Online

Pašreiz BMWPower skatās 161 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: ChipTuning

AutorsZiņojums
Locis
14. Dec 2013, 18:59 #361

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10849

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Nu protams taa būtu efektīvāk,bet nu man šķiet,ka tas viss kopā ir diezgan pamatigas izmainas. Nevar salidzinat to kā bija,kad tikko nopirku.
Piemēram,tam čoma 2,8 līdz 200km/h pie aizmugurējām durvīm biju laiciņu atpakaļ,bet vēl sekoja izmaiņas manam. Viņam labāk par stock 2,8 iet,jo 3,45 reduktors,visos robos vieglāks cēliens un asums.

Jā,m20 sparats atvieglināts + keramiskais disks.

ā,aizmugurējā tiltā visas poly bukses,14 skrūvi urba resnāku iekšā un cietāko liku,cirta nost. Uztaisīju reduktoram atduri,lai nav kur padotiesm. Gribēju teikt,ka uz pārslēgšanos tas dod,jo jauda uzreiz uz riteņiem aiziet,nevis,lai iestieptu visas tilta bukses.

[ Šo ziņu laboja Locis, 14 Dec 2013, 19:08:13 ]

Online
e36powers
14. Dec 2013, 19:15 #362

Kopš: 11. Dec 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 801

Braucu ar: 192hp


14 Dec 2013, 18:59:31 Locis rakstīja:
Nu protams taa būtu efektīvāk,bet nu man šķiet,ka tas viss kopā ir diezgan pamatigas izmainas. Nevar salidzinat to kā bija,kad tikko nopirku.
Piemēram,tam čoma 2,8 līdz 200km/h pie aizmugurējām durvīm biju laiciņu atpakaļ,bet vēl sekoja izmaiņas manam. Viņam labāk par stock 2,8 iet,jo 3,45 reduktors,visos robos vieglāks cēliens un asums.

Jā,m20 sparats atvieglināts + keramiskais disks.

ā,aizmugurējā tiltā visas poly bukses,14 skrūvi urba resnāku iekšā un cietāko liku,cirta nost. Uztaisīju reduktoram atduri,lai nav kur padotiesm. Gribēju teikt,ka uz pārslēgšanos tas dod,jo jauda uzreiz uz riteņiem aiziet,nevis,lai iestieptu visas tilta bukses.

Nu tad tev vispar gongaa
Offline
Locis
14. Dec 2013, 19:18 #363

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10849

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

čips arī ir,bet pateikšu godīgi- atšķirību nejutu. Tiesa par pus velti čips,tāpēc arī riskēju. Pārējais gan nebija velti.
Online
e36powers
14. Dec 2013, 19:21 #364

Kopš: 11. Dec 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 801

Braucu ar: 192hp

Gad tev bus garret, tad var uzlikt chipu )))
Offline
968-jk
17. Feb 2014, 21:00 #365

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13489

Braucu ar: 30niekiem

Šeit ir kāds kas pārvietojas ar 1.9cdti vivaro, traffic vai primastar? Gan mans, gan kolēģa ir dikti vārgs priekš pilsētas, tāpēc apsveru variantu "pārkruķīt" smadzeni. Ir kāds to izdarījis tieši šim dzinējam? Rezultāts?
Offline
Jonix
17. Feb 2014, 21:11 #366

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72


17 Feb 2014, 21:00:08 968-jk rakstīja:
Šeit ir kāds kas pārvietojas ar 1.9cdti vivaro, traffic vai primastar? Gan mans, gan kolēģa ir dikti vārgs priekš pilsētas, tāpēc apsveru variantu "pārkruķīt" smadzeni. Ir kāds to izdarījis tieši šim dzinējam? Rezultāts?

Regulāri sanāk čipot šos busus gan jaudai, gan īpaši uz ekonomiju. Standartā tie tiešām ir tādi gurdeni, jo īpaši 82ZS versija.

Normāls jaudas pieaugums ir ap 30ZS un 60Nm, var arī vairāk, tomēr tas nozīmē dūmainību.
Bieži sastopama 82ZS versija, kura tehniski neatšķiras no 100ZS, līdz ar to jaudas pieaugums ir vēl patīkamāks.



-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
968-jk
17. Feb 2014, 21:14 #367

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13489

Braucu ar: 30niekiem


17 Feb 2014, 21:11:56 Jonix rakstīja:

17 Feb 2014, 21:00:08 968-jk rakstīja:
Šeit ir kāds kas pārvietojas ar 1.9cdti vivaro, traffic vai primastar? Gan mans, gan kolēģa ir dikti vārgs priekš pilsētas, tāpēc apsveru variantu "pārkruķīt" smadzeni. Ir kāds to izdarījis tieši šim dzinējam? Rezultāts?

Regulāri sanāk čipot šos busus gan jaudai, gan īpaši uz ekonomiju. Standartā tie tiešām ir tādi gurdeni, jo īpaši 82ZS versija.

Normāls jaudas pieaugums ir ap 30ZS un 60Nm, var arī vairāk, tomēr tas nozīmē dūmainību.
Bieži sastopama 82ZS versija, kura tehniski neatšķiras no 100ZS, līdz ar to jaudas pieaugums ir vēl patīkamāks.



ekonomija taču nozīmē vēl švakāku, pareizi? Tas nozīmē ka kāds no tā vārguļa uzčipo pieminekli? Tu pats ar to ņemies?
Offline
Jonix
17. Feb 2014, 21:19 #368

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72


17 Feb 2014, 21:14:49 968-jk rakstīja:

ekonomija taču nozīmē vēl švakāku, pareizi? Tas nozīmē ka kāds no tā vārguļa uzčipo pieminekli? Tu pats ar to ņemies?

Jā, čipoju!

Ekonomija nenozīmē jaudas kritumu, tieši pretēji, pareizi palielinot griezes momentu + vēl virkni parametru un nemainot braukšanas stilu var iegūt labāku patēriņu.
Interesanti,vislabākais ieguvums parasti ir nedaudz agresīviem braucējiem.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
968-jk
17. Feb 2014, 21:32 #369

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13489

Braucu ar: 30niekiem


17 Feb 2014, 21:19:42 Jonix rakstīja:

17 Feb 2014, 21:14:49 968-jk rakstīja:

ekonomija taču nozīmē vēl švakāku, pareizi? Tas nozīmē ka kāds no tā vārguļa uzčipo pieminekli? Tu pats ar to ņemies?

Jā, čipoju!

Ekonomija nenozīmē jaudas kritumu, tieši pretēji, pareizi palielinot griezes momentu + vēl virkni parametru un nemainot braukšanas stilu var iegūt labāku patēriņu.
Interesanti,vislabākais ieguvums parasti ir nedaudz agresīviem braucējiem.

Cenu studijā!
Offline
Jonix
17. Feb 2014, 21:42 #370

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72

Telefona numurs parakstā

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
968-jk
17. Feb 2014, 21:52 #371

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13489

Braucu ar: 30niekiem


17 Feb 2014, 21:42:51 Jonix rakstīja:
Telefona numurs parakstā

Neesmu tas kurš šādā laikā kādam netuvam cilvēkam zvana vai atbild uz zvaniem. Rīt!
Offline
boldrixx
17. Feb 2014, 21:55 #372

Kopš: 12. Mar 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 756

Braucu ar: e30 iS,e30is,un mitsu..

CAU,UN KAA IR AR OPEL VIVARO 13GADA 115ps chiposhanu,iznaakums

paldies
Offline
3xk
17. Feb 2014, 22:00 #373

Kopš: 25. Aug 2008

No: Sabile

Ziņojumi: 60

Braucu ar: Vw T4

Šodien pabūts pie Jonix, kvalitatīvs veikums.
Rekomendēju
Offline
968-jk
17. Feb 2014, 22:02 #374

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13489

Braucu ar: 30niekiem


17 Feb 2014, 22:00:03 3xk rakstīja:
Šodien pabūts pie Jonix, kvalitatīvs veikums.
Rekomendēju

Klienta karti dabūji? Iedosi skidonam?
Offline
Kaross
17. Feb 2014, 22:41 #375

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4333

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


17 Feb 2014, 21:55:16 boldrixx rakstīja:
CAU,UN KAA IR AR OPEL VIVARO 13GADA 115ps chiposhanu,iznaakums

paldies



Šo auto droši var uzčipot līdz 140zs un 350Nm.
Kā reiz mēnesi atpakaļ sačipoju visus firmas ITAB Baltic busiņus. Pāris darbinieki arī šeit apgrozās.


-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
skudra
17. Feb 2014, 23:10 #376

Kopš: 22. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 230

Braucu ar: MS79


17 Feb 2014, 22:41:46 Kaross rakstīja:

17 Feb 2014, 21:55:16 boldrixx rakstīja:
CAU,UN KAA IR AR OPEL VIVARO 13GADA 115ps chiposhanu,iznaakums

paldies



Šo auto droši var uzčipot līdz 140zs un 350Nm.
Kā reiz mēnesi atpakaļ sačipoju visus firmas ITAB Baltic busiņus. Pāris darbinieki arī šeit apgrozās.



Iznākums tāds, ka pēriens no bosa un visi busi katru vakaru jātur pie sētas.... par ātru pārvietojas...

-----------------
don't like my driving? e-mail me: [email protected]

Offline
Jonix
18. Feb 2014, 00:24 #377

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72


17 Feb 2014, 21:52:35 968-jk rakstīja:

17 Feb 2014, 21:42:51 Jonix rakstīja:
Telefona numurs parakstā

Neesmu tas kurš šādā laikā kādam netuvam cilvēkam zvana vai atbild uz zvaniem. Rīt!
Nu, bet protams
Pieklājību vērtēju ļoti augstu!

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
Jonix
18. Feb 2014, 00:28 #378

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72


17 Feb 2014, 21:55:16 boldrixx rakstīja:
CAU,UN KAA IR AR OPEL VIVARO 13GADA 115ps chiposhanu,iznaakums

paldies

Šim Vivaro, atšķirībā no nedaudz vecākiem, ir nomainījies ne tikai vadības bloks, bet arī ir izmaiņas dzinējam. Drošs jaudas pieaugumus ir līdz +35ZS un +70Nm

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
igorchiks
18. Feb 2014, 00:32 #379

Kopš: 22. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 91

Braucu ar: ar Bobiku Shit questions

Un kā ir ar mb 270cdi?
Offline
100
18. Feb 2014, 09:33 #380

Kopš: 27. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4543

Braucu ar: ...

Vai Passat 2009.g., 2.0 tdi, 170hp chipojas?

-----------------
100.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4