagu" foruma lasa cilvēki šeit + klienti arī ticamākais tev ir no turienes OK, 300 eiro kokos neaug, bet, ja zinātu, ka ir tiešām darbojoša garantija un pārliecība, ka tur ir kā tu saki, tad tā summa varbūt nav tik traģiska nemaz.

Ape nedod garantiju pa ļubām kuras maina? neticas gan... uzjautāšu konkrēti zinātājam par turbo tēmu Apē.

Nu ja.... par Andreju kā jau domāju

Offline
Kaross
10. Jan 2017, 23:20 #66

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4333

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Es teicu: pārsvarā. Protams, nav visi, bet liela daļa. Ja godīgi galīgi negaidu ciemos to lielāko daļu. Parasti tādus auto čipot ir vai nu bail vai vienkārši atsaku, lai sūdzības.lv nav par ko raksīt.

APE teorētiski dod, bet garantiju risina pats turbīnu restaurātors Igaunijā. Ape ir vienkārši kā starpnieks starp klientu un restaurātoru. Pēc garantijas gadijuma igaunis pasūtijā 3 mājas tālāk. Pateica, ka nepareizi uzstādīta.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 10 Jan 2017, 23:23:26 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
edwin
10. Jan 2017, 23:41 #67

Kopš: 19. Jun 2009

Ziņojumi: 511

Braucu ar: e61 535d

Jautājums turbomotoram. Kādas detaļas izmantojat restaurējot turbokompresorus? Droši vien oriģinālās.. Ne?
Offline
kkas
10. Jan 2017, 23:44 #68

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 8928

Braucu ar: zviedru ledusskapi

Baigi sen turbomotorā restaurēju 200sx turbīnu. Liekas ka pats īpašnieks, vismaz toreiz tā likās, pats nodarbojās ar restaurāciju, runāja krieviski. Ļoti labi visu izstāstija, parādija, varēja just, ka cilvēkam patīk tas ko dara. Kad dabūju turbīnu atpakaļ, viss bija līdz pēdējam sīkumam kā jauns
Offline
martinssh
10. Jan 2017, 23:57 #69

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1608

Braucu ar:

Paris gadu atpaklaj restaureeju turbinu "turbomors" pec uzstadishana mashina negaja kaa vajag nebija jaudas pie zemiem apgriezieniem !!
Protams kantoris pateica ka vainiiga automatkaarba ! un atshuva, garantija nekaada !!!

°Tagad pats autors meklee kur remonteet automaatkaarbu , noveelu tev peec kaarbas remonta kad auto neies: lai karrbineiki tev pasaka ka vaina turbiinaa un pasuuta na...uj
Jo karbas taapat kaa turbiinas neviens taisiit nejeedz !!!

[ Šo ziņu laboja martinssh, 10 Jan 2017, 23:58:44 ]

Offline
RmaxLV
11. Jan 2017, 07:36 #70

Kopš: 19. Apr 2016

No: Ogre

Ziņojumi: 1006

Braucu ar: Thirsty 9

^^ aaa izlasot šo sāku smaidīt karma.

Bet vispār jā te viens teica, ka nav tādu tiešām labu un KONKRĒTU kantoru kur (sprasulu, kārbu, turbu) mezglus remontē kā nākas. Sanāk pa pāris gabaliem labi norestaurētiem, tad cilvēki pavelkas un meistari sāk haltūrēt.Bet reāli neviens nezin kur to dara pareizi un godīgi.
Offline
AF
11. Jan 2017, 08:30 #71

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Lūk man jautājums pārstāvim, situācijā kad kompresora dałas gliemeža iekšējā virsma ir bojāta -rotors iegrauzās, vai arī jūs liekat to "performance" lielāku rotoru, kā jūs izvirpojat gliemezi, un kā nosakat atstarpi starp gloemezi un rotoru?
Offline
Turbomotors
11. Jan 2017, 08:32 #72

Kopš: 26. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14

Braucu ar: e30 3.0D cabrio


10 Jan 2017, 23:41:11 @edwin rakstīja:
Jautājums turbomotoram. Kādas detaļas izmantojat restaurējot turbokompresorus? Droši vien oriģinālās.. Ne?


visu laiku meklējām labāku kvalitātes piegaudotāju, bet tomēr labāk par originaliem gultņiem un gredzeniem priekš turbānam (GArrett un BorgWarner) neesam atraduši ne ko līdzīgu.
Offline
Turbomotors
11. Jan 2017, 08:38 #73

Kopš: 26. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14

Braucu ar: e30 3.0D cabrio


11 Jan 2017, 08:30:29 @AF rakstīja:
Lūk man jautājums pārstāvim, situācijā kad kompresora dałas gliemeža iekšējā virsma ir bojāta -rotors iegrauzās, vai arī jūs liekat to "performance" lielāku rotoru, kā jūs izvirpojat gliemezi, un kā nosakat atstarpi starp gloemezi un rotoru?



vis atkarīgs no turbīnas tipa - no gultņa sistēmas, bet piemēram Garrett gt vai GTX sērijai ir ap 0.35mm starp spārnu un korpusu no vienas puses

[ Šo ziņu laboja Turbomotors, 11 Jan 2017, 08:40:14 ]

Offline
AF
11. Jan 2017, 08:45 #74

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Tas skaidrs, bet jautājums bija, kā jūs to izmērat un kādā veidā izvirpojat
Offline
Lauriko
11. Jan 2017, 09:04 #75

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4118

Braucu ar: Visādiem VW

Cik var malt vienu un to pašu?!
Offline
Turbomotors
11. Jan 2017, 09:17 #76

Kopš: 26. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14

Braucu ar: e30 3.0D cabrio


11 Jan 2017, 08:45:02 @AF rakstīja:
Tas skaidrs, bet jautājums bija, kā jūs to izmērat un kādā veidā izvirpojat


WELCOME, brauc ciemos, paradīsim paskaidrosim, tas nav nekāds noslēpums!
Offline
AF
11. Jan 2017, 09:26 #77

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Nušī jau ir labāka atbilde
Jo tajā procesā vitāli svarīgi ir prefekts attālums, savādāk turbīna vēlāk sapūšas vai ātri ieborējas korpusā.
Offline
Turbomotors
11. Jan 2017, 10:06 #78

Kopš: 26. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14

Braucu ar: e30 3.0D cabrio


11 Jan 2017, 09:26:51 @AF rakstīja:
Nušī jau ir labāka atbilde
Jo tajā procesā vitāli svarīgi ir prefekts attālums, savādāk turbīna vēlāk sapūšas vai ātri ieborējas korpusā.


drīz bus gatavs projekts uz audi s4, ielikšu bildes ar pārvirpotiem rādiusiem.
kad rādiusa ir caurums, tad gais uzsilst un spiediens samazinās!
Offline
Turbomotors
26. Jan 2017, 10:04 #79

Kopš: 26. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14

Braucu ar: e30 3.0D cabrio

ka jau bija solīts. jauna projekta bildes
vecas un jaunas turbīnas


[ Šo ziņu laboja Turbomotors, 26 Jan 2017, 10:06:02 ]

Offline
Instigater
31. Jan 2017, 00:52 #80

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

turbas no RS6?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo