Online
Pašreiz BMWPower skatās 114 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: BMW INPA vs Carsoft
Autors | Ziņojums |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
10 Mar 2018, 19:15:15 @Kaross rakstīja:
Nezinu kas ir domāts ar Loaderiem, bet ļoti labi strādā Test-O.
Bet viņš jau arī vēl aaraa tikai standarta Jobs.
Mani, piemēram., intereseetu:
Sprauslu korekcijas hotj 3 punktos
Overrun ofset katram cilindram
Learnbits
T papildadaptaacijas
Utml
| Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
|
10 Mar 2018, 19:07:36 @HE9600 rakstīja:
Nekas nav jārestartē, inpā aizejam uz start menu, pārslēdzam pēc vajadzības un slēdzamies klāt izvēlētajam blokam.
Es savus 5 centus lieku uz to, ka inpas instalācija greiza. Apkārt klejo ntās instalācijas un reti kura strādā korekti ar visiem modeļiem/blokiem (sevišķi vecajiem ar modeļiem)
Visticamāk, ka tā arī ir. Nokačāju winXP virtualbox VM un tur viss bija sainstalēts. Tas nestrādāja. Tam pa virsu pārinstalēju no jauna INPU. Pamēģināšu tad uz Win10 uzlikt. Novilkās arī ISTA uz 170GB. Redzēs kā ar to būs
Katrā ziņā patestēju šo slēdzi kabelim un pie savienota 7&8 pin pie blokiem netieku, bet kļūdas varu apstrādāt. Ja pārslēdzu uz citu režīmu, kur nav savienoti pini, tad ne kļūdas, ne kas cits. | Offline | | |
arnixxx | | Kopš: 04. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 211
Braucu ar: e92
|
16 Oct 2016, 18:05:29 @ilmars4998 rakstīja:
Iemet kāds linku, vads + disks (par labu cenu)
Tā lai redzētu 97.gada bmw.
no šejienes pirku kabeli šo (tolaik 99$), pa 4 gadiem pilnībā atmaksājies, ir kodēts ar viņu un pārrakstīti bloki no euro3 uz euro2. man inpa uz win7 32bit un ISTA uz win10 64bit.pirms tam bij ebay nopirkts kurš nespēja pārslēgties starp dcan un kcan, tāpēc bij lietojams tikai uz vecām lamatām, nācās izmest... http://www.one-stop-electronics.com/shop/index....mp;product_id=16 | Offline | | |
Digital | | Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3726
Braucu ar: Elektrību
| Skopuļi nopērkat icom klonu un darbojaties. Cita lieta, un risks vismaz nav pārdzenot blokiem softu! | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
10 Mar 2018, 22:54:28 @Digital rakstīja:
Skopuļi nopērkat icom klonu un darbojaties. Cita lieta, un risks vismaz nav pārdzenot blokiem softu!
tie kloni.. esi atveeris valjaa?
tici man, nekas droshaaks tur nav
driizaak tur ir - woow, kaa taa plate straadaa? [njemot veeraa visas iekaartas montaazhas kvalitaati] | Offline | | |
HE9600 | | Kopš: 06. Jan 2005
No: Līvāni
Ziņojumi: 2448
Braucu ar: Veciem BMW
| Par Icon jau sen nepamet doma, ka vajadzētu paņemt saimniecībā. Cik slikti ir ar tiem Ķīnas kloniem? Viss ir bēdīgi arī ar šķietami "dārgākajiem" vai viss viens, atšķiras tikai ražotāja/tirgotāja apetīte? | Offline | | |
JankyLV | | Kopš: 23. Jul 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 3032
Braucu ar: imperialblau
| Varbūt kādam ir IPO fails priekš D70N47B0?
| Online | | |
viesic | | Kopš: 20. Feb 2006
No: Staicele
Ziņojumi: 45
Braucu ar:
|
03 May 2018, 11:09:43 @JankyLV rakstīja:
Varbūt kādam ir IPO fails priekš D70N47B0?
Pamēģini šos:
https://failiem.lv/u/nrzdsrnp | Offline | | |
|
JankyLV | | Kopš: 23. Jul 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 3032
Braucu ar: imperialblau
| Paldies!
Kur lai inpā atrod informāciju par xenonu līmeņa devējiem? Met kļūdu, ka aizmugurē sensors beigts. Gribu redzēt ko rāda/nerāda.
9CB4: Sensor Hoehenstand hinten defekt (Rear height sensor defective)
Gribētos ieraudzīt ko šādu (laikam):
| Online | | |
Marrakesh | | Kopš: 26. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1408
Braucu ar: E70 & E60 ///M
| Kādam varbūt ir faili, lai var X1 N46 nolasīt? | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
03 May 2018, 19:36:20 @Marrakesh rakstīja:
Kādam varbūt ir faili, lai var X1 N46 nolasīt?
a prichom tur X1?
lasi to ME/MEV9 da jebkaadaa kuzovaa.. | Offline | | |
SoWhat | | Kopš: 28. Jul 2008
Ziņojumi: 196
Braucu ar: BMW R1200GS, E46 320D 2000. pa Vāciju
| Es pirmo reizi mūžā saskaros ar INPA un man ir radušies divi jautājumi:
1) Kā noņemt Drallklappen (swirl flaps) kļūdu pēc viņu izņemšanas?
2) Izskatās, ka viena sprausla ir kaputt, ne?
| Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Tur nav visas diezgan kaput? | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7005
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
28 Jun 2018, 16:07:59 @SoWhat rakstīja:
Es pirmo reizi mūžā saskaros ar INPA un man ir radušies divi jautājumi:
1) Kā noņemt Drallklappen (swirl flaps) kļūdu pēc viņu izņemšanas?
2) Izskatās, ka viena sprausla ir kaputt, ne?
Iespējams ir, iespējams nav, sākumā vajag pārbaudīt atplūdi, jo tas ko redzi, tā ir sprauslas korekcija, lai izlīdzinātu motora darbību, tb. tikpat labi var būt problēmas ar kompresiju
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
13lucky | | Kopš: 28. May 2018
Ziņojumi: 629
Braucu ar:
| kas ir jāizdara, lai M57 zustu kompresija | Offline | | |
Mi6ON | | Kopš: 16. Mar 2013
No: Baloži
Ziņojumi: 42
Braucu ar: G30
| Pabrauc 3 nedēļas bez gaisa filtra | Offline | | |
|
SoWhat | | Kopš: 28. Jul 2008
Ziņojumi: 196
Braucu ar: BMW R1200GS, E46 320D 2000. pa Vāciju
|
28 Jun 2018, 16:14:42 @RSAWorkshop rakstīja:
Iespējams ir, iespējams nav, sākumā vajag pārbaudīt atplūdi, jo tas ko redzi, tā ir sprauslas korekcija, lai izlīdzinātu motora darbību, tb. tikpat labi var būt problēmas ar kompresiju
Ar atplūdes pārbaudi tu domā šo testu?
Pēc tā man sanāca, ka pirmais un trešais pods iet slikti. Pirmā un otrā pudele no kreisās puses.
[ Šo ziņu laboja SoWhat, 28 Jun 2018, 16:49:42 ] | Offline | | |
Mi6ON | | Kopš: 16. Mar 2013
No: Baloži
Ziņojumi: 42
Braucu ar: G30
| pirmā pudele no kreisās ir visnormālākā.
Jo mazāk degvielas abratkā jo labāk taču. | Offline | | |
SoWhat | | Kopš: 28. Jul 2008
Ziņojumi: 196
Braucu ar: BMW R1200GS, E46 320D 2000. pa Vāciju
|
28 Jun 2018, 17:37:54 @Mi6ON rakstīja:
pirmā pudele no kreisās ir visnormālākā.
Jo mazāk degvielas abratkā jo labāk taču.
Toč? Man likās, ka slikti ir tie, kas ir izteikti pilnāki vai tukšāki kā pārējie. | Offline | | |
SoWhat | | Kopš: 28. Jul 2008
Ziņojumi: 196
Braucu ar: BMW R1200GS, E46 320D 2000. pa Vāciju
| Izrādās es nemāku skaitīt cilindrus.
Pirmā pudele ir sestais cilindrs, otrā ir ceturtais. Izskatās, ka tā ceturtā sprausla neveras vaļā.
28 Jun 2018, 16:45:07 @SoWhat rakstīja:
28 Jun 2018, 16:14:42 @RSAWorkshop rakstīja:
Iespējams ir, iespējams nav, sākumā vajag pārbaudīt atplūdi, jo tas ko redzi, tā ir sprauslas korekcija, lai izlīdzinātu motora darbību, tb. tikpat labi var būt problēmas ar kompresiju
Ar atplūdes pārbaudi tu domā šo testu?
Pēc tā man sanāca, ka pirmais un trešais pods iet slikti. Pirmā un otrā pudele no kreisās puses.
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|