Online
Pašreiz BMWPower skatās 246 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Viss par TDS
Autors | Ziņojums |
LostTouch | | Kopš: 03. Jul 2011
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 450
Braucu ar: M-Pakotu E34 kūtiņu
|
05 Jun 2015, 11:25:11 Krabiz rakstīja:
Ieskapet to auto kadam citam muljkim un par dabuto kapostu nopirkt citadu auto ar ko var vienkarshi braukt.
Bet turigi ljaudis ar mazohistiskam tieksmem var ari teret naudu, bet tapat normali nebraukt.
Neesmu nedz turīgs, nedz mazohists, priekš sava mērķa mans tds kalpo kā vajag, kad ieguldāmās summas nostāsies pie pirkšanas vērtības, tad nolasīšu LSD, katalizatorus un laidīšu pa straumei, pagaidām, lai ripo.
Un tu vēl tici ka tajā katalizatora ir kautkas iekšā!
| Offline | | |
AF | | Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
| Kaimiņš tirgo 2.5TDS motoru, pats ir iegrābies un sagrūdis tajā daudz naudas, tagad motors strādā labi, nav problēmu, bet motora nesējs ir izpuvis nelēgā.
Motors stāv iekš opel omega, automāts, motors bez sūkņa 250 eiro ar visu apkarināmo
sūknis 70e - restaurēts
Vēl ir izbraucams
p.m | Offline | | |
Nello | | Kopš: 15. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2514
Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...
| TDS sūkņa galva,kurai abratka ir uz aizmuguri,uzsilstot motoram bik nopeld apgriezieni un autiņš noslāpst..trubiņā no filtra uz sūkni gaiss,piešķilt vairs nevar,aplejot sūkni ar ūdeni,atkal piešķiļās... Pēc pazīmēm elektroniskā daļa izbeigusies?! | Offline | | |
krods | | Kopš: 02. Nov 2012
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 1134
Braucu ar: Sulas paku
Attention whore
|
11 Jul 2015, 17:12:14 Nello rakstīja:
TDS sūkņa galva,kurai abratka ir uz aizmuguri,uzsilstot motoram bik nopeld apgriezieni un autiņš noslāpst..trubiņā no filtra uz sūkni gaiss,piešķilt vairs nevar,aplejot sūkni ar ūdeni,atkal piešķiļās... Pēc pazīmēm elektroniskā daļa izbeigusies?!
gan elektriskā daļa,gan plundžers sadilis | Offline | | |
Nello | | Kopš: 15. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2514
Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...
|
11 Jul 2015, 17:19:44 krods rakstīja:
11 Jul 2015, 17:12:14 Nello rakstīja:
TDS sūkņa galva,kurai abratka ir uz aizmuguri,uzsilstot motoram bik nopeld apgriezieni un autiņš noslāpst..trubiņā no filtra uz sūkni gaiss,piešķilt vairs nevar,aplejot sūkni ar ūdeni,atkal piešķiļās... Pēc pazīmēm elektroniskā daļa izbeigusies?!
gan elektriskā daļa,gan plundžers sadilis
Kad mainīju vecā tipa galvu,dēļ tādiem simtomiem,cilvēki stāstija,ka šitās galvas ar abratku uz aizmuguri reti kad izbeidzoties... Pats kompis nevarētu gļuku raut? | Offline | | |
Igaunis12 | | Kopš: 02. Sep 2014
No: Jelgava
Ziņojumi: 110
Braucu ar:
| Kur lai atrod blīvi kas nāk zem ellas filtra bačoka (starp motoru un to bačoku) e34 2,5tds 95.gada
Bilde lai saprastu par ko iet doma
Bilde[ Šo ziņu laboja Igaunis12, 23 Jul 2015, 18:36:24 ] | Offline | | |
cilveksvaldis | | Kopš: 17. Jun 2015
No: Jelgava
Ziņojumi: 52
Braucu ar: e34 tds
| cik īsti ir turbīnas spiedienam kolektorā jābūt? | Offline | | |
Igaunis12 | | Kopš: 02. Sep 2014
No: Jelgava
Ziņojumi: 110
Braucu ar:
|
20 Sep 2015, 22:21:47 cilveksvaldis rakstīja:
cik īsti ir turbīnas spiedienam kolektorā jābūt?
standarts? chipots? regulēts sūknis? turbinas spiediena regulētājs? | Offline | | |
|
zeltinsh | | Kopš: 18. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 95
Braucu ar: mīkstu jumtu
| Kur Rīgā, pa saprātīgām cenām var noregulēt TDS aizdedzes momentu? Sūknim mainīs remkomplektu, taču aizdedzi perfekti nenoliks. Tik tā, ka auto lec un brauc. [ Šo ziņu laboja zeltinsh, 22 Sep 2015, 08:54:06 ] | Offline | | |
Django | | Kopš: 25. Sep 2013
Ziņojumi: 66
Braucu ar:
| Labrīt visiem. Man ir sekojoša problēma; e39 TDS bija noplūde no augstspiediena sūkņa, servisā nomainīja blīvi, un tagad viņi nevar pareizi noregulēt sūkni, teica ka jāmeklē meistaru, kurš to var izdarīt. Zinu ka šeit ir daudz spečukus, tāpēc lūdzu atsaukties tiem kuri var palīdzēt, vai meistara kontaktus, kas nodarbojas ar TDS dzinējiem. Paldies par atsaucību! | Offline | | |
Igaunis12 | | Kopš: 02. Sep 2014
No: Jelgava
Ziņojumi: 110
Braucu ar:
|
29 Oct 2015, 08:34:39 Django rakstīja:
Labrīt visiem. Man ir sekojoša problēma; e39 TDS bija noplūde no augstspiediena sūkņa, servisā nomainīja blīvi, un tagad viņi nevar pareizi noregulēt sūkni, teica ka jāmeklē meistaru, kurš to var izdarīt. Zinu ka šeit ir daudz spečukus, tāpēc lūdzu atsaukties tiem kuri var palīdzēt, vai meistara kontaktus, kas nodarbojas ar TDS dzinējiem. Paldies par atsaucību!
labs servis | Offline | | |
krods | | Kopš: 02. Nov 2012
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 1134
Braucu ar: Sulas paku
Attention whore
| haa,tagad to aizvēsturisko kluci var saregulēt mērkaķis
bet ja viņi izjauca sūkni,un nēmāk to noregulēt,tad tur būs joki [ Šo ziņu laboja krods, 01 Nov 2015, 22:16:37 ] | Offline | | |
Django | | Kopš: 25. Sep 2013
Ziņojumi: 66
Braucu ar:
| Kā man pateica, lai saregulēt sūkņi nepieciešami speciālie instrumenti
Mašīna joprojām stāv lūdzu, var būt jums ir kādi varianti??? | Offline | | |
Krabiz | | Kopš: 06. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 711
Braucu ar: Dēli
|
04 Nov 2015, 10:57:01 Django rakstīja:
Kā man pateica, lai saregulēt sūkņi nepieciešami speciālie instrumenti
Mašīna joprojām stāv lūdzu, var būt jums ir kādi varianti???
Digital jau teica, vīrs Cēsīs var visu sadarīt par un ap tds. | Offline | | |
sravi | | Kopš: 20. Mar 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 91
Braucu ar: e34
| ka pareizi atgaisot e34 2,5tds? dzesēšanas sistēmu? | Offline | | |
Igaunis12 | | Kopš: 02. Sep 2014
No: Jelgava
Ziņojumi: 110
Braucu ar:
|
10 Nov 2015, 16:31:08 sravi rakstīja:
ka pareizi atgaisot e34 2,5tds? dzesēšanas sistēmu?
Praktiski visām mašinām viens princips | Offline | | |
|
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7005
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
04 Nov 2015, 10:57:01 Django rakstīja:
Kā man pateica, lai saregulēt sūkņi nepieciešami speciālie instrumenti
Mašīna joprojām stāv lūdzu, var būt jums ir kādi varianti???
no spec instrumentiem vajag galviņu uz 7mm, kkādu stieni, torx30 un āmuru un vēl nedaudz saprašanu ko darīt
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Nello | | Kopš: 15. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2514
Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...
| Sūkņa regulējumi kkā ietekmē turbīnas darbību?
Braucot 5jā robā ap 80km/h mašīna raustās,pazīmes tādas,kad pie nepietiekama ātruma ieliek augstākā robā..ap 90km/h ir ok... Paātrinoties no 60-80 reakcija lēnīga,pēc 80km/h ir ok.. Turbīna sulo...
Pirms sūkņa remonta cēliens bij labāks... Var būt vnk tā,ka turbīna pamazām izbeidzās,pūš vēlāk līdz ar to ir tādi simtomi? | Offline | | |
stucers | | Kopš: 11. Jan 2012
Ziņojumi: 1573
Braucu ar:
| | Offline | | |
Nello | | Kopš: 15. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2514
Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...
|
20 Jan 2016, 09:59:22 Krabiz rakstīja:
19 Jan 2016, 23:41:57 Nello rakstīja:
Sūkņa regulējumi kkā ietekmē turbīnas darbību?
Braucot 5jā robā ap 80km/h mašīna raustās,pazīmes tādas,kad pie nepietiekama ātruma ieliek augstākā robā..ap 90km/h ir ok... Paātrinoties no 60-80 reakcija lēnīga,pēc 80km/h ir ok.. Turbīna sulo...
Pirms sūkņa remonta cēliens bij labāks... Var būt vnk tā,ka turbīna pamazām izbeidzās,pūš vēlāk līdz ar to ir tādi simtomi?
Automāts? Bija līdzīga situācija, kad pie 80-85 vajag uzdot vairāk gāzi lai no 4 uz 5 pārslēgtos, citādāk raustījās. Kārbai nebija līmenis.
Manuālis... | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|