Online

Pašreiz BMWPower skatās 114 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: BMW INPA vs Carsoft

AutorsZiņojums
N53series
10. Mar 2018, 19:18 #41

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


10 Mar 2018, 19:15:15 @Kaross rakstīja:
Nezinu kas ir domāts ar Loaderiem, bet ļoti labi strādā Test-O.

Bet viņš jau arī vēl aaraa tikai standarta Jobs.
Mani, piemēram., intereseetu:
Sprauslu korekcijas hotj 3 punktos
Overrun ofset katram cilindram
Learnbits
T papildadaptaacijas
Utml
Offline
Staris
10. Mar 2018, 19:44 #42

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB


10 Mar 2018, 19:07:36 @HE9600 rakstīja:
Nekas nav jārestartē, inpā aizejam uz start menu, pārslēdzam pēc vajadzības un slēdzamies klāt izvēlētajam blokam.
Es savus 5 centus lieku uz to, ka inpas instalācija greiza. Apkārt klejo ntās instalācijas un reti kura strādā korekti ar visiem modeļiem/blokiem (sevišķi vecajiem ar modeļiem)

Visticamāk, ka tā arī ir. Nokačāju winXP virtualbox VM un tur viss bija sainstalēts. Tas nestrādāja. Tam pa virsu pārinstalēju no jauna INPU. Pamēģināšu tad uz Win10 uzlikt. Novilkās arī ISTA uz 170GB. Redzēs kā ar to būs
Katrā ziņā patestēju šo slēdzi kabelim un pie savienota 7&8 pin pie blokiem netieku, bet kļūdas varu apstrādāt. Ja pārslēdzu uz citu režīmu, kur nav savienoti pini, tad ne kļūdas, ne kas cits.
Offline
arnixxx
10. Mar 2018, 19:55 #43

Kopš: 04. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 211

Braucu ar: e92


16 Oct 2016, 18:05:29 @ilmars4998 rakstīja:
Iemet kāds linku, vads + disks (par labu cenu)
Tā lai redzētu 97.gada bmw.

no šejienes pirku kabeli šo (tolaik 99$), pa 4 gadiem pilnībā atmaksājies, ir kodēts ar viņu un pārrakstīti bloki no euro3 uz euro2. man inpa uz win7 32bit un ISTA uz win10 64bit.pirms tam bij ebay nopirkts kurš nespēja pārslēgties starp dcan un kcan, tāpēc bij lietojams tikai uz vecām lamatām, nācās izmest... http://www.one-stop-electronics.com/shop/index....mp;product_id=16
Offline
Digital
10. Mar 2018, 22:54 #44

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3726

Braucu ar: Elektrību

Skopuļi nopērkat icom klonu un darbojaties. Cita lieta, un risks vismaz nav pārdzenot blokiem softu!
Offline
N53series
11. Mar 2018, 09:03 #45

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


10 Mar 2018, 22:54:28 @Digital rakstīja:
Skopuļi nopērkat icom klonu un darbojaties. Cita lieta, un risks vismaz nav pārdzenot blokiem softu!


tie kloni.. esi atveeris valjaa?
tici man, nekas droshaaks tur nav
driizaak tur ir - woow, kaa taa plate straadaa? [njemot veeraa visas iekaartas montaazhas kvalitaati]
Offline
HE9600
11. Mar 2018, 09:43 #46

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2448

Braucu ar: Veciem BMW

Par Icon jau sen nepamet doma, ka vajadzētu paņemt saimniecībā. Cik slikti ir ar tiem Ķīnas kloniem? Viss ir bēdīgi arī ar šķietami "dārgākajiem" vai viss viens, atšķiras tikai ražotāja/tirgotāja apetīte?
Offline
JankyLV
03. May 2018, 11:09 #47

Kopš: 23. Jul 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3032

Braucu ar: imperialblau

Varbūt kādam ir IPO fails priekš D70N47B0?
Online
viesic
03. May 2018, 12:17 #48

Kopš: 20. Feb 2006

No: Staicele

Ziņojumi: 45

Braucu ar:


03 May 2018, 11:09:43 @JankyLV rakstīja:
Varbūt kādam ir IPO fails priekš D70N47B0?

Pamēģini šos:
https://failiem.lv/u/nrzdsrnp
Offline
JankyLV
03. May 2018, 17:57 #49

Kopš: 23. Jul 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3032

Braucu ar: imperialblau

Paldies!

Kur lai inpā atrod informāciju par xenonu līmeņa devējiem? Met kļūdu, ka aizmugurē sensors beigts. Gribu redzēt ko rāda/nerāda.
9CB4: Sensor Hoehenstand hinten defekt (Rear height sensor defective)

Gribētos ieraudzīt ko šādu (laikam):
Online
Marrakesh
03. May 2018, 19:36 #50

Kopš: 26. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1408

Braucu ar: E70 & E60 ///M

Kādam varbūt ir faili, lai var X1 N46 nolasīt?
Offline
N53series
03. May 2018, 21:13 #51

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


03 May 2018, 19:36:20 @Marrakesh rakstīja:
Kādam varbūt ir faili, lai var X1 N46 nolasīt?


a prichom tur X1?

lasi to ME/MEV9 da jebkaadaa kuzovaa..
Offline
SoWhat
28. Jun 2018, 16:07 #52

Kopš: 28. Jul 2008

Ziņojumi: 196

Braucu ar: BMW R1200GS, E46 320D 2000. pa Vāciju

Es pirmo reizi mūžā saskaros ar INPA un man ir radušies divi jautājumi:

1) Kā noņemt Drallklappen (swirl flaps) kļūdu pēc viņu izņemšanas?

2) Izskatās, ka viena sprausla ir kaputt, ne?

Offline
Staris
28. Jun 2018, 16:08 #53

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Tur nav visas diezgan kaput?
Offline
RSAWorkshop
28. Jun 2018, 16:14 #54

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7005

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


28 Jun 2018, 16:07:59 @SoWhat rakstīja:
Es pirmo reizi mūžā saskaros ar INPA un man ir radušies divi jautājumi:

1) Kā noņemt Drallklappen (swirl flaps) kļūdu pēc viņu izņemšanas?

2) Izskatās, ka viena sprausla ir kaputt, ne?


Iespējams ir, iespējams nav, sākumā vajag pārbaudīt atplūdi, jo tas ko redzi, tā ir sprauslas korekcija, lai izlīdzinātu motora darbību, tb. tikpat labi var būt problēmas ar kompresiju

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
13lucky
28. Jun 2018, 16:16 #55

Kopš: 28. May 2018

Ziņojumi: 629

Braucu ar:

kas ir jāizdara, lai M57 zustu kompresija
Offline
Mi6ON
28. Jun 2018, 16:21 #56

Kopš: 16. Mar 2013

No: Baloži

Ziņojumi: 42

Braucu ar: G30

Pabrauc 3 nedēļas bez gaisa filtra
Offline
SoWhat
28. Jun 2018, 16:45 #57

Kopš: 28. Jul 2008

Ziņojumi: 196

Braucu ar: BMW R1200GS, E46 320D 2000. pa Vāciju


28 Jun 2018, 16:14:42 @RSAWorkshop rakstīja:
Iespējams ir, iespējams nav, sākumā vajag pārbaudīt atplūdi, jo tas ko redzi, tā ir sprauslas korekcija, lai izlīdzinātu motora darbību, tb. tikpat labi var būt problēmas ar kompresiju


Ar atplūdes pārbaudi tu domā šo testu?



Pēc tā man sanāca, ka pirmais un trešais pods iet slikti. Pirmā un otrā pudele no kreisās puses.

[ Šo ziņu laboja SoWhat, 28 Jun 2018, 16:49:42 ]

Offline
Mi6ON
28. Jun 2018, 17:37 #58

Kopš: 16. Mar 2013

No: Baloži

Ziņojumi: 42

Braucu ar: G30

pirmā pudele no kreisās ir visnormālākā.
Jo mazāk degvielas abratkā jo labāk taču.
Offline
SoWhat
28. Jun 2018, 17:45 #59

Kopš: 28. Jul 2008

Ziņojumi: 196

Braucu ar: BMW R1200GS, E46 320D 2000. pa Vāciju


28 Jun 2018, 17:37:54 @Mi6ON rakstīja:
pirmā pudele no kreisās ir visnormālākā.
Jo mazāk degvielas abratkā jo labāk taču.


Toč? Man likās, ka slikti ir tie, kas ir izteikti pilnāki vai tukšāki kā pārējie.
Offline
SoWhat
28. Jun 2018, 18:00 #60

Kopš: 28. Jul 2008

Ziņojumi: 196

Braucu ar: BMW R1200GS, E46 320D 2000. pa Vāciju

Izrādās es nemāku skaitīt cilindrus.
Pirmā pudele ir sestais cilindrs, otrā ir ceturtais. Izskatās, ka tā ceturtā sprausla neveras vaļā.


28 Jun 2018, 16:45:07 @SoWhat rakstīja:

28 Jun 2018, 16:14:42 @RSAWorkshop rakstīja:
Iespējams ir, iespējams nav, sākumā vajag pārbaudīt atplūdi, jo tas ko redzi, tā ir sprauslas korekcija, lai izlīdzinātu motora darbību, tb. tikpat labi var būt problēmas ar kompresiju


Ar atplūdes pārbaudi tu domā šo testu?



Pēc tā man sanāca, ka pirmais un trešais pods iet slikti. Pirmā un otrā pudele no kreisās puses.

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo